הזמנתי סלולרי ב-700 ש"ח מבנגוד.
המוצר נשלח דרך אקסלוט וכנראה נתקע בבדיקה של המכס, הוא תקוע על סטטוס
Package held by customs/security: missing ducuments
אף אחד מאקסלוט לא יצר איתי קשר ואני רודף אחריהם כבר כמעט חודש כדי להבין מה הסטטוס של החבילה.
השבוע הגאונים נזכרו לשלוח לי שיש חוסר התאמה בין החשבונית למה שבנגוד הצהירו על החבילה וטוענים שהמכס דורש קנס של 100 ש"ח על הצהרה שקרית או משהו כזה, שאגב ממש מוזר איך הם לא ביקשו לשלם את המע"מ על החבילה אבל ניחא.
יש למישהו מושג אם במקרה כזה יש לי קייס לפתוח פנייה לפייפאל, או שכדאי להמתין עד שהמשלוח פשוט ייתקע שם/יוחזר לבנגוד ואז לפתוח את הפנייה?
אני ממש לא מתכוון לשלם קנס בגלל שבנגוד החליטו לשקר בהצהרת חבילה.
אקסלוט - מוצר תקוע חודש במכס
Re: אקסלוט - מוצר תקוע חודש במכס
באותו מצב כמוך (הזמנתי סלולרי בסכום דומה מאותו אתר). תקוע עוד מעט שלושה שבועות (הסטטוס השתנה ממסמכים חסרים לבדיקת ביטחון).
התשובה שאני מקבל מאתר המכס זה, שהגורם המטפל הינו - געש וורלדוויד. כשאני פונה אליהם והם שומעים שזאת חבילה של אקסלוט הם מיד מפנים אותי לאקסלוט בטענה שישנה הנחיה שהם אינם מטפלים בחבילות שלהם. ניסיון ליצור קשר טלפוני עם החברה -בהצלחה. עונים רק למיילים ורק כעבור יום יומיים ויותר והתשובה זהה - נא להמתין לשחרור החבילה.
כל כך מכעיס שאלו הם ספקי השירות בארץ ואין הנחיה ואכיפה לשירות מינימלי של שיחה עם נציג השירות.
אשמח לדעת גם כן מה ניתן לעשות.
התשובה שאני מקבל מאתר המכס זה, שהגורם המטפל הינו - געש וורלדוויד. כשאני פונה אליהם והם שומעים שזאת חבילה של אקסלוט הם מיד מפנים אותי לאקסלוט בטענה שישנה הנחיה שהם אינם מטפלים בחבילות שלהם. ניסיון ליצור קשר טלפוני עם החברה -בהצלחה. עונים רק למיילים ורק כעבור יום יומיים ויותר והתשובה זהה - נא להמתין לשחרור החבילה.
כל כך מכעיס שאלו הם ספקי השירות בארץ ואין הנחיה ואכיפה לשירות מינימלי של שיחה עם נציג השירות.
אשמח לדעת גם כן מה ניתן לעשות.
- aviran17 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל
- הודעות: 67
- הצטרף: ספטמבר 2013
- נתן תודות: 12 פעמים
- קיבל תודות: 5 פעמים
Re: אקסלוט - מוצר תקוע חודש במכס
ממש מתסכל, אני כבר מתלבט אם לשלם להם את עמלת השקר הזאת ולהמתין עוד חודש עד שיזיזו שם עניינים מול המכס, אם בכלל אקבל את החבילה או פשוט לפנות לpaypal אחרי הזמן המשוער לקבלת החבילה על מנת לקבל זיכוי.15/03/2021 20:01ronbubl כתב: ↑ באותו מצב כמוך (הזמנתי סלולרי בסכום דומה מאותו אתר). תקוע עוד מעט שלושה שבועות (הסטטוס השתנה ממסמכים חסרים לבדיקת ביטחון).
התשובה שאני מקבל מאתר המכס זה, שהגורם המטפל הינו - געש וורלדוויד. כשאני פונה אליהם והם שומעים שזאת חבילה של אקסלוט הם מיד מפנים אותי לאקסלוט בטענה שישנה הנחיה שהם אינם מטפלים בחבילות שלהם. ניסיון ליצור קשר טלפוני עם החברה -בהצלחה. עונים רק למיילים ורק כעבור יום יומיים ויותר והתשובה זהה - נא להמתין לשחרור החבילה.
כל כך מכעיס שאלו הם ספקי השירות בארץ ואין הנחיה ואכיפה לשירות מינימלי של שיחה עם נציג השירות.
אשמח לדעת גם כן מה ניתן לעשות....
אגב לפי מה שראיתי בפייסבוק יש עוד לא מעט שנתקעו עם אותה בעיה כמו שלנו בחודש האחרון, ככל הנראה מדובר במשלוח שלם של אקסלוט שנתפס במכס והנ"ל לא יודעים איך להתמודד.
בכל מקרה אשמח אם תעדכן מה החלטת לעשות ואיך נגמרה הסאגה שלך מולם.
Re: אקסלוט - מוצר תקוע חודש במכס
אני את הלקח שלי למדתי. אין מצב שאזמין יותר חבילות שעוברות תחת הידיים של החברה הזאת. תראו מה קורה איתם שלא בפייסבוק:
https://zuzu.chat/t/topic/42545/83
https://zuzu.chat/t/topic/42545/83