תלונות שירות סמסונג

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
istarmini (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 16943
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 1001 פעמים
קיבל תודות: 2180 פעמים

תלונות שירות סמסונג

נושא שלא נקרא #1 

יש עוד מי שקונים סמסונג עם סיפורי השרות המדהימים שלהם ?
3 קידמיים טאנוי D
סראונדים ארנדל
jvc NP5
סאבים אסקנדו+svs
מגברי כח בריסטון/רוטל/אדקום
4 אטמוס פולק

mrzo
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 168
הצטרף: מאי 2012
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 16 פעמים

Re: שרשור תגובות: סמסונג ישראל וסמליין מזמינים את חברי HT להשקת סדרות מסכי 2021-2022

נושא שלא נקרא #2 

צריך להחרים אותם
רק כך הם ילמדו שקודם כל צריך לתת שירות

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4100
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

Re: שרשור תגובות: סמסונג ישראל וסמליין מזמינים את חברי HT להשקת סדרות מסכי 2021-2022

נושא שלא נקרא #3 

חינם לא אקח מהם מסך.
חברה פח שירות פח.

economist102
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 20
הצטרף: יוני 2021
שם מלא: sharoni
מיקום: tlv
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

Re: שרשור תגובות: סמסונג ישראל וסמליין מזמינים את חברי HT להשקת סדרות מסכי 2021-2022

נושא שלא נקרא #4 

בוא תגזים יותר בסטייל: יתנו לי 5 מסכים ואלף דולר לא לוקח... חחחח תכלס הגזמה

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4100
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

Re: שרשור תגובות: סמסונג ישראל וסמליין מזמינים את חברי HT להשקת סדרות מסכי 2021-2022

נושא שלא נקרא #5 

אקונומיסט
ידוע שישראלים זה עם שאוהב שדופקים אותו
זה עוד משחר ההיסטוריה.
חברה כזו לא הייתה נכנסת לאתר שלי,אם היה לי כזה.
חבל שנותנים להם פרסום ובמה.


Eliran15
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1935
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 231 פעמים
קיבל תודות: 149 פעמים

Re: שרשור תגובות: סמסונג ישראל וסמליין מזמינים את חברי HT להשקת סדרות מסכי 2021-2022

נושא שלא נקרא #7 

04/07/2021 12:16  
MartinHSabag כתב:
ההודעות שלא קשורות לנושא, פוצלו לשירשור נפרד.
...
זה חשוב היה להשאיר שעוד אנשים יגלו ויזהרו מהשירות

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4100
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

Re: תלונות שירות סמסונג

נושא שלא נקרא #8 

אלירן
בפוסט הזה אתה רואה בדיוק,כמה הלקוח לא נחשב,אתר ישר,לא היה נותן פרסום לחברה כזו
במקום להזהיר,הם תומכים.

bonder
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 132
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 22 פעמים
קיבל תודות: 29 פעמים

Re: תלונות שירות סמסונג

נושא שלא נקרא #9 

הפיצול דווקא הגיוני, התגובות שכאן מחריבות את השרשור המקורי שצריך להשאר עינייני על המפגש ורשמים ממנו.
חוץ מזה, קיבלת במה פה לתלונות עם שרשור יעודי. אתרים אחרים היו מוחקים את ההודעות.

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

Re: תלונות שירות סמסונג

נושא שלא נקרא #10 

שמעו, אם מתקלקלת לכם הטלויזיה, לפני שאתם שוברים או זורקים תביאו לי, רצוי עם שלט וסטנד. רצוי שזו תהיה טלויזיה מעל ל 35". תודה (:



04/07/2021 12:04  
amitbak כתב:
אקונומיסט
ידוע שישראלים זה עם שאוהב שדופקים אותו
זה עוד משחר ההיסטוריה.
חברה כזו לא הייתה נכנסת לאתר שלי,אם היה לי כזה.
חבל שנותנים להם פרסום ובמה.
...
איך אמר איש חכם... "כשנותנים לאנשים את כל הטוב בעולם הם לא שמים לב, כדופקים להם סלע בראש הם שמים לב".



לא הבנתי, אין אחריות למוצרים שלהם ?
הבנו שהמקררים שלהם הם מכה... אבל שאר המוצרים הם פיתוח טוב.
וכן גם הפלאפונים לשוק של מרבית העולם עם מעבד exynos במקום snapdragon שרק בשנים האחרונות אומרים שיש בהם שיפור והשוואה, אבל כל עניין החוסר פיתוח האחיד להמונים בעייתי לדעות רבות.
בשאר הדברים זו חברה ענקית
דיי ברור שיהיו להם הרבה פשלות
המוצרים שלהם גם יקרים ביחס למתחרות ואישית לא יצא לי לבחור אותם על פני המתחרים כנראה בגלל המחיר ולא בגלל השירות.
ד"א: פחות קשור, קניתי את הנייד של LENOVO לגיימינג על אף השמועות נגד השירות של IBM כי היו לו ביצועים טובים ונראה מושקע והייתי מוכן להשקיע מחיר גבוה מהממוצע.
מכאן אני יכול להגיד לכם... תשקיע על המוצרים את הסכום אותו אתם מוכנים לאבד (אגזים: מוכנים לאבד בשנה)


גם ככה לאנשים אין תקציב למוצרי העל של החברות המובילות במיוחד לא כדי להשתדרג כל שנה.
*משהו מצחיק על סמסונג




ד"א: תפרסמו חוויות שרות אמיתיות ולא דעה כללית על החברה, זה באמת בזבוז ולא צודק סתם לזרוק מילים נגד באוויר.

dudis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1475
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 122 פעמים

Re: תלונות שירות סמסונג

נושא שלא נקרא #11 

02/07/2021 11:40  
istarmini כתב:
יש עוד מי שקונים סמסונג עם סיפורי השרות המדהימים שלהם ?
...
אולי תפרט מה הייתה הבעיה שלך עם השירות של סמסונג כי כבר מזמן לא היה פוסט על השירות "הנהדר" שלהם,

Moshe984
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1053
הצטרף: אוגוסט 2015
נתן תודות: 195 פעמים
קיבל תודות: 161 פעמים

Re: תלונות שירות סמסונג

נושא שלא נקרא #12 

יש לסמסונג שיווק חזק וגם שם חזק, מחסני חשמל דוחפים אותם חזק ללקוחות בכל הזדמנות.... ואנחנו נופלים ברשת כמו זבובים

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

Re: תלונות שירות סמסונג

נושא שלא נקרא #13 

20/07/2021 14:10  
Moshe984 כתב:
יש לסמסונג שיווק חזק וגם שם חזק, מחסני חשמל דוחפים אותם חזק ללקוחות בכל הזדמנות.... ואנחנו נופלים ברשת כמו זבובים
...
להזהר בקניה ממחסני חשמל, יש להם הרבה ציוד פח (תנורים כיריים), ניסיתי חנות אחרת ושמה אפשר היה להתמקח כמו שצריך ונתנו מוצר טוב יותר (פחות או יותר)

כן להזהר... מחיר נמוך יותר לא אומר שזה גם טוב

ד"א: קניתי מהם מקרר Sharp הכי זול עם 4 דלתות ואני לא מבסוט... או שמצטברים מים על הכלים או שהכל קופא (בטמפ' מקפיא נמוכות מאוד)
https://htmag.co.il/forum?q=dmlld3RvcGl ... E4JUQ3JUE4
אחרי שהזמנתי טכנאי במסגרת האחריות והוא לא רצה לעשות כלום בטענה שהמקרר עובד! (אשמתי שקניתי אותו בחורף ועכשיו קיץ), הציע להרחיב אחריות בתשלום X חדשי (לא כולל מדחס)...
אמרתי לו שלא צריך. עם כזה שרות אני מעדיף לחסוך את ה X כסף ולקנות מקרר חדש אם הנוכחי יהרס...

אולי אביזרי קרור (מקרר ומזגן) שנבנו בחו"ל לא יועדו לעבוד בחום בארץ

Moshe984
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1053
הצטרף: אוגוסט 2015
נתן תודות: 195 פעמים
קיבל תודות: 161 פעמים

Re: תלונות שירות סמסונג

נושא שלא נקרא #14 

לפי דעתי אין פה מדע טילים, רוצה מקרר, לפי מידה תבדוק רק LG:
תבדוק שלושה מקומות: מחסני חשמל\אתר KSP\ אתר LASTPRICE.
איפה שהכי זול יבואן מורשה או לא מורשה אין לזה חשיבות, מזמין.
בלי ביטוחים ובלי הרחבות ובלי נעליים, אחרי 7-10 שנים מעיף ומזמין חדש, וככה עם כל מוצרי החשמל בבית.
פשוט וקל.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”