·morkan כתב: אין מה לעשות יותר, או שלחכות שאולי הם יתקנו או לסבול אל התמיכה והעשרים טכנאים שהם ישלחו "לבדוק"....
אם אף אחד לא יפנו אליהם ויעלה את הנושא לא הכי סביר שהם יטפלו בנושא.
אתה גם צודק, שאין שום סיכוי שהנציגים שאתה מגיע אליהם בטלפון או הטכנאים שהם ישלחו יכולים לעזור במשהו. הם גם לא יכולים להעביר את השיחה שלך לנציגים שיכולים לעזור לך. מאד בתיאוריה אולי הם יכולים להעביר הודעה ולבקש שנציג כזה יחזור אליך אבל הסיכוי שזה יעבוד אפסי.
כמו שכתבתי כבר קודם, מה שכן אפשר לעשות זה להשיג מייל רלוונטי מהנציגים הטכניים שאתה מגיע אליהם בטלפון ולשלוח מייל מנומס ומפורט עם כל הפרטים הטכניים והנימוקים למה הבעיה בצד שלהם. גם לקבל את המייל הזה יתכן ויהיה קשה ויתכן שתצטרך לנסות כמה נציגים עד שתצליח להשיג אותו (אבל יתכן גם שזה יהיה קל, ניסיתי רק אצל חברות אחרות וזה לא היה יותר מידי קשה).
בתקווה שהמייל מגיע לגורם מספיק רלוונטי (עדיין כמובן לא למי שבאמת יכול לעזור לך), הוא יראה שאתה רציני ושיש מקום להעביר את המייל למחלקה הרלוונטית ואז בתקווה הם יטפלו בנושא ו/או יחזורו אליך וכו'.
זה באמת קצת עבודה אבל זה בהחלט אפשרי (לפחות בחברות אחרות ואני מנחש גם אצל פרטנר).