קרה לי משהו מוזר...
קניתי לפני שנתיים וקצת רסיבר מרנץ 5013 מחנות אינטרנטית די מוכרת ברמת גן.
באתר החנות מופיע 36 חודשי אחריות.
בשבוע שעבר, הערוץ השמאלי הפסיק לעבוד. הרמקול לא מוציא סאונד.
יצרתי קשר עם החנות שהפנתה אותי למורל בנס ציונה לממש אחריות.
פיניתי כמה שעות מהעבודה, נסעתי למורל שהיו הכי נחמדים בעולם ואז כשבדקו את הסיריאלי גילו שעברו יותר משנתיים והסבירו לי שעל מרנץ יש שנתיים אחריות. אם החנות נתנה 3 שנים, היא תצטרך למצוא פיתרון.
שלחתי מייל לחנות עם תשובת מורל וכמובן שמאז הפסיקו לענות למיילים.
בטלפון הם ענו ואמרו לי מיד "מה פתאום 3 שנים, למרנץ יש רק שנתיים. תן לנו לדבר עם הסוכן ולראות אם אפשר לעזור".
מאז, שבועיים שרק אני רודף אחריהם והם כל פעם עם התשובה שהסוכן לא זמין (כנראה יש בעיות קליטה רציניות באיזור המרכז ).
החלק המדהים הוא שבאתר שלהם עדיין מופיע המרנץ עם 3 שנות אחריות בלי למצמץ...
יש למישהו רעיון מה לעשות מכאן?
ניר
התייעצות: חנות שלא מכבדת את האחריות
- ChinggisKhan
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3596
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 214 פעמים
- קיבל תודות: 541 פעמים
Re: התייעצות: חנות שלא מכבדת את האחריות
1. שלח מכתב התראה לפני תביעה
2. שלח את כל החומר למועצה לצרכנות
לא יודע מה עלות התיקון ובכל מקרה אני מעריך שלא תרצה לחכות חצי שנה (במינימום) ולכן אם לא תהיה התקדמות חיובית תקן ותתבע את ההחזרים בבית משפט לתביעות קטנות
2. שלח את כל החומר למועצה לצרכנות
לא יודע מה עלות התיקון ובכל מקרה אני מעריך שלא תרצה לחכות חצי שנה (במינימום) ולכן אם לא תהיה התקדמות חיובית תקן ותתבע את ההחזרים בבית משפט לתביעות קטנות
Re: התייעצות: חנות שלא מכבדת את האחריות
תתחיל בצילומי מסך מהאתר אם עוד לא עשית + הקלטת שיחות
לאחר מכן אם לא יימצא פתרון, לאיים בתביעות קטנות.
תבדוק אם בחשבונית מופיע כמה חודשי אחריות יש למוצר.
מקווה שתצליח לממש את האחריות
לאחר מכן אם לא יימצא פתרון, לאיים בתביעות קטנות.
תבדוק אם בחשבונית מופיע כמה חודשי אחריות יש למוצר.
מקווה שתצליח לממש את האחריות
Re: התייעצות: חנות שלא מכבדת את האחריות
לפעמים אנשים שוכחים את כוחו של הפורום,
תתחיל בלפרסם את שם החנות פה עם עוד קצת פרטים ותמונות כדי שעוד אנשים לא יפלו ומנסיון כנראה שמהר מאוד הדברים יסתדרו גם במקרה שלך.
ואם גם זה לא עוזר אז כנראה שאין מנוס מתביעות קטנות, בהצלחה.
תתחיל בלפרסם את שם החנות פה עם עוד קצת פרטים ותמונות כדי שעוד אנשים לא יפלו ומנסיון כנראה שמהר מאוד הדברים יסתדרו גם במקרה שלך.
ואם גם זה לא עוזר אז כנראה שאין מנוס מתביעות קטנות, בהצלחה.
