היום נתקלתי בתופעה שאותי מעט הרתיחה.
התקלקל ממיר האולטרה. תיאמתי טכנאי באתר מאתמול להיום, עד כאן בסדר. הטכנאי התקשר ואמר שיכול להגיע מוקדם יותר - מצויין, ככשאלתי אם יש לו תו ירוק (עקב לימפומה פעילה ולפני השתלת מח עצם אני לא יכול להכניס לביתי מישהו שאין לו תו ירוק) אמר שזה מידע פרטי ושאינו מחוייב למסור לי את המידע הזה. אמרתי לו שאני מכבד את הנושא והסברתי לו מדוע אני שואל זאת. אמר שלא מחוייב ולא ימסור את המידע. ביטלתי את בואו. התקשרתי לשירות הלקוחות והנציג שענה כמובן התווכח - ידה ידה ידה - שימור לקוחות - נציגה אמרה שאלו ההנחיות שלהם... שוב הסברתי את המצב... בדקה דברים והציעה שאבוא לכפר סבא לנקודת שירות להחליף ממיר... אמרתי לה שלא אפשרי מבחינתי גם כי זה בזבוז זמן וגם כי אני לא יכול... היה דיון שלם על הנושא ואז הצעתי שהטכנאי יבוא, ישאיר את הממיר מחוץ לבית אבצע את ההחלפה בעצמי (הרי זה מה שהייתי עושה אם הייתי מקבל את הצעתה להגיע לכפר סבא...) לא הסכימה. בסוף נמצא טכנאי עם תו ירוק שלא מתבייש בזה ויגיע עוד יומיים...
לא מבין את ההתנהלות של YES, הנציגה אמרה שבכל החברות זה ככה...
אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES
כל פעם מחדש אני מופתע מזה שאנשים מופתעים מהשירות ההזוי של הוט. זו לדעתי האישית אחת החברות עם שירות הלקוחות הכי גרוע בשוק.
ולגבי "כך החברת זה ככה", אצלי בחברה אני מזמין נותני שירות על בסיס קבוע, אפילו לא אחד היסס להציג תו ירוק.
הוט
ולגבי "כך החברת זה ככה", אצלי בחברה אני מזמין נותני שירות על בסיס קבוע, אפילו לא אחד היסס להציג תו ירוק.
הוט
Re: אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES
כאן זה השירות של YES שבדרך כלל בסדר.
בכל מקרה, התקשרו ואמרו שהתפנה טכנאי שיש לו תו ירוק שיגיע היום.
בכל מקרה, התקשרו ואמרו שהתפנה טכנאי שיש לו תו ירוק שיגיע היום.
Re: אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES
חחח30/03/2021 13:59Huber כתב: ↑ כל פעם מחדש אני מופתע מזה שאנשים מופתעים מהשירות ההזוי של הוט. זו לדעתי האישית אחת החברות עם שירות הלקוחות הכי גרוע בשוק.
ולגבי "כך החברת זה ככה", אצלי בחברה אני מזמין נותני שירות על בסיס קבוע, אפילו לא אחד היסס להציג תו ירוק.
הוט...
הוא רושם YES, אתה על טייס אוטומטי
טוב, לפחות עכשיו אנחנו יודעים שאתה לא בוט
Re: אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES
חחחח30/03/2021 13:59Huber כתב: ↑ כל פעם מחדש אני מופתע מזה שאנשים מופתעים מהשירות ההזוי של הוט. זו לדעתי האישית אחת החברות עם שירות הלקוחות הכי גרוע בשוק.
ולגבי "כך החברת זה ככה", אצלי בחברה אני מזמין נותני שירות על בסיס קבוע, אפילו לא אחד היסס להציג תו ירוק.
הוט...
הבנאדם מתלונן על YES ואיפה שכתוב YES אתה הופך במוח להוט.
קצת פחות כעס...
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES
לא מאמין שאתה מגיב ועדיין לא מתייחס לטעות שלך, זה קורע...
בהקשר לנושא הדיון - אני לא יודע מה ההנחיות/החוק לגבי הנושא הזה. נראה לי הגיוני שהטכנאי לא חייב להראות לך תו ירוק, לא חושב שאפשר לחייב אותו. מצד שני נשמע לי לגיטימי שתדרוש שישלחו לך רק טכנאי שיש לו תו ירוק - אבל אתה חייב להגיד את זה מראש. לפי איך שתיארת את זה, אתה רק שאלת על זה בדקה האחרונה, אם ככה אז זה קצת פשלה שלך.
בסוף שלחו אליך טכנאי עם תו ירוק במיוחד - זה נשמע לי כמו הפתרון הכי טוב בכל מקרה - אבל זה לגמרי לא בסדר שהתווכחו איתך בטלפון על הנושא הזה, הציעו לך משהו לא הגיוני ופסלו את ההצעה שלך למשהו הגיוני. יותר מדי חברות היום עם שירות לקוחות גרוע ביותר...
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES
כבר התייחסו לזה פעמיים וכבר הגבתי לגבי זה - למה עוד ציפיתי? הלקאה פומבית? שאלך עירום ברחוב ותצעק SHAME SHAME?...
קצת פרופורציות בנאדם
Re: אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES
איפה הגבת?
לא מצפה לכלום, זה פשוט מצחיק שכתבת את התגובה על משהו שלא קשור לנושא, ואחרי שמעירים לך על זה אתה אפילו לא אומר "אופס".
כמובן הכל בפרופורציות, הטעות שלך סתם משעשעת.
לא מצפה לכלום, זה פשוט מצחיק שכתבת את התגובה על משהו שלא קשור לנושא, ואחרי שמעירים לך על זה אתה אפילו לא אומר "אופס".
כמובן הכל בפרופורציות, הטעות שלך סתם משעשעת.
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES
מכל מה שכתבת, נראה לי שאתה עדיין חושב שהשרשור על זה הוא על הוט.
Re: אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES
לא חושב שיש חוק בנושא.31/03/2021 13:38NeatNit כתב: ↑לא מאמין שאתה מגיב ועדיין לא מתייחס לטעות שלך, זה קורע...
בהקשר לנושא הדיון - אני לא יודע מה ההנחיות/החוק לגבי הנושא הזה. נראה לי הגיוני שהטכנאי לא חייב להראות לך תו ירוק, לא חושב שאפשר לחייב אותו. מצד שני נשמע לי לגיטימי שתדרוש שישלחו לך רק טכנאי שיש לו תו ירוק - אבל אתה חייב להגיד את זה מראש. לפי איך שתיארת את זה, אתה רק שאלת על זה בדקה האחרונה, אם ככה אז זה קצת פשלה שלך.
בסוף שלחו אליך טכנאי עם תו ירוק במיוחד - זה נשמע לי כמו הפתרון הכי טוב בכל מקרה - אבל זה לגמרי לא בסדר שהתווכחו איתך בטלפון על הנושא הזה, הציעו לך משהו לא הגיוני ופסלו את ההצעה שלך למשהו הגיוני. יותר מדי חברות היום עם שירות לקוחות גרוע ביותר......
גם אם הייתי מבקש מראש הם היו אומרים שהם לא מתחייבים וכל שאר הקשקושים שאמרו.
אכן ההצעות היו הזויות אך הם התעשתו והתקלה תוקנה.
כמו שהיו צריכים לעשות מלכתחילה.
המסקנה היחידה שיש לי מהנושא - מי שהתחסן לא יסתתר מאחורי תקנות כאלו ואחרות. מי שלא, ייתן את התשובות שקיבלתי.
מסכים שהשירות שמקבלים מחלק מהחברות גרוע. לפעמים הן שוכחות את הדבר הבסיסי שבין לקוח לספק.
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: אי חובת הצגת תו ירוק על ידי טכנאי - YES
חבר, אתה חופר. תתקדם. קרתה טעות - לא צריך לסתום את תעלת סואץ בשביל זה....