חשוב לציין כי האחריות למוצרי NAS מבית Synology שנרכשו בארץ, יכולה להעשות רק דרך המשווק ממנו נרכשה היחידה.
כל מי שרכש NAS מבית Synology דרך Newegg, Amazon או כל משווק אחר, צריך לבצע קריאת אחריות מול המשווק ממנו נרכשה היחידה.
תודה מראש על ההבנה.
הודעה חשובה על מימוש אחריות של מכשירי NAS מבית Synology
Re: הודעה חשובה על מימוש אחריות של מכשירי NAS מבית Synology
רק נזכיר שהמחיר בחול 50 אחוז פחות מהארץ כולל מיסים ומשלוח והשירות מצויין
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70331
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: הודעה חשובה על מימוש אחריות של מכשירי NAS מבית Synology
אולי במקום להפחיד אותנו תתמקדו בתמחור טוב יותר? היכן ההגיון שבתור לקוח פרטי אני יכול לרכוש את המוצר מאמזון בעשרות רבות של אחוזים פחות מהמחיר בארץ?
אני רק אשים את זה פה כקונטרה:
viewtopic.php?f=41&t=317360&hilit=%D7%A ... 7%99%D7%9D
אני רק אשים את זה פה כקונטרה:
viewtopic.php?f=41&t=317360&hilit=%D7%A ... 7%99%D7%9D
Re: הודעה חשובה על מימוש אחריות של מכשירי NAS מבית Synology
הרבה זמן לא נכנסתי ל NEWEGG. האם על המחיר שהם מציינים באתר, חברת השליחויות תגבה עוד עלויות מעבר למע"מ שמצויין באתר.
מדובר בקניית NAS של QNAO בסדר גודל של 1660 כולל מע"מ
מדובר בקניית NAS של QNAO בסדר גודל של 1660 כולל מע"מ
Re: הודעה חשובה על מימוש אחריות של מכשירי NAS מבית Synology
אכן, רכשתי מ B&H שרת סינולוגי ששבק אחרי שנתיים, הוחלף בחדש עי סינולוגי, שרות למופת. אהה והמחיר של השרת היה הרבה יותר אטרקטיבי מישראל....