מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



לא יודעת כבר מה לעשות... חייבת עזרה


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > HTPC ומחשוב > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber
מחבר הודעה
RachelChan
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2017
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 63

 #1  נשלח: ג' 24/09/2019 3:03
לא יודעת כבר מה לעשות... חייבת עזרה

היי לכולם,

הסיפור הוא כזה בזמן האחרון האינטרנט מאוד איטי בלי קשר לשעה אני מקבלת 50-60 מגה ואני משלמת להוט והוט נט למהירות של 200 מגה.

יש לי 3 ממירים 1 פייבר בוקס 4K ועוד 2 ממירים מיני רגילים.

אני מחוברת קווי בכל המכשירים בבית.

כבר שבועות משקרים לי בטלפון ומחרטטית אותי שזה קשור לעומס ועוד כל מיני המצאות וזה הגיע כבר למצב של בכי אליהם בטלפון כי אני באמת לא יודעת מה לעשות ואני פשוט לא מצליחה להוריד/לגלוש בצורה נורמאלית ועד שזה חוזרת מהעבודה וסוף סוף רוצה קצת לשבת לצפות בנפליקס ואני פשוט לא יכולה.

מה אתם אומרים מה אפשר לעשות ואיך אפשר בכל זאת כן לשנות משהו כי כרגע לעבור חברה תשתית זאת לא אופציה בשבילי.

כמו כן 2 שאלות:
1. הם טוענים שהמיני לא מספק יותר מ 100 מגה זה נכון? כי עד לפני חודש הכל עבד בסדר וקיבלתי גם בחדר 200 מגה אבל עכשיו אני לא מקבלת לא בחדר ולא בסלון משהו שקרוב מעל 50 מגה.

2. כרגע יש את הפייבר 4K בסלון שמחובר למוקה ומהמוקה יוצא כבל אוקס (של כבלים) עובר בקירות לחדר עבודה ומשם מתפצל על ידי מפצל ל 2 על ידי מפצל בקיר לשני החדרים ומתחבר למיני פייבר בכל חדר.

מהמיני פייבר יוצא כבל רשת לכל מחשב בכל חדר ובהוט טוענים שאני צריכה עוד 2 מוקות גם בשתי החדרים שיתחברו למיני פייבר ומהם יצא הכבל רשת ולא ישירות מתוך המיני כי זה פחות טוב וכמו שרשום בסעיף 1 לא כשיר לספק מהירויות גדולות עד כמה זה נכון?.

עריכה:
אז התקשר היום מומחה והוא אמר שהוא סידר כמה דברים אצלו ועכשיו הכל חזר לעבוד ניחוש שלי שהגבילו לי את המהירות בגלל שאני מורידה הרבה דברים בטורט ומשתמשת "כבדה" אבל אין לי שום הוכחות לזה.


נערך בפעם אחרונה על-ידי RachelChan בתאריך ד' 25/09/2019 12:06, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Borderline1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 04, 2004
הבעות תודה: 218
מספר הודעות: 2034

 #2  נשלח: ג' 24/09/2019 5:58

כל הטוב הזה ב 0300 לפנות בוקר??
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
guy9322
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 17, 2013
הבעות תודה: 8
מספר הודעות: 74

 #3  נשלח: ג' 24/09/2019 6:48

מציע לך לאיים עליהם שאת מתנתקת, אם הם לא שולחים אלייך טכנאי שיסדר את כל הבעיות הללו. ואז תראי איך תוך רגע הם מדברים אלייך בצורה שונה, ודואגים שהבעיה תסתדר..

אופציה אחרת זה לעבור לבזק, שמנסיוני יש להם שירות הרבה יותר טוב מהוט..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
vivi
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2009

מיקום: ירושלים
הבעות תודה: 251
מספר הודעות: 2316

 #4  נשלח: ג' 24/09/2019 7:51

לא חבל על התסכול?
תעברי חברה והכל יסתדר... פשוט מאוד.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
michaelfar
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 23, 2015
הבעות תודה: 25
מספר הודעות: 229

 #5  נשלח: ג' 24/09/2019 10:13

מה שמוזר פה זה שאת אומרת שאת בכל זאת מקבלת 50-60 מגה.

נכון שזה לא 200 שאת משלמת עליו אבל עדיין אמור להיות יותר ממספיק לראות נטפליקס ו"להוריד/לגלוש בצורה נורמאלית", ככה שהבעיה שלך אולי לא נובעת מהקצב שאת מקבלת.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
RachelChan
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2017
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 63

 #6  נשלח: ג' 24/09/2019 10:25

michaelfar כתב:
מה שמוזר פה זה שאת אומרת שאת בכל זאת מקבלת 50-60 מגה.

נכון שזה לא 200 שאת משלמת עליו אבל עדיין אמור להיות יותר ממספיק לראות נטפליקס ו"להוריד/לגלוש בצורה נורמאלית", ככה שהבעיה שלך אולי לא נובעת מהקצב שאת מקבלת.


אני כבר לא יודעת למה זה ככה, ניסיתי הכל להחליף את כבלי הרשת לשדרג מחשב כל מה שאפשר מהצד שלי עשיתי ככה שאני דיי בטוחה שזה משהו מאצלם והשאלה מה =/

אם אפשר בבקשה גם שתנסה לענות לי על השאלות זה יכול מאוד לעזור לי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3648
מספר הודעות: 68898

 #7  נשלח: ג' 24/09/2019 10:31

לדעתי הבעיה לא בקצב אלא יש בעיית יציבות. תכתבי את הפקודה הבאה ב start run שלך.

ping -t 8.8.8.8

תעקבי אם את רואה no response מדי פעם.

אם כן, זה מקור הבעיה. זו בעיה שלאוב קשורה לבעיה ברשת של הוט. לרוב זה בעייתי חיבור שלא נמצאת אצלך בבית בכלל.

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Arie10 (Arie N)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 20, 2015
הבעות תודה: 42
מספר הודעות: 621

 #8  נשלח: ג' 24/09/2019 11:07

אם את מקבלת 50-60 מגה לא צריכה להיות לך בעיה בכלל...לא בגלישה ובטח שלא בנטפליקס.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
iziko
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 14, 2007
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 1179

 #9  נשלח: ג' 24/09/2019 22:06

אצלי 500 מגה בזמן האחרון אותם בעיות.

וכן אצלנו 5 סטרימרים שעובדים 4 מחשבים נייחים + ניידים וטלפונים על רשת MESH ומצלמות.

בשלושה ימים האחרונים חייב לרסט את המודם וגם אז לא תמיד משתפר חחזרה 100%
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
RachelChan
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2017
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 63

 #10  נשלח: ג' 24/09/2019 23:39

משהו בבקשה יכול לענות לי על השאלות?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jagheadg
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Dec 08, 2010

מיקום: כפר הדרדסים
הבעות תודה: 55
מספר הודעות: 698

 #11  נשלח: ד' 25/09/2019 8:08

תבקשי מהם שיוציאו אותך מה NAT.
מהתיאור שלך זו הבעיה.
https://www.hometheater.co.il/vp2950323#2950323
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
RachelChan
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2017
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 63

 #12  נשלח: ד' 25/09/2019 12:07

אז התקשר היום מומחה והוא אמר שהוא סידר כמה דברים אצלו ועכשיו הכל חזר לעבוד ניחוש שלי שהגבילו לי את המהירות בגלל שאני מורידה הרבה דברים בטורט ומשתמשת "כבדה" אבל אין לי שום הוכחות לזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Arie10 (Arie N)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 20, 2015
הבעות תודה: 42
מספר הודעות: 621

 #13  נשלח: ד' 25/09/2019 13:31

RachelChan
·
עכשיו הבנתי למה 50-60 מגה לא מספיק לך.
את מורידה תכנים למוות ובמקביל חונקת את כל רוחב הפס שלך.

רוצה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
minime
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2005
הבעות תודה: 161
מספר הודעות: 1283

 #14  נשלח: ד' 25/09/2019 20:32

עם 100 מגה בהוט ללא חייגן, ושמתי לב להאטה מאמצע החודש , כבר חודש שני ברציפות מה-20 לחודש בערך מתחילה האטה בלתי נסבלת.
צריך להפעיל מנהל הורדות עם עשרות קונקשנים בשביל לנצל בקושי חצי מרוחב הפס.
נראה לי שהוט עברה למימוש מודל של כמות הורדה.
אגב, זה רשום בחוזה שלהם ולא השתנה כבר יותר מעשור, מתחייבים לספק 50 ג'יגה לחודש או משהו דומה.

התלוננתי לפני חודש בפיסבוק והסתדר אחרי יומיים. עכשיו חזר עוד פעם.
נראה לי שמה שהם עושים זה למלא את ה-QUOTA שמוגדר למנוי בפרוויז'נינג העלוב שלהם.
אין הסבר הגיוני אחר. בדקתי הכל, NAT, אתחול הפיירבוקס, ראוטרים, ביטול WIFI.

האמת שלא הבנתי למה להשתמש בטורנט ולהרוג את הדיסקים הקשיחים, במקום להשתמש בשירותים כגון real debrid וכו' שמאפשרים להוריד את הטורנט אליהם.
(1) הבעות תודה: RachelChan
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
RachelChan
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2017
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 63

 #15  נשלח: ד' 25/09/2019 21:30

Arie10
·
היי זה לא הוגן מה שאתה אומר כמובן שבדקתי וטורנט היה כבוי ולא בגלל זה המהירות ירדה ל 50 הריי זה בכל שעות היום גם כשרק מחשב אחד דלוק ואין בו שום דבר שרץ שעלול לצרוך אינטרנט בצורה מוגזמת.

כמו שאמרתי ותראה תגובה מעליי הם כנראה מורידים בכוונה למי שמשתמש "כבד".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht