מחבר |
הודעה |
 |
ofers79 (ofer salomon)חבר פעיל במיוחד

 הצטרף בתאריך: Sep 01, 2012 הבעות תודה: 49 מספר הודעות: 665
|
#16
נשלח: ג' 10/09/2019 13:46
|
|
|
|
|
לגבי חיבור שוק סיטונאי על גבי תשתית הוט:
פרטנר (וגם סלקום/נטויז'ן) יתנו חיבור של שוק סיטונאי דרכם בכך שתהיה לך תשתית אינטרנט בכבלים פעילה בבית,
משמע בכל מקרה תצטרך להזמין את הוט שיעשו לך תשתית, ואז הספקיות נכנסות לתמונה ומניידות (שולחות טכנאי עם ראוטר משלהם).
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
|
YosiHarel חבר שרק התחיל

 הצטרף בתאריך: Sep 10, 2019 מספר הודעות: 18
|
#17
נשלח: ג' 10/09/2019 16:33
|
|
|
|
|
ofers79
·היי, הייתי לקוח של הוט בעבר לפרק זמן קצר. התשתית קיימת. עדיין יש צורך בהגעת טכנאי הביתה?
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
ariel-ro חבר מביא חבר

 הצטרף בתאריך: Mar 12, 2009 הבעות תודה: 164 מספר הודעות: 3370
|
#18
נשלח: ג' 10/09/2019 19:13
|
|
|
|
|
אתה טוען שלא היו בעיות בחיבור עם הוט אצלך וכרגע יש בעיות עם בזק.
אז מה הדילמה? חיובים בלתי צפויים?
יכול להיות, במקרה הכי גרוע יחייבו אותך ב13ש"ח על ההוטבוקס שלהם, ושתפנה לשירת בצ'אט יזכו אותך ויצטערו.
ואם תהיה תקלה, זה בדיוק כמו בבזק, תחשוב מה לעשות.
הוט יגיעו אלייך בשביל להתקין את המודם/ראוטר.
_________________ מערכות הק"ב של חברי הפורום |
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
AbuNazir חבר פעיל מאוד

 הצטרף בתאריך: Aug 25, 2013 הבעות תודה: 12 מספר הודעות: 297
|
#19
נשלח: ג' 10/09/2019 21:34
|
|
|
|
|
עצוב שזה מצב תשתיות האינטרנט הביתי. לגבי ההמתנה הארוכה לטכנאי זה כבר ידוע שבגלל "השוק הסיטונאי" בזק מרוויחה פחות ולכן נאלצת לצמצם כוח אדם. הפיתרון הכי מהיר הוא hotspot מהנייד עם חבילות הגלישה הגדולות בנייד זה אמור להספיק אם בכל זאת זה לא מספיק אז יש שירות של Partner #home אינטרנט על גבי LTE. שם ההגבלה היא 300GB הורדה ו50GB העלאה.
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
Guyagil חבר פעיל מאוד

 הצטרף בתאריך: Mar 08, 2018 הבעות תודה: 8 מספר הודעות: 227
|
#20
נשלח: ד' 11/09/2019 14:28
|
|
|
|
|
Huber
·
בדקת אולי זאת בעיה של הספק ?
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
Huber (ערן)חבר במועדון 10K


 הצטרף בתאריך: May 23, 2005 הבעות תודה: 2634 מספר הודעות: 44425
|
#21
נשלח: ד' 11/09/2019 14:47
|
|
|
|
|
Guyagil - אני בהוט והוטנט, כך ששניהם עשו בדיקות ו"לא מצאו בעיה". הוטנט הפנו אותי להוט.
_________________ ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:
https://www.hometheater.co.il/vt284213.html
"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד |
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
Guyagil חבר פעיל מאוד

 הצטרף בתאריך: Mar 08, 2018 הבעות תודה: 8 מספר הודעות: 227
|
#22
נשלח: ד' 11/09/2019 14:55
|
|
|
|
|
Huber
·
הייתי דורש החלפת ציוד והתקנה מחדש , או במינימום החלפת מודם .
לא יודע אם זה יועיל אבל אין שום סיבה שהם יתנערו מאחריות אם אתה פיזית לא מקבל אינטרנט.
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
|
YosiHarel חבר שרק התחיל

 הצטרף בתאריך: Sep 10, 2019 מספר הודעות: 18
|
#23
נשלח: ד' 11/09/2019 21:21
|
|
|
|
|
ariel-ro
·היי, אכן, לא היו בעיות והיה הרבה יותר טוב מאשר המצב עכשיו עם בזק. באמת הייתה לי ההרגשה שבהוט העסק בשורה התחתונה עובד למרות הטריקים והשטיקים שלהם מסביב. בגדול, ברגע שמשחקים איתי פעם אחת, אני טיפוס שלא מחכה יותר מידי ופשוט חותך. כך גם היה הסיפור עם הוט.
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
YosiHarel חבר שרק התחיל

 הצטרף בתאריך: Sep 10, 2019 מספר הודעות: 18
|
#24
נשלח: ד' 11/09/2019 21:22
|
|
|
|
|
AbuNazir
·נשמע כמו פתרון לא רע. מה היתרונות/חסרונות של השירות הזה שאני צריך לדעת עליהם? אגב, יש לך מושג לגבי עלות?
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
AbuNazir חבר פעיל מאוד

 הצטרף בתאריך: Aug 25, 2013 הבעות תודה: 12 מספר הודעות: 297
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
YosiHarel חבר שרק התחיל

 הצטרף בתאריך: Sep 10, 2019 מספר הודעות: 18
|
#26
נשלח: ד' 11/09/2019 22:20
|
|
|
|
|
AbuNazir
·תודה על הקישור.
אגב, לאחר המתנה מיום שישי האחרון, מחר בבוקר אמור להגיע טכנאי.
אעדכן כאן.
תודה לכל המסייעים עד כה.
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
TaylorSammy חבר שרק התחיל

 הצטרף בתאריך: Jun 29, 2019 הבעות תודה: 11 מספר הודעות: 26
|
#27
נשלח: ו' 13/09/2019 11:29
|
|
|
|
|
להסתמך על חיבור ביתי כדי לעבוד מהבית זה לא מדהים. בחיבור ביתי אין לך שום הבטחת איכות ואין הבטחה ל uptime מסוים של החיבור, מקסימום יפצו אותך בכמה שקלים על הזמן שהאינטרנט היה למטה. אני גם לפעמים עובד מהבית ומשתמש בחיבור ביתי, אבל אני תמיד פתוח לאפשרות להשתמש בחיבור הסלולרי שלי כגיבוי.
לגבי איכות התשתית והחיבור, זה ממש משתנה מבית לבית. ההורים שלי השתמשו במשך 15 שנה בתשתית בזק, האינטרנט התנתק אולי פעם בשנה. כשעברו דירה, פתאום בעיות בתשתית כמו שאתה מתאר ושלושה טכנאים לא הצליחו לפתור את הבעיה, הם בסוף עברו להוט והכל עובד טוב. בדירה אחרת אולי המצב הפוך ותשתית הוט תעבוד נורא, כמו אצל Huber. אין דרך לדעת בלי לנסות.
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
|