https://www.hye.co.il/news/updates/%D7% ... %AA%D7%9A/
הדגשתי:
60 ימים זכות החזרה:
אנחנו בקבוצת ח.י. מעניקים לכם, לקוחות האונליין– 60 ימים זכות החזרה.
הימים הינם ימים קלנדריים (לא ימי עסקים), ויספרו החל מיום קבלת ההזמנה (כולל).
זכות ההחזרה הינה מלאה, גם במידה והשתמשתם במוצר.
אתם לא חייבים לשמור ולהחזיר את אריזת המוצר, אך חובה להחזיר את מלוא תכולת האריזה, ואת תכולת ההזמנה, לרבות מתנות ו/או תוספות ו/או מוצרים נלווים שהגיעו בהזמנה המבוטלת. בנוסף – חשוב שמלוא תכולת ההזמנה המוחזרת תהיה שלמה ותקינה.
החזרת תכולת ההזמנה תתבצע באותו האופן בו בוצעה האספקה.
מתנה על כל קניה:
בכל רכישה של מוצרי קבוצת ח.י. הזכאים לקבל את השירות, תישלח אליכם מתנה על ידינו. פרטי המתנה לא יפורסמו באתרים השונים, ועשויים להשתנות בכל עת.
המתנה תהיה חלק בלתי נפרד מההזמנה, ובמידה וההזמנה תבוטל, המתנה תוחזר ביחד עם המוצר, כולל מלוא תכולת האריזה.
- אני רוצה לדעת האם מרגע שאני פותח קריאה להחזרה, יש מסכת טרטורים או דווקא תהליך קל ונעים?
תוך כמה זמן מגיע מישהו לקחת בחזרה, או אני חייב להחזירה ל...?
עלות ההחזרה, כמה היא? כי לרוב השילוח - חינם. מישהו יודע? ביקשו מכם דמי החזרה/משלוח?
5% דמי ביטול בכל זאת צריך לשלם, נכון? (הגיוני ופייר, רק מוודא)
ולסיום, כי בסוף אף אחד לא מחפש לקנות להחזיר ושוב. אלא למצוא מכשיר שמוצא חן בעיניו, אז האם הם מאפשרים גם לשדרג לדגם אחר?
או זה רק תביא תחזיר אם לא מצא חן בעיניך, דגם אחר תקנה לבד?
מענה מהשירות של ח.י ממש לא שירותי בכלל. אני שואל בעברית ברורה, נורמלית, והיא מנסה להראות אותי כאחד ששואל שאלות לגבי הרכישה (אני לא מטוטמטם, רכישה - חנות. שירות - יבואן)
הנה לעיניכם הרואות: