היבואן מיני ליין ושלוחיו - שרות זוועתי וניסיונות לעקוץ

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
woodyg (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 171
הצטרף: ספטמבר 2010
נתן תודות: 142 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

היבואן מיני ליין ושלוחיו - שרות זוועתי וניסיונות לעקוץ

הודעה שלא נקראה #1 

קניתי מכונת ייבוש של Electrolux בעיקר בגלל המחיר, כחצי מעלות Bosch או Siemense, באחריות היבואן הרישמי - מיני ליין.
זמן האספקה שהתחייבו היה שבעה ימי עסקים, קבלתי את המוצר ביום השביעי.

המוביל הניח את המוצר על סף הכניסה ובקש שאחתום על תעודת המשלוח. הזכרתי לו שהוא צריך לפנות את המכונה הישנה כפי שהודעתי בזמן הקנייה ותאום המשלוח הוא סרב בטענה שלפי החוק המוצר לפינוי צריך להיות על סף הדלת.
אמרתי לו שאין חוק כזה, שהמכונה הישנה מנותקת ובמקום שקל להוציא ממנו.
שוב חזר על "החוק".
בקשתי שייתן לי את מספר הטלפון של המנהל שלו, טען שזה לא קשור אליו.
בקצרה: לאחר כ 5 דקות ויכוח ו "המנהל לא עונה" הוא השיג את המנהל ואמר לו שיסביר לי שזה החוק, התעקשתי שישים אותו על הספיקר וכמובן שהוא קבל הוראה לפנות את הישן ולשים את החדש במקום.
המוביל ניסה לעקוץ ולקבל תשלום על מה שהוא מחוייב על פי חוק!

השלב הבא היה הזמנת טכנאי שיתקין את מכונת הייבוש, למה צריך טכנאי למכונה פשוטה? לא ברור.
זמן ההמתנה לטכנאי היה שבועיים.
למכונת ייבוש זה מעצבן אך לא אסון, מה קורה למי שמזמין תנור, מכונת כביסה ושאר מוצרים הכרחיים?

הטכנאי הודיע שהוא מגיע כשעתיים לפני המועד שנקבע, במקרה הייתי בקרבת הבית והצלחתי להגיע.
הוא טען שאינו יכול לפתוח את האריזה מפני שאין פתח ניקוז, המכונה עם קונדנסור כך שאינה מצריכה פתח כזה, ומיהר להציע לי מועד חדש אחרי שאהפוך את המרפסת ארים בלטות ובקצרה אשלם אלפי שקלים לקבלן.
שוב ויכוח של 10 דקות, תשיג את המנהל, הוא לא עונה
התעקשות שלי
שיחה עם המנהל שטוען שאי אפשר
התעקשות שלי
המנהל לא עונה
התעקשות
המנהל מאשר.
הטכנאי מסביר לי על תפעול המכונה, לא יודע מה זה Iron ו Cupboard "תוכניות חדשות".
אני מניח שההתעקשות על פתח ניקוז היה במטרה לעקוץ ולמכור לי אביזרים במחיר מופקע ועל הז*ן שלהם כמה כסף ובלגאן מיותר צריך הלקוח להשקיע.

היבואן עושה Outsourcing לשירותים: המוביל היה מחברת לוגיסטים והטכנאי מאלקטרוניקס פרו.
אין אפשרות לדבר ישירות עם נציג היבואן השיחות מועברות אוטומטית לחברה החיצונית.

ליבי עם האנשים המבוגרים, נשים בודדות ושאר הלקוחות שאין להם את הידע והיכולת להתמודד מול "אנשי מקצוע".

מקווה שהסיפור שלי ימנע מאחרים לחזור על הטעות שלי ולהמנע מלקנות מוצרים המיובאים על ידי מיני ליין.
נערך לאחרונה על ידי woodyg ב 24/07/2021 8:04, נערך פעם 1 בסך הכל.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 71659
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 514 פעמים
קיבל תודות: 4115 פעמים

Re: היבואן מיני ליין - שרות זוועתי וניסיונות לעקוץ

הודעה שלא נקראה #2 

הייתי עורך את הכותרת, הפרשנות שלך שהם מנסים לעקוץ לא נראה לי לעניין. זה שאלקטרוניקס פרו לא מגיעים לציפיות של אנשים רבים אנחנו כבר יודעים. מכאן ולטעון שזה "עקיצה" יש מרחק רב.

gildmor
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 597
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 27 פעמים
קיבל תודות: 50 פעמים

Re: היבואן מיני ליין - שרות זוועתי וניסיונות לעקוץ

הודעה שלא נקראה #3 

22/07/2021 14:08  
oferlaor כתב:
הייתי עורך את הכותרת, הפרשנות שלך שהם מנסים לעקוץ לא נראה לי לעניין. זה שאלקטרוניקס פרו לא מגיעים לציפיות של אנשים רבים אנחנו כבר יודעים. מכאן ולטעון שזה "עקיצה" יש מרחק רב.
...
קצת קשה להאמין שטכנאי שמבלה את זמנו בהתקנת\תיקון מוצרים כאלה לא יודע שמייבש עם קונדנסר לא צריך ניקוז...זה לא חוסר המקצועיות הרגיל כמו נניח לא להכיר את כל התוכניות של המייבש שזה אולי ציפיות גבוהות. אלא אם התחיל לעבוד במקרה כמה ימים קודם אז סביר הרבה יותר להניח שידע וניסה לעקוץ.
כנ"ל לגבי המוביל יודע שאמור לפנות ומנסה לגבות על זה כסף, בהחלט עוקץ.
חבל שעל דברים כאלה לא מחילים אחריות פלילית כמו על גניבה (על המקרים שהצליח להם) ואת האחריות מחילים למעלה עד דרגי ההנהלה, כמה מנהלים שיגיעו לכלא על שטויות כאלה ו\או קנסות עצומים וכל ענף השירות ישתפר פלאים. חובת ההוכחה צריכה להיות עליהם שעשו כל מה שניתן להדריך את העובדים שלהם כך שלא יקרו מקרים כאלה.

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8258
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 162 פעמים
קיבל תודות: 356 פעמים

Re: היבואן מיני ליין - שרות זוועתי וניסיונות לעקוץ

הודעה שלא נקראה #4 

22/07/2021 16:33  
gildmor כתב:
קצת קשה להאמין שטכנאי שמבלה את זמנו בהתקנת\תיקון מוצרים כאלה לא יודע שמייבש עם קונדנסר לא צריך ניקוז...
...
זה נכון שלא חייבים ניקוז, אבל, הרבה יותר נוח לחבר מייבש עם קונדנסר לניקוז ואז לא צריך להתעסק בריקון מגירת המים במייבש.
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

Alon_Solo
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4006
הצטרף: ספטמבר 2008
מיקום: קרית אונו
נתן תודות: 66 פעמים
קיבל תודות: 423 פעמים

Re: היבואן מיני ליין - שרות זוועתי וניסיונות לעקוץ

הודעה שלא נקראה #5 

יש צדק בדבריו של עופר.
אי-אפשר לומר שהם מנסים לעקוץ כי זה לא הם.
מצג שני יש כאן הסכמה בקריצה - אני אתן לך את שירותי האחזקה בתשלום נמוך ואני משאיר לך כבר את מרווח התמרון ליייצר הכנסות נוספות כדי שזה ישתלם לך. קצת כמו למכור חוב - אתה מתאר לעצמך שהגביה לא תהיה עדינה במיוחד...

woodyg (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 171
הצטרף: ספטמבר 2010
נתן תודות: 142 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

Re: היבואן מיני ליין - שרות זוועתי וניסיונות לעקוץ

הודעה שלא נקראה #6 

22/07/2021 14:08  
oferlaor כתב:
הייתי עורך את הכותרת, הפרשנות שלך שהם מנסים לעקוץ לא נראה לי לעניין. זה שאלקטרוניקס פרו לא מגיעים לציפיות של אנשים רבים אנחנו כבר יודעים. מכאן ולטעון שזה "עקיצה" יש מרחק רב.
...
תחשוב על לקוח פחות מודע מהחברים בפורום, מבחינתו היבואן מספק ומדריך. ולמעשה כך צריך להתייחס לזה.
העובדה שאנחנו יודעים להבחין ולפענח שהמוביל שייך לחברה אחרת והטכנאי שייך לחברה נוספת לא מורידה כהוא זה מאחריותה של מיני ליין. מנקודת ראותו של הלקוח זה צריך להיות שקוף. ולכן אני חושב שהכותרת תקפה.
בדיוק כמו שכתב gildmor.

אלקטרוניקס פרו אינם רק "לא מגיעים לציפיות" הם מרמים וגונבים.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 71659
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 514 פעמים
קיבל תודות: 4115 פעמים

Re: היבואן מיני ליין - שרות זוועתי וניסיונות לעקוץ

הודעה שלא נקראה #7 

אולי מבחינתו ומבחינתך. מבחינה חוקית לדעתי יש כאן הטלת דיבה, שהרי אתה מודע לזה שזה לא הם וגם בגוף השרשור שואל אם הם בכלל עושים את זה בכוונה...

לשיקולך... הסיכון כולו שלך...

ben-home
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 199
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 25 פעמים

Re: היבואן מיני ליין - שרות זוועתי וניסיונות לעקוץ

הודעה שלא נקראה #8 

זה *כן* הם. אנחנו לא קונים מאלקטרוניקס פרו אלא מהיבואן. ולכן היבואן אחראי לכל מעשי אלקטרוניקס פרו - שהם שלוחיו.

razserv2010
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 775
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 110 פעמים
קיבל תודות: 61 פעמים

Re: היבואן מיני ליין ושלוחיו - שרות זוועתי וניסיונות לעקוץ

הודעה שלא נקראה #9 

אני התייחס רק לחברת "לוגיסטים" שרשמת שהם עשו לך את ההובלה, מניסיון שלי בתוך המערכת שלהם, הם כן ניסו לעק.. אותך
עבדתי שם חצי שנה אחרי שלא שילמו לי משכורות בזמן הם ה... של ה...
כל המובילים שלהם קבלנים ואני עבדתי עם אחד מהם ה.. של ה...
הלכתי אליו הביתה בשעה של הקידוש ולא עזבתי לו את הדלת של הבית עד שלא שילם לי את השקל האחרון.
הם מתייחסים לסחורה של אחרים כמו שמשאית *** עובדת ב5 בבוקר

טלHD
סמל אישי של משתמש
חבר כבוד
חבר כבוד
הודעות: 13588
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 928 פעמים
קיבל תודות: 1045 פעמים

Re: היבואן מיני ליין - שרות זוועתי וניסיונות לעקוץ

הודעה שלא נקראה #10 

22/07/2021 17:05  
איינשטיין כתב:
22/07/2021 16:33  
gildmor כתב:
קצת קשה להאמין שטכנאי שמבלה את זמנו בהתקנת\תיקון מוצרים כאלה לא יודע שמייבש עם קונדנסר לא צריך ניקוז...
...
זה נכון שלא חייבים ניקוז, אבל, הרבה יותר נוח לחבר מייבש עם קונדנסר לניקוז ואז לא צריך להתעסק בריקון מגירת המים במייבש.
...
צודק לגמרי, אבל זה התפקיד של ה"טכנאי" להסביר ללקוחות שלא יודעים את זה ולתת להם לקבל את ההחלטה כיצד להתקין.
כש"אלק' פרו" מעורבים, זה לא פלא שהכל עובד עקום בלי שום הגיון.
איך ה"טכנאי" יסביר את זה ללקוח אם יש סיכוי סביר שבעצמו לא יודע את זה.
עובדה שלא ידע להסביר ללקוח מה זה תוכנית "גיהוץ" ומה היא תוכנית "ייבוש לארון" ואמר לו שאלו תוכניות חדשות.
בושה.

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3794
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 80 פעמים
קיבל תודות: 166 פעמים

Re: היבואן מיני ליין ושלוחיו - שרות זוועתי וניסיונות לעקוץ

הודעה שלא נקראה #11 

עוד לא למדתם היכן לקנות והיכן לא?
כל יום סיפור חדש עם אותו יבואן,ועדיין קונים??

mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1578
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 104 פעמים

Re: היבואן מיני ליין ושלוחיו - שרות זוועתי וניסיונות לעקוץ

הודעה שלא נקראה #12 

אני יכול לומר לך שאצל אחרים זה מעולם לא קרה לי וכבר פינו אצלי בזמנים שונים מקררים, מכונות כביסה מייבשים ומדיחים
חלקם היו אפילו מחוברים..
הדבר היחיד שעניין אותם זה אם המוצר המוחלף תקין, לדעתי הם יכולים לעשות עליו כמה שקלים.

razserv2010
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 775
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 110 פעמים
קיבל תודות: 61 פעמים

Re: היבואן מיני ליין ושלוחיו - שרות זוועתי וניסיונות לעקוץ

הודעה שלא נקראה #13 

24/07/2021 22:22  
mrraz111 כתב:
אני יכול לומר לך שאצל אחרים זה מעולם לא קרה לי וכבר פינו אצלי בזמנים שונים מקררים, מכונות כביסה מייבשים ומדיחים
חלקם היו אפילו מחוברים..
הדבר היחיד שעניין אותם זה אם המוצר המוחלף תקין, לדעתי הם יכולים לעשות עליו כמה שקלים.
...
אין קשר, הם מוכרים אותו לברזל או בתחנה המרכזית בעיר

claudia5
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3329
הצטרף: יולי 2007
מיקום: נשר
נתן תודות: 719 פעמים
קיבל תודות: 194 פעמים

Re: היבואן מיני ליין ושלוחיו - שרות זוועתי וניסיונות לעקוץ

הודעה שלא נקראה #14 

חייבים לעלות את רמת השרות במדינתינו.יבואן שמוכר מוצר צריך לקחת אחראיות על כל התהליך מהרכישה ועד סיום השרות שהתחייב במקרה של תקלה.אם יבואן מחליט לעבוד עם 10 חברות בדרך זה עדיין תחת אחראיותו אופן עבודתם.
לא יתחן שעובדים מטעם יבואן ישקרו וינסו לרמות לקוחות,האפשרות הזאת לא קיימת

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”