אני משתמש בכרטיס כ-3 חודשים, לפני כמה ימים פתאום חלק מהמסך השחיר (15-20% מהצד הימני שחור לגמרי).
פניתי לחברה, שטענו שמדובר בנזק למסך שנובע מלחץ פיזי.
עניתי שהכרטיס יושב בארנק בכיס האחורי, לטענתם זה "שימוש שחורג מהגדרות היצרן" ולכן אין כיסוי לנושא באחריות.
מה התועלת בכרטיס אשראי שאי אפשר לשים בארנק בכיס האחורי? מדובר בכשל תכנוני בסיסי לדעתי אם זה המצב.
שרשור תגובות: FUZE CARD - הארנק הופך דק יותר
·יש אותו במבצע ב 370 עכשיו ברשת, אבל בגלל ההודעה הזאת אני לא אקנה אותו.. חבל :/karpe כתב:אני משתמש בכרטיס כ-3 חודשים, לפני כמה ימים פתאום חלק מהמסך השחיר (15-20% מהצד הימני שחור לגמרי).
פניתי לחברה, שטענו שמדובר בנזק למסך שנובע מלחץ פיזי.
עניתי שהכרטיס יושב בארנק בכיס האחורי, לטענתם זה "שימוש שחורג מהגדרות היצרן" ולכן אין כיסוי לנושא באחריות.
מה התועלת בכרטיס אשראי שאי אפשר לשים בארנק בכיס האחורי? מדובר בכשל תכנוני בסיסי לדעתי אם זה המצב....
עדכון - קיבלתי הצעה משירות לקוחות, שתי אופציות :
1. לקבל החזר של 169 ש"ח ולשמור את הכרטיס.
2. לשלם עוד 200 ש"ח ולקבל כרטיס חדש.
בחרתי ב-#1 מאחר ואין לי שום רצון להשקיע עוד 200 ש"ח בכרטיס שלא שורד בכיס.
עוד נתון לשקול - בקרוב כל העסקים בישראל יתחילו להשתמש באימות EMV (צ'יפ בכרטיס, שדורש הקלדת PIN), כמו בחו"ל, ואז הכרטיס הזה כבר יהפוך לבלתי שמיש.
1. לקבל החזר של 169 ש"ח ולשמור את הכרטיס.
2. לשלם עוד 200 ש"ח ולקבל כרטיס חדש.
בחרתי ב-#1 מאחר ואין לי שום רצון להשקיע עוד 200 ש"ח בכרטיס שלא שורד בכיס.
עוד נתון לשקול - בקרוב כל העסקים בישראל יתחילו להשתמש באימות EMV (צ'יפ בכרטיס, שדורש הקלדת PIN), כמו בחו"ל, ואז הכרטיס הזה כבר יהפוך לבלתי שמיש.
אז קיבלתי את ההחזר של 169 ש"ח, ועברו כמה שבועות והכרטיס מת לגמרי, לא מגיב ללחיצות, המסך תקוע.
פניתי שוב לחברה, קיבלתי תשובה שבגלל שהכרטיס ניזוק בעבר הם כבר לא מוכנים להחליף אותו. או בקיצור - בעיה שלי.
להזכירכם - הנזק שמדובר עליו הוא בסה"כ עקב שימוש סביר, הכרטיס בארנק שנמצא בכיס האחורי של המכנסיים.
שורה תחתונה - ממליץ לא לקנות, גם בגלל העמידות הגרועה, וגם בגלל שהחוסר בצ'יפ יהפוך אותו לבלתי שמיש בהרבה עסקים כבר ב-2019.
פניתי שוב לחברה, קיבלתי תשובה שבגלל שהכרטיס ניזוק בעבר הם כבר לא מוכנים להחליף אותו. או בקיצור - בעיה שלי.
להזכירכם - הנזק שמדובר עליו הוא בסה"כ עקב שימוש סביר, הכרטיס בארנק שנמצא בכיס האחורי של המכנסיים.
