מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



מברגת אימפקט Makita DTD152 לחברי פריים 280 ש"ח


עמוד 2 מתוך 3
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > HT Deals > Amazon Deals
מחבר הודעה
lion77
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2016
הבעות תודה: 48
מספר הודעות: 470

 #16  נשלח: ב' 08/01/2018 10:56

Huber
·
ברור וזה בדיוק מה שכתבתי לגבי איביי, בפעם הראשונה שנתקלתי בבעיה היא נפתרה בקלות דרך אי מייל פשוט. בכל מקרה אני נהנה יותר לקנות באמזון. אם להשתמש במטאפורה, אמזון היא כמו קניון חדש ונקי, ושאני נכנס לאיביי זה קצת נותן לי הרגשה שהגעתי לשוק הפשפשים... צריך לבדוק טוב טוב את הסחורה וממי אני קונה, אבל גם זאת חווית קנייה⁦☺️⁩.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Elwin
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 20, 2016
הבעות תודה: 106
מספר הודעות: 856

 #17  נשלח: ב' 08/01/2018 11:03

lion77 כתב:
@Huber
·
השירות של אמזון מעולה ללא ספק, אבל גם הם לא חפים מטעויות בחודשיים האחרונים מצאתי את עצמי 3 פעמים מתעסק איתם בזיכויים והחזרות כאשר אמזון הוא המוכר, בין השאר על פונו סטייג' שהגיע עם שנאי אמ', בארץ דרשו ממני 180 שקל על שנאי מתאים כאשר כל הקדם עלה לי 240. נאלצתי להחזיר אותו. כאשר מתחילים במחלת הקניות באמזון אין סיכוי שלא להיתקל בטעויות... אבל הכל חלק מהחוויה⁦☺️⁩.


אבל במקרה הזה הטעות שלך ולא של אמזון - כשקונים מארה"ב חייבים לבדוק אם המתח מתאים לארץ (בין אם אתה קונה מאמזון ובין אם אתה קונה מכל אתר אחר).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
lion77
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2016
הבעות תודה: 48
מספר הודעות: 470

 #18  נשלח: ב' 08/01/2018 11:05

Elwin
·
בדקתי. זה מה שרשמתי. הטעות לא הייתה שלי. שאלתי לפני הקנייה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Elwin
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 20, 2016
הבעות תודה: 106
מספר הודעות: 856

 #19  נשלח: ב' 08/01/2018 11:09

lion77 כתב:
@Elwin
·
בדקתי. זה מה שרשמתי. הטעות לא הייתה שלי. שאלתי לפני הקנייה.


את מי שאלת? את הנציגים של אמזון? הם לא יודעים. דברים כאלו נכנסים לאתר היצרן ובודקים, ובד"כ גם בשאלות ותשובות בעמוד המוצר באמזון תהיה תשובה על זה.

כן מסכים שזו חולשה של שירות הלקוחות של אמזון, הנציגים שם לא באמת מבינים פרטים כאלו לגבי המוצרים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2625
מספר הודעות: 44257

 #20  נשלח: ב' 08/01/2018 11:09

lion77 - וכשפנית אליהם, מה הייתה התוצאה? איך הבעיה נפתרה (אם נפתרה)?
_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2625
מספר הודעות: 44257

 #21  נשלח: ב' 08/01/2018 11:11

Elwin כתב:
ציטוט:
...


את מי שאלת? את הנציגים של אמזון? הם לא יודעים. דברים כאלו נכנסים לאתר היצרן ובודקים, ובד"כ גם בשאלות ותשובות בעמוד המוצר באמזון תהיה תשובה על זה.

כן מסכים שזו חולשה של שירות הלקוחות של אמזון, הנציגים שם לא באמת מבינים פרטים כאלו לגבי המוצרים.
·

צודק, אבל לפחות אם הנציגים מטעים אותך, הם עומדים מאחורי הנציגים שלהם ומתקנים את הטעות/מפצים - למיטב נסיוני לפחות.

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Elwin
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 20, 2016
הבעות תודה: 106
מספר הודעות: 856

 #22  נשלח: ב' 08/01/2018 11:21

Huber כתב:

ציטוט:
...


·

צודק, אבל לפחות אם הנציגים מטעים אותך, הם עומדים מאחורי הנציגים שלהם ומתקנים את הטעות/מפצים - למיטב נסיוני לפחות.


כשהייתי "צעיר" וחדש יחסית באמזון עוד שאלתי אותם שאלות טכניות על המוצר וביקשתי בקשות שלא מולאו. מאז "למדתי" שאין הרבה טעם בזה.

הנציגים של אמזון חזקים בשירות ובפיצויים, אבל חלשים מאוד בכל הדברים האחרים בתכל'ס (פרטים לא ברורים לגבי המוצר, שינויים במוצר, הבדלים בין מוצר כזה לאחר וכן הלאה). הבעיה היא שהם פשוט נותנים מידע שגוי פעמים רבות, כנראה כדי לרצות את הלקוח.

במקרה שקיבלת מידע שגוי, מניח שהם ייתנו פיצוי בהתאם. אני העדפתי לוותר ברוב המקרים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
movieman
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2011
הבעות תודה: 335
מספר הודעות: 4453

 #23  נשלח: ב' 08/01/2018 11:54

חברים שימו לב:

אני רכשתי מברגת איפקט של מקיטה די דומה לזו (18V) ממוכר ב-EBAY ,
לאחר כ4-5 חודש (לא זוכר בדיוק) המברגה מתה - ולא היה עם מי לדבר - גם לא עם EBAY ,
זה היה לפני שנתיים.

לעומת זאת - רכשתי לפני שובעיים תוכנת NERO18 בכ-100 ש"ח.
כמה שעות לאחר הרכישה , המוכר נתן לי לינק להורדה וSERIAL KEY.
הורדתי התקנתי וגיליתי כי הקוד שם לא פועל .
פניתי אליו והוא לא מוכן להחזיר לי את הכסף - עירבתי את EBAY ולאחר פתיחת CASE ב- PAYPAL הכסף הוחזר לי - ולא ע"י המוכר .

בקיצור זה בעיה.

עוד מקרה שהיה לי:
רכשתי דייסון V8 אבסולוט ממוכר ב-EBAY , הוא שלח לי "בטעות" את דגם ה-ANIMAL שעולה כמעט 100$ פחות.
לאחר בירורים ושליחת המוצר - הוא זיכה אותי על המוצר והמשלוח המקורי , אך לא הסכים לזכות אותי על המשלוח חזרה
שעלה לי מאות שקלים.
הוא הודה שזו אשמתו והטעות שלו אך לא היה מוכן להחזיר לי את הכסף על זה ששלחתי לו בחזרה .
הוא טען שעולה לו 30$ לשלוח את הדייסון לארץ - אך בפועל הוא חייב אותי ברכישה המקורית 60$ .
לצערי EBAY וגם ההתנהלות שלי (שהיתה מעט איטית .. אחרי שבועיים בערך ששלחתי לו בחזרה) גרמו להפסד המשלוח.

כמובן שכמה ימים לאחר מכן - רכשתי מאמזון (עלה לי 30$ יותר) בלי למצמץ (בהתחלה המחיר באמזון היה מאוד גבוה - הפרש של 140$ , לכן פניתי ל-EBAט)
וזה כמובן מוכר עם כ-100 מכירות ו-פיבדק של 100% .

אז צריך בכל זאת להיזהר כשקונים מ-EBAY.


נערך בפעם אחרונה על-ידי movieman בתאריך ג' 09/01/2018 17:28, נערך בסך הכל 3 פעמים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
lion77
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2016
הבעות תודה: 48
מספר הודעות: 470

 #24  נשלח: ב' 08/01/2018 13:02

שאלתי בדיוק את מי שצריך לשאול ולא את הנציגים הרובוטים של אמזון שיושבים בהודו ואין להם ממש סמכות באמת לפתור בעיות.
לבסוף החזרתי את המוצר אבל אנחנו בכלל מפספסים פה את הנקודה. הסיבה שהגבתי פה היא על מנת שאנשים יבינו שבאיביי יש שירות לקוחות ויש עם מי לדבר. כי כשכותבים באופן כללי שבאיביי אין עם מי לדבר כך זה משתמע, כמו שאנשים לא מבינים שעדיף לקנות מאמזון בתור מוכר או לשלם במטבע חוץ ולא בשקל או עוד הרבה נושאים שנראים לכם טריוויאלים ולאחרים לא, אז רוב האנשים מבינים שפשוט אין שירות לקוחות באיביי וכל הקנייה שם היא הימור.
לגבי עניין המברגה, אין לי מושג איך עובדת הקנייה באיביי, האם יש הבטחה לשנת אחריות ובפועל אין עם מי לדבר ? אם קונים מראש מכשיר ללא אחריות אז אין בכלל טענה כזאת הרי אי אפשר לפסול דבר שלא קיים כלומר אחריות.
אז כל אחד ישקול ויבדוק טוב לפני שהוא קונה בכל מקום כדי להימנע ככל הצורך מטעויות, ושירות לקוחות יש בכל אתר שמכבד את עצמו, לא מזמן קרה לי מקרה זניח בגירבסט וגם שם קיבלתי זיכוי מלא. אז אם בדקתי את עצמי לפני הקנייה רב הסיכויים שלא יהיו יותר מדי הפתעות, מקווה שזה סוגר את הפינה לגבי עם מי יש או אין לדבר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Elwin
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 20, 2016
הבעות תודה: 106
מספר הודעות: 856

 #25  נשלח: ב' 08/01/2018 13:13

lion77

כל הדיבור מלכתחילה היה על שירות במסגרת אחריות. זה שהחנות מטפלת בך אם מוצר מגיע תקול/לא כמו שצריך זה מובן מאליו, וזה יש בכל אתר כמו שרשמת (וכאמור, בכל מקום שקונים דרך פייפאל באופן כללי). אם אחרי חודשיים אין עם מי לדבר, אז אין אחריות ואין שירות.

בלי קשר, כמו שרשמתי, אני ממליץ בחום לא לרכוש מאיביי מוצרים שעולים יותר מכמה דולרים, וכן לא לרכוש מוצרים שידוע שיש איתם בעיות זיופים כמו סכיני גילוח, ראשים למברשת אורל בי ועוד.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
lion77
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2016
הבעות תודה: 48
מספר הודעות: 470

 #26  נשלח: ב' 08/01/2018 13:35

Elwin
·
וכמו שאני רשמתי מה שמובן מאליו לך לא מובן מאליו לאחרים. ואם רצית להבהיר שאין אחריות למוצרים באיביי אז פשוט תכתוב שמברגה באיביי מגיעה ללא אחריות לשנה כמו שבאמזון, להגיד שאין עם מי לדבר באיביי לא קשור לכך.
ואם כבר מה שברור מאליו (ועוד פעם לא לכולם...) הוא שאם קנית מוצר באיביי ללא אחריות לשנה על מה יש לך להלין ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Elwin
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 20, 2016
הבעות תודה: 106
מספר הודעות: 856

 #27  נשלח: ב' 08/01/2018 14:07

lion77

מה יש לי להלין? מה שהסברתי עוד קודם. באיביי וגם בעליאקספרס אין באמת שירות - יש הגנת קנייה למשך חודשיים מהרכישה ומשם זה נתון לשיקול דעתו של המוכר, לכן אעדיף לא לקנות מהם מוצרים יקרים.

אחריות יש לא רק באמזון, אלא גם באתרים סיניים כמו גירבסט ובנגוד. גם אם היא רחוקה מלהיות להיט, לפחות היא קיימת (זה לא שבארץ יש אחריות טובה יותר).

איביי מוסיפים "חטא על פשע" וגם מוצפים בזיופים, לא נראה שהם עושים משהו נגד זה. אז כן, לומר שיש באיביי שירות לקוחות ויש עם מי לדבר זה בעיני לא ממש נכון. אפשר לומר שיש הגנת קנייה, ולהוסיף סייגים (רציניים) מעבר לכך.

למרות הדברים לעיל, קניתי כמה וכמה פעמים באיביי. החויות שלי משם לא היו טובות כלל: פעם קניתי מסטיקים שהגיעו פגי תוקף, פעם קניתי מוצר שלא עבד תקין וכן הלאה. בכל המקרים קניתי ממוכרים עם ציון גבוה, זה די חסר משמעות מהניסיון שלי. אני רוכש די הרבה מהאינטרנט, ממגוון אתרים (אמזון, עלי, בנגוד, DX, גירבסט ועוד..) ובשום מקום לא היה לי אחוז תקלות גבוה כמו באיביי.

לכן, לסיכום - בעיני איביי זה מקום רע לרכוש ממנו. לא ברור לי למה אתה ממשיך להתעקש ולטעון שמה שברור לי, אינו ברור לאחרים. אדרבא, אני משתף מהניסיון שלי כדי שאחרים ייזהרו לא ליפול בפח.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
lion77
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2016
הבעות תודה: 48
מספר הודעות: 470

 #28  נשלח: ב' 08/01/2018 15:21

Elwin
·
אתה צודק.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
solidas
צייד דילים
צייד דילים

הצטרף בתאריך:
  Oct 27, 2013
הבעות תודה: 191
מספר הודעות: 2372

 #29  נשלח: ב' 08/01/2018 16:53

Elwin
·מחזק אבל עם כמה הסתייגויות
באיביי ניתן לתבוע מוכר אם מכר לך מוצר מזויף אחר שבדף המוצר שהוא פרסם כתוב שזה מוצר אורגינל או אם יש לך הוכחות שהמוכר אמר שזה אורגינל וזה יצא זיוף (במקרה כזה תובעים דרך איביי ולא דרך פייפאל כי החברות הופרדו כבר)
בגדים ונעליים בד"כ עדיף לרכוש מאיביי אבל רק מחנויות "מוכחות" שקיימות ומוכרות בגדים גם מחוץ לאיביי ולא סתם ממוכר פרטי שהקים חנות וירטואלית באיביי
כמו"כ ניתן לקנות גם מחנויות עם דף באיביי כמו טארגט, פולק, בסט ביי וכ"ו-באיביי פשוט יותר נוח לרכוש דרכם וגם יש תמיד עם מי לדבר
לאחרונה רכשתי סאונד בר של פולק מהחנות של פולק הרשמית(אחר שבאמזון זה עלה כ400 ש"ח יותר) והגיע אלי ללא שום בעיה מוצר חדש תקין והכל-אמנם המשלוח לא היה זריז כמו באמזון אבל עדיין היה למי לפנות ועם מי לדבר
הכוונה שלי כשאמרתי שאין עם מי לדבר הייתה בקשר לאחריות ובקשר לזה שמוצר אלקטרוני מחנות לא מוכרת באיביי זה די חתול בשק
בגדים ונעליים בד"כ תמיד עדיף לרכוש מאיביי באמזון זה פשוט יותר יקר וגם האריזה שלהם בד"כ יותר גדולה, אבל גם אם קונים באיביי עדיף לרכוש מחנות מוכחת למשל APREALSAVE (או משהו כזה-יש לי במועדפים פשוט אין לי פה את המחשב הביתי וקשה לי למצוא את השם המדויק של החנות)


נערך בפעם אחרונה על-ידי solidas בתאריך ב' 08/01/2018 17:14, נערך סך הכל פעם אחת
(1) הבעות תודה: Elwin
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Elwin
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 20, 2016
הבעות תודה: 106
מספר הודעות: 856

 #30  נשלח: ב' 08/01/2018 17:06

solidas

עם זה אני לא מתווכח. אין לי ממש ניסיון עם רכישת בגדים מאיביי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > Amazon Deals עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht