שלום,
אחרי קריאה כאן בפורום נוצר רושם שהשירות של סוני על הפנים. האם זה נכון? האם לדעתכם זו סיבה מספיק טובה לא להתקרב לטלויזיות של סוני? אני מבין גם שלגבי השירות של ח.י. אין תלונות.
שאלה נוספת - בד"כ ההבדל בין 55 ל-65 אינץ' של אותו דגם הוא בסביבות 1500-2000 ש"ח. לעומת זאת בדגם XF900 של סוני ההבדל בסביבות 4000 ש"ח. יש לזה הסבר הגיוני?
ושאלה אחרונה אם משווים XF900 ל- SK8500, מה לדעתכם עדיף?
תודה!
SONY - שירות, מחיר וההשוואה ל-LG
יש לי סוני שרכשתי בשנה שעברה.
היה ליכלוך בתוך המסך, הגיעה לקחת את הטלויזה תוך ימים ספורים ואפילו הציעו טלויזיה חלופית.
תמיד צריך לזכור...אנשים מתלוננים על בעיות אבל שהכל חלק לא ממש משתפים.
לאחרונה רכשתי סאונר בר של LG, ושירות הלקוחות של ח.י. הוא ממש בגדר רשלנות...
בקיצור על השירות בארץ אך תסמוך יותר מדי.
היה ליכלוך בתוך המסך, הגיעה לקחת את הטלויזה תוך ימים ספורים ואפילו הציעו טלויזיה חלופית.
תמיד צריך לזכור...אנשים מתלוננים על בעיות אבל שהכל חלק לא ממש משתפים.
לאחרונה רכשתי סאונר בר של LG, ושירות הלקוחות של ח.י. הוא ממש בגדר רשלנות...
בקיצור על השירות בארץ אך תסמוך יותר מדי.
Re: SONY - שירות, מחיר וההשוואה ל-LG
@BoraBora
·
1. לא, זה לא נכון. יש מספיק תלונות גם על השירות של LG.
2. עניין של מיתוג. טלויזיה מבוקשת מוכרים ביותר.
אתה גם חי בישראל - פה מתמקחים. המחיר המפורסם הוא לאו דווקא המחיר שבו אפשר להשיג.
·
1. לא, זה לא נכון. יש מספיק תלונות גם על השירות של LG.
2. עניין של מיתוג. טלויזיה מבוקשת מוכרים ביותר.
אתה גם חי בישראל - פה מתמקחים. המחיר המפורסם הוא לאו דווקא המחיר שבו אפשר להשיג.
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
השירות של ישפאר (סוני) כמו השירות של סמליין (סמסונג) מופעל ע"י קבלן חיצוני - אלקרוניקס פרו. לדעתי האישית יש להם שירות פח אשפה, תרגיש חופשי לחפש ברשת וכאן בפורום פוסטים על מה הם מעבירים את הלקוחות שלהם (ואני אישית מכיר גם מנסיון אישי ולא מסתמך רק על מה שאני קורא ברשת). אבל, לדעתי אפשר לצמצם משמעותית את הכאב ראש מולם במידה וקונים מחנות מתמחה, כזו שגם אכפת לה ויודעת לעבוד בשבילך כשיש בעיות ושאלות. (קוריוז- רק אתמול שלחתי חבר שקבל הצעת מחיר על מסך סוני בא.ל.מ לבצע את הרכישה בקרוסאובר בכמה מאות שקלים יותר. לדעתי האישית זה שווה את זה וזה סוג של "ביטוח נגד כאב ראש".)
ההבדלים בין 55 ל- 65 הוא בדרך כלל יותר מההיפרש שציינת בלא מעט דגמים.
ה- XF90 וה- SK85 שונים באופי שלהם. ל- XF90 פאנל VA ואילו ה- SK85 עם פאנל IPS. מנגנון ה- FALD של LG, לפי סקירות, עדיין "לא שם" בטופ כמו אלו של סוני וסמסונג. הסוני לדעתי תיקח באיכות תמונה בצפייה בזווית ישירה ואילו ה- LG תהיה טובה יותר עבור זווית צפייה אופקית רחבה יותר. היתרון של הסוני יורגש בעיקר בחדר חשוך ועם תכנים כהים יותר ואילו בחדר מואר ההבדלים יהיו פחות מורגשים. מבחינת מערכת הפעלה לדעתי ה- LG עדיפה עם ה- WebOS, אני ממש אוהב את המערכת הזו.
ההבדלים בין 55 ל- 65 הוא בדרך כלל יותר מההיפרש שציינת בלא מעט דגמים.
ה- XF90 וה- SK85 שונים באופי שלהם. ל- XF90 פאנל VA ואילו ה- SK85 עם פאנל IPS. מנגנון ה- FALD של LG, לפי סקירות, עדיין "לא שם" בטופ כמו אלו של סוני וסמסונג. הסוני לדעתי תיקח באיכות תמונה בצפייה בזווית ישירה ואילו ה- LG תהיה טובה יותר עבור זווית צפייה אופקית רחבה יותר. היתרון של הסוני יורגש בעיקר בחדר חשוך ועם תכנים כהים יותר ואילו בחדר מואר ההבדלים יהיו פחות מורגשים. מבחינת מערכת הפעלה לדעתי ה- LG עדיפה עם ה- WebOS, אני ממש אוהב את המערכת הזו.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
@BoraBora
·
תלוי מאד בתכנים ותנאי צפייה.
יש לי IPS עם FALD, והיה לי VA עם FALD. וחווית הצפייה בחושך הייתה חד משמעית טובה בהרבה במסך עם פאנל VA.
בחדר מואר זה היה פחות קריטי, אבל עדיין התמונה היתה יותר עמוקה ועשירה.
מצד שני, ב-VA היתה זווית צפייה צרה מאד ולכן בכדי להנות מאיכות מירבית היה צריך לשבת בדיוק מול אמצע המסך.
ה-FALD ב-LG הוא סביר, לא יותר מזה, לפחות לפי הביקורות. זה הדור הראשון שלהם עם FALD בעל "הרבה" איזורים בשנים האחרונות. לסוני ה-FALD הרבה יותר מוצלח.
·
תלוי מאד בתכנים ותנאי צפייה.
יש לי IPS עם FALD, והיה לי VA עם FALD. וחווית הצפייה בחושך הייתה חד משמעית טובה בהרבה במסך עם פאנל VA.
בחדר מואר זה היה פחות קריטי, אבל עדיין התמונה היתה יותר עמוקה ועשירה.
מצד שני, ב-VA היתה זווית צפייה צרה מאד ולכן בכדי להנות מאיכות מירבית היה צריך לשבת בדיוק מול אמצע המסך.
ה-FALD ב-LG הוא סביר, לא יותר מזה, לפחות לפי הביקורות. זה הדור הראשון שלהם עם FALD בעל "הרבה" איזורים בשנים האחרונות. לסוני ה-FALD הרבה יותר מוצלח.
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
@BoraBora
·
לא יודע לומר אם שווה את זה או לא.
בסופו של יום צריך התאמה בין המוצר לצרכים האישיים שלך. מה שמתאים פיקס לאדם אחד לא יתאים כלל לאדם אחר וההיפך. לכן, מה יעזור מחיר טוב יותר במקרה בו המוצר פשוט לא מתאים ואתה מאוכזב ממנו?
מה שכן, נזכרתי במשהו -
ב- LG מיבוא רשמי של ח.י ובקניה ברשת באתרי הסחר המורשים שלהם הלקוח זכאי להחזיר מוצר (ולהחליף/לשדרג או לבטל עסקה), גם אם הוא השתמש במוצר, 60 יום מהרכישה. לדעתי זה נותן ערך מוסף אדיר ללקוח - לא עוד המצב הזה בו אתה קונה מוצר ומתאכזב ממנו ונתקע איתו לכל החיים בכפייה. הייתי אולי נותן צ'אנס ל- SK85 אצלך בבית ובודק אותו בתנאים שלך, עם התכנים שלך ובמרחב שלך. אם אחרי כמה ימים אתה מבין שזה לא זה - מחזירים לקרטון ומתאמים החלפה או איסוף.
אי אפשר ליפול עם זה: It's a win-win
·
לא יודע לומר אם שווה את זה או לא.
בסופו של יום צריך התאמה בין המוצר לצרכים האישיים שלך. מה שמתאים פיקס לאדם אחד לא יתאים כלל לאדם אחר וההיפך. לכן, מה יעזור מחיר טוב יותר במקרה בו המוצר פשוט לא מתאים ואתה מאוכזב ממנו?
מה שכן, נזכרתי במשהו -
ב- LG מיבוא רשמי של ח.י ובקניה ברשת באתרי הסחר המורשים שלהם הלקוח זכאי להחזיר מוצר (ולהחליף/לשדרג או לבטל עסקה), גם אם הוא השתמש במוצר, 60 יום מהרכישה. לדעתי זה נותן ערך מוסף אדיר ללקוח - לא עוד המצב הזה בו אתה קונה מוצר ומתאכזב ממנו ונתקע איתו לכל החיים בכפייה. הייתי אולי נותן צ'אנס ל- SK85 אצלך בבית ובודק אותו בתנאים שלך, עם התכנים שלך ובמרחב שלך. אם אחרי כמה ימים אתה מבין שזה לא זה - מחזירים לקרטון ומתאמים החלפה או איסוף.
אי אפשר ליפול עם זה: It's a win-win
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
@Chip8
·
תרגיש חופשי לפקפק, זה בריא (בכלל בחיים).
זו פשוט המדיניות של ח.י, לא אני המצאתי את זה. פורסם מספר פעמים וגם מופיע שחור על גבי לבן באתר שלהם כמדיניות היבואן בתחום הסחר באינטרנט. בדוק אותי.
עובר חלק או לא אני לא יודע, אבל אני מניח שאם זו המדיניות המוצהרת שלהם - זה יקרה.
ובנימה אישית לגמרי - לדעתי זה גאוני עסקית עבורם. זה מוריד את החשש של הלקוח בקניה מקוונת ומעודד ללחוץ על ההדק על הזמנה מבלי להתפתל יותר מידי בהתחבטות, מחקר ושאלות. הם בונים על זה שהלקוח יהיה מרוצה מהמוצר ומהשירות ולא ירצה בכלל להחזיר.
·
תרגיש חופשי לפקפק, זה בריא (בכלל בחיים).
זו פשוט המדיניות של ח.י, לא אני המצאתי את זה. פורסם מספר פעמים וגם מופיע שחור על גבי לבן באתר שלהם כמדיניות היבואן בתחום הסחר באינטרנט. בדוק אותי.
עובר חלק או לא אני לא יודע, אבל אני מניח שאם זו המדיניות המוצהרת שלהם - זה יקרה.
ובנימה אישית לגמרי - לדעתי זה גאוני עסקית עבורם. זה מוריד את החשש של הלקוח בקניה מקוונת ומעודד ללחוץ על ההדק על הזמנה מבלי להתפתל יותר מידי בהתחבטות, מחקר ושאלות. הם בונים על זה שהלקוח יהיה מרוצה מהמוצר ומהשירות ולא ירצה בכלל להחזיר.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
שלום לכולם
כנציג ישפאר אבקש להדגיש :
חברת ישפאר מפקחת על שירות ומקצועיות של חברת אלקטרוניקס פרו ברמה יום יומית.
כחלק מהבדיקה אנו מבצעים משוב מול לקוחות שקיבלו שירות , מפקחים על מהות התיקונים ובעיות הלקוחות ודואגים לפתור כל בעיה בצורה המהירה ביותר ולשביעות רצון הלקוחות וכל זה כחלק מהדרישות המחמירות של חברת סוני העולמית בענייני שירות.
לקוחות הרוכשים ממגוון מסכי סוני זכאים לשלוש שנות אחריות מלאות כחלק מהאמונה שלנו בטיב המוצר ובטיב השירות אותו אנו מעניקים ללקוחותינו.
אנו מבינים שתמיד יהיו לקוחות שהפתרון שקיבלו לא יהיה לשביעות רצונם ואנו מצרים על כך אך תמיד עושים ככל יכולתנו בכדי לרצות את רצון הלקוחות על הצד הטוב ביותר.
אנחנו בישפאר זמינים לכלל לקוחותינו הרוכשים ממגוון מסכי סוני בדרכי התקשרות רבות , לרבות פניה לשירות לקוחות טלפוני , דף פייסבוק פעיל עם זמינות נציגים מיידית שכל מטרתם הינה לטפל בדרישות הלקוחות בכל נושא.
כנציג ישפאר אבקש להדגיש :
חברת ישפאר מפקחת על שירות ומקצועיות של חברת אלקטרוניקס פרו ברמה יום יומית.
כחלק מהבדיקה אנו מבצעים משוב מול לקוחות שקיבלו שירות , מפקחים על מהות התיקונים ובעיות הלקוחות ודואגים לפתור כל בעיה בצורה המהירה ביותר ולשביעות רצון הלקוחות וכל זה כחלק מהדרישות המחמירות של חברת סוני העולמית בענייני שירות.
לקוחות הרוכשים ממגוון מסכי סוני זכאים לשלוש שנות אחריות מלאות כחלק מהאמונה שלנו בטיב המוצר ובטיב השירות אותו אנו מעניקים ללקוחותינו.
אנו מבינים שתמיד יהיו לקוחות שהפתרון שקיבלו לא יהיה לשביעות רצונם ואנו מצרים על כך אך תמיד עושים ככל יכולתנו בכדי לרצות את רצון הלקוחות על הצד הטוב ביותר.
אנחנו בישפאר זמינים לכלל לקוחותינו הרוכשים ממגוון מסכי סוני בדרכי התקשרות רבות , לרבות פניה לשירות לקוחות טלפוני , דף פייסבוק פעיל עם זמינות נציגים מיידית שכל מטרתם הינה לטפל בדרישות הלקוחות בכל נושא.