שורה תחתונה - ממליץ לא לקנות, גם בגלל העמידות הגרועה, וגם בגלל שהחוסר בצ'יפ יהפוך אותו לבלתי שמיש בהרבה עסקים כבר ב-2019.
·תודה גדולה, היה ברשימת הרכישות שלו והוסר ממנה ..karpe כתב:אז קיבלתי את ההחזר של 169 ש"ח, ועברו כמה שבועות והכרטיס מת לגמרי, לא מגיב ללחיצות, המסך תקוע.
פניתי שוב לחברה, קיבלתי תשובה שבגלל שהכרטיס ניזוק בעבר הם כבר לא מוכנים להחליף אותו. או בקיצור - בעיה שלי.
להזכירכם - הנזק שמדובר עליו הוא בסה"כ עקב שימוש סביר, הכרטיס בארנק שנמצא בכיס האחורי של המכנסיים.
שורה תחתונה - ממליץ לא לקנות, גם בגלל העמידות הגרועה, וגם בגלל שהחוסר בצ'יפ יהפוך אותו לבלתי שמיש בהרבה עסקים כבר ב-2019....
שמח שעזרתי
קיבלתי איום בתביעה מהחברה, ציטוט מהמייל שלהם, אחרי שכתבתי להם שאני מתכוון לפרסם את העניין בפורומים ובמדיות החברתיות.
מאחר וכתבתי אך ורק עובדות בלי שיימינג, אני לא חושש מתביעה, טענת 'אמת דיברתי' לצידי. הכל מתועד במיילים (אין להם אפילו טלפון שירות לקוחות).
קיבלתי איום בתביעה מהחברה, ציטוט מהמייל שלהם, אחרי שכתבתי להם שאני מתכוון לפרסם את העניין בפורומים ובמדיות החברתיות.
מאחר וכתבתי אך ורק עובדות בלי שיימינג, אני לא חושש מתביעה, טענת 'אמת דיברתי' לצידי. הכל מתועד במיילים (אין להם אפילו טלפון שירות לקוחות).
אחרי שהוסבר לך הנושא של שבר במסך הנובע מישיבה על הכרטיס, החברה באה לקראתך ונתנה לך להחליט בין שתי חלופות: החלפת הכרטיס בתשלום סמלי או זיכוי חלקי. בחרת בזיכוי חלקי וקיבלת את הכסף בחזרה בהתאם לסיכום.
לצערנו למרות זאת הנך בוחר לשוב ולהתלונן ואף לאיים על החברה.
אתה חייב להבין כי לאחר שזיכינו אותך וקיים נזק פעם נוספת לכרטיס, איננו יכולים להכיר בכרטיס ככזה שהנו תחת אחריות.
אני מבין שלדעתך מדובר בשימוש סביר אולם הוסבר לך ואף מצוין בהוראות מהו שימוש סביר ומן ההיגיון שישיבה על כרטיס הכולל מסך אינו שימוש סביר. לעצם ההשוואה, גם אם תשב על מסך מחשב והנ"ל יישבר הרי שלא תבוא בדרישה ליבואן להחליפו תחת הכותרת "באחריות".
ע"פ הבנתינו בכוונתך לאיים בפרסומים שליליים ושקריים, זאת על מנת שנקבל את דעתך, אולם אחרי שהוסברו לך פני הדברים וקיבלת זיכוי, הרי שמדובר באיום לשמו.
ברצוני להודיעך כי במידה ותבחר לבצע פרסומים שליליים ושקריים על המוצר ועל פעילותה של החברה, אנחנו נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו בהתאם לחוק ונגיש נגדך תביעת לשון הרע לפי חוק איסור לשון הרע, תשכ"ה-1965.
על מנת להימנע מכך אנו מציעים לך לשקול בשנית את צעדיך.
תודה צוות FUZE,...
- compman112
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2589
- הצטרף: יולי 2005
- נתן תודות: 42 פעמים
- קיבל תודות: 14 פעמים
- PCingAddict
- חבר ותיק
- הודעות: 1458
- הצטרף: נובמבר 2007
- מיקום: צפון
- נתן תודות: 180 פעמים
- קיבל תודות: 177 פעמים
מהסיבות שציינתי כבר קודם, ממליץ מאד להתרחק. בקצרה :
- מסך לא עמיד בשימוש בכיס אחורי של המכנסיים.
- חוסר בצ'יפ (EMV), לא מאפשר להוציא כסף בכספומט, ובקרוב מאד הכרטיס לא יהיה שמיש בהרבה עסקים בארץ שיתחילו להשתמש
במסופי EMV שדורשים הקלדת קוד סודי לביצוע כל פעולה.
- שירות לקוחות שהיה סביר בהתחלה וגרוע בפעם השניה.
- מסך לא עמיד בשימוש בכיס אחורי של המכנסיים.
- חוסר בצ'יפ (EMV), לא מאפשר להוציא כסף בכספומט, ובקרוב מאד הכרטיס לא יהיה שמיש בהרבה עסקים בארץ שיתחילו להשתמש
במסופי EMV שדורשים הקלדת קוד סודי לביצוע כל פעולה.
- שירות לקוחות שהיה סביר בהתחלה וגרוע בפעם השניה.
- Borderline1
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3477
- הצטרף: דצמבר 2004
- נתן תודות: 157 פעמים
- קיבל תודות: 451 פעמים
אולי לא הבנת. בהתחלה היה פגם במסך שאיפשר להמשיך להשתמש בכרטיס, אז הסכמתי לזיכוי חלקי, למרות שלטעמי הייתי צריך לקבל החלפה בחדש.
אחר כמה שבועות הכרטיס מת לגמרי, אז זיכוי חלקי על מוצר שהפך לאבן שאין לה הופכין - לא נשמע לי כמו משהו שאני צריך לקבל בהכנעה.
וכן - חלק מהכוח שלנו כצרכנים זה פרסום ביקורת בפורומים ומדיות חברתיות, זה לא נקרא שיימינג כל עוד הדברים מוצגים כמו שהם, אני לא חושב שעשיתי שיימינג, הבאתי את העובדות כמו שקרו, ואת האכזבה שלי מהחברה ומהמוצר, שזה לגיטימי לחלוטין. וכן, ראיתי לנכון ליידע אותם לפני כן, כדי לאפשר להם לעשות את הדבר הנכון ולא בדיעבד, הם בחרו להתעקש שהם צודקים ולשים כרטיס בארנק בכיס האחורי זה נקרא 'שימוש לא סביר', אז הבאתי לידיעת הציבור את העניין. מכאן יחליט כל קורא מה נכון בעיניו, מי שחושב שהם צודקים - שיילך ויקנה לו את הכרטיס ויזהר לא לשבת עליו...
אחר כמה שבועות הכרטיס מת לגמרי, אז זיכוי חלקי על מוצר שהפך לאבן שאין לה הופכין - לא נשמע לי כמו משהו שאני צריך לקבל בהכנעה.
וכן - חלק מהכוח שלנו כצרכנים זה פרסום ביקורת בפורומים ומדיות חברתיות, זה לא נקרא שיימינג כל עוד הדברים מוצגים כמו שהם, אני לא חושב שעשיתי שיימינג, הבאתי את העובדות כמו שקרו, ואת האכזבה שלי מהחברה ומהמוצר, שזה לגיטימי לחלוטין. וכן, ראיתי לנכון ליידע אותם לפני כן, כדי לאפשר להם לעשות את הדבר הנכון ולא בדיעבד, הם בחרו להתעקש שהם צודקים ולשים כרטיס בארנק בכיס האחורי זה נקרא 'שימוש לא סביר', אז הבאתי לידיעת הציבור את העניין. מכאן יחליט כל קורא מה נכון בעיניו, מי שחושב שהם צודקים - שיילך ויקנה לו את הכרטיס ויזהר לא לשבת עליו...