29/03/2021 1:34
masteraudio כתב: ↑
לא מבין על מה אתה זועם וזועף האמת אבל שיהיה.
האים אתה מכיר מוצר אשר הוא חף מבעיות ובאגים? אני לא.
אתה הוא זה אשר בוחר להציג את המוצר כמוצר פגום ובעייתי מאוד.
נכון הוא לא חף מבעיות אבל הבעיות אשר הוא סבל מהם ניפתרו ברובם המוחלט ואתה מוזמן לבדוק בפורום AVS ובקבוצה בפיסבוק אשר ניקראת ANTHEM AUDIO LOVERS.
יש שם המון מידע אשר מחזק את מה שאני אומר, מוזמן ליקרוא בזמנך החופשי אבל ברוגע ולא בעצבים.
אני רכשתי את ה MRX-1140 בביטחון מלא במוצר ותאמין לי שאני לא זורק את מיטב כספי לצרכי פירסום.
גם הנאד אשר בחנת סובל מבעיות קשות אבל מטעמי "צניעות" בחרתה להיתעלם מהבעיות הקשות אשר המוצר סובל מהם אבל העדפת לא להזכירם ושמרת אמונים ליבואן/משווק אשר נתן לך אותו לבחינה אז בא תהיה אמיתי וספר לנו בקצרה על הבעיות הרבות אשר יש לנאד,אבל תהיה אמיתי ולא מונע משיקולים אישיים ואינטרסנטיים.
לי ניראה וגם לרבים פה שאין משהו אמיתי ואותנטי בביקורת שלך כלפי המותג...משהו מפריע לך וזה לא האנתם.
והמבין יבין.
...
ברצינות, שוב "המבין יבין"?!
אם יש לך מה לכתוב, תכתוב. אל תרמוז. חבל שלא הבנת מה שכתבתי בהודעה הקודמת.
מכיר את הפתגם "על ראש הגנב בוער הכובע"?
מכוון שעירבבת כל מיני מידעים שלא קשורים בהכרח אחד לשני וחיברת אותם איך שנוח לך עם קפיצה נמהרת למסקנות (שגויות מהיסוד), אבהיר בברור את עמדתי:
1. אני לא מכיר את היבואן של ANTHEM ו/ או של NAD....כך שאני לא "שומר אמונים לשום יבואן או משווק", בוודאי כזה שאני בכלל לא מכיר.
חבר פורום שידע שאני רוצה לבחון את מע' הכיול ARC ו דיראק (וממש לא עניין אותי באיזה מכשיר ודגם הן מותקנות), הפנה אותי לחנות שאותה הכרתי בפעם הראשונה רק ביום שנאותה לתת לבדיקה/בחינה את הרסיברים הנ"ל ללא התניות כל שהן. את שם החנות הזכרתי בשרשור הרלוונטי וציינתי אותה לטובה בהקשר הזה.
דרך אגב, חבל מאוד שעוד חנויות/יבואנים/משווקים לא נותנים שירות דומה ללקוחות פוטנציאלים. עניין די סטנדרטי בחו"ל. גם בחנויות שהן "סופר מרקטים" של מוצרי חשמל ושאינן חנויות בוטיק מתמחות לציוד AV.
לבחינה שביצעתי היתה מטרה עיקרית אחת. לבחון איזו מע' כיול תתן תוצאה טובה יותר בחלל שלי. הדגשתי את זה מאוד בבירור בשרשור.
לא כתבתי על שום דבר אחר, ובוודאי לא על אמינות ובאגים בהווה ובעבר. אם הייתי רוצה, ממש במקרה, היה על מה לכתוב ... אפרופו אמינות ה ANTHEM הספציפי שנבחן, סבל מבעיות הנד שייק ב HDMI שה NAD לא. כמובן שניהם חוברו עם אותם כבלים לאותו ציוד.
אבל כאמור, זה לא היה רלוונטי כי יכול להיות שהיח' הספציפית הזו סבלה מכך וממילא זה דגם ישן/מוחלף אז לא היה טעם להתעמק בזה.
2. בנתונים על ה"נייר", ה MRX-1140 הוא הרסיבר הכי מבטיח ומתקדם שיש
כרגע בשוק. נקודה.
לפני שהגיע לארץ, הייתי מוכן להזמין אותו "על עיוור" בתנאי אחד ויחיד. שיתן תוצאה טובה יותר בחלל שלי בהשוואה למה שיש לי היום.
הגיוני שזה מה שיקרה ב 99.9%, נכון? לצערי לא היתה חנות/משווק/יבואן שהסכימה לתנאי הזה. ברגע שתהיה כזו, אשמח לדעת.
3. לגבי "האם אתה מכיר מוצר אשר הוא חף מבעיות ובאגים"? כן. אני מכיר לשמחתי. גם מניסיון אישי של מעל עשור. YAMAHA. לא נתקלתי מעולם במכשירים שלהם בבאגים ו/או בתקלות. סביר להניח שאולי היו כאלו שלא נתקלתי בהן באופן אישי אבל במבחן התוצאה, החוויה שלי מהמותג הזה הוא 0 תקלות ובעיות במשך יותר מ 10 שנים (וכמה מכשירים ודגמים שונים). אני לא היחיד. אלו הדיווחים מכל העולם וזה המותג הכי אמין שקיים בתחום ה AV ככל שאני יודע כבר יותר מ 20 שנה ברציפות.
ועכשיו לגופו של עניין...
כן, אני "זועף" כהגדרך על ANTHEM
דווקא מהסיבה שציפיתי למכשיר בשל שעניין אותי באופן אישי (כאמור, גם לרכישה).
ראבק, היה להם כמעט 6 שנים להוציא מכשיר חדש. זה נצח במושגי ציוד AV! בוודאי מספיק זמן בשביל לבדוק ולבחון הכל
ובייחוד לחברה שה ARC הייחודי שלה שהוא הדובדבן שבקצפת במכשירים שלה.
הם גם לא היו בלחץ זמן לצאת במכשיר ראשונים לפני כולם עם HDMI 2.1 או משהו בדומה, כי המכשיר הוא 2.0 (למרות שגם זה לא תירוץ לצאת עם מכשיר שלא עובדת בו מע' הכיול).
זה מכשיר במחיר של כ 4,000ִ$ שיש ממנו ציפיות אחרות מאשר מרסיבר ברמת כניסה ב 499$.
אז מה התירוץ לכל זה?! אין תירוץ .
ונגיד שמצאת תירוץ למחדל (ים), הגעת עד הלום וקיבלת בהכנעה את כל המפורט למעלה והכל מקובל עליך... וגם רכשת את המכשיר.
מה עכשיו? איך אפשר לסמוך על חברה שככה מזלזלת בלקוחות שלה שאפילו MANUAL עדכני לא היה באתר שלהם שכבר המכשירים הראשונים היו אצל לקוחות בבית.
איך בבוא הזמן (בשנה הקרובה סביר להניח), לקוחות רבים ירצו לשדרג לוח/מודול HDMI ל 2.1 (בתשלום כמובן...שאפילו לא ידוע מה עלותו המשוערת). איך יוכלו לסמוך על החברה שלא יכניסו אותם לסחרור וסיבוב נוסף של באגים ובעיות ?
מבחינתי, ומבחינת עוד מאות, אולי אלפי לקוחות שחשבו לרכוש ANTHEM ...בייחוד את הדור החדש, זו אכזבה ופגיעה במוניטין שיקח להם עוד הרבה זמן לתקן.
ובכל הרצינות והכנות, מקווה שיתקנו את המחדלים האחרונים ויוכיחו שאפשר אחרת.
נמשיך לעקוב....