שיתוף תהליך - צריבה ב OLED 65C7

פורום מסכי OLED בחסות LG
Evydr (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 66
הצטרף: אוגוסט 2016
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

שיתוף תהליך - צריבה ב OLED 65C7

נושא שלא נקרא #1 

יושב עם חברים אתמול בערב, ולמרבה האירוניה מדבר איתם על כמה אני נהנה מהטלוויזיה ורוצה אחת נוספת לחדר שינה

תוך כדי השיחה ורפרוף באפליקצית היוטיוב המובנת, אני רואה NETFLIX חלוש על הTHUMBNAILS בפינה השמאלית תחתונה
התמונות למטה, למרות שהן לא באמת משקפות - יותר גרוע במציאות

הרצתי את ה BURN IN TEST הראשון שמצאתי בYOUTUBE, ואז השני, והתוצאות היו זהות - נצרבה הטלוויזיה
ביצעתי ריענון פיקסלים, כפי שחשבתי לא שינה דבר
כרגע ברשותי 55B8, ו 65C7, וה 55B8 בסדר גמור
ה C7 הצטרפה לסטטיסטיקה...

עוד יותר מזה, מתי כבר מופיע שם נטפליקס? רק כשמחפשים מה לראות?
לא מבין איך זה נצרב, זה אפילו לא לבן זה אדום די כהה אפילו. באמת מוזר
תאורת OLED אגב, על 50 לכל מצבי התמונה
אין סוני \ מחשב מחוברים (לפחות לא כדרך קבע)
ואני חושב, שהשתמשתי בטלוויזיה באופן די מבוקר ואחראי - עובד משרה מלאה בכל אופן, וגם אין ילדים בבית
ובכל אופן בכל הצד הימני יש פס וגם בפינה השמאלית העליונה


לגבי השירות,
פניתי לח.י הבוקר ה 03.08.20, נשלחו תמונות ב - WHATSAPP, באותו היום בשעה חמש אחה"צ חזרו אלי והציעו לי את ההצעות הבאות:

1. לתקן ע"י החלפת פאנל, הפאנלים יגיעו רק עוד חודש כך שהתהליך ארוך
2. להחליף ל - C9 מחודשת ללא תוספת עלות

מציין לטובה את המענה המהיר, אבל חודש לתיקון תקלה \ לקבל טלוויזיה מחודשת קצת מרתיע אותי

אני נוטה להחלפת הפאנל, אבל ההמתנה ארוכה
מצד שני, לא רוצה לקבל חתול בשק עם טלוויזיה מחודשת
בכל אופן, ביקשתי לקבל הצעות מחיר גם לשדרוג ל - CX, אבל גם זה קצת מעיק עם התמיכה בפחות פורמאטים

המלצתכם \ דעתכם? מחודשת או תיקון? או שעדיף שדרוג?

https://imgur.com/heCRy4Q

https://imgur.com/eGl8eCr

https://imgur.com/8afPQkK

https://imgur.com/undefined

beltar
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 354
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 57 פעמים
קיבל תודות: 75 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

תברר בן כמה הפאנל ב-C9. אם זה פאנל חדש אז הייתי לוקח את זה מייד. אם זה הפאנל המקורי אז אתה לא יודע כמה קשה הוא עבד, ובמקרה כזה הייתי מעדיף לחכות להחלפת פאנל בטלויזיה הנוכחית שלך.

gechts
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2501
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשון לציון
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 201 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

מבין 2 האפשרויות הייתי לוקח C9 מחודשת או בודק אפשרות לשדרג לCX בתוספת.

