שיתוף תהליך - צריבה ב OLED 65C7

פורום מסכי OLED בחסות LG
gildmor
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1254
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 50 פעמים
קיבל תודות: 112 פעמים

Re:

נושא שלא נקרא #31 

04/08/2020 14:33  
ChinggisKhan כתב:
3500 עם 3 שנותת אחריות ? נשמע לי סופר הוגן. יותר מזה אפילו.
...
אני לא מתמצא בדגמי LG כך שאני לא יודע אם CX נחשב באותה רמה כמו ה-C7 אבל גם אם אצא מהנחה שכן, בכל זאת המקורי עלה 11K והחדש 7.5K ומבקשים בנוסף חצי מהעלות שלו למוצר שהוא באחריות כי הם לא יכולים לתקן בפחות מחודש. לא נשמע לי כמו סופר הוגן.

תיקון שיתעכב חודש (אולי יותר) בשילוב עם חוסר בטחון במוצר שלא יחזיק ללא אחריות נוספת והתוצאה שהלקוח נגרר לשידרוג יקר למרות שהמוצר באחריות.
במבחן התוצאה יש להם הצלחה בלשדרג במקום לתקן ועל הדרך לעשות רווח נוסף, קצת מזכיר את א.פ.

ChinggisKhan
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3572
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 214 פעמים
קיבל תודות: 534 פעמים

Re: שיתוף תהליך - צריבה ב OLED 65C7

נושא שלא נקרא #32 

1. הקפצת הודעה מלפני שנה שבה המציאות היתה שונה לגמרי מבחינת מחירים וגם מבחינת זמינות חלפים.
2. יש פער עצום בין המסכים מסדרות 6-7 למסכים מסדרות 9-x וכמובן 1.
3. עדין חושב, שאחרי 3 שנים, לקבל מוצר חדש טוב יותר עם אחריות ל-3 שנים נוספות ב-3,500 זו הצעה הוגנת.

טלHD
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 13958
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 948 פעמים
קיבל תודות: 1099 פעמים

Re: שיתוף תהליך - צריבה ב OLED 65C7

נושא שלא נקרא #33 

24/08/2021 19:09  
ChinggisKhan כתב:
1. הקפצת הודעה מלפני שנה שבה המציאות היתה שונה לגמרי מבחינת מחירים וגם מבחינת זמינות חלפים.
2. יש פער עצום בין המסכים מסדרות 6-7 למסכים מסדרות 9-x וכמובן 1.
3. עדין חושב, שאחרי 3 שנים, לקבל מוצר חדש טוב יותר עם אחריות ל-3 שנים נוספות ב-3,500 זו הצעה הוגנת.
...
הכל נכון עם הסתייגות לגבי סעיף 2..
היה לי E6 ויש לי C7 בחדר שינה וגם CX בסלון.
נכון שיש שיפור עם השנים, אבל ממש בקצוות.
ה C7 חיה ובועטת ממש כמו ביומה הראשון וב 99% בצפייה יומיומית, קשה מאוד, אם בכלל, לראות את ההבדלים ל CX.
השיפורים ברובם נראים רק אם משווים אחת ליד השניה וממש מחפשים אותם.

ChinggisKhan
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3572
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 214 פעמים
קיבל תודות: 534 פעמים

Re: שיתוף תהליך - צריבה ב OLED 65C7

נושא שלא נקרא #34 

מחדד - מבחינת רגישות לצריבות

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

Re: שיתוף תהליך - צריבה ב OLED 65C7

נושא שלא נקרא #35 

24/08/2021 15:44  
TheCoolest כתב:
כך לא בודקים את זה, אתה צריך להיות מחובר למחשב על 120HZ.
...
אין לי יציאת hdmi במחשב, אנסה לחבר את המחשב בהמשך אבל אני כבר משוכנע שאני עם פנל של סדרה a.
אני לא וידאתי את זה כי גם אני קראתי את ההודעה של מני דהן שכתב שאין תאימות פנלים אחורה, ולכן הייתי בטוח שאקבל פנל זהה לסדרה, שכנראה כבר לא קיים ומיוצר היום כי אין סדרה b. ולכן הם עושים התאמה (כי היה על זה דיבור בזמן ההתקנה) ומתקינים פנל נחות יותר. וזו הסיבה לאיכות פחותה בהרבה ממה שהיה לפני כן. מדמיין אני לא מ ס ת ב ר ..
עצוב ביותר ותעודת עניות לח. י.
נ.ב
יש אתרים שעושים את זה לא רע, בשלושה מהם קיבלתי תוצאה של 60 הרץ.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18832
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2381 פעמים
יצירת קשר:

Re: שיתוף תהליך - צריבה ב OLED 65C7

נושא שלא נקרא #36 

בלי לחבר מקור שיודע להוציא 120HZ, חבל על המאמץ.

tamir89
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 120
הצטרף: מאי 2017
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 14 פעמים

Re: שיתוף תהליך - צריבה ב OLED 65C7

נושא שלא נקרא #37 

24/08/2021 14:57  
sagico כתב:
אני יוצא מנקודת הנחה שהפנל שלי אכן מסדרה A הנמוכה.
עכשיו נראה מה יגידו בח. י.
די חוצפה מצדם. שיטת מצליח?
אני בדקה הראשונה הרגשתי שמשהו לא בסדר....
...
במקרה יש לי B7 שמעולם לא הוחלף בה פאנל, ועשיתי את הבדיקות באותם אתרים שעשית, והתוצאה שקיבלתי זהה לשלך. בשום בדיקה אני לא מקבל 120hz.
יתכן שכמו שנאמר ע"י @TheCoolest, זוהי לא הדרך לבדוק את זה.

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

Re: שיתוף תהליך - צריבה ב OLED 65C7

נושא שלא נקרא #38 

25/08/2021 1:03  
tamir89 כתב:
24/08/2021 14:57  
sagico כתב:
אני יוצא מנקודת הנחה שהפנל שלי אכן מסדרה A הנמוכה.
עכשיו נראה מה יגידו בח. י.
די חוצפה מצדם. שיטת מצליח?
אני בדקה הראשונה הרגשתי שמשהו לא בסדר....
...
במקרה יש לי B7 שמעולם לא הוחלף בה פאנל, ועשיתי את הבדיקות באותם אתרים שעשית, והתוצאה שקיבלתי זהה לשלך. בשום בדיקה אני לא מקבל 120hz.
יתכן שכמו שנאמר ע"י @TheCoolest, זוהי לא הדרך לבדוק את זה.

ממ מעניין. תודה. אבצע בדיקות נוספות ואעדכן
...

gildmor
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1254
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 50 פעמים
קיבל תודות: 112 פעמים

Re: שיתוף תהליך - צריבה ב OLED 65C7

נושא שלא נקרא #39 

24/08/2021 19:09  
ChinggisKhan כתב:
1. הקפצת הודעה מלפני שנה שבה המציאות היתה שונה לגמרי מבחינת מחירים וגם מבחינת זמינות חלפים.
2. יש פער עצום בין המסכים מסדרות 6-7 למסכים מסדרות 9-x וכמובן 1.
3. עדין חושב, שאחרי 3 שנים, לקבל מוצר חדש טוב יותר עם אחריות ל-3 שנים נוספות ב-3,500 זו הצעה הוגנת.
...
1. לא מוצא את ההודעה שלי המקורית משום מה, די בטוח שפשוט ראיתי את השירושור בשירשורים חדשים, כנראה שמישהו הקפיץ לפני.

