לפני שבוע נשלחה אלי חבילה עם ushops ונקלטה במכס ביום שלישי שעבר. באותו יום בערב נתקבל מייל מיושופס שאני צריך
לשלוח קישור לעסקה. שלחתי והם אמרו בטיפול. רק ביום ראשון הסטטוס השתנה ל "החבילה בתהליך שחרור פרטני" וקבלתי שתי דרישות
תשלום עבור הפרש מס ואחסון. בגלל שהסכום הכללי היה נמוך שלמתי מיד. עברו עוד יומיים והחבילה עדיין במכס באותו ססטוס.
אני לתומי חשבתי שיושופס משמש כסוכן מכס שדואג לטיפול בכול התהליך מול המכס, אבל מתברר שיושופס לא עושים כלום לאחר שלטענתם
הם לא יכולים לעשות כלום מול המכס וזה אחרי שפעם קודמת הם טענו שאיש שלהם
נמצא שם ומטפל בזה. בהתכתבויות איתם אני מתרשם שאין להם מושג מה קורה וברור לי שהם לא עושים עם זה כלום.
אז קודם כול זה פוסט לגבי איכות השירות של יושופס. מאחר וזו חבילה מאוד יקרה אני מודאג.
שנית שאלה אם יש דרך שאני יכול אולי לפנות ישירות למכס ?
תודה