תלוי לגבי C9 בת כמה היא

Barakberkovich
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 189
הצטרף: ספטמבר 2018
נתן תודות: 22 פעמים
קיבל תודות: 23 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

הייתי בודק כמה זמן עבדה ה c9. הייתי הולך עליה בתנאי שיש אחריות של שלוש שנים על הפאנל.

dudis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1475
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 122 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

אם יש אחריות על הC9 הייתי מחליף , מקסימום במקרה של צריבה יחליפו לך לפאנל חדש של C9

yossi_s1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 350
הצטרף: נובמבר 2007
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 44 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

היי, תודה על השיתוף.
בלי קשר אישי אליך, די מפליא אותי שמישהו פותח שרשור שהאולד שלו נצרבה והוא מופתע מהעניין. המגבלה הטכנולוגית ידועה לכן לא מבין מה ההפתעה.
אצלי בהתחלה כשהייתה צריבה לא הייתי מופתע ולא הפריע לי, לקחתי בחשבון שזה יקרה וידעתי שאני יכול לחיות עם זה בשלום. לצערי החמירה למצב שדי קשה להתעלם ממנו.
אצלי יש B7 וכמו שאמרתי בדיון אחר, אין לי עניין מבחינת פונקציות בדגם חדש יותר, הB7 מעל ומעבר והתכונות החדשות בסדרה 9 לא מוסיפות לי כלום.
רק דבר אחד כן חשוב, לפי דברי היבואן\יצרן, הסיכוי לצריבות בדגמים החדשים ירד משמעותית ומהסיבה הזו בלבד לדעתי יהיה חכם במקרה שלך לקחת C9. כמובן כמו שחברי הפורום אמרו בהנחה שהפנאל לא עבד הרבה שעות.

tamir89
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 120
הצטרף: מאי 2017
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 14 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

yossi_s1 כתב:היי, תודה על השיתוף.
בלי קשר אישי אליך, די מפליא אותי שמישהו פותח שרשור שהאולד שלו נצרבה והוא מופתע מהעניין. המגבלה הטכנולוגית ידועה לכן לא מבין מה ההפתעה.
אצלי בהתחלה כשהייתה צריבה לא הייתי מופתע ולא הפריע לי, לקחתי בחשבון שזה יקרה וידעתי שאני יכול לחיות עם זה בשלום. לצערי החמירה למצב שדי קשה להתעלם ממנו.
אצלי יש B7 וכמו שאמרתי בדיון אחר, אין לי עניין מבחינת פונקציות בדגם חדש יותר, הB7 מעל ומעבר והתכונות החדשות בסדרה 9 לא מוסיפות לי כלום.
רק דבר אחד כן חשוב, לפי דברי היבואן\יצרן, הסיכוי לצריבות בדגמים החדשים ירד משמעותית ומהסיבה הזו בלבד לדעתי יהיה חכם במקרה שלך לקחת C9. כמובן כמו שחברי הפורום אמרו בהנחה שהפנאל לא עבד הרבה שעות.
...
השאלה היא עד כמה ניתן לסמוך על דברי היבואן/יצרן? בזמנו כשנצרבה לי ה-B6 החליפו לי ל-B7 חדשה ונאמר לי במפורש שאין לי מה לדאוג לגבי צריבות בדגם החדש מאחר והיצרן ביצע שיפורים טכנולוגיים כך שהסיכוי לצריבה ירד משמעותית.
כמובן שהיום כבר ידוע שסדרה 7 סובלת מצריבות ואף מצריבות קשות. המסך החדש שהחליפו לי כבר נצרב (אמנם צריבה שולית יחסית שכרגע אינה נראית כ"כ בעין). אם וכאשר זה יפריע לי יותר אממש את האחריות המורחבת שעדיין בתוקף.
ולכן אני כבר לא סומך על המילה של היבואן שהסדרות החדשות פחות פגיעות בפני צריבות.

yossi_s1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 350
הצטרף: נובמבר 2007
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 44 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

וואלה, טוב לדעת. תודה.
הייתה לי מחשבה לקחת דגם LED כלשהו במקום בגלל העניין אבל לא חסר גם שם תקלות כמו זליגות, פליקר (הבהוב) ודברים אחרים

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18832
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2381 פעמים
יצירת קשר:

Re: שיתוף תהליך - צריבה ב OLED 65C7

נושא שלא נקרא #9 

@Evydr
·
תבדוק האם ניתן להאריך אחריות לעוד 3 שנים אם תיקח את ה-C9. אם ניתן, אז קח אותה. במקרה של בעיה יחליפו לך פאנל\יתקנו את המסך.
ה-C9 טוב בצורה ניכרת מדגמי 2017.

