אני יודע שהנושא עלה כאן בעבר בצורה כזאת או אחרת , אבל אשמח לחוות דעת
יש לי מסך LG OLED 55B7 שנרכש לפני 3 וחצי שנים והאחריות שלו הסתיימה לפני חצי שנה
לפני כמה ימים הופיעו שני פסים שחורים על המסך ( ככל הנראה 2 שורות פיקסלים שהתקלקו )
התקשרתי לשרות של ח.י. והדבר היחיד שהם מציעים זה ביקור טכנאי בעלות של 290 ש"ח ושם הטכנאי יבשר לי כמה יעלה לתקן ( החלפת פאנל )
1) האם בכלל כדאי להשקיע בתיקון , מכיוון שזה מאוד מאכזב שהטלויזיה התקלקלה אחרי תקופה יחסית קצרה
2) מכיוון שאחרי שהתרגלתי ל OLED , אני לא מתכוון לקנות משהו , אבל קצת מאכזב אותי לקנות שוב LG שיש סיכוי טוב ששוב תתקלל בעוד 3 שנים וקצת
מה אתם הייתם עושים , קונים SONY במקום ?
עוד מישהו נתקל בתקלה כזאת ב B7 ?
אם כבר נשארים ב LG , מה הייתם ממליצים CX או C1 , בגודל של 65
תודה מראש למגיבים
תיקון LG OLED 55B7 או שדרוג
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: תיקון LG OLED 55B7 או שדרוג
במידה ויש פסים שחורים, אז כנראה זו באמת בעיה בפאנל, אבל תאורטית יכול להיות גם כרטיס, אבל פחות סביר.
א. למה אתה חושב שיש סיכוי טוב? כי אצלך יש מסך אחד, והוא התקלקל? זה לא אומר שום דבר.
ב. תמיד אפשר להאריך את האחריות ל-6 שנים אם אתה ממש דואג.
א. למה אתה חושב שיש סיכוי טוב? כי אצלך יש מסך אחד, והוא התקלקל? זה לא אומר שום דבר.
ב. תמיד אפשר להאריך את האחריות ל-6 שנים אם אתה ממש דואג.
Re: תיקון LG OLED 55B7 או שדרוג
אמרו לי טלפונית שהתיקון מאוד יקר ( לא הסכימו לציין מחיר ) , אבל השאלה האם לא כדאי כבר לשדרג ?
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: תיקון LG OLED 55B7 או שדרוג
במידה וזה באמת הפאנל, אז לתקן בטוח לא כדאי, סביר שזה יעלה קרוב למסך חדש.
Re: תיקון LG OLED 55B7 או שדרוג
בטוח סוני זה לא שאלה בכלל . אם נצירבת ונפלת למה ליפול עוד פעם. קונים בזול נידפקים בגדול. חשבת על זה. בהצלחה ברכישה הבאה.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: תיקון LG OLED 55B7 או שדרוג
לפי דעתי אין טעם לתקן או יותר נכון להחליף כרטיס או פאנל או מה שזה לא יהיה טכנאי יעלה לך 300 שקל על כלום ועוד הכרטיס עצמו עוד אלף חמש מאות במקרה הטוב + סיפור של כמה קשה להשיג ו עוד אלף סיפורי לילה ולילה, בוא תעשה ביטוח והרחבת ביטוח והינה הלכה לה עוד אלפייה על כלום, וכשפותחים ומשחקים או יותר נכון מחרבשים, בחלק גדול מהמקרים, הנזק גדול מהתועלת, לפעמים בחיים צריך לעצור, לעשות חושבים, הפסדנו הפסדנו, הלך הלך, עושים ריסט וקונים משהו חדש בתקווה שלא ניפול (למזער נזקים), במסכים סוני מומלצ מאוד מה שבטוח אל תתפתא לסמסונגים לדגמים ש דוחפים בכל מיני מקומות.
LG יש המון דגמים חלקם מוצלחים מאוד וחלקם פחות, אין לך כוח למחקרים, תוסיף כמה שצריך, לך על סוני סמן וי וסגור פינה.
