אני מנסה להבין מה הוא אומר הבחור פה אבל זה סינית בשבילי
מישהו יכול להסביר בשפה עממית יותר ??
https://1337x.to/torrent/2145511/Rogue- ... USHDR1000/
Some people still can't understand what is VISIONPLUSHDR-1000. Let's try to explain it even better:
VISIONPLUSHDR-1000 is native 10-bit . There are non oversaturated colors as it's the native matrix and colorspace from the original film: BT. 2020. HDR1000 is my standard which does not restricts by metadata the playback in any TV or MadVR HDR software. There's no artificially graded brightness just maximum peak nits in the commercial standard PQ ST. 2084 / BT. 2020 video.
VISIONPLUSHDR-1000 is the same identical standard as Blu-Ray with unrestricted PQ gamma and the native colorspace without converting back to DCI by commercial metadata.
It's even more native than commercial Blu-ray, which by "some people" terms would be the fake HDR, since it's limited.
How can be more native than Blu-Ray?
Videos are native when using the full capabilities from the video standard.
In this case, HDR is based in HEVC/ST 2084 and BT. 2020 10-bits video for HDR10 for example.
The ST 2084 ( PQ ) peaks in 10.000 and works in the 2020 range, as well colorspace.
HDR10 is a limited HDR video with just DCI-P3 colorspace forced to convert back by commercial metadata. You will never watch BT.2020 colorspace with a HDR10 blu-ray as it's already forced inside the metadata.
Real HDR content should peak in 10.000 nits from the PQ ( standard used in HDR10 and Dolby Vision movies ). When peaking lower, the full standard is just limited.
NATIVE means you are watching the full standard without being capped.
[center]HDR10 BLU-RAY SHOWS DCI-P3 colorspace which is NOT THE NATIVE FROM THE ACTUAL HDR VIDEO.
VISIONPLUSHDR-1000 offers unrestricted, uncapped HDR video with the same Blu-ray Standard = 10.000 nits PQ Gamma for the ST 2084 that works in any HDR TV and MadVR as well as the native BT. 2020 colorspace output.
Not being able to fully watch the color palette from the BT. 2020 doesn't means you can't watch what your panel can actually show. A higher colorspace shows more natural colors despite your panel not able to fully reproduce the whole gradients.
VISIONPLUSHDR-1000 outputs high NITS HDR video with good levels, deep blacks, expanded range and gamut without the needing of an HDR TV Preset to expand video levels. This is the main difference against Dolby Vision or HDR10/1000 video. It also offers higher NITS grading than commercial Dolby Vision HDR , HDR10.
English DTS-HD MA / Dolby Atmos Track and Spanish Latino AC3 5.1 on every VISIONPLUS HDR-1000 Release.
When you use DCI or BT. 2020 your panel must be able to fully reproduce the color palette. Most newer TV sets can do 97% of DCI-P3.
Though native BT. 2020 colorspace is more natural than any other. Saturation in TV or MadVR can be applied.
You can also play the movie in BT. 709 gamut choosing it in Display Calibration if you want to watch those colors in HDR.
יש פה הסבר על איכות תוכן 4K שקשה מאוד להבין - יש מומחה בקהל?
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
לא התעמקתי, אבל מרפרוף נראה שהוא בעיקר מבלבל בשכל ורושם יותר מידי דברים לא נכונים.
**בגדול - זה נראה שהוא סוג של המציא פורמט משלו ל- HDR משום מה. ולאורך כל הקשקוש בלבוש הזה מנסה להסביר למה השיטה שלו טובה יותר מהסטנדרט המוסכם בתעשייה ולאורך רוב הרישום שלו הוא ממשתמש בעובדות טכניות לא נכונות.**
**בגדול - זה נראה שהוא סוג של המציא פורמט משלו ל- HDR משום מה. ולאורך כל הקשקוש בלבוש הזה מנסה להסביר למה השיטה שלו טובה יותר מהסטנדרט המוסכם בתעשייה ולאורך רוב הרישום שלו הוא ממשתמש בעובדות טכניות לא נכונות.**
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
לפני התוכנה DEUHD כל אחד ניסה ללכוד את ה-4K מכל מני מקורות/דרך כל מני ציוד והיה מוסיף metadata בשביל HDR,והיה מחרטט שהמציא פורמטים חדשים .....שלא תבין איכויות לא רעות בכלל,אבל לא יותר מדי מרמוקס אמיתי של בלוריי מלא.
לפני כמה חודשים הוסדר התחום,כל הקבצים המלאים דרך DEUHD נקראים REAL 4K
והקובץ הישן שאתה מדבר משוייך ל-4K Upscaled/UHD LQ
לפני כמה חודשים הוסדר התחום,כל הקבצים המלאים דרך DEUHD נקראים REAL 4K
והקובץ הישן שאתה מדבר משוייך ל-4K Upscaled/UHD LQ
איפה אני משיג קבצי סרטים באיכות DEUHD - REAL 4K ?ocsi כתב:לפני התוכנה DEUHD כל אחד ניסה ללכוד את ה-4K מכל מני מקורות/דרך כל מני ציוד והיה מוסיף metadata בשביל HDR,והיה מחרטט שהמציא פורמטים חדשים .....שלא תבין איכויות לא רעות בכלל,אבל לא יותר מדי מרמוקס אמיתי של בלוריי מלא.
לפני כמה חודשים הוסדר התחום,כל הקבצים המלאים דרך DEUHD נקראים REAL 4K
והקובץ הישן שאתה מדבר משוייך ל-4K Upscaled/UHD LQ...
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
@oferlaor
·
תעמיק מעט יותר ותראה שהוא פשוט מגבב שם שטויות.
הבחור המציא תקן משלו ל- HDR ומנסה להסביר למה השיטה שלו (שהיא המרה של בלו-ריי רגיל לשיטת ה- HDR שלו) טובה ונכונה יותר מ- HDR10 או דולבי ויז'ן.
אחד הטיעונים שלו למשל:
"HDR10 is a limited HDR video with just DCI-P3 colorspace forced to convert back by commercial metadata. You will never watch BT.2020 colorspace with a HDR10 blu-ray as it's already forced inside the metadata."
פשוט לא נכון.
HDR10 מועבר (כמו גם דולבי ויז'ן) במרחב צבע של Rec2020. אולפן העריכה שעושה את הגריידינג ממיר את מרחב הצבע הקולנועי DCI P3 למרחב הצבע של Rec2020 (מבחינתנו כצרכנים לא קיים מרחב צבע כזה DCI P3, לא בתכנים ולא בחומרה). ובלי קשר, לא ברור לי איך התקן שלו יכול להשיג צבעים נכונים יותר (ובכלל יותר צבעים?) ממה ששוחרר בשיחרור המסחרי על דיסק UHD. הוא לא יכול להפיק צבע או מידע שלא קיימים בשחרור המקורי, לא משנה איזה המרה הוא יעשה ואיך הוא יבלף את השיטה שלו.
·
תעמיק מעט יותר ותראה שהוא פשוט מגבב שם שטויות.
הבחור המציא תקן משלו ל- HDR ומנסה להסביר למה השיטה שלו (שהיא המרה של בלו-ריי רגיל לשיטת ה- HDR שלו) טובה ונכונה יותר מ- HDR10 או דולבי ויז'ן.
אחד הטיעונים שלו למשל:
"HDR10 is a limited HDR video with just DCI-P3 colorspace forced to convert back by commercial metadata. You will never watch BT.2020 colorspace with a HDR10 blu-ray as it's already forced inside the metadata."
פשוט לא נכון.
HDR10 מועבר (כמו גם דולבי ויז'ן) במרחב צבע של Rec2020. אולפן העריכה שעושה את הגריידינג ממיר את מרחב הצבע הקולנועי DCI P3 למרחב הצבע של Rec2020 (מבחינתנו כצרכנים לא קיים מרחב צבע כזה DCI P3, לא בתכנים ולא בחומרה). ובלי קשר, לא ברור לי איך התקן שלו יכול להשיג צבעים נכונים יותר (ובכלל יותר צבעים?) ממה ששוחרר בשיחרור המסחרי על דיסק UHD. הוא לא יכול להפיק צבע או מידע שלא קיימים בשחרור המקורי, לא משנה איזה המרה הוא יעשה ואיך הוא יבלף את השיטה שלו.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים