בסופו של סיפור את הטלויזיה החזירו אחרי כשבועיים נוספים של טרטורים אחרי שביררו ובדקו ומנהלת קשרי לקוחות אמרה שהם לא שירות הובלות ושאצטרך לשלם את מחיר ההובלה, אחר כך היא הוסיפה הובלה לעלות השידרוג העתידי. הטלויזיה הגיעה ללא הכתם השחור שבשלו מסרתי אותה לתיקון (אכן נוקה) ומצד שני ללא תקלה נראית לעין למעט שריטה לאורך כל הפאנל האחורי. הטכנאי היה נחמד ניקה את המסך והודה שגם הוא לא רואה שום תקלה. מאז המתנתי שבוע וחצי נוסף לשיחה עם מנהל המעבדה על מנת שאוכל להבין מה מהות התקלה.
רק אתמול בבוקר הבנתי ממנו שהתקלת פאנל שהוא ראה בעצמו הם כמה פיקסלים שחורים\שרופים ברחבי המסך שלא נראים לעין אלא מאוד מקרוב ועם גוון קבוע על המסך. הוא גם אישר החלפה ל-Q70. אחרי שיחה נוספת עם מנהלת קשרי לקוחות נתנה הצעה של 4900 ש"ח לשדרוג ל-75" (Q80) או 6200 בשביל Q90, כמובן ההפרשים הרבה מעל מחיר השוק.
כפי ששיערתי היה כאן נסיון לכפיית שדרוג במרמה. יש שם שילוב של מעבדה שעשו את עבודתם נאמנה ואפילו עלו על תקלה מינורית בפאנל שבעיקרון אולי מצדיקה החלפה. ומצד שני שירות לקוחות שמספק מידע מטעה (סיפרו על שורת פיקסלים לא תקינה) וקשרי לקוחות שמנעו את המידע האמיתי על אופי התקלה והחזיקו את הטלויזיה שבועיים נוספים כאמצעי לחץ.
לדעתי, מחלקת קשרי לקוחות צריכה להיקרא מחלקת הונאת לקוחות, הם מתנהלים כמו אנשי מכירות מהסוג השפל ביותר.
אלקטרוניקס פרו סירבו להחזיר טלויזיה שנמסרה לתיקון (KS8500 )
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
Re: אלקטרוניקס פרו גנבו לי את הטלויזיה (KS8500 )
מי שהולך לישון עם כלבים שלא יתפלא להתעורר עם קרציות ופרעושים...
סיפורי א.פ מזמן מלהיבים את הדמיון של יוצרי סדרות מתח בנטפליקס
מי שמספיק מטומטם לרכוש מהם... אז אף אחד לא יוכל לעזור לו.
תצביעו ברגלים.
סיפורי א.פ מזמן מלהיבים את הדמיון של יוצרי סדרות מתח בנטפליקס
מי שמספיק מטומטם לרכוש מהם... אז אף אחד לא יוכל לעזור לו.
תצביעו ברגלים.
Re: אלקטרוניקס פרו גנבו לי את הטלויזיה (KS8500 )
סה"כ נכון, כשמגיעים למצב שצריכים שירות של אלקטרוניקס פרו אז צריך לקחת בחשבון את התרחישים הכי הזויים שיכולים להיות - טלוויזיות שלא חוזרות, חוזרות עם כל מיני דפיקות ושריטות משונות וכד'
אבל טפו טפו, היו לי (ועדיין יש) הרבה טלוויזיות של סמסונג בעשור האחרון ורק לאחת מהן נדפקה התאורה האחורית אחרי חמש שנים בשימוש. (עלות תיקון 500 ש"ח).
לכן כאשר אני קונה סמסונג אני לוקח בחשבון שיכול להיות מצב שהטלוויזיה תצא משימוש סביר אחרי שנה והכסף כביכול סוג של ילך לפח.
