היי,
הרבה דיברו כאן על כמה השירות של אמאזון מעולה, בפועל המצב די דומה להזמנה מאתר סיני למעט החודש הראשון. הכוונה שאחרי חודש בכל מקרה צריך לשלוח חזרה על חשבונך ולדאוג לשילוח מארה"ב לארץ במידה ומדובר בתיקון. דיברו על כך שלפעמים הם מתערבים ומפצים או מזכים אבל כנראה שהמצב השתנה מאז.
לפני יומיים ה-WIFI בלפטופ שהזמנתי מאמאזון לפני כשנה התקלקל, מתנתק הרבה ומגמגם ולא מצליח להתחבר בכלל מאותו מקום שעבד מצויין קודם.
אחרי שיחה ארוכה עם אייסר ארה"ב שבה ניסיתי את כל אפשרויות פתרונות התוכנה אמרו שצריך להביא אותו למרכז שירות בארה"ב. המשלוח חזרה רק לכתובת בארה"ב שצריך לתת להם מראש. לא בדקתי עדיין לגבי עלויות אבל נראה לי שיעלה יותר מלתקן כאן ויקח המון זמן.
כשניגשים לעמוד התמיכה באמאזון הוא מייד מפנה לאייסר, וצריך כביכול לבקש תמיכה להזמנה אחרת בשביל להגיע בכלל לנציג בצא"ט.
נציג אמאזון הפנה אותי לאייסר ואחרי ההסברתי את הבעיה ושאי אפשר לקבל שירות בארץ, הם ביקשו שאפנה שוב לאייסר ואבקש מהם לפנות לשירות שלהם כאן שיטפלו בעניין. אייסר לא מוכנים לפנות לנציגים שלהם כאן ואמרו שאפנה בעצמי כי כל מרכז שירות יש לו מדיניות משלו והוא לא מחוייב לאחריות שלהם. ואמאזון לא מוכנים לעשות כלום אלא במקרה שהספק בארה"ב לא מוכן לתת שירות בכלל, וזה לא המקרה.
כמובן אפנה אליהם אבל לא מפתח ציפיות.
אשליית השירות\אחריות של אמאזון
Re: אשליית השירות\אחריות של אמאזון
האם עברה יותר משנה מהקניה? כמה זמן אחריות?
אם יש גישה, ניסית להחליף כרטיס WIFI? אפשר לקנות בכמה דולרים, או קצת יותר. אבל לא בטוח שיעזור.
אם יש גישה, ניסית להחליף כרטיס WIFI? אפשר לקנות בכמה דולרים, או קצת יותר. אבל לא בטוח שיעזור.
- Borderline1
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3477
- הצטרף: דצמבר 2004
- נתן תודות: 157 פעמים
- קיבל תודות: 451 פעמים
Re: אשליית השירות\אחריות של אמאזון
מתי זה התחיל? אחרי עדכון אולי
עדכנת דרייברים לכרטיס? מאתר אייסר? מאתר יצרן כרטיס הרשת?
נראה לי שכדאי לנסות להתמקד בפתרון הבעיה קודם כל
ואם בתמיכה של אייסר ניסיתי את כל הדברים האלה אז תגובתי באמת מיותרת
עדכנת דרייברים לכרטיס? מאתר אייסר? מאתר יצרן כרטיס הרשת?
נראה לי שכדאי לנסות להתמקד בפתרון הבעיה קודם כל
ואם בתמיכה של אייסר ניסיתי את כל הדברים האלה אז תגובתי באמת מיותרת
- gildmor (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1256
- הצטרף: דצמבר 2009
- נתן תודות: 50 פעמים
- קיבל תודות: 112 פעמים
Re: אשליית השירות\אחריות של אמאזון
אם לא היה באחריות לא הייתי מצפה לכלום, נשארו עוד כמה ימים, לא שזה עוזר.02/12/2020 19:55jtk כתב: ↑ האם עברה יותר משנה מהקניה? כמה זמן אחריות?
