מישהו פה התנסה עם שירות 100 של LG? החזרה ב-60 יום

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
Ben-nadav (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 136
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 33 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

מישהו פה התנסה עם שירות 100 של LG? החזרה ב-60 יום

הודעה שלא נקראה #1 

זה כתוב יפה, וזה גורם לי להתלבט. השאלה, מישהו יכול לספר איך זה במציאות?

https://www.hye.co.il/news/updates/%D7% ... %AA%D7%9A/

הדגשתי:


60 ימים זכות החזרה:
אנחנו בקבוצת ח.י. מעניקים לכם, לקוחות האונליין– 60 ימים זכות החזרה.
הימים הינם ימים קלנדריים (לא ימי עסקים), ויספרו החל מיום קבלת ההזמנה (כולל).
זכות ההחזרה הינה מלאה, גם במידה והשתמשתם במוצר.
אתם לא חייבים לשמור ולהחזיר את אריזת המוצר, אך חובה להחזיר את מלוא תכולת האריזה, ואת תכולת ההזמנה, לרבות מתנות ו/או תוספות ו/או מוצרים נלווים שהגיעו בהזמנה המבוטלת. בנוסף – חשוב שמלוא תכולת ההזמנה המוחזרת תהיה שלמה ותקינה.
החזרת תכולת ההזמנה תתבצע באותו האופן בו בוצעה האספקה.
מתנה על כל קניה:
בכל רכישה של מוצרי קבוצת ח.י. הזכאים לקבל את השירות, תישלח אליכם מתנה על ידינו. פרטי המתנה לא יפורסמו באתרים השונים, ועשויים להשתנות בכל עת.
המתנה תהיה חלק בלתי נפרד מההזמנה, ובמידה וההזמנה תבוטל, המתנה תוחזר ביחד עם המוצר, כולל מלוא תכולת האריזה.

  • אני רוצה לדעת האם מרגע שאני פותח קריאה להחזרה, יש מסכת טרטורים או דווקא תהליך קל ונעים?
    תוך כמה זמן מגיע מישהו לקחת בחזרה, או אני חייב להחזירה ל...?
    עלות ההחזרה, כמה היא? כי לרוב השילוח - חינם. מישהו יודע? ביקשו מכם דמי החזרה/משלוח?
    5% דמי ביטול בכל זאת צריך לשלם, נכון? (הגיוני ופייר, רק מוודא)


ולסיום, כי בסוף אף אחד לא מחפש לקנות להחזיר ושוב. אלא למצוא מכשיר שמוצא חן בעיניו, אז האם הם מאפשרים גם לשדרג לדגם אחר?
או זה רק תביא תחזיר אם לא מצא חן בעיניך, דגם אחר תקנה לבד?

מענה מהשירות של ח.י ממש לא שירותי בכלל. אני שואל בעברית ברורה, נורמלית, והיא מנסה להראות אותי כאחד ששואל שאלות לגבי הרכישה (אני לא מטוטמטם, רכישה - חנות. שירות - יבואן)
הנה לעיניכם הרואות:


gvid
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 127
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 9 פעמים

Re: מישהו פה התנסה עם שירות 100 של LG? החזרה ב-60 יום

הודעה שלא נקראה #2 

אני התנסיתי. קניתי טלוויזית LG מאולסייל לחדר השינה והיא היתה עם מסך מאוד מלוכלך ועננות קשה בצד שמאל של המסך. בח.י. אמרו שזה תקין ולא הסכימו להחליף. פניתי לאולסייל והחזרתי את הטלוויזה במסגרת ה-60 ימי החזרה ללא שאלות ובעיות. זה היה ממש פשוט.

Ben-nadav (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 136
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 33 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

Re: מישהו פה התנסה עם שירות 100 של LG? החזרה ב-60 יום

הודעה שלא נקראה #3 

זה לא אמור להיות הפוך?
כי יש מצב שהנציגה בצאט אז צדקה, ואני אכן מטומטם
כל מה שנוגע לשירות ולגבי החזרה ב 60 יום לא אמור להיות דרך חי?
פה אולסיל הגדילו ראש, אני טועה או שיש לי ראיה הפוכה?
יש מצב אני לא מבין דברים באמת...
אולסיל - מוכרים.
היבואן אמור לתת את השירות הנלווה של "שירות 100 החזרה ב 60 יום"
פה אני גם מבין כמה היבואן לא הכי שש בכלל להחליף ("בח.י. אמרו שזה תקין ולא הסכימו להחליף")

לא מלכלך עליהם, להפך
הם היחידים שנותנים אפשרות החזרה בשוק
אבל כן מנסה להבין טוב לאן אני נכנס. כי זה מאוד מפתה החזרה ב 60 יום.

dk_1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 127
הצטרף: אוגוסט 2010
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 18 פעמים

Re: מישהו פה התנסה עם שירות 100 של LG? החזרה ב-60 יום

הודעה שלא נקראה #4 

גם התנסתי, השירות מתבצע מול משווק שממנו רכשת. אין תשלום דמי ביטול.
רק תוודא שהמשווק אכן תומך בזה, יש רשימה מצומצמת.

Ben-nadav (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 136
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 33 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

Re: מישהו פה התנסה עם שירות 100 של LG? החזרה ב-60 יום

הודעה שלא נקראה #5 

כן יש את הרשימה באתר.
כנראה אני הבעייתי חבר'ה
אני חשבתי שמי שצריך לתת לי תשובות לגבי השירות - זה היבואן
המשווק רק אחראי למכור לי את המוצר וזה הכל. מלשון משווק, לשווק.
כל דבר אחר שהוא עושה זה טובה אבל זה לא התפקיד שלו בתכלס מרגע שקניתי מי שאחראי עלי זה היבואן כי קניתי מוצר שלו, ועוד בחרתי בו בתור יבואן רשמי
אבל מבין פה שטעיתי

adibek
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 369
הצטרף: נובמבר 2007
מיקום: פתח תקווה
נתן תודות: 39 פעמים
קיבל תודות: 40 פעמים

Re: מישהו פה התנסה עם שירות 100 של LG? החזרה ב-60 יום

הודעה שלא נקראה #6 

ביטול העסקה וההחזרה מתבצעת מול האתר (דגש על האתר) ממנו רכשת את המוצר, לפי הרשימה באתר, הם גם מזכים אותך על חיוב שבוצע דרכם.
החזרה מכל סיבה אתה יכול גם לומר שסתם בא לך להחזיר.
זה משהו שחסר בנוף של השירות בארץ, אחת הסיבות שבחרתי לנסות את LG אחרי שנים של תסכול מאלקטרוניקס פרו.

רועי51
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 724
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

Re: מישהו פה התנסה עם שירות 100 של LG? החזרה ב-60 יום

הודעה שלא נקראה #7 

ושוב באתי לקלקל את השמחה, לאן הולכים המכשירים המוחזרים ? לא קיבלתי, יש לי גם את הרושם שלא אקבל, אבל זו אולי התשובה.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 15415
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 161 פעמים
קיבל תודות: 1852 פעמים
יצירת קשר:

Re: מישהו פה התנסה עם שירות 100 של LG? החזרה ב-60 יום

הודעה שלא נקראה #8 

לאן היית מצפה שהם ילכו?
סביר להניח שהם ילכו לתצוגות בחנויות, או יימכרו כ-open box או אולי "מתצוגה" במחיר מוזל.

roy007
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 354
הצטרף: ינואר 2016
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 32 פעמים

Re: מישהו פה התנסה עם שירות 100 של LG? החזרה ב-60 יום

הודעה שלא נקראה #9 

זו הסבירות שלך.
אבל גם סביר להניח באותה מידה שהמסכים האלו שמוחזרים, נארזים מחדש ונמכרים כחדשים.
מישהו פה יכול לומר בוודאות שזה לא מתקיים?

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 15415
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 161 פעמים
קיבל תודות: 1852 פעמים
יצירת קשר:

Re: מישהו פה התנסה עם שירות 100 של LG? החזרה ב-60 יום

הודעה שלא נקראה #10 

לא, אבל אף אחד לא יכול להגיד לך בוודאות שזה כן מתקיים.
חוץ מזה על האריזה יש פרטים של הטלוויזיה הרלוונטית. זה אומר שהם צריכים להביא מהיצרן עוד מארזים זהים, עם כל העטיפות וכו' ע"מ לארוז הכל מחדש. נשמע לי קצת מופרך.

Ben-nadav (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 136
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 33 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

Re: מישהו פה התנסה עם שירות 100 של LG? החזרה ב-60 יום

הודעה שלא נקראה #11 

אפשר לבדוק בקלות עם קוד טכנאי שאומר כמה זמן הטלוויזיה רצה, לא?
אבל משהו בי אומר לי שאפשר עם הקוד הנכון לאפס גם ת'נתון הזה. אם לא קוד, אז לקצר כמה רכיבים (טכנאי של היבואן בטח מבין בזה) על הלוח של הטלוויזיה, ואותו נתון ששומר "שעות הפעלה" יתאפס (הכל אפשרי אם רוצים). דווקא לארוז נראה לי כמו הדבר הכי קל בעולם (קופסאות לא בעיה, גם לא מדבקה שקופה על המסך, לנקות טוב, לארוז עם סלוטייפ והכל, לא הייתי חושב על הכיון של לארוז). תכלס.. אין איך לדעת.
קשה לי להאמין שעם שירות החזרה, הם מוכרים כ"כ הרבה לתצוגה או פשוט "מחלקים" לחנויות "קחו, יש לנו מסך שהוחזר".
אבל אין לי הוכחה אז אני גם לא כותב בנחרצות, בימינו זה עלול להסתיים בתביעה.

roy007
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 354
הצטרף: ינואר 2016
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 32 פעמים

Re: מישהו פה התנסה עם שירות 100 של LG? החזרה ב-60 יום

הודעה שלא נקראה #12 

ברור, אף אחד לא יודע בוודאות.
אבל שירות כזה כמו שח׳י מאפשרים מתאים יותר למדינות אחרות סטייל ארה״ב ששם רמת השירות גבוהה. ולא למדינת ישראל שידועה ברמת שירות ירודה מצד יבואנים.
אז בגלל זה אני חשדן כל כך.
קשה לי להאמין שכל כך הרבה מסכים שמוחזרים מוצאים את דרכם לעודפים/תצוגות.
אני בקרוב צריך כמה מסכים לדירה ואני די חושש שלא אקבל מסך שלקוח החזיר

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”