גם אני חטפתי מהם היום... רוצים 160ש"ח על כמה ספרים משומשים בערך מתחת לרף המס (לצערי עשיתי טעות כפולה: לא הערכתי נכון את המשקל ובחרתי בFedex ע"פ EMS כי הם היו קצת זולים יותר). שליח מתקשר ואומר לי "לא דיברו איתך משירות לקוחות? החבילה שלך עוכבה במכס". מתקשר לשירות לקוחות, ממתין איזה 20 דקות וחוטף ניתוק אוטומטי "עקב עומס פניות נא לפנות לfedex.com". פשוט אין מי לדבר, ממש ככה. יותר גרוע מהדואר (!), לפחות שם יש אפשרות תיאורטית למענה...
מישהו יודע איך אני יוצר קשר עם המכס? כל המספרים של המרכזי מכס לא פעילים מסתבר. פניתי למוקד מידע ממשלתי ב-1299 ונתנו לי שם איזה מספר אבל אין סימן אפילו כאילו מישהו הולך לענות....
Fedex בישראל - זוועה בשירות ובתמחור
Re: Fedex בישראל - זוועה בשירות ובתמחור
הם לרוב עושים מה שבא להם, פיקוח אין, תודעת שירות אין, אם אין לך קשרים או מישהו מבפנים, אני לא מאחל לאף אחד ליפול עליהם. בהצלחה.
Re: Fedex בישראל - זוועה בשירות ובתמחור
היה לי אותו סיפור איתם לפני חודשיים. אמרתי להם שיחזירו את החבילה לספק אחרי שווידאתי שהספק יזכה אותי ללא פחת וכך היה.
FEDEX - NO MORE!!
FEDEX - NO MORE!!
Re: Fedex בישראל - זוועה בשירות ובתמחור
כל חברות השילוח עושות את זה.
הגדילו לעשות החברות הנ"ל והגישו בג"צ כדי שיחייבו גם את דואר ישראל לגבות עמלות כדי להפוך אותן לאטרקטיביות יותר.
הן בונות על זה שהלקוח ישבר וישלם כי הוא ירצה את החבילה שלו. מה הוא כבר יכול לעשות?
מה שהחברות האלו לא מבינות שאם הן יעשו את זה מספיק פעמים הם בסוף יפלו על מישהו שיכול לגרום להן לשלם על זה.
היה לי סיפור דומה עם אחת מחברות השילוח הנ"ל שעל פניו עשתה יד עם המוכר. משלוח עד הבית בעלות אפסית ואז חיוב לא פרופורציונלי על החבילה.
כשמבקשים להחזיר את החבילה פתאום המוכר רוצה עלות לא פרופורציונלית על השילוח חזרה.
תזכורת: על פי אמנות השילוח הבינלאומיות מחיר המשלוח כולל החזרתו לשולח אם לא נאסף.
נשברתי ושילמתי את הכופר.
כמה חודשים קדימה - החברה שלי זכתה במכרז שכלל בתוכו עשרות אלפי משלוחים עד הבית בעלויות של מיליוני שקלים.
עשינו מיני מכרז משלנו לשילוח. לקו הסיום הגיעה החברה הנ"ל עם עוד שתי חברות עם הצעות דומות.
את הסוף אשאיר לכם להבין לבד.
הגדילו לעשות החברות הנ"ל והגישו בג"צ כדי שיחייבו גם את דואר ישראל לגבות עמלות כדי להפוך אותן לאטרקטיביות יותר.
הן בונות על זה שהלקוח ישבר וישלם כי הוא ירצה את החבילה שלו. מה הוא כבר יכול לעשות?
מה שהחברות האלו לא מבינות שאם הן יעשו את זה מספיק פעמים הם בסוף יפלו על מישהו שיכול לגרום להן לשלם על זה.
היה לי סיפור דומה עם אחת מחברות השילוח הנ"ל שעל פניו עשתה יד עם המוכר. משלוח עד הבית בעלות אפסית ואז חיוב לא פרופורציונלי על החבילה.
כשמבקשים להחזיר את החבילה פתאום המוכר רוצה עלות לא פרופורציונלית על השילוח חזרה.
תזכורת: על פי אמנות השילוח הבינלאומיות מחיר המשלוח כולל החזרתו לשולח אם לא נאסף.
נשברתי ושילמתי את הכופר.
כמה חודשים קדימה - החברה שלי זכתה במכרז שכלל בתוכו עשרות אלפי משלוחים עד הבית בעלויות של מיליוני שקלים.
עשינו מיני מכרז משלנו לשילוח. לקו הסיום הגיעה החברה הנ"ל עם עוד שתי חברות עם הצעות דומות.
את הסוף אשאיר לכם להבין לבד.
Re: Fedex בישראל - זוועה בשירות ובתמחור
כל חברות השילוח ככה גם DHL וגם UPS.
הזמנתי משקפי שמש מעבר למע"מ שהייתי צריך לשלם כי זה מעל 75$ ביקשו מס אלוהים בגובה +- המע"מ שהייתי צריך לשלם..
שוד לאור היום.
אין אפשרות גם לא לשלם כי הם עושים את ה"שחרור" מהמכס וגובים על זה כסף אחר כך יש מס על פקיד שיושב וממלא דוח, אחרי זה מע"מ על העבודה שלהם , שאלתי אם יש אופציה שאני הייתי משחרר ונמנע מכל העלויות אז הם אמרו שלא.
לקוח שבוי.
הקטע המצחיק שהכי הוגנים זה דואר ישראל, לפחות מחייבים רק על המע"מ / מכס / מע"מ + מכס ללא תוספות הזויות כמו על קפה לעובד במשרד שהיה צריך לשחרר חבילה והיה עייף...
הזמנתי משקפי שמש מעבר למע"מ שהייתי צריך לשלם כי זה מעל 75$ ביקשו מס אלוהים בגובה +- המע"מ שהייתי צריך לשלם..
שוד לאור היום.
אין אפשרות גם לא לשלם כי הם עושים את ה"שחרור" מהמכס וגובים על זה כסף אחר כך יש מס על פקיד שיושב וממלא דוח, אחרי זה מע"מ על העבודה שלהם , שאלתי אם יש אופציה שאני הייתי משחרר ונמנע מכל העלויות אז הם אמרו שלא.
לקוח שבוי.
הקטע המצחיק שהכי הוגנים זה דואר ישראל, לפחות מחייבים רק על המע"מ / מכס / מע"מ + מכס ללא תוספות הזויות כמו על קפה לעובד במשרד שהיה צריך לשחרר חבילה והיה עייף...
- carmonle
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1285
- הצטרף: אפריל 2005
- שם מלא: ערן כרמון
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 84 פעמים
- קיבל תודות: 105 פעמים
Re: Fedex בישראל - זוועה בשירות ובתמחור
מניסיוני האישי כשלא מזמינים מאמזון DHL הכי הוגנים, לוקחים 90+ ש"ח עלות לשחרור חבילה - לא כולל מעמ באאם נדרש02/02/2021 16:51mosheva כתב: ↑ כל חברות השילוח ככה גם DHL וגם UPS.
הזמנתי משקפי שמש מעבר למע"מ שהייתי צריך לשלם כי זה מעל 75$ ביקשו מס אלוהים בגובה +- המע"מ שהייתי צריך לשלם..
שוד לאור היום.
אין אפשרות גם לא לשלם כי הם עושים את ה"שחרור" מהמכס וגובים על זה כסף אחר כך יש מס על פקיד שיושב וממלא דוח, אחרי זה מע"מ על העבודה שלהם , שאלתי אם יש אופציה שאני הייתי משחרר ונמנע מכל העלויות אז הם אמרו שלא.
לקוח שבוי.
הקטע המצחיק שהכי הוגנים זה דואר ישראל, לפחות מחייבים רק על המע"מ / מכס / מע"מ + מכס ללא תוספות הזויות כמו על קפה לעובד במשרד שהיה צריך לשחרר חבילה והיה עייף......
- carmonle
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1285
- הצטרף: אפריל 2005
- שם מלא: ערן כרמון
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 84 פעמים
- קיבל תודות: 105 פעמים
Re: Fedex בישראל - זוועה בשירות ובתמחור
כשמגיע מאמזון או מ-newegg מתקתק ( הבוקר 3/2/20 קיבלתי שילד פרו מ-newegg שהגיע עם UPS נשלח ב-28/1/20)...
בשנה האחרונה ברכישה מאיטליה של אביזרי קפה פנקו אותי במשלוח מהיר דרכם. מאוד לא אהבתי את העמלות שהשיתו עלי שיקרו מאוד את הרכישה. העדיפות שלי כשניתן זה DHL
Re: Fedex בישראל - זוועה בשירות ובתמחור
התקשרתי ל UPS לברר מה יהיו העלויות ונאמר לי שעמלת עמילות כ 290 שקל ועוד 75 עבור תשלום ה מע"מ שהם מבצעים עבורי מכספי ועוד כ 70 שקל אגרת רשימון וכנראה יהיה גם תשלום על איחסון... בקיצור לפני המע"מ העלויות יהיו כ 500 שקל.
Re: Fedex בישראל - זוועה בשירות ובתמחור
אני רוצה לעדכן שאחרי שדיברתי עם מכס נתב"ג ביום חמישי (כמובן שצריך ערימות סבלנות) והובהר לי שהחבילה עברה בידוק סטנדרטי לגמרי ואין שום עלויות מצד המדינה, העברתי את המידע הזה לפדאקס. אחרי כמה שעות חזרה אליי נציגה נחמדה והודתה שלא הייתי אומר להיות מחוייב והבטיחה לי שהחבילה תהיה אצלי בהקדם האפשרי. וכך היה, קיבלתי אותה היום בבוקר.
בקיצור אל תוותרו ודברו עם המכס לברר אם יש דברים בגו.
בקיצור אל תוותרו ודברו עם המכס לברר אם יש דברים בגו.
Re: Fedex בישראל - זוועה בשירות ובתמחור
תודה על המידע.07/02/2021 12:34Ilyan כתב: ↑ אני רוצה לעדכן שאחרי שדיברתי עם מכס נתב"ג ביום חמישי (כמובן שצריך ערימות סבלנות) והובהר לי שהחבילה עברה בידוק סטנדרטי לגמרי ואין שום עלויות מצד המדינה, העברתי את המידע הזה לפדאקס. אחרי כמה שעות חזרה אליי נציגה נחמדה והודתה שלא הייתי אומר להיות מחוייב והבטיחה לי שהחבילה תהיה אצלי בהקדם האפשרי. וכך היה, קיבלתי אותה היום בבוקר.
בקיצור אל תוותרו ודברו עם המכס לברר אם יש דברים בגו....
זה עוד המקרה הטוב כשבאמת אין מכס,
כשיש מכס (המוצר מעל 75$) הם יקחו לפחות עוד 150ש"ח ועוד מיסי מחשב על זה שהם שחררו את המוצר משם.
- rashi
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 1
- הצטרף: יוני 2022
- שם מלא: rashi bar-rashi
- מיקום: tekoa
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 1 פעם
Re: Fedex בישראל - זוועה בשירות ובתמחור
הי
אני הזמנתי תאורה מאליאקספרס הגיע לארץ בפחות משבוע.
פדאקס דרשו ממני לפתוח תיק יבוא אישי במס הכנסה וביקשו טפסים מהחברה בסין.
לא החברה ולא אני יודעים מה הטפסים שהם רוצים.
לא עונים למיילים טלפון אין.
לא יודעים להסביר מה הטופס שהם רוצים ואין להם טופס לדוגמא
וזה ככה כבר חודש
בזיון של חברה ושירות לקוחות פח במחלקת יבוא אישי.
ראו הוזהרתם
אני הזמנתי תאורה מאליאקספרס הגיע לארץ בפחות משבוע.
פדאקס דרשו ממני לפתוח תיק יבוא אישי במס הכנסה וביקשו טפסים מהחברה בסין.
לא החברה ולא אני יודעים מה הטפסים שהם רוצים.
לא עונים למיילים טלפון אין.
לא יודעים להסביר מה הטופס שהם רוצים ואין להם טופס לדוגמא
וזה ככה כבר חודש
בזיון של חברה ושירות לקוחות פח במחלקת יבוא אישי.
ראו הוזהרתם
- silverbullet
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 453
- הצטרף: מרץ 2021
- נתן תודות: 55 פעמים
- קיבל תודות: 47 פעמים
Re: Fedex בישראל - זוועה בשירות ובתמחור
מכרה שלי הזמינה יריעת בד לרכב (גג רך לקבריולט שלה) בעלות של 3000 ש"ח. מכיוון שהכתובת שלה בבית אינה מסודרת ולא מגיעים אליה דברי דואר, היא רשמה את העסק שבו היא עובדת (לא בעלת העסק) ככתובת למשלוח דואר. מפה, הבלגן התחיל.
כל ניסיונותיה להסביר להם שזה לא ייבוא מסחרי אלא ייבוא אישי והכתובת רשומה שם בגלל בעיה עם כתובת המגורים שלה, נכשלו. עשרות טלפונים ומיילים (אפילו אני ניסיתי לעזור לה) פשוט לא עזרו. בסוף היא התייאשה והשאירה את המוצר שם והוא כנראה הלך לפח (גם המוכר לא הסכים לקבל אותו בחזרה).
אני בטוח שאם פדקס העולמית יגלו שזו ההתנהלות של הסניף הישראלי, הם יפעלו לתקן את זה.
כל ניסיונותיה להסביר להם שזה לא ייבוא מסחרי אלא ייבוא אישי והכתובת רשומה שם בגלל בעיה עם כתובת המגורים שלה, נכשלו. עשרות טלפונים ומיילים (אפילו אני ניסיתי לעזור לה) פשוט לא עזרו. בסוף היא התייאשה והשאירה את המוצר שם והוא כנראה הלך לפח (גם המוכר לא הסכים לקבל אותו בחזרה).
אני בטוח שאם פדקס העולמית יגלו שזו ההתנהלות של הסניף הישראלי, הם יפעלו לתקן את זה.