Re: התייעצות: חנות שלא מכבדת את האחריות
אני מפרסם פה צילום מסך - מנסה לא להיכנס למריבה איתם...24/01/2022 15:29atraf כתב: ↑ לפעמים אנשים שוכחים את כוחו של הפורום,
תתחיל בלפרסם את שם החנות פה עם עוד קצת פרטים ותמונות כדי שעוד אנשים לא יפלו ומנסיון כנראה שמהר מאוד הדברים יסתדרו גם במקרה שלך.
ואם גם זה לא עוזר אז כנראה שאין מנוס מתביעות קטנות, בהצלחה....
המצחיק/ עצוב זה שעל אף שביקשתי שימחקו את ה 36 חודשים שאחרים לא יפלו. זה נשאר שם בלי למצמץ...
ניר
Re: התייעצות: חנות שלא מכבדת את האחריות
מכתב התראה ידרוש עורך דין שיעלה יותר מהמוצר עצמו... לדעתי פשוט אתקן ואז אתבע בתביעות קטנות את התיקון24/01/2022 11:48ChinggisKhan כתב: ↑ 1. שלח מכתב התראה לפני תביעה
2. שלח את כל החומר למועצה לצרכנות
לא יודע מה עלות התיקון ובכל מקרה אני מעריך שלא תרצה לחכות חצי שנה (במינימום) ולכן אם לא תהיה התקדמות חיובית תקן ותתבע את ההחזרים בבית משפט לתביעות קטנות...
Re: התייעצות: חנות שלא מכבדת את האחריות
תודה.24/01/2022 11:50lior44 כתב: ↑ תתחיל בצילומי מסך מהאתר אם עוד לא עשית + הקלטת שיחות
לאחר מכן אם לא יימצא פתרון, לאיים בתביעות קטנות.
תבדוק אם בחשבונית מופיע כמה חודשי אחריות יש למוצר.
מקווה שתצליח לממש את האחריות...
צילמתי מסך (צירפתי גם כאן)
הבעיה היחידה שלא מוצא חשבונית אלא רק מייל אישור הזמנה מהאינטרנט...
- ChinggisKhan
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3596
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 214 פעמים
- קיבל תודות: 541 פעמים
Re: התייעצות: חנות שלא מכבדת את האחריות
אפשר לכתוב לבד. לא חסרות דוגמאות והסברים איך לנסח באינטרנט.24/01/2022 15:56nir78 כתב: ↑ מכתב התראה ידרוש עורך דין שיעלה יותר מהמוצר עצמו... לדעתי פשוט אתקן ואז אתבע בתביעות קטנות את התיקון...
Re: התייעצות: חנות שלא מכבדת את האחריות
קודם צריך לקרוא את כתב האחריות ומה כולל ה3 שנים. האם מדובר על שנתיים אחריות ועוד שנה אחריות מוגבלת?
ולמטה כתוב באדום באותיות גדולות
אחריות: שנתיים ע"י מורל ישראל היבואן הרשמי בישראל!!!
ולמטה כתוב באדום באותיות גדולות
אחריות: שנתיים ע"י מורל ישראל היבואן הרשמי בישראל!!!
Re: התייעצות: חנות שלא מכבדת את האחריות
אני כבר שלושה שבועות באתר בודק ולא שמתי לב לזה... ראית שצריך לגלול שני עמודים להגיע לזה??24/01/2022 16:58vibractor כתב: ↑ קודם צריך לקרוא את כתב האחריות ומה כולל ה3 שנים. האם מדובר על שנתיים אחריות ועוד שנה אחריות מוגבלת?
ולמטה כתוב באדום באותיות גדולות
אחריות: שנתיים ע"י מורל ישראל היבואן הרשמי בישראל!!!...
כשלמעלה כתוב בגדול 36 חודשים...
Re: התייעצות: חנות שלא מכבדת את האחריות
אם תחליט לתקן מורל יפנו אותך לרובי - 0524893700
הוא נמצא במודיעין, אתה יכול לפנות אליו ישירות.
הוא תיקן עבורי מגבר מורל דו ערוצי.
הוא נמצא במודיעין, אתה יכול לפנות אליו ישירות.
הוא תיקן עבורי מגבר מורל דו ערוצי.