אם יש גישה, ניסית להחליף כרטיס WIFI? אפשר לקנות בכמה דולרים, או קצת יותר. אבל לא בטוח שיעזור....
בשביל להגיע לכרטיס רשת צריך לפתוח את כל החלק התחתון לגמרי, עוד לא הגעתי לשלב הזה.
בנתיים מצאתי ב-"מחסן" מתאם רשת ישן של D-LINK קטן של B/G, מגיע ל-20-30 אבל זה מספיק אפילו לנטפליקס.
- gildmor (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1256
- הצטרף: דצמבר 2009
- נתן תודות: 50 פעמים
- קיבל תודות: 112 פעמים
Re: אשליית השירות\אחריות של אמאזון
אני אנסה לבדוק אם היה עדכון באותו לילה, אבל די בטוח שבלילה היה במצב שינה.02/12/2020 20:26Borderline1 כתב: ↑ מתי זה התחיל? אחרי עדכון אולי
עדכנת דרייברים לכרטיס? מאתר אייסר? מאתר יצרן כרטיס הרשת?
נראה לי שכדאי לנסות להתמקד בפתרון הבעיה קודם כל
ואם בתמיכה של אייסר ניסיתי את כל הדברים האלה אז תגובתי באמת מיותרת...
ברור, ניסיתי כמה שעות להוריד דרייברים מהם וממקורות אחרים, הם גם עשו איפוס ל-WINSOCK , דווקא הדרייבר מהאתר שלהם יותר ישן ממה שהיה מותקן כבר.
התקלה אגב מרגישה כאילו אנטנה אחת או החומרה של אנטנה מסויימת נפגעה כי בקו ישר לנתב כמעט בכל מקום אחר בבית חוץ ממהיכן שהוא ממוקם בדרך כלל הוא קולט די טוב רק מאחורי קיר הקליטה נופלת לאפס. הוא עדיין מראה ברשימה עוצמה מקסמלית של הרשת שלי ועוד הרבה רשתות רחוקות יותר, רק כשמנסים להתחבר העוצמה נופלת לקו אחד.
Re: אשליית השירות\אחריות של אמאזון
אם זה באחריות, תעלה מולם בצאט תבקש לתקן פה ולקבל החזר, לי זה עבד מספר פעמים כבר
Re: אשליית השירות\אחריות של אמאזון
עוד דבר לנסות:
הפעל Ubuntu (לא דורש התקנה) וראה איך זה פועל שם לעומת Windows.
הפעל Ubuntu (לא דורש התקנה) וראה איך זה פועל שם לעומת Windows.
- gildmor (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1256
- הצטרף: דצמבר 2009
- נתן תודות: 50 פעמים
- קיבל תודות: 112 פעמים
Re: אשליית השירות\אחריות של אמאזון
מעדכן שדיברתי עם שירות אייסר בארץ, הם מוכנים כמובן לקבל תיקון בתשלום אבל לא במסגרת אחריות וכמובן בלי איסוף והחזרה בלי לתת הערכה כלשהי או סיוע טכני מראש. צריך להגיע להרצליה.
בלי בושה הם אומרים שזמן בדיקה עד שבעה ימים ואם נדרשים חלפים עד 21 ימי עסקים כי הם מזמינים מחו"ל...בסוף יצא יותר מהר השירות של אייסר ארה"ב
במקרה לפני חודש התקלקל עכבר באחריות של ביקונקט ולמרות שהם משכו 15 יום כי חיכו למלאי, אחרי שהזכרתי להם שאמורים לתקן\להחליף עד 10 ימים, הם בסוף זיכו.
בלי בושה הם אומרים שזמן בדיקה עד שבעה ימים ואם נדרשים חלפים עד 21 ימי עסקים כי הם מזמינים מחו"ל...בסוף יצא יותר מהר השירות של אייסר ארה"ב
במקרה לפני חודש התקלקל עכבר באחריות של ביקונקט ולמרות שהם משכו 15 יום כי חיכו למלאי, אחרי שהזכרתי להם שאמורים לתקן\להחליף עד 10 ימים, הם בסוף זיכו.
Re: אשליית השירות\אחריות של אמאזון
תקנה דונגל WIFI usb קטן שבקושי רואים אותו בכמה שקלים.
תחבר אותו ל usb במחשב ותסגור סיפור.
לא צריך לתקן ולשלם מאות שקלים...
תחבר אותו ל usb במחשב ותסגור סיפור.
לא צריך לתקן ולשלם מאות שקלים...
- Obi-Wan
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 428
- הצטרף: ספטמבר 2008
- מיקום: עיר מוכת גראדים
- נתן תודות: 47 פעמים
- קיבל תודות: 16 פעמים
Re: אשליית השירות\אחריות של אמאזון
מוצא שכל הקניות האחרונות שביצעתי היו בebay ולא אמזון, מחירים הרבה יותר נמוכים, משלוחים טובים סך הכל מאוד מרוצה ממה שאני מקבל בebay
- gildmor (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1256
- הצטרף: דצמבר 2009
- נתן תודות: 50 פעמים
- קיבל תודות: 112 פעמים
Re: אשליית השירות\אחריות של אמאזון
Sold by: Amazon Export Sales LLC...
אבל אני לא בטוח שזה משנה כל כך כי הם בדרך כלל לא נותני האחריות.
- gildmor (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1256
- הצטרף: דצמבר 2009
- נתן תודות: 50 פעמים
- קיבל תודות: 112 פעמים
Re: אשליית השירות\אחריות של אמאזון
סוף טוב...03/12/2020 10:30mickeyar כתב: ↑ אם זה באחריות, תעלה מולם בצאט תבקש לתקן פה ולקבל החזר, לי זה עבד מספר פעמים כבר...
ניסיתי שוב היום והפעם הנציגה בדקה יותר זמן ....ובנתיים הציעה לי לבדוק אפשרויות לקניה בעתיד באמאזון החדש של איחוד האמירויות כך שהמשלוח לתיקון יהיה קרוב יותר לפעמים הבאות
אחרי הרבה זמן שכנראה התיעצה, הציעה שתי אופציות אחת לזיכוי מלא ושאשלח חזרה. והשניה, זיכוי בשווי של 100$ שאמור לכסות את התיקון, לקחתי את האפשרות השניה כי לא ממש בא לי להתעסק עכשיו עם לחפש לפטופ דומה וגם נראה שהוא יעלה כרגע הרבה יותר ממה שעלה אז.
מצד אחד בסוף הם לקחו אחריות, מצד שני אני מרגיש שזה קצת עניין של מזל ואולי התנהלות "ישראלית".
בשביל להגיע לנציג צא"ט צריך לדווח על בעיה כאילו בהזמנה קיימת שעדיין בטווח אפשרות ההחזרה שזה סוג של "תיחמון" וגם אז זה רק אחרי שעברתי שני נציגים שהראשונה הייתה מאוד עקבית ונחושה בעניין זה שהם לא יכולים לעשות כלום.
- Evil-u
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1376
- הצטרף: ינואר 2005
- מיקום: ראשל"צ
- נתן תודות: 44 פעמים
- קיבל תודות: 110 פעמים
Re: אשליית השירות\אחריות של אמאזון
שום התנהלות ישראלית,כל עוד היית מנומס וביקשת באסרטיביות מה שמגיע לך זו לא התנהגות ישראלית.
נסה להגיד לאמריקאי שאין לו אחריות למרות שהוא קיבל תעודה שמעידה על כך שיש.
נסה להגיד לאמריקאי שאין לו אחריות למרות שהוא קיבל תעודה שמעידה על כך שיש.