LG יש המון דגמים חלקם מוצלחים מאוד וחלקם פחות, אין לך כוח למחקרים, תוסיף כמה שצריך, לך על סוני סמן וי וסגור פינה.
Re: תיקון LG OLED 55B7 או שדרוג
מחזק את דבריך צודק בהחלט.25/07/2021 22:34Moshe984 כתב: ↑ לפי דעתי אין טעם לתקן או יותר נכון להחליף כרטיס או פאנל או מה שזה לא יהיה טכנאי יעלה לך 300 שקל על כלום ועוד הכרטיס עצמו עוד אלף חמש מאות במקרה הטוב + סיפור של כמה קשה להשיג ו עוד אלף סיפורי לילה ולילה, בוא תעשה ביטוח והרחבת ביטוח והינה הלכה לה עוד אלפייה על כלום, וכשפותחים ומשחקים או יותר נכון מחרבשים, בחלק גדול מהמקרים, הנזק גדול מהתועלת, לפעמים בחיים צריך לעצור, לעשות חושבים, הפסדנו הפסדנו, הלך הלך, עושים ריסט וקונים משהו חדש בתקווה שלא ניפול (למזער נזקים), במסכים סוני מומלצ מאוד מה שבטוח אל תתפתא לסמסונגים לדגמים ש דוחפים בכל מיני מקומות.
LG יש המון דגמים חלקם מוצלחים מאוד וחלקם פחות, אין לך כוח למחקרים, תוסיף כמה שצריך, לך על סוני סמן וי וסגור פינה....
Re: תיקון LG OLED 55B7 או שדרוג
קודם כל , תודה רבה למגיבים
המחשבות שלי הם פחות או יותר מה שמשה כתב, פשוט רציתי לקבל עוד קצת חוות דעת
זה לא קשור לזמן מחקר או משהו אחר.
כרגע קצת מאוכזב מ LG , אני מבין שזה יכול להיות חוסר מזל שלי ושזה לא מייצג בכללי את כל הטלויזיות שלהם
אני בעיקר מאוכזב כרגע מהשירות של ח.י. , ולכן שוקל לעבור למותג אחר
כמו שכתבתי , אני מעוניין להישאר עם OLED , ככה ש SMSG זה לא אופציה
איזה דגם של סוני מומלץ ( עבור 65 אינצ )
המחשבות שלי הם פחות או יותר מה שמשה כתב, פשוט רציתי לקבל עוד קצת חוות דעת
זה לא קשור לזמן מחקר או משהו אחר.
כרגע קצת מאוכזב מ LG , אני מבין שזה יכול להיות חוסר מזל שלי ושזה לא מייצג בכללי את כל הטלויזיות שלהם
אני בעיקר מאוכזב כרגע מהשירות של ח.י. , ולכן שוקל לעבור למותג אחר
כמו שכתבתי , אני מעוניין להישאר עם OLED , ככה ש SMSG זה לא אופציה
איזה דגם של סוני מומלץ ( עבור 65 אינצ )
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70331
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: תיקון LG OLED 55B7 או שדרוג
mk1610 - למה מאוכזב מהשירות של ח.י.? הרי האחריות נגמרה - ואם עלות החלקים יקרה זה כבר עניין של המותג/מוצר ולא ח.י. (פאנל זה דבר יקר בכל טלוויזית HIGH END ולא משנה איזה מותג, שלא תשלה את עצמך שבסוני זה היה יוצא לך יותר זול).
אל תתן לטרולים פה להסיט אותך (יש פה כמה כאלו שלא אנקוב בשמם שתמיד קופצים בכל ת'רד של LG ומציעים סוני בלי שום קשר לכלום). זה שהתקלקלה לך הטלוויזיה לא הופך את המוצרים של LG לפחות טובים, לא בודקים איכות על סמך מקרה יחיד. יש פה ה מ ו ן בעלי OLED LG שלא התקלקל להם ומרוצים (אני אחד מהם, כבר 5-6 שנים), ואם תחפש בטוח שמצא ת'רדים על טלוויזיות של סוני שהתקלקלו במקביל (ראיתי אחד כזה בימים האחרונים), מה ששוב לא אומר כלום כי לא בודקים איכות לפי מיקרים בודדים.
