קבלתי הודעה של דחיית תשלום באמצעות PAYPAL, מה שלא קרה לי מעולם. ניסיתי לשנות את כרטיס האשראי לכרטיס נוסף שיש לי ב PAYPAL אבל זה לא עזר.
מה שהטריד אותי במיוחד זה שאין דרך פשוטה אם בכלל ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלהם....פעם היית "משוחח" עם EVA הרובוטית ואז היית מועבר לנציג אנושי. ומאז הקורונה דבר ללאמפה.
בסוף שילמתי באמצעות האפליקציה של עלי בטלפון והתשלום עבר. (אני לא נוהג להשתמש באפליקציה שלהם בטלפון אלא רק בדפדפן במחשב).
בגדול - אני שוקל את המשך הרכישות מעלי אקספרס באופן כללי לאור הקושי ביצירת קשר עם התמיכה ואחוז תקלות של מספר רכיבים שרכשתי מהם במיוחד לאחר סיום ה"הגנה" של PAYPAL
יש ברשותי למשל מספר זכרונות DDR4 תקולים שנרכשו לפני כשנה וחצי והיצרן (GLOWAY) מתנער מכל אחריות בפניות שלי לשירות הלקוחות במייל, ודורש שאפנה למוכרים מעלי אקספרס בלבד לצורך מימוש האחריות.
אחת החנויות שרכשתי ממנה את הזכרונות כבר לא מוכרת שום מוצר, אבל יצרתי קשר עם המוכר שביקש שאשלח אליו את הזכרונות התקולים על חשבוני ושאשלם עבור המשלוחים אבל כבר כמה ימים לא מספק כתובת למשלוח הזכרונות.....אני חושב שאפשר להגיד קדיש על הזכרונות....
הייתה לי בעיית תשלום בעליאקספרס שנפתרה וקצת מחשבות על המשך רכישות מהאתר
Re: הייתה לי בעיית תשלום בעליאקספרס שנפתרה וקצת מחשבות על המשך רכישות מהאתר
בעבר גם באיביי לא היה אפשר לדבר עם אף אחד. אני פשוט מגביל את מה שכדאי לקנות בכל ערוץ קניה.
מבחינתי אליאקס הוא לדברים זולים מסין, בלי ציפייה אמיתית לאחריות.
RAM - עדיף מחברות מוכרות, וערוצי קניה מערביים.
גם בגלל שבזה חשובה יותר אמינות (אם כי ב-RAM אפשר להמר, באחסון כבר ממש לא כדאי.)
מבחינתי אליאקס הוא לדברים זולים מסין, בלי ציפייה אמיתית לאחריות.
RAM - עדיף מחברות מוכרות, וערוצי קניה מערביים.
גם בגלל שבזה חשובה יותר אמינות (אם כי ב-RAM אפשר להמר, באחסון כבר ממש לא כדאי.)
נערך לאחרונה על ידי jtk ב 28/09/2021 20:30, נערך פעם 1 בסך הכל.
- Fish72 (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3027
- הצטרף: פברואר 2007
- מיקום: ת"א
- נתן תודות: 956 פעמים
- קיבל תודות: 335 פעמים
Re: הייתה לי בעיית תשלום בעליאקספרס שנפתרה וקצת מחשבות על המשך רכישות מהאתר
כן בהחלט מסכים איתך. הגבלת רכישה למוצרים זולים תוך כדי הבנה שעלולה להיות בעיה במימוש האחריות. תודה28/09/2021 19:55jtk כתב: ↑ בעבר גם באיביי לא היה אפשר לדבר עם אף אחד. אני פשוט מגביל את מה שכדאי לקנות בכל ערוץ קניה.
מבחינתי אליאקס הוא לדברים זולים מסין, בלי ציפייה אמיתית לאחריות.
RAM - עדיף מחברות מוכרות, וערוצי קניה מערביים....
Re: הייתה לי בעיית תשלום בעליאקספרס שנפתרה וקצת מחשבות על המשך רכישות מהאתר
אתה באמת מצפה לממש אחריות על מוצר שרכשת בעליאקספרס לפני שנה וחצי?28/09/2021 1:08Fish72 כתב: ↑ יש ברשותי למשל מספר זכרונות DDR4 תקולים שנרכשו לפני כשנה וחצי והיצרן (GLOWAY) מתנער מכל אחריות בפניות שלי לשירות הלקוחות במייל, ודורש שאפנה למוכרים מעלי אקספרס בלבד לצורך מימוש האחריות....
אני קונה מזה שנים מחנויות בעלי אקספרס מוצרים ששווים מאות דולרים, ללא כל בעיה.
איכות השירות שתקבל מהחנות בה אתה רוכש תלויה בעיקר במוניטין שצברה עם השנים.
מוצרים חדשים בהזדמנות!
https://cutt.ly/xl459TY
https://cutt.ly/xl459TY
- Fish72 (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3027
- הצטרף: פברואר 2007
- מיקום: ת"א
- נתן תודות: 956 פעמים
- קיבל תודות: 335 פעמים
Re: הייתה לי בעיית תשלום בעליאקספרס שנפתרה וקצת מחשבות על המשך רכישות מהאתר
בעבר הוחלפו לי מוצרים גם כמעט לאחר 3 שנים ממועד הרכישה, אמנם דובר על מוצרים בערך של כמה עשרות דולרים אבל בכל זאת הנושא טופל. כנראה שבאמת צריך מזל כדי לקבל את האחריות המובטחת מעלי אקספרס.28/09/2021 20:52lasik כתב: ↑אתה באמת מצפה לממש אחריות על מוצר שרכשת בעליאקספרס לפני שנה וחצי?28/09/2021 1:08Fish72 כתב: ↑ יש ברשותי למשל מספר זכרונות DDR4 תקולים שנרכשו לפני כשנה וחצי והיצרן (GLOWAY) מתנער מכל אחריות בפניות שלי לשירות הלקוחות במייל, ודורש שאפנה למוכרים מעלי אקספרס בלבד לצורך מימוש האחריות....
אני קונה מזה שנים מחנויות בעלי אקספרס מוצרים ששווים מאות דולרים, ללא כל בעיה.
איכות השירות שתקבל מהחנות בה אתה רוכש תלויה בעיקר במוניטין שצברה עם השנים....
מה שחורה לי זה שאני אמור לקבל אחריות במקרה המסוים הנוכחי מיצרן הזכרונות שזה יצרן לא קטן אשר מוכר הרבה בעלי, ולא בהכרח מהמוכר, אבל הוא מתנער מאחריות ומפנה למוכר. אני חושב שכאן ניתן לראות את המנטליות הסינית באופן כללי שמעוניינת בעיקר למכור ומעדיפים שלא להתמודד עם מתן שירות ולמרוח אותך בסיפורים, במיוחד כשאין לך הגנה כמו של PAYPAL או של עלי עצמם.
זה לא שהיו לי תקוות גבוהות לקבלת שירות מעלי אקספרס. אני רוכש ציוד באלפי דולרים בשנה ואחוז התקלות ברוב המקרים נמוך עד אפסי.אני גם משתדל לרכוש דברים שהם אמינים יחסית (זכרונות/דיסקים ממותגים כמו KINGSPEC שהיה לי נסיון מצויין איתם, מחשבים מוקטנים מ-3 יצרנים שמוכרים הרבה) אבל ציפיתי לפחות מאחריות יצרן על רכיבים כמו זכרון.
מעדיף לבלוע את הצפרדע של הזכרונות התקולים שעלו כ-120 דולר מאשר לקחת ללב. היום אני יכול לרכוש בפחות מהמחיר הזה זכרונות איכותיים יותר מאמזון.
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: הייתה לי בעיית תשלום בעליאקספרס שנפתרה וקצת מחשבות על המשך רכישות מהאתר
...
בדיוק. מאתרים סיניים קונים רק מוצרים זולים מתוך הבנה שאין שירות או אחריות. פשוט.
היה דיון שלם על זה:
https://htmag.co.il/phpbb/viewtopic.php ... 7%99%D7%9D
- Fish72 (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3027
- הצטרף: פברואר 2007
- מיקום: ת"א
- נתן תודות: 956 פעמים
- קיבל תודות: 335 פעמים
Re: הייתה לי בעיית תשלום בעליאקספרס שנפתרה וקצת מחשבות על המשך רכישות מהאתר
[/quote]
בדיוק. מאתרים סיניים קונים רק מוצרים זולים מתוך הבנה שאין שירות או אחריות. פשוט.
היה דיון שלם על זה:
https://htmag.co.il/phpbb/viewtopic.php ... 7%99%D7%9D
[/quote]
תודה על הלינק
בדיוק. מאתרים סיניים קונים רק מוצרים זולים מתוך הבנה שאין שירות או אחריות. פשוט.
היה דיון שלם על זה:
https://htmag.co.il/phpbb/viewtopic.php ... 7%99%D7%9D
[/quote]
תודה על הלינק
- yossipeleg
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 213
- הצטרף: ספטמבר 2021
- שם מלא: יוסי פלג
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 5 פעמים
- קיבל תודות: 51 פעמים
Re: הייתה לי בעיית תשלום בעליאקספרס שנפתרה וקצת מחשבות על המשך רכישות מהאתר
לא מדוייק.
זה תלוי בסוג המוצר ובחנות הספציפית.
לדוגמה - מוצרים של שיומי מהחנות הרשמית אפשר לקנות בשקט.
קניתי כבר עשרות טלפונים וסטרימרים מאליאקספרס ומעולם לא היתה לי שום בעיה.
אבל מוצרי אחסון ו RAM רק מאמזון.
זה תלוי בסוג המוצר ובחנות הספציפית.
לדוגמה - מוצרים של שיומי מהחנות הרשמית אפשר לקנות בשקט.
קניתי כבר עשרות טלפונים וסטרימרים מאליאקספרס ומעולם לא היתה לי שום בעיה.
אבל מוצרי אחסון ו RAM רק מאמזון.