Evydr (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 66
הצטרף: אוגוסט 2016
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

עדכון:
ההצעה היא 3500 ש''ח עבור מסך חדש מדגם CX באותו הגודל
למסך 77 דרשו 11 אלף
לקחתי את ה 65, שווה את השקט הנפשי בעיני
אעדכן שוב ברגע שתותקן

תודה רבה על העזרה חברה

יוסי - מודע למגבלות הטכנולוגיה, ומקבל אותן
מצד שני לא יצאתי מנק' הנחה שתוך שנתיים היא תיצרב בשימוש סביר, ואני לא חושב שמישהו צריך לקנות טלוויזיה כלשהיא עם הנחת בסיס כזאת בסכומים של 12 א''שח
אז זו לא הפתעה, אולי מעט אכזבה
ההפתעה היחידה היא אופן הצריבה, בהתחשב בצבע הכהה של הלוגו של נטפליקס

ChinggisKhan
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3573
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 214 פעמים
קיבל תודות: 534 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

3500 עם 3 שנותת אחריות ? נשמע לי סופר הוגן. יותר מזה אפילו.

yossi_s1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 350
הצטרף: נובמבר 2007
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 44 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

Chinggis זה סובייקטיבי לחלוטין אז לא הבנתי את הנקודה.

Evydr מסכים, גם אני התאכזבתי מהצריבה. כולם משבחים את השירות של ח.י וסבבה, באמת סך הכל הם משתדלים אבל מבחינתי אני מעדיף בהרבה לא להצטרך את השירות, לא מעוניין בשדרוג ולא מעוניין בהתעסקות ובלבול מוח. רק רוצה טלויזיה שתעבוד טוב ולא תצרב ברמה שמפריעה לצפייה.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18832
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2381 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #13 

@Evydr
·
תת-הפיקסל האדום זו נקודת התורפה של מסכי ה-OLED של LG. כמעט בכל מקרה של צריבה שראיתי, מדובר בבעיה דווקא במחסור ב"אדום". בפאנלים החדשים, התת-פיקסל האדום הוגדל בצורה משמעותית, מה שאמור לתרום לעמידות טובה יותר נגד צריבות.

Evydr (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 66
הצטרף: אוגוסט 2016
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

TheCoolest כתב:@Evydr
·
תת-הפיקסל האדום זו נקודת התורפה של מסכי ה-OLED של LG. כמעט בכל מקרה של צריבה שראיתי, מדובר בבעיה דווקא במחסור ב"אדום". בפאנלים החדשים, התת-פיקסל האדום הוגדל בצורה משמעותית, מה שאמור לתרום לעמידות טובה יותר נגד צריבות.
...
·השכלתי. תודה!

אכן, טלוויזיה חדשה ב 3500 נשמע טוב, אבל אני מעדיף לא להאלץ לעשות זאת שוב בעוד שנתיים ואני מקווה כי באמת יש שיפור בעמידות

toma_zu
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 8
הצטרף: אוגוסט 2021
שם מלא: תמרה זו
מיקום: פתח תקווה
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

Re: שיתוף תהליך - צריבה ב OLED 65C7

נושא שלא נקרא #15 

היי, הם לקחו את הטלוויזיה עם הצריבה?

אנחנו בבעייה דומה,עם צריבה חמורה בהרבה בצד הימני התחתון של המסמך בדגם 55 C7. הטלוויזיה כ-4 שנים אצלנו ויש אחריות מורחבת.
ח.י הציעו החלפה של פאנל בחינם, מה שאני חוששת ממנו מאחר ואם הדגם נוטה לצריבות זה יכול לקרות שוב ואז כבר לאו דווקא תיהיה אחריות,
או שידרוג ל-65 C1 במעל 5000 שח עם איפוס של 3 שנים אחריות.
האם זה כדאי לפי דעתכם?

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”