אל תתן לטרולים פה להסיט אותך (יש פה כמה כאלו שלא אנקוב בשמם שתמיד קופצים בכל ת'רד של LG ומציעים סוני בלי שום קשר לכלום). זה שהתקלקלה לך הטלוויזיה לא הופך את המוצרים של LG לפחות טובים, לא בודקים איכות על סמך מקרה יחיד. יש פה ה מ ו ן בעלי OLED LG שלא התקלקל להם ומרוצים (אני אחד מהם, כבר 5-6 שנים), ואם תחפש בטוח שמצא ת'רדים על טלוויזיות של סוני שהתקלקלו במקביל (ראיתי אחד כזה בימים האחרונים), מה ששוב לא אומר כלום כי לא בודקים איכות לפי מיקרים בודדים.
Re: תיקון LG OLED 55B7 או שדרוג
באופן כללי יש לי טליוזיות של LG כבר מעל 15 שנה.
והטרלולים פה לא מסיטים אותי.
לגבי האכזבה , הייתי מצפה מהם בשיחה שביצעתי ( וזה מובן שנגמרה לי האחריות ) לבוא לקראתי ולהציע לי לקנות טלויזיה אחרת שלהם עם הנחה קטנה כלקוח קיים
במקום זה קיבלתי מהשירות לקוחות "וייב" מאוד שלילי
בסוף רובנו כאן בפורום הזה , קונים את הטלויזיות פרימיום ומשלמים על זה כסף לא קטן
הצפי שלי היה לשירות לקוחות קצת יותר מתחשב ומשמר לקוח ולא כך היה
זה לא מעיד שום דבר על טליוזיות אחרות או שאצל יבואן אחר זה יהיה אחרת
והטרלולים פה לא מסיטים אותי.
לגבי האכזבה , הייתי מצפה מהם בשיחה שביצעתי ( וזה מובן שנגמרה לי האחריות ) לבוא לקראתי ולהציע לי לקנות טלויזיה אחרת שלהם עם הנחה קטנה כלקוח קיים
במקום זה קיבלתי מהשירות לקוחות "וייב" מאוד שלילי
בסוף רובנו כאן בפורום הזה , קונים את הטלויזיות פרימיום ומשלמים על זה כסף לא קטן
הצפי שלי היה לשירות לקוחות קצת יותר מתחשב ומשמר לקוח ולא כך היה
זה לא מעיד שום דבר על טליוזיות אחרות או שאצל יבואן אחר זה יהיה אחרת
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70331
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: תיקון LG OLED 55B7 או שדרוג
mk1610 - ברמה האישית אני מבין אותך ומזדהה, אם זה היה קורה לי גם אני הייתי חש אולי כך. מצד שני אם מסתכלים על זה אובייקטיבית, לא רואה סיבה למה הם צריכים לתת הנחה במקרה של מוצר שהתקלקל מעבר למסגרת האחריות. הם מהצד שלהם הציעו הרחבת אחריות אני מניח - לי הציעו, החלטת (וגם אני החלטתי כך לשם הבהרה) לא להרחיב - לקחת סיכון מודע וכרגע אתה מתמודד עם התוצאה של הסיכון שלקחת (וגם אני מתפלל שאני לא אהיה באחזו הקטן של אלו שכן מתקלקל להם ואפול באותו מצב).
לא קרה לי אף פעם בחיים שמישהו נתן לי הנחה על מוצר שהתקלקל מעבר לתקופת האחריות ולא שמעתי על מקרה שכזה.
לא קרה לי אף פעם בחיים שמישהו נתן לי הנחה על מוצר שהתקלקל מעבר לתקופת האחריות ולא שמעתי על מקרה שכזה.
