בוקר טוב יש לי התלבטות בין שלושה דגמים לרכישת טלוזיזה
אני אגיד שהתקציב די מוגבל ואני רוצה לקנות את הטלויזה שתיתן את התמורה הכי טובה למחיר
1.samsung tu 8000 85 אינץ
2.q70 85
3.q60 85
4.לחכות לדגמי 2021 שהמחרים ירדו קצת
----
אני רוצה לדעת מה הכי כדי התקציב גג גג עד 10000 עדיפות שהטלויזה תתמוך ב120 hz למשחקים
רמקולים לא חשוב לי כי יש לי מערכת ק.ב
התלבטות ברכשית טלויזיה 85 אינץ
Re: התלבטות ברכשית טלויזיה 85 אינץ
דגמי 2021 נראים סבבה אבל לצערי בישראל היבואנים מתייחסים אלינו כמדינת עולם שלישי לפעמים ומביאים סחורה פחות טובה, הסדרה החדשה יכולה להגיע עם פאנל IPS או VA ואני מניח שלארץ יביאו את הIPS (ניחוש) לכן הייתי הולך על סדרת 2020, מכל מה שהצעת הייתי הולך על Q70T מכיוון שיש לה תמיכה בVRR וG-sync שחשוב לקונסלות או מחשב עם כרטיס מסך Nvidia ואתה מקבל את היתרונות של Qled.
Re: התלבטות ברכשית טלויזיה 85 אינץ
איך יודעים אם הפנל או VA או IPS ?15/06/2021 13:35Haimbin כתב: ↑ דגמי 2021 נראים סבבה אבל לצערי בישראל היבואנים מתייחסים אלינו כמדינת עולם שלישי לפעמים ומביאים סחורה פחות טובה, הסדרה החדשה יכולה להגיע עם פאנל IPS או VA ואני מניח שלארץ יביאו את הIPS (ניחוש) לכן הייתי הולך על סדרת 2020, מכל מה שהצעת הייתי הולך על Q70T מכיוון שיש לה תמיכה בVRR וG-sync שחשוב לקונסלות או מחשב עם כרטיס מסך Nvidia ואתה מקבל את היתרונות של Qled....
איפה זה רשום ?
Re: התלבטות ברכשית טלויזיה 85 אינץ
אני לא חושב שהמוכרים יידעו לענות אבל כן שווה לשאול, בגדול לפי שם הדגם( אותיות ומספרים) אפשר לבדוק ברשת, אם הטלויזיה פיזית בתצוגה אפשר לנסות לבדוק לפי זויות צפייה (בIPS זה הרבה יותר רחב ופחות איבוד צבע) לצערי החברות עצמן לא מציינות את זה במפרטים או על גבי האריזה.
Re: התלבטות ברכשית טלויזיה 85 אינץ
Q70A או Q70T?...
@natan1995
עדיף לחכות לדגמי 2021, ואז לקנות דגם 2020 (אז הם יהיו זולים יותר).
או לחכות למצבעי בלאק פריידי, ואז לקנות דגם 2020.
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
Re: התלבטות ברכשית טלויזיה 85 אינץ
או לקנות סוני או LG...
לא מבין למה אנשים מסתכנים בארץ לקנות מסכים יקרים מנותן שירות שמראש מיועד לפורענות.
לשים כספך על קרן הצבי עם תקציב של 10,000 ₪... לא חכם במיוחד.
לא מבין למה אנשים מסתכנים בארץ לקנות מסכים יקרים מנותן שירות שמראש מיועד לפורענות.
לשים כספך על קרן הצבי עם תקציב של 10,000 ₪... לא חכם במיוחד.
Re: התלבטות ברכשית טלויזיה 85 אינץ
אנשים קונים ברזים/רהיטים מחנויות סטוקים, מזמינים טלפונים מבנגוד/אליאקספרס ואתם כל הזמן מדברים פה על אחריות. נכון אלקטרוניקס פרו לא מדהימים בלשון המעטה אבל יש המון אנשים שהטלויזיות שלהן מחזיקות שנים ללא שום בעיה. אם מישהו רוצה סמסונג אז תנו לו לקנות או תפנו ללינקים אבל זה כבר נהיה מעין קטע שכולם חייבים לעשות וזה לרדת על סמסונג.
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
Re: התלבטות ברכשית טלויזיה 85 אינץ
זו אחת הסיבות שאני קונה מאמזון ולא מאתרים סינים.... אפילו אם זה קצת יותר יקר, אני ישן בשקט שאקבל מה שהזמנתי בזמן ולא אסתכן שלא יגיע או שאקבל זיוף ו/או לא יהיה עם מי לדבר אם תהיה בעיה.
וזה הקשר היחיד לנושא סמסונג... אין עם מי לדבר אחרי שקנית וזה גם לא יותר זול מאופציות אחרות לא פחות טובות....ששווה בשביל זה לקחת "סיכון" כזה.