3. כפי שאמרתי זה די דומה להצעות של א.פ. מבחינת העלויות גם הם תמורת בערך חצי מהעלות מוכנים לשדרג למסך חדש עם אחריות לארבע שנים. רק שבמקרה שלהם אף אחד לא חושב שזה סופר הוגן. גם הם מציעים לפעמים לאנשים להחליף פאנל ולפעמים כשבוחרים באפשרות הזו אז פתאום אין או מציעים לתקן ואז פתאום אי אפשר\לא מצליחים.
התחושה שלי היא שזה עובד כמו אצל אמני החושים...מציעים לכאורה כמה אפשרויות אבל באופן כזה שדוחפים לכוון אפשרות השידרוג שהיא המועדפת עליהם. זה לא יכול להיות הוגן כי מי שעומד מולך הגיע מוכן לתרחיש ועשה מניפולציות בשביל לדחוף לתוצאה הרצויה בשבילו. זה נראה הוגן כל עוד אתה לא מודע שזה קרה ולא מודע לאינטרס שמניע את ההמלצות. כמו מצב שהגעת לחנות לקנות מוצר א' והמוכר שכנע אותך לקנות מוצר ב' כי היבואן שלו משלם יותר או קשור אליהם באופן כלשהו. כשאתה מגיע לחנות אתה יודע שאתה מתמודד מול איש מכירות, כשאתה מדבר עם שירות אתה לא מודע שזה בעצם הפך לשירות מכירה ומפעילים טקטיקות שיווק רק באופן יותר סמוי. מספיק משהו כמו: אין בעיה נחליף לך לדגם זהה, רק שתדע שמדובר במוצר "מחודש"...לא צריך יותר מזה בשביל לזרוע את החשש ולהפנות לכוון הרצוי.
מאותה סיבה יש אנשים שמוכנים לשלם עוד 1000-2000 שקל בשביל אחריות נוספת לעוד שלוש שנים שבמסגרת אותה אחריות סביר להניח יעדיפו לשלם שוב בשביל לשדרג לחדש בכל מקרה.
משלמים מראש פרמיה משמעותית בשביל הזכות לשלם להם שוב במקרה שתהיה תקלה ותרצה לשדרג בתשלום נוסף :-)
האם במצב ענינים כזה יש לשירות כלשהו בכלל אינטרס לתקן, להחזיק חלפים, לתת תוכן לעניין האחריות, לשפר את אמינות המוצר?

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18832
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2381 פעמים
יצירת קשר:

Re: שיתוף תהליך - צריבה ב OLED 65C7

נושא שלא נקרא #40 

לא הבנתי מה דומה לא.פ.? מציעים לך להחליף פאנל או לשדרג למסך חדש.
אם תחליט להחליף פאנל, אז יחליפו לך פאנל ולא ישאלו יותר שאלות.
אם תחליט לשדרג למסך חדש, אז הצעת המחיר משקפת את הערכת המחיר של המסך הקיים. התחשב בזה שמדובר במסך כמעט בן 4 שנים בגודל "55, כאשר אחד חדש היום עולה כ-6,000 ש"ח, אזור ה-3,000 עבור מסך ישן ותקול נשמע לי הוגן לגמרי. אבל אולי אני חי בסרט, ולדעתך הם צריכים להחליף לו לטלוויזיה חדשה ללא תוספת עלות.

לא ראיתי איפה "דוחפים" לשדרג, ולא הבנתי מי עושה מניפולציות. נשמע שאתה ממציא וכותב דברים ללא שום קשר לתגובות הקודמות כאן בשרשורים.

gildmor
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1254
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 50 פעמים
קיבל תודות: 112 פעמים

Re: שיתוף תהליך - צריבה ב OLED 65C7

נושא שלא נקרא #41 

25/08/2021 14:03  
TheCoolest כתב:
לא הבנתי מה דומה לא.פ.? מציעים לך להחליף פאנל או לשדרג למסך חדש.
אם תחליט להחליף פאנל, אז יחליפו לך פאנל ולא ישאלו יותר שאלות.
אם תחליט לשדרג למסך חדש, אז הצעת המחיר משקפת את הערכת המחיר של המסך הקיים. התחשב בזה שמדובר במסך כמעט בן 4 שנים בגודל "55, כאשר אחד חדש היום עולה כ-6,000 ש"ח, אזור ה-3,000 עבור מסך ישן ותקול נשמע לי הוגן לגמרי. אבל אולי אני חי בסרט, ולדעתך הם צריכים להחליף לו לטלוויזיה חדשה ללא תוספת עלות.

לא ראיתי איפה "דוחפים" לשדרג, ולא הבנתי מי עושה מניפולציות. נשמע שאתה ממציא וכותב דברים ללא שום קשר לתגובות הקודמות כאן בשרשורים.
...
קצת הגזמת..אמרתי שאני לא חושב שזה "סופר הוגן" וגם לא אמרתי שזה צריך להיות חינם.

כשאומרים להחליף פאנל יקח חודש זה אומר שכנראה מגיע מחו"ל ואולי יסתבר בסוף שבכלל אין, ואחרי שקוראים כאן מה אמרו אחרים על זה שקיבלו פאנל שונה ועצם העובדה שאין יותר מדי מה לצפות באופן כללי שהוא יחזיק אחר כך ללא אחריות זה די הופך את האופציה הזו לפחות ריאלית. ואז נשאר אפשרות ה-"מחודש" שגם לא נשמעת טובה במיוחד.

אולי קיבלתי רושם מוטעה אבל לא נשמע שיש יותר מדי בטחון בפאנלים של אולד באופן כללי. ובמוצר שהרבה\עיקר הבעיות בו קשורות לפאנל (וצפויות) כן מצופה שיהיה מלאי פאנלים ושיהיה בטחון כלשהו שיעזור לאנשים כן לבחור להחליף פאנל במקרה צריבה. מאחר וזה לא המקרה, אז הם באופן עקיף דוחפים לאופציה של שידרוג בתשלום.
שידרוג זה אם החלפת למסך גדול יותר או משמעותית טוב יותר. אם אתה משלם רק בשביל להיות בטוח שלא תחווה תקלה שוב ונשאר עם אותו גודל ואותה רמת מוצר זה לא שידרוג, זה משהו שעשית מחוסר ברירה כי האופציות האחרות שהוצעו לא נשמעו מבטיחות כי איכשהו יצרו מצב של ציפיות נמוכות מהמוצר. אז או שזה באמת המצב או שהיתה מניפולציה כלשהי שגורמת לתיעדוף לפנות לכוון הזה.

"סופר הוגן" זה משהו שהוא מעבר למה שמצופה על פי החוק\הסכם שירות. כמו לתת אחריות נוספת על החלפת פאנל או לאפשר החלפה לחדש בעלות קטנה. סתם להחליף ולהשאר עם מה שנשאר מהאחריות זה מה שמצופה לפי ההסכם\חוק. גם עלויות השידרוג באותם סדרי גודל של מה ש-א.פ. מציעים.

ChinggisKhan
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3572
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 214 פעמים
קיבל תודות: 534 פעמים

Re: שיתוף תהליך - צריבה ב OLED 65C7

נושא שלא נקרא #42 

החלפת פאנלים לפני שנה הייתה בעייתית וארכה זמן רב בעיקר בגלל משבר הקורונה, מחסור עולמי בחלפים וזמני שינוע ארוכים במיוחד.
כפי שנכתב, בעיות האמינות בפאנלים כבר לא קיימות החל מסדרה 9.
יש מישהו אחד בפורום שטען שקיבל פאנל נחות וזה עוד לא הוכח. גם אם יוכח, זה לא הוצף לח.י ואין לדעת איך יגיבו.
על פי חוק החלפת פאנל היא רק לשנת האחריות הראשונה ובמקרה הזה כולם מקבלים 3 שנים מלאות לעניין. 3 שנים נוספות אחריות מלאה למי שבוחר. לעומת א.פ שנותנים אחריות שמסתכמת בהחלפת הטלוויזיה באחת מעודפים/מחודשת/תצוגה או מוצר חדש צסדרה נמוכה יותר זה סופר הוגן.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18832
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2381 פעמים
יצירת קשר:

Re: שיתוף תהליך - צריבה ב OLED 65C7

נושא שלא נקרא #43 

@gildmor
ממה שראיתי כאן בפורום, אצל ח.י. זה עובד קצת אחרת.
אם אין אפשרות לתקן, אז מחליפים. לפעמים מקבלים משומש תקין ולפעמים מקבלים חדש. זה תלוי במצב המלאים הנתון באותו רגע.
במידה וניתן לתקן, אז לפעמים צריך לחכות לחלק שיגיע מחו"ל. צריבה זו לא תקלה שבה הטלוויזיה מושבתת, לכן לדעתי האישית זה לא כזה קריטי.
הנקודה הסופית היא שבסופו של דבר הלקוח נשאר עם מוצר תקין שהוא שווה ערך או יותר טוב מהתקול, לאורך כל תקופת האחריות (גם המורחבת).

שידרוג תמיד היה אופציה בח.י. ואף אחד לא "דוחף" אותך לשדרג. בנוסף, בדגמים החדשים ישנם שיפורים שלא מסתכמים רק במסך עצמו אלא גם בפיצ'רים וטכנולוגיות נוספות שהמסכים תומכים בהן. אבל בד"כ אף אחד לא באמת "משדרג" מדגם ישן לחדש באותו גודל, כי היחס עלות תועלת הוא נמוך.
אני אסכים שפאנלים תמיד צריכים להיות במלאי, אבל אין לי שום מידע על מצב המלאים שלהם. אני בטוח שהם לא מזמינים פאנלים מחו"ל ביחידות בודדות...
כפי שנאמר כבר מעלי, בשנה וחצי האחרונות יכולים להיות עיכובים בגלל הקורונה.
שוב, לא רואה איפה יש מניפולציה. אם החלק חסר במלאי, אז איך יחליפו לך אותו? נו באמת. תאוריות קונספירציה זה בפורום השכן.

אני לא יודע לפי מה אתה קובע את סדרי הגודל של עלויות השדרוג, אבל אף אחד לא אמר שח.י. אמורים לעשות לך הנחה על מכשיר חדש רק בגלל שאתה לא רוצה לחכות לתיקון של המכשיר שלך.

ice2k
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 846
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: מרכז
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 61 פעמים

Re: שיתוף תהליך - צריבה ב OLED 65C7

נושא שלא נקרא #44 

קצת לוגיקה. אם מישהו רושם שחור על גבי לבן שאופציה ב עדיפה על אופציה א, ואז מתלונן שאופציה ב קיימת, משהו לא רציונאלי במסקנות שלו. צריך להבין מה המושג "אחריות" אומר, נראה שאנשים קצת איבדו את זה בפרשנויות שלהם. מה הפלא שיש לנו עודף של עורכי דין במדינה...
שלא לדבר על זה שצריבות לא מכוסות באחריות (אפילו אם זה נשמע הזוי).

הדבר היחיד שנכון הוא שOLED היא טכנולוגיה לא בטוחה (ולא, C9 ומעלה לא משנות את המצב, רק משפרות קצת. הגורל ידוע מראש) ושזה ממש לא בסדר שלא מחזיקים פאנלים להחלפה במסגרת אחריות במלאי, או יותר נכון, צריך לחכות חודש, זה לא תקין.
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000

Yuvalfrr
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 996
הצטרף: אוקטובר 2020
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 174 פעמים

Re: שיתוף תהליך - צריבה ב OLED 65C7

נושא שלא נקרא #45 

ה-CX שלי מכוסה לשש שנים כולל צריבה, לאחר תוספת פרמיה על השלוש שנים הנוספות.
האמת פניתי ל-ח.י. להבהרה איזו אסמכתא יש לי שהם מכסים על צריבה ועוד לא קיבלתי תשובה, אבל כך הם טוענים.

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”