- ice2k
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 849
- הצטרף: אוגוסט 2005
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 20 פעמים
- קיבל תודות: 62 פעמים
Re: תיקון LG OLED 55B7 או שדרוג
זה קצת לבקש יותר מדי. אם לא הציעו לי משהו שלא מגיע לי זו לא סיבה לתת מילה רעה על השירות. זה מאוד בעייתי כשחושבים ככה וזה סתם מכפיש אחרים שלא מסיבה מוצדקת, אפילו היתי מרחיק לכת ומשתמש במילה "בכיינות" או "מגיע לי", אבל אין כאן מטרה לפגוע, רק להעמיד את המציאות בגובה העיניים.
זה שהיה נחמד אם הם היו מכינים לי ארוחת צהריים כשאני קונה מהם טלווזיה לא אומר כלום על מה שצריך להיות. בסוף כל השירות הטוב הזה מתומחר בעלות המוצר,
זה שהיה נחמד אם הם היו מכינים לי ארוחת צהריים כשאני קונה מהם טלווזיה לא אומר כלום על מה שצריך להיות. בסוף כל השירות הטוב הזה מתומחר בעלות המוצר,
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000
Re: תיקון LG OLED 55B7 או שדרוג
אני חושב שלא הובנתי נכון.
לא הייתה לי כל כוונה "להתבכיין" או לדרוש משהו שלא מגיע לי. וממש לא ללכך
כמו שכבר כתבתי אני עם טלויזיות של LG מעל 15 שנה
כן הייתי שמח אם היו מאמצים בארץ חווית שירות קצת יותר " costumer friendly " במיוחד נציג השירות הראשונים שאיתם אתה נפגש (טלפונית)
אני חייב לציין שאחרי שכתבתי לשירות לקוחות שלהם שוב בנוסף לשיחה הטלפונית , ה"וייב" השתנה וזה כן נראה שהם מעונינים לבצע שימור לקוח.
פשוט הייתי שמח אם זה לא היה מצריך נחישות ומאמץ מצידי , אלא השירות שהייתי מקבל בפעם הראשונה.
אין לי טענות אישיות לחברה כזאת או אחרת, פשוט תקווה שרמת השירות בארץ תשתפר באופן כללי
לא הייתה לי כל כוונה "להתבכיין" או לדרוש משהו שלא מגיע לי. וממש לא ללכך
כמו שכבר כתבתי אני עם טלויזיות של LG מעל 15 שנה
כן הייתי שמח אם היו מאמצים בארץ חווית שירות קצת יותר " costumer friendly " במיוחד נציג השירות הראשונים שאיתם אתה נפגש (טלפונית)
אני חייב לציין שאחרי שכתבתי לשירות לקוחות שלהם שוב בנוסף לשיחה הטלפונית , ה"וייב" השתנה וזה כן נראה שהם מעונינים לבצע שימור לקוח.
פשוט הייתי שמח אם זה לא היה מצריך נחישות ומאמץ מצידי , אלא השירות שהייתי מקבל בפעם הראשונה.
אין לי טענות אישיות לחברה כזאת או אחרת, פשוט תקווה שרמת השירות בארץ תשתפר באופן כללי
- Alon_Solo
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4147
- הצטרף: ספטמבר 2008
- מיקום: קרית אונו
- נתן תודות: 71 פעמים
- קיבל תודות: 443 פעמים
Re: תיקון LG OLED 55B7 או שדרוג
הייתי מצפה שלפחות יתנו מחיר פאנל בטלפון. לא תשלם 290₪ על הזכות לשמוע הצעת מחיר אקראית מטכנאי אקראי.
מחירון חלפים נשמע כמו ציפיה מאוד סבירה (ואולי הסירוב לתת כזה אף סותרת את החוק אם כי לא זכור לי שיש התייחסות לפרסום עלות חלפים אלא רק על החובה לספק אותם)
מחירון חלפים נשמע כמו ציפיה מאוד סבירה (ואולי הסירוב לתת כזה אף סותרת את החוק אם כי לא זכור לי שיש התייחסות לפרסום עלות חלפים אלא רק על החובה לספק אותם)