מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



ח.י. מכריחים אותי להחליף מסך עקב צריבה


עמוד 2 מתוך 3
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > וידאו > פורום OLED בחסות LG
מחבר הודעה
Gad007
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2019
הבעות תודה: 31
מספר הודעות: 266

 #16  נשלח: ד' 28/08/2019 18:51

תשכיר עורך דין טוב, תגיד שבמקורית יש מסך קעור ותלת ממד שמאד חשובים להורים שלך. אתה יכול לקבל פיצוי על עוגמת נפש ללא הוכחת נזק. אם לא יכולים לספק חלופי, שיזכו אותך במלוא עלות הטלויזיה. זו בעיה שלהם שהם מוכרים מוצר עם סכנת צריבה ממשית מבלי להזהיר את הלקוח מראש.

מתי אנשים יבינו שלאולד יש חסרון ענק שמבטל את כל היתרונות שלו?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
iqdarko
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 07, 2009
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 155

 #17  נשלח: ד' 28/08/2019 18:55
Re: ח.י. מכריחים אותי להחליף מסך עקב צריבה

TANDBERG כתב:
@iqdarko
·ירדו ממסך קעור כי ההיענות לזה נמוכה וכי בפועל כפי שציינת - כנראה שאיכות הצפיה לא השתפרה פלאים.
בנושא תיקון - לדעתי לא יוכלו לתקן את המסך, לא משנה מה ינסו לעשות. אם יש צריבה - הליך הטיפול בזה ארוך ולדעתי כרוך בעוגמת נפש. לא ברור אם יצליחו לתקן, לשביעות רצונך או לא. לכן אני מציע לחפש דרך שבה תצא מרוצה במינימום מאמץ.
מהיכרות עם ח.י - הם יעשו מה שהם יכולים כדי שתהיה מרוצה, בגבולות ההגיון.


אני לא מבקש "הרים וגבעות" אני תכלס מאוכזב מאוד משלא תהיה לי טלוויזיה קעורה (זכותי לרצות כזאת ועל כן שילמתי כל כך הרבה לפני שנתיים), אבל אני מבין שאם אין אז אין.

אבל הצעתם "לשלם כסף או להסתכן עם טלוויזיה מחודשת/מתצוגה" לא מקובלת עליי. אם היו באים מלכתחילה עם הצעה הוגנת הכל היה מסתיים שם.

הנציגה העבירה את הפניה שלי לטיפול "המעבדה" לשיטתה, אמתין לתשובה עוד טיפה.

תודה לכולם על העזרה וההמלצות. סליחה אם נשמעתי תוקפני/כעוס. לא הייתה לי כל כוונה לכך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TANDBERG (אביעד כהן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 06, 2009

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 184
מספר הודעות: 4376

 #18  נשלח: ד' 28/08/2019 18:59
Re: ח.י. מכריחים אותי להחליף מסך עקב צריבה

iqdarko
·
אין לך מה להתנצל איש, אם הייתי במקומך הייתי מאוכזב מהתחושה של רכישת מוצר ייחודי וההבנה כי אין אפשרות לספק את השירות שלו בהמשך...
ההצעה לקחת מסך מהתצוגה מוכרת, אני קורא לזה סוג של מצליח (פרשנות אישית). זכותך לא לרצות ולא לקחת מוצר מהתצוגה.
שוב - מהיכרות עם הספק, אני מאמין כי ימצאו פתרון שיניח את דעתך.
נשמח לעדכונים.
(1) הבעות תודה: iqdarko
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
iqdarko
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 07, 2009
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 155

 #19  נשלח: ד' 28/08/2019 19:04
Re: ח.י. מכריחים אותי להחליף מסך עקב צריבה

TANDBERG כתב:
@iqdarko
·
אין לך מה להתנצל איש, אם הייתי במקומך הייתי מאוכזב מהתחושה של רכישת מוצר ייחודי וההבנה כי אין אפשרות לספק את השירות שלו בהמשך...
ההצעה לקחת מסך מהתצוגה מוכרת, אני קורא לזה סוג של מצליח (פרשנות אישית). זכותך לא לרצות ולא לקחת מוצר מהתצוגה.
שוב - מהיכרות עם הספק, אני מאמין כי ימצאו פתרון שיניח את דעתך.
נשמח לעדכונים.


מבטיח לעדכן.

שוב תודה על העזרה..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
lasik
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2010
הבעות תודה: 174
מספר הודעות: 1647

 #20  נשלח: ד' 28/08/2019 20:39

קרא את תעודת האחריות.
http://www.hye.co.il/news/updates/תעודת-אחריות-לטל...

הם לא חייבים להביא לך מסך זהה.

"15. היה ומסיבה כלשהי לא נצליח לבצע תיקון כאמור לעיל, נחליף את המוצר במוצר שיהיה חדש, זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך, או לפי בחירתנו, נשיב לך את התמורה ששולמה על ידך עבור המוצר והכל כנגד קבלת המוצר לידינו והעברתו לבעלותנו (כשהוא במצב טוב ותקין - למעט הקלקול - וללא זכויות צד ג' כלשהן)."

להבנתי מסך קעור הוא מסוג ואיכות דומים למסך שטוח. לא ניתן לספק מה שכבר לא מיוצר יותר. במקס' ישיבו לך כספך. בודאי שלא תקבל בנוסף פיצוי.

יש מקום בהחלט להתעקש על העמידה בתנאי האחריות: מסך חדש. לא מתצוגה כפי שציינת שהציעו לך.

בהצלחה!

_________________
The hill doesn't end, but the view keeps improving
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1544
מספר הודעות: 13114

 #21  נשלח: ה' 29/08/2019 10:11

Gad007
·
שוב, לדעתך יש ל-OLED חסרון ענק שמבטל את כל היתרונות שלו.
למרבית בעלי OLED אין דעה כזו בכלל, דיי כבר עם ה-FUD.

iqdarko
.
כבר עניתי לך שפספסתי את העניין שבו רצו לספק מסך משומש ולא חדש. פה כמובן שאתה אמור לקבל חדש, זה אפילו מופיע באתר שלהם בנוגע לאחריות על טלוויזיות, סעיף 15.
אבל כבר אין OLED קעור, מה אתה רוצה שהם יעשו? המקסימום שאתה יכול לנסות לדרוש הוא שיחזירו לך את הכסף כי הם לא מסוגלים לספק לך מסך OLED קעור עם תמיכה ב-3D. אני מניח שזה בהחלט תופס, ואמור להתקבל בבית משפט במידה והם לא יסכימו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3622
מספר הודעות: 68810

 #22  נשלח: ה' 29/08/2019 10:57

מבין את התסכול, גם לי ממש מבאס שאין יותר מסכים קעורים, אני מאוד אוהב את הטכנולוגיה הזו וחושב שהקעור עדיף משטוח. המציאות חזקה מכולנו וזה מה שיש כרגע, לדעתי אין מנוס אלא לשדרג למסך שטוח או להשאר עם המסך הקיים. אין להם ולך מה להלחם בתחנות הרוח הללו.
_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1153
מספר הודעות: 8220

 #23  נשלח: ה' 29/08/2019 12:38

הוא די הבהיר שהוא היה מוכן לקבל את המציאות ולהתפשר איתם על מסך חדש שטוח.
מה שלא מקובל עליו זו ההצעה לקבל מסך משומש מתצוגה כתחליף או לשלם 1000 ש"ח עבור מסך חדש. להבנתי ממה שהוא כותב - הוא היה מוכן להתפשר על מסך חדש שטוח במידה ולא מבקשים ממנו להוסיף עליו כסף.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shmizan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 22, 2010
הבעות תודה: 22
מספר הודעות: 294

 #24  נשלח: ה' 29/08/2019 13:33

אני לא חושב שהוא אפילו צריך להתפשר על זה (וגם זה לא מה שהבנתי ממה שכתב).
אם במעמד הקניה, מסך קעור עלה 2000 ש"ח יותר מהרגיל (כמו שהוא כתב) אז בהינתן שמחליפים לו למסך רגיל, צריך לתת לו פיצוי של...... 2000 ש"ח.
אני לא הייתי מקבל שום דבר אחר.
אם האחריות היא ל-3 שנים אז היבואן צריך להחזיק חלקי חילוף או מסכים חלופיים עד לתום האחריות.
iqdarko , אתה לא מבקש פה שום דבר לא הוגן, הצדק איתך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
bariko
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 11, 2005

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 298
מספר הודעות: 7535

 #25  נשלח: ו' 30/08/2019 3:50

Gad007 כתב:
תשכיר עורך דין טוב, תגיד שבמקורית יש מסך קעור ותלת ממד שמאד חשובים להורים שלך. אתה יכול לקבל פיצוי על עוגמת נפש ללא הוכחת נזק. אם לא יכולים לספק חלופי, שיזכו אותך במלוא עלות הטלויזיה. זו בעיה שלהם שהם מוכרים מוצר עם סכנת צריבה ממשית מבלי להזהיר את הלקוח מראש.

מתי אנשים יבינו שלאולד יש חסרון ענק שמבטל את כל היתרונות שלו?
·


בנקודה זו ראוי אולי להזכיר את דבריו של מני דהן, שהתייחס באופן ספציפי לשאלתי בעניין הצריבות.
(חשוב להבהיר שמני משמש בתפקיד בכיר בחברת ח.י, אך כותב כאן על דעת עצמו, ולא כנציג רשמי שלהם):

" בנוגע לצריבות - היצרן לא מכסה נושא של צריבות, אך ח.י. לוקחת זאת על עצמה כבר מספר שנים, מבלי להתחייב בשום מקום כתוב.
OLED זה מוצר הדגל של החברה.
כמות המסכים שחוזרים אלינו היא כ"כ מזערית, כך שבעתיד הנראה לעין אני לא רואה סיבה להפסיק את הגיבוי של ח.י. בנושא הזה. "


https://www.hometheater.co.il/vp2903224#2903224


בקיצור, אם הסוגיה תגיע לדיון בבית משפט, אין שום ערובה להצלחה.
הסנגור של ח.י יכול להשתמש בסעיף 18 בתעודת האחריות ולטעון " לשימוש ותחזוקה לא נאותים או שימוש ותחזוקה שלא על פי הוראות השימוש ו/או הוראות הבטיחות"
ואז להוסיף שלמרות שאינם מחוייבים על פי החוק, הוצע ללקוח מסך חלופי, גם אם לא חדשה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
armagedd0n
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 02, 2009
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 405

 #26  נשלח: ו' 30/08/2019 7:54

אין כייס לח.י

לא נמסר ללקוח שיש בעיה שבגינה צריך להשתמש במכשיר TV מסוג OLED בצורה שונה מאשר במכשיר אחר (שאינו OLED).
אני אפילו הייתי מגדיל ותובע על הטעייה מכוונת של לקוחות - תביעה ייצוגית אפילו.

אז באמת שלא כדאי לח.י להגיע לבית הדין.
הוכחה לכך היא שלא שמענו על מקרים שהם הגיעו לבית משפט בגלל נושא הצריבה במסכים.

"שימוש ותחזוקה לא נהותים" - מה זה?

הוראות שימוש
1. מומלץ לבצע פתיחה ראשונית של האריזה והתקנה של המוצר ע"י נציג מוסמך של היבואן.
2. יש להשתמש בשומר מסך במקלטי הטלוויזיה
3. יש לאפשר אוורור נאות מכל הצדדים כמתואר בספר הוראות היצרן הפעלה והוראות שימוש.
4. יש לנקות את המסך במטליות אנטיסטאטיות שאינן מכילות אלכוהול, אין לנקות את המוצר בחומרי ניקוי המכילים כימיקלים או עם נייר גס.
5. יש להימנע מלגעת בצג המסך בשל רגישותו הגבוהה .

איפה יש איזכור לנושא הצריבה ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1544
מספר הודעות: 13114

 #27  נשלח: ו' 30/08/2019 12:39

armagedd0n
·
בסעיף 2.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 761
מספר הודעות: 5580

 #28  נשלח: ו' 30/08/2019 12:50

TheCoolest כתב:
@armagedd0n
·
בסעיף 2.

לא תופס.
שכן אין הנחיות מדוייקות לנושא השימוש.
כמה זמן הוא אמור להשתמש ? מתי ? וכו'...
מכאן לא תהיה להם האפשרות להוכיח שהוא לא השתמש.
ברמה המשפטית יש לו אפשרות או להחליף לחדש (ללא עלות) או לקבל את כספו חזרה במלואו שכן המושג "דומה" לא עולה בקנה אחד בין מסך שטוח לקעור.
מאוד מבאס שאין מסכים קעורים יותר. גם אני מתבאס מזה (וכנראה אשבר בקרוב ואשדרג לשטוח).

_________________
יאללה, השתכנעתי...
למכירה זוג סטליטיים שחורים, בי-אופוליים: Polk Audio RM8. ב-555 שקל + מתקן תלייה.
** עדיין מחפש תחליפיים: סטליטים מעוצבים, תהיו חברים ותציעו **
בפרטי או בשרשור להלן, תודה !!
https://www.hometheater.co.il/vp2839204#2839204
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1544
מספר הודעות: 13114

 #29  נשלח: ו' 30/08/2019 12:52

avihuli
·
בגדול אני מסכים איתך. בעיקר עם החלק שבו הם לא יכולים לספק מסך דומה כי אין 3D ואין מסכים קעורים יותר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
bariko
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 11, 2005

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 298
מספר הודעות: 7535

 #30  נשלח: שבת 31/08/2019 0:33

armagedd0n כתב:
אין כייס לח.י

לא נמסר ללקוח שיש בעיה שבגינה צריך להשתמש במכשיר TV מסוג OLED בצורה שונה מאשר במכשיר אחר (שאינו OLED).
אני אפילו הייתי מגדיל ותובע על הטעייה מכוונת של לקוחות - תביעה ייצוגית אפילו.

אז באמת שלא כדאי לח.י להגיע לבית הדין.
הוכחה לכך היא שלא שמענו על מקרים שהם הגיעו לבית משפט בגלל נושא הצריבה במסכים.

"שימוש ותחזוקה לא נהותים" - מה זה?

הוראות שימוש
1. מומלץ לבצע פתיחה ראשונית של האריזה והתקנה של המוצר ע"י נציג מוסמך של היבואן.
2. יש להשתמש בשומר מסך במקלטי הטלוויזיה
3. יש לאפשר אוורור נאות מכל הצדדים כמתואר בספר הוראות היצרן הפעלה והוראות שימוש.
4. יש לנקות את המסך במטליות אנטיסטאטיות שאינן מכילות אלכוהול, אין לנקות את המוצר בחומרי ניקוי המכילים כימיקלים או עם נייר גס.
5. יש להימנע מלגעת בצג המסך בשל רגישותו הגבוהה .

איפה יש איזכור לנושא הצריבה ?
·


יודע מה? אם למישהו יהיה פעם את "הביצים" ללכת למשפט מול ח.י. בגין סוגיה זו, ויזכה במשפט, זה יהיה בגדר פסק דין תקדימי, שעשוי לעזור מאוד גם ללקוחות אחרים במצב דומה.
אני בכל אופן לא הייתי עושה את הצעד הזה, כי הרבה תלוי בשופט ואיך הוא מפרש את התקנות.

נוהגים לומר שההבדל בין חכם לפיקח, זה שהחכם יודע לצאת מצרות שפיקח לא היה נכנס אליהן.
אז מבחינתי להיות פיקח, זה לא לרכוש מסכי אולד, כל עוד לא יקרה אחד משני התרחישים:

1. דור חדש של מסכים, שיעלים לגמרי את תופעת הצריבות.
2. הוספה של סעיף ברור לאחריות של ח.י., שיחייב את החברה לספק מסך חדש בכל מקרה של צריבה.
.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > פורום OLED בחסות LG עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht