@gildmor
ממה שראיתי כאן בפורום, אצל ח.י. זה עובד קצת אחרת.
אם אין אפשרות לתקן, אז מחליפים. לפעמים מקבלים משומש תקין ולפעמים מקבלים חדש. זה תלוי במצב המלאים הנתון באותו רגע.
במידה וניתן לתקן, אז לפעמים צריך לחכות לחלק שיגיע מחו"ל. צריבה זו לא תקלה שבה הטלוויזיה מושבתת, לכן לדעתי האישית זה לא כזה קריטי.
הנקודה הסופית היא שבסופו של דבר הלקוח נשאר עם מוצר תקין שהוא שווה ערך או יותר טוב מהתקול, לאורך כל תקופת האחריות (גם המורחבת).
שידרוג תמיד היה אופציה בח.י. ואף אחד לא "דוחף" אותך לשדרג. בנוסף, בדגמים החדשים ישנם שיפורים שלא מסתכמים רק במסך עצמו אלא גם בפיצ'רים וטכנולוגיות נוספות שהמסכים תומכים בהן. אבל בד"כ אף אחד לא באמת "משדרג" מדגם ישן לחדש באותו גודל, כי היחס עלות תועלת הוא נמוך.
אני אסכים שפאנלים תמיד צריכים להיות במלאי, אבל אין לי שום מידע על מצב המלאים שלהם. אני בטוח שהם לא מזמינים פאנלים מחו"ל ביחידות בודדות...
כפי שנאמר כבר מעלי, בשנה וחצי האחרונות יכולים להיות עיכובים בגלל הקורונה.
שוב, לא רואה איפה יש מניפולציה. אם החלק חסר במלאי, אז איך יחליפו לך אותו? נו באמת. תאוריות קונספירציה זה בפורום השכן.
אני לא יודע לפי מה אתה קובע את סדרי הגודל של עלויות השדרוג, אבל אף אחד לא אמר שח.י. אמורים לעשות לך הנחה על מכשיר חדש רק בגלל שאתה לא רוצה לחכות לתיקון של המכשיר שלך.