מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



שירות קלוקל באתרים סיניים - או למה אני משתדל מאוד לא להזמין מאתרים סיניים


עמוד 5 מתוך 5
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2625
מספר הודעות: 44257

 #61  נשלח: ג' 01/01/2019 7:22

oferlaor כתב:
הזמנתי רצועה של שעון באלי אקספרס. זה יודע בדיוק מתי זה נחת לי בבית והרצועה והגיע עם שליח (!!) עלות - פחות מחמישית מהרצועה המקורית של אפל...
·

ברור כבר סוכם שמוצרים זולים יחסית עדיין רצוי להזמין מאתרים סיניים. רק רצוי מראש להבין שהרכישה משם היא הימור עם כל המשתמע מכך (גם לי הגיעו מוצרים מאלי בשבוע וקצת, מצד שנים היו מוצרים שלקח להם 1-2 חודשים להגיע או שלא הגיעו בכלל, שלא לדבר על המיקרים בהם מגיע ויש בעיה, ע"ע התגובה הראשונה שלי פה ועוד לא מעט דוגמאות). אז כן - בסכומים קטנים זה הימור מקובל, את זה כבר סיכמנו

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2625
מספר הודעות: 44257

 #62  נשלח: ה' 03/01/2019 16:43

כמה כיף לרכוש מוצרים באיביי


_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 812
מספר הודעות: 5886

 #63  נשלח: ג' 15/01/2019 12:44

צד שני של המטבע...
הזמנתי לפני כמה שבועות צמיד ספורט, שיומי מי בנד 3 מאיביי.
קיבלתי אותו ומסתבר שמדובר בגרסא סינית ולא הגלובאלית. לא היה רשום בעמוד המוצר שבכך מדובר.
התכבתי עם המוכר שניסה להבין את הבעיה ולעזור לפתור אותה, אין אפשרות לקסטם לגרסא אנגלית עם שפת הממשק בטלפון בעברית. ניסיתי אף לפנות ליבואן בארץ לעדכון הגרסא - זה לא יכול לעזור. ניסיתי גם לפנות לייבוא המקביל - ולא קיבלתי בכלל מענה / התייחסות.
שלחתי צילום מסך וסרטונים מיוטיוב להסברת הבעיה למוכר מאיביי, הוא הציע מבחינתו החזר כלשהו שלא רציתי לקבל, כי אני לא מחפש "לדפוק" אותו אלא רק רוצה מוצר שיכול לעבוד איתו וכמובן אשלם עליו את העלות המבוקשת.
בסופו של התהליך וההתכתבות במיילים מולו שהייתה מאוד מהירה, ידידותית, עניינית אתמול קיבלתי מייל ממנו שהוא רוצה לשלוח לי על חשבונו את הדגם הגלובאלי אבל זה ייקח קצת זמן (בהתאם לזמני המשלוח של איביי) ואם זה בסדר שאני אמתין. השבתי בחיוב ואמרתי שאין לי בעיה להמתין.
וידאתי מולו כתובת משלוח ואני ממתין לתשובה האם הוא רוצה שאשלח את הדגם הסיני בחזרה אליו.
מוסר ההשכל - ניתן לקבל גם "שירות של אמזון" בעת הזמנה באיביי...

_________________
יאללה השתכנעתי..
זוג ביאופול Polk Audio RM8, שחור 555 שקל
זוג Monitor Audio Mass 10, שחור 999 שקל
זוג Focal Little Bird, לבן 1,111 שקל

** עדיין מחפש תחליפיים, תהיו חברים ותציעו. פרטי/בשרשור:
https://www.hometheater.co.il/vp2839204#2839204
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 904
מספר הודעות: 5559

 #64  נשלח: ג' 15/01/2019 13:06

avihuli

היי אבי
שים לב שחוויתי את מה שאתה מתאר, אך לבסוף ההבטחה של המוצר הנכון בשנית נשארה רק כהבטחה.
המוצר לא הגיע לבסוף.
לא זוכר אם קיבלתי זיכוי, אני כמעט בטוח שכן, אבל את הסיפור שלך צריך לספר רק בסוף אם יש לו הפי-אנד
בכל מקרה ובלי קשר, לדעתי איביי התדרדרו מאוד בתקופה האחרונה, או יותר נכון המוכרים באיביי.
זמני משלוח לא נורמליים, טעויות במוצרים וכו'.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 812
מספר הודעות: 5886

 #65  נשלח: ג' 15/01/2019 13:19

gal-cohen
נקווה שיגיע...
וגם אם לא, אז אני ממש מסתדר איתו מבחינת הסינית כי יש אייקונים ברורים. ככה שאני לא אתפוס אותם בקטנה. טיפונת מבאס אבל בהחלט יכול לעבור בשוטף.
אני משתמש איתו נטו למדידת הפעילות הספורטיבית שלי ולא הולך איתו בשוטף, ככה שזה "סביל" ואין בעיה.
מה גם שהאפליקציה, מאוד נוחה, פשוטה וברורה כך שאין צורך למעשה להתסכל על השעון כי הכל מנוטר ומפורט באפליקציה.

לגבי זמני המשלוח, אצלי דווקא החוויה הפוכה. הזמנתי המון (יחסית...) לאחרונה והכל הגיע תוך פחות מחודש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 904
מספר הודעות: 5559

 #66  נשלח: ג' 15/01/2019 14:36

avihuli

אפרופו, המתאם חשמל 90 מעלות לסאב שהמלצת עליו, אני מחכה כבר חודש וחצי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 812
מספר הודעות: 5886

 #67  נשלח: ג' 15/01/2019 14:59

את שלי קיבלתי ממזמן, וגם את שאר השטויות שהזמנתי על הדרך.
אבל עזוב אותך איביי, שאלת השאלות היא מה קורה עם הסאב שנוכל לחבר את המתאם ? זה יותר חשוב...
ומה עם הסאב של עופרפולק - מתי ימכור אותו כבר והאם ביבי ינצח בבחירות ?!
יאללה, לא נצא מזה - שיהיה אחלה יום !!

_________________
יאללה השתכנעתי..
זוג ביאופול Polk Audio RM8, שחור 555 שקל
זוג Monitor Audio Mass 10, שחור 999 שקל
זוג Focal Little Bird, לבן 1,111 שקל

** עדיין מחפש תחליפיים, תהיו חברים ותציעו. פרטי/בשרשור:
https://www.hometheater.co.il/vp2839204#2839204
(1) הבעות תודה: gal-cohen
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
osh78
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד


הצטרף בתאריך:
  Jun 30, 2007
הבעות תודה: 101
מספר הודעות: 692

 #68  נשלח: ד' 06/02/2019 12:27
תהייה מוזרה

הזמנתי את המוצר הזה בעלי, עלה 36$, שזה פחות או יותר המחיר הכי זול שהיה בעלי.
https://www.aliexpress.com/item/4-25L-Food-Hopper-...

המוצר הגיע שבור, הדיספיוט עדיין בבדיקה.

ראיתי שבאיביי המחיר הכי זול של המוצר הוא 10$ יותר (חיפשתי מספר מינימלי של מילות מפתח):
https://www.ebay.com/itm/4-25L-LCD-Aquarium-Food-H...

מה יכול להסביר את פער המחירים הזה?

יש לי הרגשה שמחיר המוצר האמיתי הוא כמו של איביי, והוא נמכר בעלי בזול בגלל שזה סוג ב'. אני מזמין הרבה מאיביי ולפעמים מעלי. כל 3 הפעמים שקיבלתי מוצר שבור/צבע לא נכון היו מעלי ושלושתם היו במוצרים של 20-40$ . אף פעם לא קיבלתי מוצר שבור מאיביי (כמובן שהיו מקרים מאיביי שלא קיבלתי בכלל את המוצר ואז קיבלתי בקלות החזר מלא).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
legopart
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Oct 07, 2013
הבעות תודה: 325
מספר הודעות: 3905

 #69  נשלח: ד' 06/02/2019 13:54

avihuli כתב:
צד שני של המטבע...
הזמנתי לפני כמה שבועות צמיד ספורט, שיומי מי בנד 3 מאיביי.
קיבלתי אותו ומסתבר שמדובר בגרסא סינית ולא הגלובאלית. לא היה רשום בעמוד המוצר שבכך מדובר.
התכבתי עם המוכר שניסה להבין את הבעיה ולעזור לפתור אותה, אין אפשרות לקסטם לגרסא אנגלית עם שפת הממשק בטלפון בעברית. ניסיתי אף לפנות ליבואן בארץ לעדכון הגרסא - זה לא יכול לעזור. ניסיתי גם לפנות לייבוא המקביל - ולא קיבלתי בכלל מענה / התייחסות.
שלחתי צילום מסך וסרטונים מיוטיוב להסברת הבעיה למוכר מאיביי, הוא הציע מבחינתו החזר כלשהו שלא רציתי לקבל, כי אני לא מחפש "לדפוק" אותו אלא רק רוצה מוצר שיכול לעבוד איתו וכמובן אשלם עליו את העלות המבוקשת.
בסופו של התהליך וההתכתבות במיילים מולו שהייתה מאוד מהירה, ידידותית, עניינית אתמול קיבלתי מייל ממנו שהוא רוצה לשלוח לי על חשבונו את הדגם הגלובאלי אבל זה ייקח קצת זמן (בהתאם לזמני המשלוח של איביי) ואם זה בסדר שאני אמתין. השבתי בחיוב ואמרתי שאין לי בעיה להמתין.
וידאתי מולו כתובת משלוח ואני ממתין לתשובה האם הוא רוצה שאשלח את הדגם הסיני בחזרה אליו.
מוסר ההשכל - ניתן לקבל גם "שירות של אמזון" בעת הזמנה באיביי...


·כלל ברזל!:
לא להסכים בשום פנים ואופן לשליחה של מוצר חלופי ע"י המוכר (זה לא AMAZON)
תגיד לו שיזכה אותך כספית ואתה תשלם לו בשנית, אחרת תפתח קייס עליו ב EBAY.
"הבטחה", כבר נתקלתי במוכרים כאלו, הייתי מבסוט עד השמים שהם קיימים!, והם לא טרחו לשלוח את המוצר בפועל.
וכמובן שהאחריות של איביי נגמרה...


זיכרון לא קונים מהסינים, נקודה!.
אלקטרוניקה ומוצרי חשמל, מאוד נזהרים, אבל כעיקרון רכיבים לא קונים מהסינים, יש זיוף מאוד רציני!
XIAOMI גם שווה לפקפק באמינות שלהם!, כמו בשאר הדברים הסיניים הצצים. הייתי הולך על איזה מוצר משני, ולא מוצר הדגל של חברה ידוע מאשר משהו סיני!

לגבי חבטות ומכות.... אז כל מוצר מקבל חבטות ומכות. תדמיינו אותו נחבט ומקבל מכות לפני שאתם לוחצים על מקש ההזמנה .
זה גם לא עוזר, כמה שמבקשים מהמוכר, זה עדיין קורה.
בגלל זה אני מצלם ומתעד, ואחר כך מבקש החזר כספי או זיכוי. כי זה אבסורדי לקבל מוצר שבור!



אני אישית מרוצה מאוד מאפשרויות הרכישה של EBAY של "יד 2", צריך הרבה לוודא, אבל מוצאים הרבה דברים מעניינים מאנשים מרחבי העולם, שדי משמחים אותי עד היום (אז... תודה EBAY)
כמו כן, מחירי המשלוח לא הוגנים, המיסים גם ולא כל דבר נמכר במחיר שפוי כשרוצים אותו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2625
מספר הודעות: 44257

 #70  נשלח: שבת 08/06/2019 10:05

אז הגיע הזמן לדבר גם על חוויות לא חיוביות באמזון. לפני זמן מה הזמנתי 2 דיסקים קשיחים באמזון. לשם ההוגנות כבר הזמנתי מהם 4 פעמים בעבר דיסקים קשיחים ותמיד הגיע מושלם. הפעם הגיע שניהם נזוקים. שיחה עם נציג שלהם מובילה להצעה לזיכוי במקום החלפה. כמובן שמאז הרכישה המחיר זינק כמע כפול, מסביר לו שאני צריך החלפה ולא זיכוי - כמו לדבר עם רובוט. עכשיו אני תקוע עם מוצר חדש נזוק בלי דרך להחלפה, רק לזיכוי מה שתוקע אותי עם הצורך לשלם הרבה יותר על אותה הזמנה. אז לא תמיד הכל דבש גם באמזון.


עדכון - יום אחרי יצרו איתי קשר מאמזון, שלחו על חשבונם בחינם 2 דיסקים חדשים וההחזרה של התקולים אליהם גם על חשבונם. סוף טוב הכל טוב.

סיפור נוסף, רכישה של מוצר באיביי, המוצר אמור להגיע לכל המאוחר בתאריך X, יומיים לפני ההגעה אני רואה שהמוצר תקוע באותה נקודת שילוח כבר שלושה שבועות. ניסיון ליצור קשר עם המוכר מגלה שהמוכר כבר לא קיים (וכן, כשרכשתי בהחלט בדקתי שזה מוכר עם עשרות אלפי תגובות ו 99.X מהן חיוביות - עדיין המוכר נעלם). אז סתם חיכתי כמעט חודש, סתם התעסקתי עם פתיחת קייס והמתנה לתשובה מאיביי, ולמרות שקיבלתי זיכוי אי אפשר לקרוא לזה חווית רכישה חיובית - הזכיר לי שוב למה אני נמנע ככל האפשר מאיביי (רוכש שם רק כשאין את המוצר בשום מקום אחר).

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד


נערך בפעם אחרונה על-ידי Huber בתאריך ב' 10/06/2019 11:42, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amired13
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jun 09, 2017
הבעות תודה: 91
מספר הודעות: 621

 #71  נשלח: שבת 08/06/2019 11:00

Huber כתב:
אז הגיע הזמן לדבר גם על חוויות לא חיוביות באמזון. לפני זמן מה הזמנתי 2 דיסקים קשיחים באמזון. לשם ההוגנות כבר הזמנתי מהם 4 פעמים בעבר דיסקים קשיחים ותמיד הגיע מושלם. הפעם הגיע שניהם נזוקים. שיחה עם נציג שלהם מובילה להצעה לזיכוי במקום החלפה. כמובן שמאז הרכישה המחיר זינק כמע כפול, מסביר לו שאני צריך החלפה ולא זיכוי - כמו לדבר עם רובוט. עכשיו אני תקוע עם מוצר חדש נזוק בלי דרך להחלפה, רק לזיכוי מה שתוקע אותי עם הצורך לשלם הרבה יותר על אותה הזמנה. אז לא תמיד הכל דבש גם באמזון.

סיפור נוסף, רכישה של מוצר באיביי, המוצר אמור להגיע לכל המאוחר בתאריך X, יומיים לפני ההגעה אני רואה שהמוצר תקוע באותה נקודת שילוח כבר שלושה שבועות. ניסיון ליצור קשר עם המוכר מגלה שהמוכר כבר לא קיים (וכן, כשרכשתי בהחלט בדקתי שזה מוכר עם עשרות אלפי תגובות ו 99.X מהן חיוביות - עדיין המוכר נעלם). אז סתם חיכתי כמעט חודש, סתם התעסקתי עם פתיחת קייס והמתנה לתשובה מאיביי, ולמרות שקיבלתי זיכוי אי אפשר לקרוא לזה חווית רכישה חיובית - הזכיר לי שוב למה אני נמנע ככל האפשר מאיביי (רוכש שם רק כשאין את המוצר בשום מקום אחר).


·מעניין אם יש חוקיות להפרדה בין מוצרים שהם מסכימים להחליף לבין מוצרים שהם מסכימים רק לזכות.
גם לי הגיעו הגיעה הזמנה אחת של נעליים עם קרע (מלכתחילה היו נראות משומשות), אמרו שהם לא יכולים להחליף ואפשר רק לזכות ולתת לי להזמין מחדש. האמת שגם במקרה הזה המחיר היה נמוך מהמחיר הרגיל (105$ לעומת 150$) אבל לא חושב שזו הסיבה - רובנו כאן מזמינים כשיש "דילים" ועדיין יש לא מעט מקרים של החלפה במקרים של תקלה.
מעניין

לגבי איביי - אני איתך. זה הימור... משתדל להזמין שם רק כשאין ברירה. מעדיף אפילו את עליאקספרס
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Lee
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 09, 2008
הבעות תודה: 470
מספר הודעות: 4229

 #72  נשלח: שבת 08/06/2019 11:02

לא טרחתי לקרוא את כל השרשור, אלא בעיקר רפרפתי במהירות על הכותרת ועל כמה מההודעות, אבל השבוע קרה לי משהו מצחיק.
אני מקבל טלפון בשעות הבוקר המוקדמות, ושומע מהצד השני מישהו מרוחק ולא ברור. אחרי כמה ניסיונות להבין מי זה ומה הוא רוצה כבר עמדתי לנתק, כשפתאום אני שומע את המילה "Gearbest". בסוף הצלחתי להבין מהאנגלית העילגת שלו, שהוא סיני מאתר גירבסט שמתקשר לברר אם קיבלתי את החבילה. לא היה לי נעים ממנו, אז השתדלתי להחזיק את עצמי שלא להיקרע לו מצחוק בטלפון. מדובר בהזמנה שעשיתי לפני כחודשיים, ובמשך למעלה מחודש היא אפילו לא יצאה מהם לדואר אזרבייג'ן, דבר שקרה לי לראשונה מתוך עשרות רבות של הזמנות שעשיתי מהם עד היום (בד"כ אם ישנו עיכוב, זה בדרך מהדואר בחו"ל עד ההגעה לארץ, או בדואר הישראלי). הם כבר פיצלו לי את החבילה ושלחו לי קודם לכן חלק מהמוצרים שהיו זמינים, ובאמת קיבלתי את החבילה הראשונה עוד לפני שהסיני התקשר.

לגבי החצי השני, עוד מלכתחילה שירות הלקוחות שלהם שלח לי הודעות התנצלות בזו אחר זו עם הצעה לפיצוי (זניח) בנקודות גירבסט, עד שכבר אני עצמי הרגשתי לא נעים, שבשביל כמה דולרים בודדים ששילמתי על ההזמנה המקורית, הם טורחים כל כך. לדעתי לא היה חסר הרבה שהם ישלחו גם את הסיני עצמו אלי הביתה עם החבילה...

מה זה אומר באופן כללי לגבי השירות באתרים הסיניים? אין לי מושג...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mp3lll
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2007
הבעות תודה: 1033
מספר הודעות: 20496

 #73  נשלח: ב' 10/06/2019 10:49

avihuli
כבר זה לא משנה, תעדכן לגירסה האחרונה והיה לך אנגלית .

_________________
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2625
מספר הודעות: 44257

 #74  נשלח: ב' 10/06/2019 11:43

סוף טוב הכל טוב, עידכנתי את התגובה המקורית:

https://www.hometheater.co.il/vp2963868#2963868

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 812
מספר הודעות: 5886

 #75  נשלח: ב' 17/06/2019 19:38

mp3lll כתב:
avihuli
כבר זה לא משנה, תעדכן לגירסה האחרונה והיה לך אנגלית .

לא עובד...
אני עם סמסונג גלקסי בעברית, אפליקציית מי בעברית - הממשק בשעון סיני.
אצל אישתי עם אייפון בעברית, אפליקציית מי באנגלית - הממשק בשעון אנגלית.

_________________
יאללה השתכנעתי..
זוג ביאופול Polk Audio RM8, שחור 555 שקל
זוג Monitor Audio Mass 10, שחור 999 שקל
זוג Focal Little Bird, לבן 1,111 שקל

** עדיין מחפש תחליפיים, תהיו חברים ותציעו. פרטי/בשרשור:
https://www.hometheater.co.il/vp2839204#2839204
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht