הזמנה מאמזון תקועה על אותו סטטוס (Aramex)

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
TeiMoney (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 22
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 0

הזמנה מאמזון תקועה על אותו סטטוס (Aramex)

נושא שלא נקרא #1 

שלום לכולם, הזמנתי מאמזון קווסט 2 ב10 החודש
ומאז ה16 שאני בודק עם המספר מעקב באתר של ARAMEX רשום "Shipment departed origin country - in flight to destination"
ראיתי שהחברה הזאת מאוד בעייתית וחבילות שנשלחו דרכם תקועות על הסטטוס כמו אצלי חודשים
באמזון רשום מועד אחרון 9 לפברואר ואני בספק אם יגיע עד אז, ניסיתי לדבר עם השירות של אמזון בצ'אט כמה פעמים ולא כ"כ עוזרים
או שאומרים לי לחכות עד המועד האחרון או שאומרים לי שיכולים להגיש בקשה להחזר אבל לא יכולים להבטיח שהמשלוח הבא לא יהיה שוב דרך ARAMEX...
בקיצור אני כבר בתסביכים לא יודע מה כדאי לעשות אשמח לשמוע אולי למישהו פה יש רעיון

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8552
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

Re: הזמנה מאמזון תקועה על אותו סטטוס (Aramex)

נושא שלא נקרא #2 

צריך לחכות בסבלנות. אין ברירה.
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

yeuda
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1422
הצטרף: דצמבר 2004
מיקום: רחובות
נתן תודות: 75 פעמים
קיבל תודות: 108 פעמים

Re: הזמנה מאמזון תקועה על אותו סטטוס (Aramex)

נושא שלא נקרא #3 

לי זה קרה עם ARAMEX לגבי 3 חבילות - כל שאר החבילות דרך חברות אחרות הגיעו מהר מאוד

לגבי ARAMEX :
אני לא מבין איך אמזון ממשיכים לעבוד עם החברה הזאת
פתחתי גם תלונה באתר של ARAMEX - והם לא עונים לתשובות שם.
בסוף הצלחתי לתפוס נציג (בתקווה אנושי) בפייסבוק - והוא טען שרק נפתחה בקשה אבל השולח לא שלח בפועל - זרק את האשמה לאמזון

לגבי אמזון :
עד שלא מגיע הזמן הם לא עושים כלום
במקרה שלי אני כבר מחכה 3 חודשים לחבילה - הראשונה לא הגיעה - ואז גם זאת ששלחו במקום לא הגיעה
כרגע הם הוציאו לי הזמנה שלישי - וביקשתי שלא ישלחו דרך ARAMEX

TeiMoney (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 22
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 0

Re: הזמנה מאמזון תקועה על אותו סטטוס (Aramex)

נושא שלא נקרא #4 

26/01/2021 16:53  
איינשטיין כתב:
צריך לחכות בסבלנות. אין ברירה.
...
26/01/2021 17:08  
yeuda כתב:
לי זה קרה עם ARAMEX לגבי 3 חבילות - כל שאר החבילות דרך חברות אחרות הגיעו מהר מאוד

לגבי ARAMEX :
אני לא מבין איך אמזון ממשיכים לעבוד עם החברה הזאת
פתחתי גם תלונה באתר של ARAMEX - והם לא עונים לתשובות שם.
בסוף הצלחתי לתפוס נציג (בתקווה אנושי) בפייסבוק - והוא טען שרק נפתחה בקשה אבל השולח לא שלח בפועל - זרק את האשמה לאמזון

לגבי אמזון :
עד שלא מגיע הזמן הם לא עושים כלום
במקרה שלי אני כבר מחכה 3 חודשים לחבילה - הראשונה לא הגיעה - ואז גם זאת ששלחו במקום לא הגיעה
כרגע הם הוציאו לי הזמנה שלישי - וביקשתי שלא ישלחו דרך ARAMEX
...
התעדכן לי כרגע שהמשלוח נחת בארץ! באתר של GCX רשום ששוחרר מהמכס ונשלח עם DTDC
ירדה לי אבן מהלב כבר התחלתי להשלים עם זה שאני יראה תחבילה רק עוד חודשיים שלוש

two-times
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 334
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 50 פעמים
קיבל תודות: 35 פעמים

Re: הזמנה מאמזון תקועה על אותו סטטוס (Aramex)

נושא שלא נקרא #5 

הסלוגן של ארארמקס זה:
"יגיע - יגיע. לא יגיע? -אז לא יגיע. חכה".

ת'כלס? לחכות זה כל מה שיש לך וכל מה שאתה יכול לעשות..

במאמר מוסגר:
אראמקס GCX זה הסיוט הגדול ביותר של כל קונה באמאזון.
אין דבר יותר גרוע בכל הקשור לרכישות באמאזון - מאשר להיכנס לססטוס הזמנה ולראות שהיא נשלחה לכאן דרך אראמקס. -אין.
אראמקס חברה לא מוצלחת שעובדים בארץ עם GCX וזו, בפער גדול, חברת השליחויות הכי גרועה בישראל.

כמה שדואר ישראל גרועים - GCX פי 2 יותר גרועים.
כי זה לא שרק מקצועית הם גרועים ורשלניים ומאבדים חבילות. הבעיה המרכזית עם GCX זה הזלזול שלהם בנמענים.

אפילו בעולם השלישי לא תמצא דבר כזה חברת שליחויות בלי מוקד טלפוני... בלי יכולת לדבר עם נציג.
בלי יכולת לקבל מענה אנושי על משלוח שהשתבש.
המקסימום שאתה יכול לעשות זה לשלוח להם 20 מיילים, ואולי על אחד מהם איזה בוט יענה לך בחזרה משהו גנרי.

זהו.

שב וחכה. יגיע - יגיע.
לא יגיע - אז לא יגיע.

אורניקו
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 526
הצטרף: ינואר 2016
נתן תודות: 70 פעמים
קיבל תודות: 101 פעמים

Re: הזמנה מאמזון תקועה על אותו סטטוס (Aramex)

נושא שלא נקרא #6 

חברת GCX קיבלה לידיה (חבילה בעבורי) ב 6 לדצמבר לאחר ששוחררה ממכס.
החבילה היתה על סטטוס "ממתין למיון" משך שבוע שלם. פניתי לשירות הלקוחות שלהם וחזרה אליי גברת אדיבה שהציגה עצמה כמנהלת שירות הלקוחות שהבטיחה שיטופל בהקדם. חלף שבוע נוסף והחבילה לא שינתה סטטוס. פניתי שוב והגברת החביבה אמרה שהיא ביקשה כרגע ממנהל המחסן הלוגיסטי לטפל בחבילה.
שבוע נוסף חלף. אותו סטטוס. הגברת טוענת שהיא עכשיו מבקשת ממנהל אחר, אחראי ה-כבר לא זוכר איזה טייטל היא נתנה לו- לטפל בעניין באופן מיידי.
עוד כמה ימים חלפו, הגברת טוענת שהיא מפעילה את כל מי שניתן כדי לטפל בעניין.
אני כותב לה מייל זועם שלקח לחבילה 3 ימים להגיע מלונדון ארצה מרגע המשלוח כולל המכס ועד שהגיע לידיהם ומאז כבר חודש תקוע אצלם בכניסה למחסן ואפילו לא עבר מיון... אני מציין שאני כמו בן ערובה אצלם ומבטיח לה שלהבא אוודא שאף חבילה שלי לא תשלח באמצעותם". למחרת היא מתקשרת לעדכן אותי שהחבילה שלי הועברה לחברת השילוח... קיבלתי אותה כעבור 3 ימים נוספים, סהכ מעל חודש מרגע שהגיעה לידי GCX....


שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”