חודש אחרי הרכישה בלבד? אין קשר למתי ההתקנה עצמה בוצעה? הטלויזיה עצמה יושבת אצלי חודש בקופסא, מקווה שעדיין יתנו לי להאריך..20/07/2021 17:00gildmor כתב: ↑כבר מאוחר מדי, אפשר להרחיב רק עד חודש אחרי הרכישה, אבל אם הטכנאי לא הציע את האפשרות יכול להיות שזה בפני עצמו עילה לתביעה.20/07/2021 16:49morkan כתב: ↑
עברו כבר שלוש חודשים מאז שקניתי, לא יודע אם עדיין אפשר הרחבה רגילה. אבל גם לא ברור על מה בדיוק האחריות הרגילה. קראתי שפיקסלים שרופים ולדים שנשרפו זה לא באחריות ומי יודע מה עוד לא כלול....
אל תתיחס לכל מה ש"אומרים" רק למה שאתה קורא בחוזה השירות ,ני לא מצאתי שום מגבלות בחוזה השירות של ההרחבה, די זהה לשנה הראשונה ובעלות שולית שאין שום סיבה לא לעשות.
בכל מקרה מקבלים טלויזיה נחותה יותר, כאילו שמכרת ביד 2, אז מה שאפשר לקבל בכסף שקיבלת...
העניין שזה יותר טוב מכלום, במיוחד אם זה טוטאל לוס, במקרים של פיקסל שרוף בכל מקרה היית מעדיף כנראה להשאיר א תהטלויזיה מאשר שיחליפו במשהו נחות....
מסך QE55Q60R לא נדלק - לוגו qled בלופ - סמסונג מתנערים
Re: מסך QE55Q60R לא נדלק - לוגו qled בלופ - סמסונג מתנערים
Re: מסך QE55Q60R לא נדלק - לוגו qled בלופ - סמסונג מתנערים
למחיר המסך מוסיפים עוד 1400 שקלים בשביל להרחיב את האחריות כי "חייבים", אז למה מלכתחילה לא לרכוש מותג אחר שעולה מעט יותר במקום לשלם על אחריות שהיא רק אחריות על הנייר.
לא מובן.
לא מובן.
Re: מסך QE55Q60R לא נדלק - לוגו qled בלופ - סמסונג מתנערים
הרחבת אחריות ל-4 שנים עולה אצלם 200 שקל, לא 1400.