לבכות אפשר תמיד, החלופות שוות או גרועות אף יותר גם באיכות הטלוויזיות וגם בשירות (למעט LG)
אבל טפו טפו, היו לי (ועדיין יש) הרבה טלוויזיות של סמסונג בעשור האחרון ורק לאחת מהן נדפקה התאורה האחורית אחרי חמש שנים בשימוש. (עלות תיקון 500 ש"ח).
לכן כאשר אני קונה סמסונג אני לוקח בחשבון שיכול להיות מצב שהטלוויזיה תצא משימוש סביר אחרי שנה והכסף כביכול סוג של ילך לפח.
לבכות אפשר תמיד, החלופות שוות או גרועות אף יותר גם באיכות הטלוויזיות וגם בשירות (למעט LG)
נערך לאחרונה על ידי JoeJoe ב 09/04/2021 13:44, נערך פעם 1 בסך הכל.
Re: אלקטרוניקס פרו גנבו לי את הטלויזיה (KS8500 )
מה לא נאמר או נכתב על החברה הזו
ועדיין אנשים נופלים בפח.
לא מבין את הישראלים "החכמים".
במדינה נורמאלית חברה כזו הייתה
מוחרמת כבר מזמן עיי הציבור.
אבל כנראה שישראלים אוהבים
שדופקים אותם.
ועדיין אנשים נופלים בפח.
לא מבין את הישראלים "החכמים".
במדינה נורמאלית חברה כזו הייתה
מוחרמת כבר מזמן עיי הציבור.
אבל כנראה שישראלים אוהבים
שדופקים אותם.
Re: אלקטרוניקס פרו גנבו לי את הטלויזיה (KS8500 )
זו חברה שחייבת להעלם מעל פני האדמה !
מי שקונה מהם (במודע) פשוט מזוכיסט !!!
אולי יקום עו"ד ויתבע אותם (יצוגית) על כל מה שהם מעוללים ללקוחות. ברור הרי, שכמות הסיפורים שאנחנו שומעים כאן הם פרומיל ממה שקורה באמת כל יום בהתנהלות מולם.
מי שקונה מהם (במודע) פשוט מזוכיסט !!!
אולי יקום עו"ד ויתבע אותם (יצוגית) על כל מה שהם מעוללים ללקוחות. ברור הרי, שכמות הסיפורים שאנחנו שומעים כאן הם פרומיל ממה שקורה באמת כל יום בהתנהלות מולם.
Re: אלקטרוניקס פרו גנבו לי את הטלויזיה (KS8500 )
ממליץ לערוך את הכותרת.
קיבלת אותה.
ובכלל היית צריך לרשום >> לא החזירו לי עדיין את הטלוויזיה במקום גנבו
גנב זה מי שלוקח רכוש של אחרים בלי רשות; שודד
ואתה נתת להם אותה לבדיקה מרצונך. הם לא פרצו לך לבית...
וזה כבר הוצאת דיבה... והם יכולים לתבוע אותך.
קיבלת אותה.
ובכלל היית צריך לרשום >> לא החזירו לי עדיין את הטלוויזיה במקום גנבו
גנב זה מי שלוקח רכוש של אחרים בלי רשות; שודד
ואתה נתת להם אותה לבדיקה מרצונך. הם לא פרצו לך לבית...
וזה כבר הוצאת דיבה... והם יכולים לתבוע אותך.
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
Re: אלקטרוניקס פרו גנבו לי את הטלויזיה (KS8500 )
"גנבו אותי" זה מטבע לשון
כמו שאתה לא תובע את מי שכותב "הפלאפל הכי טעים במדינה"... גם אם הוא לא טעים לך!
קודם כל שיתנהגו כמו בני אדם, אח"כ שיתבעו
כמו שאתה לא תובע את מי שכותב "הפלאפל הכי טעים במדינה"... גם אם הוא לא טעים לך!
קודם כל שיתנהגו כמו בני אדם, אח"כ שיתבעו
Re: אלקטרוניקס פרו גנבו לי את הטלויזיה (KS8500 )
ahersko
כיוון שאתה לא כתבת את הכותרת אז מה אכפת לך לייעץ עצות אחיתופל.
לא כתוב גנבו אותי. אלא גנבו לי.
למילה בכותרת ולמי שקורא את זה בגוגל או פה בפורום יש רק פירוש אחד.
וזה הוצאת דיבה שיכולה לסבך את הכותב.
מה גם שהוא קיבל את המוצר בחזרה.
כיוון שאתה לא כתבת את הכותרת אז מה אכפת לך לייעץ עצות אחיתופל.
לא כתוב גנבו אותי. אלא גנבו לי.
למילה בכותרת ולמי שקורא את זה בגוגל או פה בפורום יש רק פירוש אחד.
וזה הוצאת דיבה שיכולה לסבך את הכותב.
מה גם שהוא קיבל את המוצר בחזרה.
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
Re: אלקטרוניקס פרו גנבו לי את הטלויזיה (KS8500 )
האם כבודו עו"ד שהוא מתבטא בכזאת נחרצות?
לפותח השרשור כן "גנבו" את המכשיר.
המונח "גניבה" מתיחס לשימוש שלא ברשות.
היות והוא ביקש את המכשיר בחזרה והם סרבו להשיב אותו (מבלי להתייחס לתם הלב שבדבר) אני מתקשה לראות במונח "גניבה" שלא עומד בהגנת האמת דיברתי.
השבת המוצר אינה פוטרת את הגנב!
לפותח השרשור כן "גנבו" את המכשיר.
המונח "גניבה" מתיחס לשימוש שלא ברשות.
היות והוא ביקש את המכשיר בחזרה והם סרבו להשיב אותו (מבלי להתייחס לתם הלב שבדבר) אני מתקשה לראות במונח "גניבה" שלא עומד בהגנת האמת דיברתי.
השבת המוצר אינה פוטרת את הגנב!
Re: אלקטרוניקס פרו גנבו לי את הטלויזיה (KS8500 )
לא הייתה פה גניבת מכשיר אבל גם לא הייתה פה התנהלות תקינה של אלקטרוניקס פרו, בלשון המעטה.
הכותרת מטעה ומוגזמת ומי שלא עקב אחרי המקרה יחשוב שהחברה אכן גנבה מכשיר בזדון, מה שלא נכון כי הוא נמסר ברצון. אפשר היה למצוא נוסח מתאים יותר - "אלקטרוניקס פרו מחזיקים לי את הטלויזיה בניגוד לרצוני".
ואם תגיעה תביעת דיבה על כותרת משחירה, אז כותב השרשור ישלם המחיר למען פגיעה במכירות של סמסונג וכל רשת השירות/תיקון/יבוא המקולקלת שלהם. מה טוב.
הכותרת מטעה ומוגזמת ומי שלא עקב אחרי המקרה יחשוב שהחברה אכן גנבה מכשיר בזדון, מה שלא נכון כי הוא נמסר ברצון. אפשר היה למצוא נוסח מתאים יותר - "אלקטרוניקס פרו מחזיקים לי את הטלויזיה בניגוד לרצוני".
ואם תגיעה תביעת דיבה על כותרת משחירה, אז כותב השרשור ישלם המחיר למען פגיעה במכירות של סמסונג וכל רשת השירות/תיקון/יבוא המקולקלת שלהם. מה טוב.
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
Re: אלקטרוניקס פרו גנבו לי את הטלויזיה (KS8500 )
שיטת ההפחדות?
סתימת פיות?
מזכיר משהו בפוליטיקה... אולי זאת בכלל השיטה?
אגב, א.פ לא צריכים בכלל לדאוג, יש מספיק ______ שעומדים אצלם בתור (השלם את החסר)
סתימת פיות?
מזכיר משהו בפוליטיקה... אולי זאת בכלל השיטה?
אגב, א.פ לא צריכים בכלל לדאוג, יש מספיק ______ שעומדים אצלם בתור (השלם את החסר)
Re: אלקטרוניקס פרו גנבו לי את הטלויזיה (KS8500 )
ahersko
למה שמת את המילה "גנבו" במרכאות? ולא גנבו לי כמו שכתוב בלי מרכאות?
כי גם אתה מבין שלא הייתה פה גניבה.
למה שמת את המילה "גנבו" במרכאות? ולא גנבו לי כמו שכתוב בלי מרכאות?
כי גם אתה מבין שלא הייתה פה גניבה.
- Alon_Solo
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4147
- הצטרף: ספטמבר 2008
- מיקום: קרית אונו
- נתן תודות: 71 פעמים
- קיבל תודות: 443 פעמים
Re: אלקטרוניקס פרו גנבו לי את הטלויזיה (KS8500 )
נקודה מעניינת, אשמח לפתח אותה קצת ברשותך.09/04/2021 9:45b2k כתב: ↑ גנב זה מי שלוקח רכוש של אחרים בלי רשות; שודד
ואתה נתת להם אותה לבדיקה מרצונך. הם לא פרצו לך לבית...
וזה כבר הוצאת דיבה... והם יכולים לתבוע אותך....
נניח אני נכנס לחנות שעוני יוקרה. כמובן דרך הדלת בשעות הפתיחה ולא פורץ חלילה. ניגש לשעון שצד את עיניי ומבקש למדוד אותו. בעל החנות, נותן לי אותו לבדיקה מרצונו. עד כאן הכל טוב ויפה חוץ מפער ציפיות קטן - בעל החנות חושב שהוא מוסר לי את השעון לבדיקה קצרה ואז מקבל אותו חזרה בסיומה ואני חושב שאני יכול לשמור אותו אצלי כמה שבועות. אני מסתכל שוב על השעון, רואה שאני ממש מאחר ויוצא בריצה מהחנות עם השעון.
בעל החנות, שלא חזק בהגדרות מילוניות וגם הזיכרון שלו חלש (בכל זאת, שכח שלא פרצי וקיבלתי את השעון מרצונו) מפרסם שנגנב לו שעון.
אחרי 3 שבועות אני חוזר עם השעון ומחזיר אותו. בעל החנות, שכבר התחיל לאבד תקווה שהשעון יחזור אליו, מאושר ופשוט אומר לי תודה. ביציאה אני שם לב שעל החנות יש פרסום על כך שאני גנבתי את השעון. אני המום. גנב?! מקסימום לקח ולא החזיר מספיק מהר! תובע דיבה, כמובן זוכה ובכסף קונה את השעון. סגירת מעגל. החיים שלי דבש.
Re: אלקטרוניקס פרו גנבו לי את הטלויזיה (KS8500 )
הם קיבלו את הטלויזיה לכמות זמן בלתי ידועה לתיקון ופותח השרשור ידע זאת. הבחור ביקש את המסך בחזרה והם עשו לו בעיות בקבלת המסך. האם הם מחוייבים ע"פ חוק להחזיר את המסך עד הבית (תקול/מתוקן לא משנה) או שאולי החברה לא מחוייבת להוביל את המסך חזרה לבית הלקוח. זו שאלה של תנאי האחריות שלהם. לא הייתה שום גניבה ואף מטפורה לא תשנה זאת. היה כאן עיכוב במתן שירות. זה הכל.
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
Re: אלקטרוניקס פרו גנבו לי את הטלויזיה (KS8500 )
עיכוב במתן השרות הוא כשאומרים לך "אין בעיה... מחזיר לך את המוצר עוד X זמן עקב סיפורי פוגי ונעלי פילה"
לומר ללקוח שהוא לא מקבל בחזרה את המוצר... זה לא עיכוב, זה סרוב להשבת המוצר.
זה שהם החזירו לו את המוצר בסוף, לא ופוטר אותם מהמעשה.
מלכתחילה, לא היתה שמורה להם זכות הסירוב אלא כנגד חוב כספי, אם היה!
לומר ללקוח שהוא לא מקבל בחזרה את המוצר... זה לא עיכוב, זה סרוב להשבת המוצר.
זה שהם החזירו לו את המוצר בסוף, לא ופוטר אותם מהמעשה.
מלכתחילה, לא היתה שמורה להם זכות הסירוב אלא כנגד חוב כספי, אם היה!