יש פשפשוק גיימינג, ויש את המרקטפלייס של פייסבוק....
שאלה לגבי מאיץ גרפי למחשב בשביל Oculus Quest 2
Re: שאלה לגבי מאיץ גרפי למחשב בשביל Oculus Quest 2
Re: שאלה לגבי מאיץ גרפי למחשב בשביל Oculus Quest 2
לעניין זהות התמונה לכל עין, כמובן שבשביל לקבל אפקט תלת מימד חייבים תמונה מעט שונה עבור כל עין לכן הויכוח מעט מוזר. כמובן שהמודל של העולם והדמויות הוא משותף לשני הפריימים אבל מה לעשות שבגלל שהזווית קצת שונה צריך להחליט איך יראה כל פיקסל בנפרד?
זה קצת כמו להגיד ששני פריימים עוקבים הם כמעט אותו הדבר אז לא צריך לרנדר מחדש.
סומך על מהנדסי גרפיקה שמה שנחשב במרחק אינסופי מקבל התייחסות ועושים מעבר אחד על הפיקסלים האלו ולא שניים וכנראה גם בפריימים עוקבים יודעים לפעמים לנטרל תנועה ושינוי תאורה ואולי באמת לנצל את החישוב הקודם אבל מדובר על אופטימזציות שכמובן לא תמיד יכולות להתקיים ולכן במקרה הגרוע צריך לחשב את כל הפיקסלים כל פריים.
אכן סביר שהמאיץ הוא לא מפלצת שניתן למצוא על דסקטופ או אפילו בקונסולה מהדור החדש אבל גם המשחקים שהוא מריץ מתוכננים בהתאם. מאוד ייתכן אף שחלקם רצים לא ברזולוציה הטבעית של המסכים.
זה קצת כמו להגיד ששני פריימים עוקבים הם כמעט אותו הדבר אז לא צריך לרנדר מחדש.
סומך על מהנדסי גרפיקה שמה שנחשב במרחק אינסופי מקבל התייחסות ועושים מעבר אחד על הפיקסלים האלו ולא שניים וכנראה גם בפריימים עוקבים יודעים לפעמים לנטרל תנועה ושינוי תאורה ואולי באמת לנצל את החישוב הקודם אבל מדובר על אופטימזציות שכמובן לא תמיד יכולות להתקיים ולכן במקרה הגרוע צריך לחשב את כל הפיקסלים כל פריים.
אכן סביר שהמאיץ הוא לא מפלצת שניתן למצוא על דסקטופ או אפילו בקונסולה מהדור החדש אבל גם המשחקים שהוא מריץ מתוכננים בהתאם. מאוד ייתכן אף שחלקם רצים לא ברזולוציה הטבעית של המסכים.