וזה הקשר היחיד לנושא סמסונג... אין עם מי לדבר אחרי שקנית וזה גם לא יותר זול מאופציות אחרות לא פחות טובות....ששווה בשביל זה לקחת "סיכון" כזה.
Re: התלבטות ברכשית טלויזיה 85 אינץ
הקבלה ממש לא מתאימה וחבל שאני נאלץ לסנגר עליהם כי גם אני נכוותי מהם, אבל צריך להעמיד דברים על דיוקם.24/06/2021 0:37טלHD כתב: ↑ זו אחת הסיבות שאני קונה מאמזון ולא מאתרים סינים.... אפילו אם זה קצת יותר יקר, אני ישן בשקט שאקבל מה שהזמנתי בזמן ולא אסתכן שלא יגיע או שאקבל זיוף ו/או לא יהיה עם מי לדבר אם תהיה בעיה.
וזה הקשר היחיד לנושא סמסונג... אין עם מי לדבר אחרי שקנית וזה גם לא יותר זול מאופציות אחרות לא פחות טובות....ששווה בשביל זה לקחת "סיכון" כזה....
גם אצלי וגם אחרים שקנו טלויזיות פרימיום, כן הוחלפו בהתחלה אפילו על פגמים קלים שרוב האנשים לא היו שמים לב אליהם.
השירות בסדר מבחינת זמני תיאום והגעה של טכנאים, גם זיהו תקלה באופן מקצועי למרות שהיו לי ספיקות בהתחלה.
מהבחינה המקצועית לא מצאתי בהם עדיין דופי.
הבעיות העיקריות הן ששירותי הטכנאים בכלל הפכו לשירותי מכירה גם במעמד התקנה מנסים למכור הרחבות יקרות\מתקנים וכו.. וגם במקרה של תקלות מנסים להציע לשדרג וייתכן שבמקרים מסויימים זה מעיב על שיקול הדעת המקצועי (ניגוד אינטרסים) ומוריד את המוטיבציה שלהם לתקן.
הבעיה השניה העיקרית נוגעת למי שקנה דגמים יקרים ובמקרה של צורך בהחלפה שהוא תדיר במקרים של תקלה רצינית, מוצע דגם נחות יותר. מי שקנה דגם בסיס\בניים פחות מושפע כי יקבל דגם די זהה למה שהיה, מקסימום הבדל קטן.
שתי הבעיות אגב הן יותר מנהלתיות שנוגעות לאסטרטגיה של נותן השירות (למכור ולחסוך כסף כמה שיותר) ולא ליכולת המקצועית שלהם. יכולים רק לא רוצים.
לא אתיחס ל-LG כי הם לא חלופה ראויה בכלל אבל מי שנניח קונה סוני פרימיום שקצת יותר יקרה ועלולה להתקלקל אחרי שלוש שנים ודקה גם באופן כלשהו שם כספו על קרן הצבי, לפחות בשנה הרביעית שזה 25% מזמן החיים הממוצע של הטלויזיה. הבעיה שהרבה צרכנים לא חושבים ארבע שנים קדימה, לא סתם קרו הרבה מקרים של אנשים ששכחו להרחיב אחריות...
למעט סיפורים נקודתיים עוד לא ראיתי עדיין שום נתון שמראה שטלויזיות של יצרן כלשהו מתקלקלות פחות משמעותית משל יצרנים אחרים. ההבדל משמעותי יותר אולי בנכונות של נותן השירות לתקן תקלות שבכל מקרה קורות. אף אחד מהם לא יתקן\יחליף אחרי שהאחריות הסתיימה.
הפתרון לבעיה השניה שהזכרתי הוא לא בהכרח לוותר ולעבור לחלופות אחרות פחות טובות כמו LG אלא לתבוע אותם אישית וייצוגית כך שישפרו את הנושא הספציפי הזה. יותר סביר שאז גם היבואן\יצרן ישימו לב לבעיה ויתיחסו אליה ברצינות אחרי שיהיו כמה פסקי דין נגדם.
כאנקדוטה אזכיר מקרה שקרה לי עם חנות שרכשנו משם ספה לסלון. "מנהל השירות" שאמנם אדם נחמד הוא גם מוכר בחנות, עונה רק בווטסאפ ומגיב מתי שבא לו, כשמבקשים לתאם איש שירות הוא מבטיח שיפתרו את הבעיה ואז כמה ימים אף אחד לא מתקשר לתאם או שפתאום איש שירות מתקשר רבע שעה לפני שמגיע, פעמיים הגיעו ללא החלקים שנדרשו לתיקון. לפי חוק הטכנאים אמורים לקבל פיצוי על איחור רק שהמחוקקים כנראה לא לא חשבו על מצב כזה של שירות שאפילו לא מוכן לתאם זמן ידוע מראש...צריך לזכור שמדובר במוצר שעלותו כעלות של טלויזיה 65" ממוצעת ומחזיק בערך אותו מספר שנים.