מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



רוצים להצטרף לקבוצת המומחים של Hisense ישראל?


עמוד 1 מתוך 3
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
MartinHSabag (מרטין סבג)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: כפר-סבא
הבעות תודה: 1566
מספר הודעות: 59030

 #1  נשלח: א' 13/08/2017 13:01
רוצים להצטרף לקבוצת המומחים של Hisense ישראל?

חברת אקסיט אלקטורוניקס, יבואנית מסכי Hisense בישראל מזמינה אתכם, חברי HT להצטרף לקבוצת המומחים של Hisense.

לפרטים וטופס הרשמה:
https://www.hometheater.co.il/article08054.html




_________________
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1153
מספר הודעות: 8220

 #2  נשלח: א' 13/08/2017 14:28

מעניין.
קצת מתקשה להבין אבל מה זה אומר בפועל.
הם רוצים ערוץ משוב מלקוחות שלהם בלבד?

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 92
מספר הודעות: 1253

 #3  נשלח: א' 13/08/2017 15:40

סורי אם זה נשמע אכזרי,
אבל היתה לי הרגשה לגבי חלק מהיבואנים שהם לא יודעים מה הם מוכרים, אני מקווה שלא עושים את זה בגלל זה.
בכל אופן, דעתי היא שראוי לשלם שכר (אפילו לא במזומן, אלא בדמות הטבות כלשהן) למומחים שיענו לך על שאלות ויש כאן כמה מומחים לא קטנים כמו הבחור שמעלי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sn902
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 11, 2017
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 40

 #4  נשלח: א' 13/08/2017 15:49

jacko-il כתב:
מעניין.
קצת מתקשה להבין אבל מה זה אומר בפועל.
הם רוצים ערוץ משוב מלקוחות שלהם בלבד?
·
יהיה מאוד קשה למצוא כאלה.
כמה כבר אפשר להיות מרוצה מהייסנס?
ועוד לעבוד ללא שכר...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1153
מספר הודעות: 8220

 #5  נשלח: א' 13/08/2017 16:09

מה הקשר? אי אפשר להיות מרוצה מהייסנס? למה לא?
לפני כמה שנים המותג הזה היה סוג של בדיחה. כל שנה הם רק הולכים ומשתפרים ונראה שהם בכיוון הנכון אם הם רוצים לשווק מחוץ לשוק הסיני. נכון, נראה שהם עדיין לא שם, הם רחוקים מלהוציא מוצרים מגוהצים פיקס.

אבל כמו שאני מבין מההודעה זו בדיוק המטרה - לקבל משוב לטוב ולרע וללמוד ולהשתפר במקומות שאפשר.
צריך רק לראות את הייסנס אנגליה ואיך הפידבק שם תרם לשיפורים במוצרים שהם מנסים לשווק שם.
לעבוד ללא שכר? לא יודע עם הייתי נסחף עם "לעבוד". זה נשמע שהם סהכ מנסים לפתוח ערוץ משוב רציני יותר בין הלקוחות-יבואן-יצרן.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 92
מספר הודעות: 1253

 #6  נשלח: א' 13/08/2017 16:29

אז הפתרון צריך להיות פורום משתמשים ישראלי, שבהם יהיו מומחים בשכר כאדמינים.
הם בטח פוחדים ממשוב עצבני סטייל פייסבוק ובצדק אבל יש דרכים לטפל בזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MartinHSabag (מרטין סבג)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: כפר-סבא
הבעות תודה: 1566
מספר הודעות: 59030

 #7  נשלח: א' 13/08/2017 16:48

Evil-u, אני חושב שפיספסת לחלוטין.
אף אחד לא הולך "לעבוד" פה בשביל אף אחד, אם כבר, אז הייסנס ישראל הולכים לבוא לקראת הקבוצה הזו.
לא מצפים שם לשום דבר מהחברים בקבוצה. לא למשובים, לא לעשות QA ובטח שלא "שיעבדו" בשבילם.

הרעיון הוא פורום סגור שבו, מי שרוצה, ויעבור את האישור של הייסנס ישראל, ויהיה חבר בו, ייחשף לדברים לפני אחרים (גירסאות תוכנה, מבצעים, אפשרות לטרייד אין בתנאים מיוחדים, הזמנה לאירועים סגורים וכו'), בגדול, ליצור ערוץ תקשורת בלתי אמצעי בין הנהלת הייסנס ישראל לבינכם, מובילי הדיעה של תחום המסכים והקולנוע הביתי בישראל.

רוצה? תירשם, לא רוצה? גם טוב....

בינתיים, יש יותר נרשמים מהיעד שהייסנס ציפו לו, אז הכל בסדר...

_________________
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 92
מספר הודעות: 1253

 #8  נשלח: א' 13/08/2017 16:51

הי מרטין, לא צריך להתעצבן,
עכשיו זה יותר ברור זה הכל.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MartinHSabag (מרטין סבג)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: כפר-סבא
הבעות תודה: 1566
מספר הודעות: 59030

 #9  נשלח: א' 13/08/2017 16:52

jacko-il כתב:
מעניין.
קצת מתקשה להבין אבל מה זה אומר בפועל.
הם רוצים ערוץ משוב מלקוחות שלהם בלבד?
·

1. לא, זה לא רק פתוח ללקוחות הייסנס.
2. לא, זה לא רק משוב, אלא תקשורת דו צדדית, וכמו שכתבתי בפוסט למעלה, חשיפה למידע, גירסאות, דגמים, מבצעים ואירועים שלא יכולים, בהגדרה, להיות פתוחים לקהל מאוד גדול.

_________________
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me
(1) הבעות תודה: jacko-il
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1153
מספר הודעות: 8220

 #10  נשלח: א' 13/08/2017 16:54

MartinHSabag
·
אוקיי, תודה על ההבהרות.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MartinHSabag (מרטין סבג)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: כפר-סבא
הבעות תודה: 1566
מספר הודעות: 59030

 #11  נשלח: א' 13/08/2017 16:56

Evil-u כתב:
הי מרטין, לא צריך להתעצבן,
עכשיו זה יותר ברור זה הכל.
·

אני לא עצבני אבל לא חייבים למצוא את הרע בכל דבר. יש דרכים להעביר ביקורת ולתת פידבקים.
אנשים פה מתאמצים (גם מצד האתר וגם מצד החברות) בדיוק כדי להוריד את החיכוך הטבעי שנוצר בין חברות לבין מובילי דיעה וצרכנים שהם לא בדיוק "הצרכן הממוצע" ותגובות כאלו, די מורידות את הרוח מהמפרשים של כל הצדדים....

אתה יכול לדמיין כמה שעות של שיחות, התכתבויות ופגישות היו כדי להוציא דבר כזה לפועל ועכשיו תקרא את התגובות שלך ותגיד לי אם אפשר היה להעביר את המסר שלך בצורה אחרת.....

_________________
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 92
מספר הודעות: 1253

 #12  נשלח: א' 13/08/2017 17:06

MartinHSabag כתב:


ציטוט:
...


·

אני לא עצבני אבל לא חייבים למצוא את הרע בכל דבר. יש דרכים להעביר ביקורת ולתת פידבקים.
אנשים פה מתאמצים (גם מצד האתר וגם מצד החברות) בדיוק כדי להוריד את החיכוך הטבעי שנוצר בין חברות לבין מובילי דיעה וצרכנים שהם לא בדיוק "הצרכן הממוצע" ותגובות כאלו, די מורידות את הרוח מהמפרשים של כל הצדדים....

אתה יכול לדמיין כמה שעות של שיחות, התכתבויות ופגישות היו כדי להוציא דבר כזה לפועל ועכשיו תקרא את התגובות שלך ותגיד לי אם אפשר היה להעביר את המסר שלך בצורה אחרת.....


·ההשקעה שלכם ראויה להערכה, לא אמרתי אחרת.
היתה אי הבנה שנפתרה ע"י הדברות,זה פורום אחרי הכל.

בברכה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
se1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2009
הבעות תודה: 187
מספר הודעות: 1278

 #13  נשלח: א' 13/08/2017 20:55

ברור שלהייסנס כמו גם לסוני
עדיף שיהיה אתר שלהם שייכנס לתוכו את השאלות ובעיקר אלפי התלונות
במקום שהם יופיעו באתרים ובפורומים פתוחים כמו כאן ויעשה להם פרסום שלילי.

כמות הצפיות על הבעיות בהייסנס כאן מגיעה לדעתי למאות אלפים רבות.
לכן אין ספק שיעדיפו שזה יתרכז אצלם.

למרות זאת אני מברך על היוזמה שתוכל לעזור ללקוחות.
אבל בגלל החשיפה הגבוהה מי שיגגל "עדכון קושחה בהייסנס" יופנה אוטומטית לכאן
ולא לאתר החדש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
zoyaniv
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 07, 2012
הבעות תודה: 19
מספר הודעות: 285

 #14  נשלח: א' 13/08/2017 21:50

הגזמת בגדול עם התגובה שלך, היו הודעות שליליות וגם חיוביות. לא ראיתי פה יותר הודעות שליליות עליהם מאשר על סמסונג שעולה הרבה יותר.
אם יהיה ערוץ להחלפת מידע שיוביל לתיקון של בעיות ולמידה ולא לעליהום של תד אחד על השני אז זה צעד חיובי והתקדמות מבורכת בהחלט.
הרי זה מה שהרבה רצו ואמרו, הקשבה של היבואנים לטענות שיש ומתן אפשרות להגיב ולפתור את הבעיות שיש אם אפשר כדי שכולם ירוויחו.
(1) הבעות תודה: MartinHSabag
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Animor
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 20, 2014
הבעות תודה: 162
מספר הודעות: 685

 #15  נשלח: ב' 14/08/2017 11:37

נשמע מעניין, אני אנסה להצטרף.
לאחר ה"דוקטורט" שעשיתי על הקושחות של ה-M7000 בפורום פה, אני מקווה שהם יהיו קשובים לביקורת בונה.

האמת שקצת מטרידה אותי הדרישה מצד הייסנס לפרטים מלאים - שם ושם משפחה, טלפון, אימייל, כינוי בפורום. מה דעתכם?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht