שאלה לגבי מאיץ גרפי למחשב בשביל Oculus Quest 2

Playstation, XBOX, NINTENDO על כל דגמיהם אביזריהם, קנסולות ניידות, PSP, NINTENDO DE וכו'.
DANBR22
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 661
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 80 פעמים
קיבל תודות: 25 פעמים

Re: שאלה לגבי מאיץ גרפי למחשב בשביל Oculus Quest 2

הודעה שלא נקראה #31 

05/01/2021 11:52  
thelegend כתב:
03/01/2021 14:51  
DANBR22 כתב:
אני לצרכי VR בלבד, הייתי מחפש אולי כרטיס יד שניה, מניח שכל מה שברשימה מעל ה1080 GTX יעבוד על כל המשחקים (אולי מלבד MOH החדש).

https://www.tomshardware.com/reviews/gp ... ,4388.html
...
מכיר קבוצות פייסבוק וכדומה שמוכרים כאלו דברים שם?
תודה.
...
יש פשפשוק גיימינג, ויש את המרקטפלייס של פייסבוק.

sagioto
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1243
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 144 פעמים
קיבל תודות: 40 פעמים

Re: שאלה לגבי מאיץ גרפי למחשב בשביל Oculus Quest 2

הודעה שלא נקראה #32 

לעניין זהות התמונה לכל עין, כמובן שבשביל לקבל אפקט תלת מימד חייבים תמונה מעט שונה עבור כל עין לכן הויכוח מעט מוזר. כמובן שהמודל של העולם והדמויות הוא משותף לשני הפריימים אבל מה לעשות שבגלל שהזווית קצת שונה צריך להחליט איך יראה כל פיקסל בנפרד?
זה קצת כמו להגיד ששני פריימים עוקבים הם כמעט אותו הדבר אז לא צריך לרנדר מחדש.
סומך על מהנדסי גרפיקה שמה שנחשב במרחק אינסופי מקבל התייחסות ועושים מעבר אחד על הפיקסלים האלו ולא שניים וכנראה גם בפריימים עוקבים יודעים לפעמים לנטרל תנועה ושינוי תאורה ואולי באמת לנצל את החישוב הקודם אבל מדובר על אופטימזציות שכמובן לא תמיד יכולות להתקיים ולכן במקרה הגרוע צריך לחשב את כל הפיקסלים כל פריים.
אכן סביר שהמאיץ הוא לא מפלצת שניתן למצוא על דסקטופ או אפילו בקונסולה מהדור החדש אבל גם המשחקים שהוא מריץ מתוכננים בהתאם. מאוד ייתכן אף שחלקם רצים לא ברזולוציה הטבעית של המסכים.

שלח תגובה

חזור אל “קונסולות”