האתר שלנו מבוסס על פרסומות. ללא פרסומות לא נוכל להתקיים כלכלית.
כנראה שנעשה שימוש בדפדפן שלך בחוסם פרסומות אשר פוגע בנו כלכלית
אנחנו מבקשים שתוסיף אותנו לרשימה הלבנה Whitelist בתוסף חוסם הפרסומות שלך

תודה והמשך גלישה נעימה באתר!
מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



אישור ממשרד התקשורת לרסיבר Onkyo 646


עמוד 5 מתוך 7
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  הבא 
   פורומים > אודיו > אודיו רב-ערוצי (ק''ב)
מחבר הודעה
gremlinx (אור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 07, 2005

מיקום: מרכז הארץ
הבעות תודה: 23
מספר הודעות: 175

 #61  נשלח: ד' 11/01/2017 12:24

jacko-il כתב:
חבר'ה, הרבה מכשירים שאמורים על פי לקבל אישורים לא נעצרים לביקורת ולא מבקשים עבורם כלום. לדעתי זה פשוט נובע מכך שלא חושדים בהם ככאלה וסה"כ כולם די מבינים מה זה טלויזיה ומה זה פלייסטיישן וכל מיני מוצרים שמוכרים יותר במיינסטרים. כמו שנאמר גם לא מצויין על המוצרים האלה בשום מקום ב- Invoice שהם NETWORK ו- WiFi בכזה אופן מפורש.
דמיינו גם מישהו שאין לו מושג בכלום לגבי אלקטרוניקה וציוד ופתאום רואה קופסא של איזה 10-20 ק"ג עם משהו שחור שנקרא RECEIVER (היינו מקלט) ויש לו אנטנות ואיזה 12,000 חיבורים מוזרים מאחורה. מישהו שלא מבין מה זה, לא יודע איך לסווג את זה ולמה זה משמש כנראה. וזה שרשום על האריזה את התיאור המלא שזה עם WiFi ובלוטוס וטיונר ומה לא - בטח לא עוזר לו לעבור חלק.
החוק דורש להעביר הכל לאישור, למעט אלו שקבלו פטור מפורש. רסיבר לא קיבל פטור מפורט, גם אם לדעתנו זה טיפשי לגמרי, ולכן עבורו פשוט קשה להעלים עין או "להחליק אותו הלאה" בקלות יותר.

מה שאני למדתי מזה ומה שהייתי מציע גם הלאה לאחרים זה פשוט להוציא את אישור משרד התקשורת לפריט לפני ההזמנה שלו בכלל. ואז גם חוסכים זמן לעצמכם ואת ההתעסקות הזו כשהמוצר עוצר פה בהגיעו למכס וגם חוסכים סכום כסף מכובד, בין אם הנמען משלם ובין אם השולח משלם. דבר נוסף הוא ש- UPS גם ציינו בפניי עוד בשיחה הראשונה שאני יכול לעשות את הכל בעצמי בלי שהם יתערבו ואז רק להעביר להם את האישור. או שאני אתן להם את ייפוי הכח הזה והם יעשו הכל עבורי.


·אתה מזכיר לי מקרה שקרה לי לפני 5 שנים בערך.
הזמנתי מ EBAY כיסוי בד לאופנוע, שהגיע לארץ בשקית קטנה אבל על הקבלה היה כתוב
BMW F650 ואז קיבלתי בקשה מהדואר לעבור במשרד התחבורה ולהוציא אישור יבוא לאופנוע
מה שהוביל לשיחת טלפון עם פקיד המכס בדואר או משהו כזה שבו שאלתי אותו למה צריך את משרד התחבורה הרי זה בד במידות גדולות שמכסה את האופנוע ולא מכיל חלקים מכאנים, חשמליים או דיגיטלים . ענה שבגלל שכתוב BMW עם הדגם של האופנוע צריך אישור או לפתוח את החבילה כדי לוודא שאין בתוכה אופנוע (מגיע בשקית בגודל של במבה בינונית) ואסור לו לפתוח לא בנוכחותי. כמובן שהגעתי אליהם, פתחנו ביחד וראינו שאין שם כלום מלבד בד במידות של 2 מטר על 2 מטר (בערך) ושיחרר אותי לביתי.
(1) הבעות תודה: Thehobit1
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 430
מספר הודעות: 3083

 #62  נשלח: ד' 11/01/2017 12:24

jacko-il

הזמנת במשלוח מהיר או רגיל?
כי אני מנסה להבין אם ניתן להתחמק מ UPS באמצעות בחירת אופן המשלוח.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gremlinx (אור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 07, 2005

מיקום: מרכז הארץ
הבעות תודה: 23
מספר הודעות: 175

 #63  נשלח: ד' 11/01/2017 12:27

gal-cohen כתב:
@jacko-il

הזמנת במשלוח מהיר או רגיל?
כי אני מנסה להבין אם ניתן להתחמק מ UPS באמצעות בחירת אופן המשלוח.


·אני הזמנתי במשלוח הכי זול אבל אמאזון "שידרגו" אותי ל UPS בחינם.
בינתיים זה מתברר פשוט כעוד זמן לחכות למגבר שמיום שישי כבר נמצא אצלהם ובינתיים הם מול משרד התקשורת מקבלים אישור.
לזכותם יאמר שהם היו מאוד נחמדים בהתנהלות ולא הטריחו אותי בכלל,אבל בפעם הקודמת לפני שלוש שנים שקניתי את ה Denon X3000 הוא פשוט הגיע הביתה אחרי 4-5 ימים ללא הטירטורים.
הדבר המבאס היחידי זה שכל המצב נגרם כי אמאזון כותבים בקבלה WIFI ובלוטות' וזה קופץ בעין ל UPS.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
orengol (אורן)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד


הצטרף בתאריך:
  Dec 18, 2005
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 246

 #64  נשלח: ד' 11/01/2017 12:38

jacko-il כתב:
מה שאני למדתי מזה ומה שהייתי מציע גם הלאה לאחרים זה פשוט להוציא את אישור משרד התקשורת לפריט לפני ההזמנה שלו בכלל.


לא חושב שזה אפשרי.
בשביל לקבל את האישור, צריך למלא את פרטי המשלוח שכוללים בין היתר את מס' החשבון ומספר שטר המטען ש- UPS מנפיקים. הנתונים האלו לא קיימים לפני הזמנת המוצר.


ציטוט:
ואז גם חוסכים זמן לעצמכם ואת ההתעסקות הזו כשהמוצר עוצר פה בהגיעו למכס וגם חוסכים סכום כסף מכובד, בין אם הנמען משלם ובין אם השולח משלם. דבר נוסף הוא ש- UPS גם ציינו בפניי עוד בשיחה הראשונה שאני יכול לעשות את הכל בעצמי בלי שהם יתערבו ואז רק להעביר להם את האישור. או שאני אתן להם את ייפוי הכח הזה והם יעשו הכל עבורי.


כיוון שבהזמנות מאמזון כל העלות היא כביכול על השולח (בפועל זה מגולם בעלות המשלוח ודמי המכס שאנחנו משלמים), UPS גובים את התשלום בכל מקרה, גם אם אתה משיג את האישור באופן עצמאי. לדעתי, זו אחת הסיבות שיש להם אינטרס לפעול בצורה הזו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 819
מספר הודעות: 6634

 #65  נשלח: ד' 11/01/2017 12:47

gal-cohen
·
הזמנתי משלוח הכי רגיל בעולם.
אחרי משהו כמו שבוע שהוא הופיע אצלי כ- preparing for dispatch (למרות שהוא היה להם במלאי כבר כמה ימים וכבר חוייבתי על הרכישה בכרטיס האשראי) פניתי באימייל ושאלתי מה קורה עם השילוח שלו?
אחרי כמה שעות קבלתי מייל עם התנצלות על חוסר הנעימות ושהיתה להם תקלה ושהם העבירו פניה לשילוח שיבדקו מדוע מתעקב ושינסו להוציא את זה כמה שיותר מהר.
אחרי כמה שעות הרסיבר יצא למשלוח. יצא מאנגליה יום רביעי בבוקר, עבר דרך גרמניה ויצא משם לארץ ביום חמישי בבוקר והגיע ארצה ללוד יום חמישי בערב. אחרי כמה כשעתיים בערך יצר איתי קשר נציג UPS ומשם התחיל תהליך השחרור מהמכס.

אולי היה אפשר להמנע מכל זה באמת אם השילוח היה רגיל ולא מהיר. ייתכן. אפשר לנסות לבקש לפני או במהלך המשלוח שיישלחו את זה עם חברה אחרת ו/או בשילוח רגיל ולא מהיר. אפשר לנסות.

orengol
.
יכול להיות באמת שאתה צודק ושזה לא אפשרי. כי באמת אין פרטי המכס ושטר המטען לפני השילוח. מצב מעט בעייתי.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gremlinx (אור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 07, 2005

מיקום: מרכז הארץ
הבעות תודה: 23
מספר הודעות: 175

 #66  נשלח: ה' 12/01/2017 12:52

עידכון קצר
----------------

ביום ראשון קיבלתי מייל מ UPS ובו ביקשו שאחתום על שני טפסים ואחזיר להם וכך עשיתי.
היום (יום חמישי) קיבלתי מייל מ UPS ובו נאמר לי שהמסמכים אינם קריאים ולסרוק אותם שנית עם סורק ולא עם מכשיר נייד - אז סרקתי שוב (הפעם עם סורק) ובינתיים כמו שזה נראה שעון העצר של 10 ימי עבודה של משרד התקשורת יחלו במקרה הטוב היום או בשבוע הבא במקום.
חווית השירות הכוללת מ UPS היא במקרה הטוב סבירה, תחושה שהם עושים את המינימום כדי לעזור למרות שהם מקבלים כסף על השירות הזה ולא נראה שמעניין אותם כ"כ לשחרר אותו מהר ללקוח.

מהניסיון הקודם שכלל מגבר ומקרן שהוזמנו מאמזון דרך I-Parcel זה היה פשוט ומהיר ובעיקר תחושה שמישהו רוצה שהציוד יגיע אליך מהר אבל זה היה לפני שנתיים ולרוב זה תלוי באנשים ולאו דווקא בחברה עצמה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 430
מספר הודעות: 3083

 #67  נשלח: ה' 12/01/2017 13:00

gremlinx

כמו שכבר אמרתי - UPS כבר לא חושבים על זמן המשלוח וההגעה ללקוח, אלא היכן לסחוט יותר כסף.
חברות שילוח, כפי שאני רואה את זה, צריכות להעמיד את זמן הגעת הפריטים במקום הראשון.

מעבר לכך, אני חושב שכדאי למי שמזמין רסיבר מאמאזון (ובפירוש לא רוצה להתעסק עם האישורים הללו ומשך הזמן שכרוך בזה) שירשום במעמד ההזמנה הערה לאמזון - "נא לא לשלוח עם UPS" או "נא להקפיד על שילוח רגיל ולא שילוח מהיר"
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
FastandFurious (ויקטור חיים)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 06, 2015

מיקום: רחובות
הבעות תודה: 102
מספר הודעות: 1707

 #68  נשלח: ד' 25/01/2017 12:55

jacko-il
עשית משהו בקשר למה שכתבת?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 819
מספר הודעות: 6634

 #69  נשלח: ד' 25/01/2017 14:36

האיטלקי
·
כתבתי הרבה דברים, תזכיר לי למה אתה מתייחס..

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amirss
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 24, 2011
הבעות תודה: 42
מספר הודעות: 837

 #70  נשלח: ד' 25/01/2017 16:06

gal-cohen כתב:
@gremlinx

כמו שכבר אמרתי - UPS כבר לא חושבים על זמן המשלוח וההגעה ללקוח, אלא היכן לסחוט יותר כסף.
חברות שילוח, כפי שאני רואה את זה, צריכות להעמיד את זמן הגעת הפריטים במקום הראשון.

מעבר לכך, אני חושב שכדאי למי שמזמין רסיבר מאמאזון (ובפירוש לא רוצה להתעסק עם האישורים הללו ומשך הזמן שכרוך בזה) שירשום במעמד ההזמנה הערה לאמזון - "נא לא לשלוח עם UPS" או "נא להקפיד על שילוח רגיל ולא שילוח מהיר"


אין אפשרות לקבוע איך זה ישלח, אתה יכול לבחור במשלוח רגיל וישלחו לך עם UPS מבלי שרצית בכך .


מייל שקבלתי על בקשה כזו :


Hello,

I’m John from Amazon Customer Service.

The carrier is assigned automatically by the system depending on a number of factors like carrier availability, shipping speed, delivery location, item being delivered etc.

I'm afraid we cannot assign a particular carrier to an order or the postcode. We will not be able to predict which carrier will be assigned to the order.

We'll send you an e-mail when your order dispatches. You can follow the order's progress in Your Account:


Do contact us if you have any further queries.

Please use the link below to complete a quick survey and provide comments about your chat experience today. It'd only take a moment, we would greatly appreciate your feedback.

Thank you for contacting Amazon. We look forward to seeing you again soon.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 430
מספר הודעות: 3083

 #71  נשלח: ד' 25/01/2017 16:55

amirss כתב:

ציטוט:
...


אין אפשרות לקבוע איך זה ישלח, אתה יכול לבחור במשלוח רגיל וישלחו לך עם UPS מבלי שרצית בכך .


מייל שקבלתי על בקשה כזו :


Hello,

I’m John from Amazon Customer Service.

The carrier is assigned automatically by the system depending on a number of factors like carrier availability, shipping speed, delivery location, item being delivered etc.

I'm afraid we cannot assign a particular carrier to an order or the postcode. We will not be able to predict which carrier will be assigned to the order.

We'll send you an e-mail when your order dispatches. You can follow the order's progress in Your Account:


Do contact us if you have any further queries.

Please use the link below to complete a quick survey and provide comments about your chat experience today. It'd only take a moment, we would greatly appreciate your feedback.

Thank you for contacting Amazon. We look forward to seeing you again soon.


תודה על העדכון.
חבל, אבל כנראה עם זה נצטרך לחיות.
לפחות לא מזמינים רסיבר כל שנה (למרות שיש פה כמה שמגחכים כעת)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
firebird
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 10, 2005
הבעות תודה: 21
מספר הודעות: 1269

 #72  נשלח: ו' 27/01/2017 20:38

זה מה שקורה ששולחים מייל תעלו מולם בצאט ותבקשו אונליין שילוח איטי.

תעזרו בגוגל טרנסלייט כי רק באמזון ארה"C ואנגליה ניתן לצוטט באנגלית, בכל שאר האמזונים ניתן לצוטט רק בשפה המקומית.

_________________
אין מסך מושלם! כן, אני יודע שפעם היה ......
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 819
מספר הודעות: 6634

 #73  נשלח: ג' 31/01/2017 11:35

היי לכולם,
עדכון.
אז הרסיבר עדיין לא אצלי. אבל לפחות יש לי ביד אישור שחרור ממשרד התקשורת.
אחרי שראיתי שעובר יותר מידי זמן עם UPS ושכל כמה ימים אני מקבל תשובות שאין להם תשובות ושהם ממתינים בעצמם למשרד התקשורות פשוט נמאס לי. אז לפני כשבוע הכנתי מכתב למשרד התקשורת + כל המסמכים שהיו לי על הרסיבר ופקססתי לאגף ניהול ספקטרום ורישוי תדרים. פקססתי להם את זה משהו כמו 3 או 4 פעמים, ככה כל יום מחדש - פשוט בגלל העובדה שמדובר בפקס ולא באימייל ואין שום אפשרות לדעת מה עבר ומה לא והאם זה נכנס לאיזשהו טיפול וכו'. אתמול שוב שלחתי אימייל ל- UPS, שכן עברו להם כבר 20 ימי הטיפול וקבלתי תשובה שאין להם תשובות.

ציטוט:
היי, טרם התקבל האישור.
ב23/01 שלחנו שליח שלנו כדי לקדם את הבקשות של משרד התקשורת,
לצערי הרב קיים עומס ורב ואני מקווה שהעניין ייפתר בהקדם ,
בברכה ,


תאמינו לי כבר כמעט הרמתי ידיים. רק שהיום בבוקר היום הסגריר הזה, לפתע קולגה בעבודה באה ושמה לי על השולחן את אישור משרד התקשורת המיוחל שהגיע בפקס! וואלה, שמחתי מאד לדעת שהפקס שלנו פה בעבודה עובד! אכן שלח את המסמכים והוא אף יודע לקבל תקשורת ולהדפיס!! איזו טכנולוגיה!!
מיד העברתי אותו ל- UPS עם בקשה לשחרר את הפריט מהמכס. נראה איך זה יתקדם איתם מכאן..

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 430
מספר הודעות: 3083

 #74  נשלח: ג' 31/01/2017 12:45

jacko-il

וואו, לא ביקרתי כאן בתקופה האחרונה למעט משהו ספציפי - אני בהלם שאתה עדיין נגרר עם זה!
פשוט בושה אחת גדולה, ואני מאשים את UPS ב 100% בעניין הזה.
כי אמזון - שלחו מיד.
משרד התקשורת - ..ובכן, זה משרד התקשורת ודרכו להתנהל כך..
ממש מאכזב.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 819
מספר הודעות: 6634

 #75  נשלח: ג' 31/01/2017 13:03

אמזון הוציאו את המשלוח ב- 4/1 והמשלוח הגיע ארצה (דרך גרמניה וטורקיה!) ב- 5/1, יום למחרת בערב.
יממה משלוח מאנגליה לישראל ועוד חודש של מכס, עמילות מכס, חבלת שילוח, משרד תקשורות וכל שאר בלבולי השכל והסחבת של הבירוקרטיה בארץ. ברזיל זה כאן.

טוב עדכון חם מהתנור -
UPS קבלו ממני את האישור, העבירו למכס וקבלתי הודעה שהוא שוחרר וייצא מחר אליי בהפצה.
מקווה שסוף טוב הכל טוב.

#רק_שלא_יגיע_לי_רסיבר_תקול_לא_אהיה_מסוגל_לספוג_את_זה_נפשית

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אודיו רב-ערוצי (ק''ב) עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
  קוד: קוד אבטחה
  הקש קוד:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht