מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



windows 7


עמוד 2 מתוך 3
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > HTPC ומחשוב > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber
מחבר הודעה
michael123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Feb 05, 2008

מיקום: מרכז הארץ
הבעות תודה: 65
מספר הודעות: 6163

 #16  נשלח: ה' 15/10/2009 10:23

ציטוט:
הן יכולות לרוץ בלי שום בעיה על מערכת 64 ביט (ולא מתבצעת שום המרה שמאיטה), אבל אין בזה שום יתרון.


לפני שאתה רץ לתקן אותי

API של WIN32 שונה מזה של 64bit. כל מבנה שאפליקציה מעבירה למערכת הפעלה שונה - אין תאימות בינארית.
אם אתה מהנדס תוכנה, תקרא על WOW64 ב-MSDN או כל מקור אחר
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa384249(V...
http://en.wikipedia.org/wiki/WoW64

-- מיכאל
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amittzor
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 19, 2006
הבעות תודה: 27
מספר הודעות: 1098

 #17  נשלח: ה' 15/10/2009 10:44

אני מסכים עם ניר.

אני "תקוע" עם גרסת בטא של 64-ביט, שמדי פעם עושה לי בעיות עם דרייברים, במיוחד עם הדונגל DVB-T שרכשתי באי-ביי, שאומנם לאחר מסכת ייסורים הצלחתי להתקין אותו, אבל בחלק מהתוכנות הוא לא מתפקד כמו שצריך.

אין שום הצדקה להתקין 64 ביט. 99% מהתוכנות לא תומכות בזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
nir11
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 21, 2007
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2327

 #18  נשלח: ה' 15/10/2009 11:09

michael123 כתב:
ציטוט:
הן יכולות לרוץ בלי שום בעיה על מערכת 64 ביט (ולא מתבצעת שום המרה שמאיטה), אבל אין בזה שום יתרון.


לפני שאתה רץ לתקן אותי

API של WIN32 שונה מזה של 64bit. כל מבנה שאפליקציה מעבירה למערכת הפעלה שונה - אין תאימות בינארית.
אם אתה מהנדס תוכנה, תקרא על WOW64 ב-MSDN או כל מקור אחר
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa384249(V...
http://en.wikipedia.org/wiki/WoW64

-- מיכאל


ברור שזה API שונה!
מימשו API של 32 ביט על מערכת הפעלה 64 ביט. זה ממש לא אומר שעושים המרה שדופקת ביצועים.

אני חוזר לאמירה המקורית שלי - אין שום סיבה בעולם להריץ 64 ביט בבית על מחשב שהוא תחנת עבודה (ז"א לא שרת), זה רק יעשה לכם חיים הרבה יותר קשים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
truejoker
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 10, 2007
הבעות תודה: 65
מספר הודעות: 5756

 #19  נשלח: ה' 15/10/2009 16:43

למרבה הצער כרגע יש לי גישה רק למהדורת 64 BIT . אז אני לא אשדרג עד שאשיג מהדורת 32 BIT
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
truejoker
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 10, 2007
הבעות תודה: 65
מספר הודעות: 5756

 #20  נשלח: ה' 15/10/2009 16:45

michael123 כתב:
ציטוט:
הן יכולות לרוץ בלי שום בעיה על מערכת 64 ביט (ולא מתבצעת שום המרה שמאיטה), אבל אין בזה שום יתרון.


לפני שאתה רץ לתקן אותי

API של WIN32 שונה מזה של 64bit. כל מבנה שאפליקציה מעבירה למערכת הפעלה שונה - אין תאימות בינארית.
אם אתה מהנדס תוכנה, תקרא על WOW64 ב-MSDN או כל מקור אחר
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa384249(V...
http://en.wikipedia.org/wiki/WoW64

-- מיכאל

מיכאל ממה שאני הבנתי ואני זוכר מלימודי תכנות פעם זה בכלל לא משנה , כי API ל64 BIT משתמש פשוט באורך מילה כפול , כול מה שהמערכת צריכה לדעת זה לתרגם מילה קצרה בחצי ולשים כאילו שתי פקודות במקום קודה אחת . אז אולי זה מאט את המחשב , אבל בפועל אין סיכוי שתראה את זה במציאות
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
michael123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Feb 05, 2008

מיקום: מרכז הארץ
הבעות תודה: 65
מספר הודעות: 6163

 #21  נשלח: ה' 15/10/2009 17:39

TJ

זה לא זה.
אפליקצית Windows שנכתבה ל-WIN32 רצה בסביבה וירטואלית כאשר היא ממוקמת ב-Windows 64bit
אותה סביבה - WOW64 - מתרגמת את כל הקריאות ופרמטרים ל-native וחזרה.
בלשון המעטה זה לא אופטימלי.

trust me, אני כתבתי מספיק device drivers לכמה גרסאות של Windows וגם כמה אמולטורים של Windows בסביבות שונות
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
nir11
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 21, 2007
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2327

 #22  נשלח: ה' 15/10/2009 17:56

אפקליקצית 32 ביט רצה על 64 ביט בדיוק כמו ש 16 ביט רצה על 32: זה עובד מהר ולא מרגישים בשום הבדל.
יש לי די הרבה מכונות עם WIN2008 64 BIT והכל עובד מצויין. יש לי מספר דומה של מכונות *זהות לחלוטין מבחינת חומרה* שמריצות WIN 2003 32 BIT - ולא מרגישים בשום הבדל בביצועים.
64 ביט זה לשוק השרתים בלבד.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
spacedude (שחר)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 09, 2005

מיקום: מזכרת בתיה
הבעות תודה: 165
מספר הודעות: 3419

 #23  נשלח: ה' 15/10/2009 17:57

אני חושב שאחת הבעיות עם מערכת 32ביט היא תמיכה במעט זיכרון.
אני עובד עם תוכנות זוללות זיכרון והרבה פעמים התוכנה קורסת לי בגלל חוסר בזיכרון.

אתם לא חושבים שבמצב כזה עדיף לעבוד עם מערכת הפעלה 64 כדי להנות מכמות זיכרון גבוהה יותר? (אפילו אם התוכנה 32ביט)

_________________
שחר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
osherov
גורו Android
גורו Android

הצטרף בתאריך:
  Apr 11, 2007
הבעות תודה: 515
מספר הודעות: 15028

 #24  נשלח: ה' 15/10/2009 17:57

אני מודה שלא יצא לי לבדוק את ההבדל בגרסאות ה Windows 7 של 32 ו 64 ביט, אבל הפעם אני חייב לומר שלא כמו במערכת הפעלה ויסטה הדילמה בין התקנת גרסה 64 ו 32 ביט היא לא כל כך פשוטה ובטח לא חד משמעית בעד ה 32 ביט, כמו שזה היה בויסטה! אני, כמובן מתייחס למחשבים חדשים חזקים שיש להם חומרה שתומכת את התקנת מערכת ה 64 ביט! (מעבד ומספיק זיכרון)

בלי להיכנס לעומק (לפני הרבה מאוד זמן כתבתי שרשור שמדבר על עולם ה 32 וה 64 ביט בויסטה),
אני רק אציין ש:
-תוכנות שנבנו נכון לסביבת 64 ביט (קומפלו במקור ל 64 ביט וניצלו את פקודות שקיימות במעבדי 64 ביט שנחשבות יעילות יותר) ירוצו מהר יותר מאותן תוכנות שנבנו לסביבת 32 ביט ורצות על סביבת 32 ביט
-בקומפיילרים של 64 ביט יש יותר אפשרויות לאופטימיזציה על הקוד מאשר בקומפיילרים של 32 ביט
-אכן יותר קשה למצוא דרייברים של כרטיסים ישנים (וגם חדשים) שיתאימו לסביבת ה 64 ביט (קשור גם לתהליך signed לדרייבר 64 ביט (שזה סיפור מתוסבך בפני עצמו)
-ב 32 ביט אין דרך (רגילה) לפנות ליותר מ 4 ג'יגה זיכרון (ת'אמת זה קצת פחות אבל לא עקרוני)! אז נשאלת השאלה למה צריך יותר מ 4 ג'יגה והתשובה שמשחקים ותוכנות תובעניות במיוחד היום ובטח בעתיד הקרוב ינצלו יכולת זאת!
-מיקרוספוט והעולם כולו דוחפים לכיוון ה 64 ביט ולכן גם אם היום התקנתם 32 ביט אני מבטיח לכם שהמערכת הבאה שלכם כבר תהיה 64 ביט!
-אכן קיים מנגנון (WOW64 emulator) שיודע "לתרגם" הרצת אפליקציה של 32 ביט בסביבת 64 ביט, זה נושא די מורכב אבל אני אקצר ואומר שכמו שנרשם פה תוכניות 32 ביט ירוצו לאט יותר בסביבת 64 ביט בגלל הצורך לבצע את "התרגום דרך השיכבה הזאת" הזאת (ראו תמונה שמראה לכם למה העסק יעבוד לאט יותר), אבל לא להתבלבל! אותן תוכנות ירוצו מהר מאוד על סביבת 32 ביט!!

ת'כלס השאלה המתבקשת (למי שהמחשב שלו תומך ב 64 ביט) היא כמה תוכנות ודרייברים בהם תשתמשו כבר הוסבו בצורה מלאה לסביבת ה 64 ביט! אם רובם כבר עשו את ההסבה הזאת אז אני ממליץ לפזול לגירסת ה 64 ביט, אבל אם עדיין קיימות תוכנות חשובות (קודקים, דרייברים, אפליקציות וכו) שלא עשו את ההסבה הזאת או שעשו אותה, אבל עדיין גירסת ה 64 ביט שלהם לא בדוקה או יציבה מספיק כדאי להישאר עם גירסת ה 32 ביט עוד קצת!!

זאת דילמה הרבה יותר עמוקה כי לא רחוק הזמן שמשחקים ינצלו יכולות 64 ביט (אולי כבר היום זה מנוצל בחלק מהם ) ואז המלחמה תיגמר סופית!!!
דילמה-דילמה



| פרופיל | שלח הודעה | חפש
nir11
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 21, 2007
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2327

 #25  נשלח: ה' 15/10/2009 18:25

הנה מבחן השוואתי ש TOMS HARDWARE עשו להרצת משחקים ב32 לעומת 64 ביט.
http://www.tomshardware.com/reviews/64-bit-vista-g...

אני הסתכלתי על התוצאות של שני משחקים כבדים מאוד - FAR CRY ו CRYSIS. אני חושב ש CRYSIS נחשב לזולל המעבדים הגדול ביותר שנוצר עד היום.
אין שום הבדל בביצועים בין המערכות.
אמנם במסקנות של המאמר (לא קראתי את כולו) נאמר שמומלץ ללכת על 64 ביט, אבל זה מנומק ב:

1) מי שרוכש רשיון ל 32 מקבל אוטמטית גם רשיון ל 64 ביט - לא ידעתי את זה.
2) כדי שאפשר יהיה להשתמש ביותר זכרון. במכונה שלי יש 4 גיגה זכרון, והפעם היחידה שבאמת נזיקקתי לו הייתה באמת כשהרצתי את CRYSIS.

אז מי שרוצה לעבור ל64 ביט יכול לעשות זאת, רק שיקח בחשבון שפתאום הוא ישאר עם התקני חומרה בלי דרייברים מתאימים. מיקרוסופט יוכלו לגייר את כולנו ל 64 ביט רק אחרי שכל יצרן חומרה יוציא דרייבר ל 64 ביט. אני חושב שהיום זה עדיין רחוק מלקרות. ,

לפי מיטב ידיעתי מערכות הפעלה 64 ביט קיימות משנת 2005, עם יציאת WINDOWS 2003 בגרסת 64 ביט. הדבר הזה קיים כבר לא מעט שנים, ובאמת הפך לסטנדרט בשוק השרתים. הפיכת מערכת 64 ביט לסטנדרד בשוק תחנות העבודה עדיין רחוקה לדעתי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
michael123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Feb 05, 2008

מיקום: מרכז הארץ
הבעות תודה: 65
מספר הודעות: 6163

 #26  נשלח: ה' 15/10/2009 18:30

מערכות WINDOWS 64bit קיימות כבר עשור לפחות, עוד מימי ITANIUM הראשונים
אני זוכר שכפרטנר של INTEL קיבלנו את הגרסה הראשונה ב-1999 (?)

אם אפליקציה משתמשת בשרותים של מערכות הפעלה (system calls) - תהיה ירידה בביצועים.
משחקים זאת ממש לא דוגמה, הם עוקפים את כל זה


נערך בפעם אחרונה על-ידי michael123 בתאריך ה' 15/10/2009 18:42, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
nir11
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 21, 2007
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2327

 #27  נשלח: ה' 15/10/2009 18:37

michael123 כתב:
משחקים זאת ממש לא דוגמה


שכחתי באמת לציין פרט קטנטן שכתוב במאמר שציינתי, לכל המשחקים שבדקו שם יש גרסאות 64 ביט NATIVE, זאת אומרת כאלה שקומפלו ל 64 ביט, תוךכדי שהן משתמשות בכל היתרונות לכאורה שיש לפקודות 64 ביט.
לכן המשחקים האלה הם אפליקצית 64 ביט (ודי תובענית...), והן דומה מצויינת להשוואה עם אותם משחקים שקומפלו ל 32 ביט.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
michael123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Feb 05, 2008

מיקום: מרכז הארץ
הבעות תודה: 65
מספר הודעות: 6163

 #28  נשלח: ה' 15/10/2009 18:53

אני אומנם לא פיתחתי מחשקים (לפני 20 שנה עבדתי קצת ב-compedia, אבל זה היה מזמן), למשחקים יש פלטפורמה שלהם, תמיד הייתה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
nir11
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 21, 2007
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2327

 #29  נשלח: ה' 15/10/2009 19:14

michael123 כתב:
אני אומנם לא פיתחתי מחשקים (לפני 20 שנה עבדתי קצת ב-compedia, אבל זה היה מזמן), למשחקים יש פלטפורמה שלהם, תמיד הייתה.


מזתומרת?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
michael123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Feb 05, 2008

מיקום: מרכז הארץ
הבעות תודה: 65
מספר הודעות: 6163

 #30  נשלח: ה' 15/10/2009 19:23

משחקים כותבים בסוג של p-code
יש להם שכבת הרצה - engine - בטח שמעת
בכל מקרה אותו engine כתוב עם מינימום פניות למערכת הפעלה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht