לפני כשעה הגיעה אלי טכנאי של "אלקטרוניקס פרו" לבצע אצלי התקנה קירית לטלוויזיה בחדר
(טלוויזיה 55 אינץ' שרכשתי של סוני)
ואחרי ההתקנה גיליתי שיש שריטה על המסגרת..
הראתי את זה לטכנאי, הוא צילם את זה ולקח את הפרטים שלי
מה הסיכוי עכשיו שישפאר יהיו מוכנים להחליף לי את הטלוויזיה?
זה פדיחה של הטכנאי ואני עצבני בטרוף עכשיו כי היא עלתה המון כסף
*** עידכון בעמוד 2 ***
טכנאי של ישפאר שרט לי את הטלוויזיה במהלך התקנה
טכנאי של ישפאר שרט לי את הטלוויזיה במהלך התקנה
נערך לאחרונה על ידי Mig95 ב 22/08/2019 12:43, נערך 2 פעמים בסך הכל.
- avihuli
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8411
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 1376 פעמים
- קיבל תודות: 1229 פעמים
אתה רואה את זה מרחוק או שפשוט הידיעה שזה שם מחרפנת אותך ?
אני בטוח שהוא לא עשה את זה בכוונה.
איך איכות התמונה ?
מסכים שטשטוש עם לורד או משהו בסגנון יעלים את זה לחלוטין.
זה נראה פחות מס"מ.
אני בטוח שהוא לא עשה את זה בכוונה.
איך איכות התמונה ?
מסכים שטשטוש עם לורד או משהו בסגנון יעלים את זה לחלוטין.
זה נראה פחות מס"מ.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
תתקשר לשירות, הם בטח יגידו לך שים קרח ותלחץ כל הלילה...
מהיכן קנית? תפנה לחנות. כאשר אני רכשתי את הסוני 65 שלי, הובלתי אותה העצמי והתקנתי בעצמי באישור המוכר. כך חסכתי לעצמי צרות מול החפרים של אלקטרוניקס פרו. המדבקה על האריזה שאסור לפתוח ללא תכנטי זה סתם הפחדה. מרגע שרכשת והחנות סיפקה לך את המסך, הוא שלך ואתה יכול לפתוח ולהשתמש בו. רצוי רק לצלם את הפתיחה שלא יתגלה שבר שהיה.
בכל מקרה ברגע שהם מובילים את המסך, הוא כבר חוטף המון מכות בדרך.
זו בכלל טעות קריטית לתלות מסך על קיר. מקום לצרות והריסת הפאנל בעיקר עי מתקינים אלקטרוניקס פרו. בתמונה שהעלית יש גם משהו שנראה כמו כתם צבע בהיר ליד המכה. אם זה לא נעלם בהקרנת צבע אחיד, אז הוא דפק לך את הפאנל מהמכה.
מהיכן קנית? תפנה לחנות. כאשר אני רכשתי את הסוני 65 שלי, הובלתי אותה העצמי והתקנתי בעצמי באישור המוכר. כך חסכתי לעצמי צרות מול החפרים של אלקטרוניקס פרו. המדבקה על האריזה שאסור לפתוח ללא תכנטי זה סתם הפחדה. מרגע שרכשת והחנות סיפקה לך את המסך, הוא שלך ואתה יכול לפתוח ולהשתמש בו. רצוי רק לצלם את הפתיחה שלא יתגלה שבר שהיה.
בכל מקרה ברגע שהם מובילים את המסך, הוא כבר חוטף המון מכות בדרך.
זו בכלל טעות קריטית לתלות מסך על קיר. מקום לצרות והריסת הפאנל בעיקר עי מתקינים אלקטרוניקס פרו. בתמונה שהעלית יש גם משהו שנראה כמו כתם צבע בהיר ליד המכה. אם זה לא נעלם בהקרנת צבע אחיד, אז הוא דפק לך את הפאנל מהמכה.
- shealtieljkwak
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 142
- הצטרף: דצמבר 2018
- נתן תודות: 12 פעמים
- קיבל תודות: 24 פעמים
- shealtieljkwak
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 142
- הצטרף: דצמבר 2018
- נתן תודות: 12 פעמים
- קיבל תודות: 24 פעמים
·Mig95 כתב:@ra
קשה לי להאמין אבל שישפאר ינסו לתמכר טלוויזיה כזו ועוד ידרשו עליה מחיר מלא....
לא נראה לי שזה קשור לישפאר. זה כנראה חוזר למחסנים של פרו ולא צריך להיות קושי להאמין לשום פעולה שנעשית ע"י החברה הזו.
הניחוש שלי: יצבעו את השריטה. יארזו יפה. יספקו ללקוח הבא (לכאורה טוב יעשו אם ינסו "לדוג" את הלקוח התמים ביותר ממאגר הרוכשים).
יש 4 גורמים שיכולים לספוג את עלות השריטה: היצרן, היבואן, נותן השירות או הצרכן.
על מי אתם שמים את הכסף שלכם?
- shealtieljkwak
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 142
- הצטרף: דצמבר 2018
- נתן תודות: 12 פעמים
- קיבל תודות: 24 פעמים
@nangel
·
אני בטוח שעל כל טכנאי שנתפס במערומיו בתוכנית יצאת צדיק, תמצא כמה לקוחות מרוצים שקיבלו שירות ישר וטוב.
אני לא הייתי ממהר להכריז ש"ירבו טכנאים כאלו" בגלל שהצלחנו לאתר לקוח מרוצה.
אם אני שורט לך את האוטו אני לא מנהל דיון עם אשתי מה לעשות. אני מבקש סליחה ומפצה אותך מיידית. ולא הייתי מצפה שתהיה אסיר תודה על זה שנהגתי בך בהגינות. כך צריך להיות. תמיד. עם כל אחד.
·
אני בטוח שעל כל טכנאי שנתפס במערומיו בתוכנית יצאת צדיק, תמצא כמה לקוחות מרוצים שקיבלו שירות ישר וטוב.
אני לא הייתי ממהר להכריז ש"ירבו טכנאים כאלו" בגלל שהצלחנו לאתר לקוח מרוצה.
בשביל מה הדיון? איזה החלטה אחרת הגיוני היה לקבל?היתקשרה אלי המנהלת מאלקטרוניקס והיא אמרה שאחרי דיון הוחלט להחליף לי את הטלוויזיה באחת חדשה...
אם אני שורט לך את האוטו אני לא מנהל דיון עם אשתי מה לעשות. אני מבקש סליחה ומפצה אותך מיידית. ולא הייתי מצפה שתהיה אסיר תודה על זה שנהגתי בך בהגינות. כך צריך להיות. תמיד. עם כל אחד.