שלום לכולם
הזמנתי מוצר מאמזון אנגליה ובחרתי שיטת משלוח מהיר (2-4 ימים ) AmazonGlobal Priority
שהמוצר הוזמן היה מצויין שיש במלאי .
למחרת העסקה התכתבתי לגבי זמן המשלוח ושם טענו שהמוצר לא במלאי כרגע ואקבל מייל ברגע חזרת המוצר למלאי !(600 פואנד עלות המוצר )
אז או שאמזון התחילו להיות אליאקספרס או שאני לא מבין את ההתנהלות שלהם
amazon עזרה
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: amazon עזרה
כפי שהנחתי - לא קנית מאמזון, קנית ממוכר צד שלישי שמשתמש באמזון כפלטפורמת המכירות, דבר שונה לחלוטין. באמזון תמיד מומלץ לרכוש או ישירות מאמזון עצמה או במקרה הכי גרוע ממוכר שנמצא תחת מטריית הישרות שנקראת Fulfilled by Amazon. כל השאר הם לא אמזון כמעט בשום צורה:
https://www.amazon.com/gp/help/customer ... GYPUFUY8TQ
ממילץ לך בחום לעבור על זה שלא תתקל במצבים זהים בעתיד- ידע זה כח:
viewtopic.php?t=237364&utm_source=
https://www.hometheater.co.il/vt284213.html
ד"א- רשום בפירוש בדף המוצר שהוא מגיע למלאי בעתיד:
Arrives: Tuesday, Dec 7
זמן המשלוח מתייחס לזמן מהרגע שהמוצר נכנס למלאי ויוצא אליך, ללא לזמן אספקה כולל - חשוב להבין את זה.
בכל מקרה זה עדיין אמזון מהבחינה הזו שאם החלטת שזה לא לרוחך - פשוט בטל ותקבל את הכסף בחזרה.
https://www.amazon.com/gp/help/customer ... GYPUFUY8TQ
ממילץ לך בחום לעבור על זה שלא תתקל במצבים זהים בעתיד- ידע זה כח:
viewtopic.php?t=237364&utm_source=
https://www.hometheater.co.il/vt284213.html
ד"א- רשום בפירוש בדף המוצר שהוא מגיע למלאי בעתיד:
Arrives: Tuesday, Dec 7
זמן המשלוח מתייחס לזמן מהרגע שהמוצר נכנס למלאי ויוצא אליך, ללא לזמן אספקה כולל - חשוב להבין את זה.
בכל מקרה זה עדיין אמזון מהבחינה הזו שאם החלטת שזה לא לרוחך - פשוט בטל ותקבל את הכסף בחזרה.
נערך לאחרונה על ידי Huber ב 28/11/2021 13:24, נערך פעם 1 בסך הכל.
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: amazon עזרה
shay820 - מהיכן זה נשלח זה לא הנושא פה. מי המוכר זה הנושא. ורשום בפירוש שאמזון הוא לא המוכר, אין פה הרבה אפשרות לבלבול.
שוב, כפי שציינתי למעלה (ערכתי אז אולי לא ראית), אתה עדיין יכול לבטל ולקבל את הכסף חזרה (אם בכלל חייבו, מניסיוני באמזון לא מחייבים לפני שיוצא).
שוב, כפי שציינתי למעלה (ערכתי אז אולי לא ראית), אתה עדיין יכול לבטל ולקבל את הכסף חזרה (אם בכלל חייבו, מניסיוני באמזון לא מחייבים לפני שיוצא).
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: amazon עזרה
סיכון? שירות - השירות הוא שירות צד שלישי ולא שירות אמזון. זה לא אומר שהוא יהיה רע, הוא בטוח יהיה יותר טוב מכל אתר סיני למשל (אמזון עדיין מכריחה את המוכרים שלה לעמוד בסטנדרט מסויים ומי שלא עומד בו מאבד את הזכות למכור תחתיה), אבל זה לא יהיה אמזון. אם מצאת את המוצר נמכר ע"י אמזון במחיר קרוב- עדיף. אם לא, זה עדיין יותר טוב מלרכוש באיביי/אליאקפסרס וכו.
ד"א - לפי דף החנות יש להם דווקא ביקורות טובות מאוד (כרגע 100 אחוז שביעות רצון קונים):
https://www.amazon.co.uk/dp/B07LDWRB9N/ ... deals00-21
ד"א - לפי דף החנות יש להם דווקא ביקורות טובות מאוד (כרגע 100 אחוז שביעות רצון קונים):
https://www.amazon.co.uk/dp/B07LDWRB9N/ ... deals00-21
- רונן
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5559
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: מול המחשב
- נתן תודות: 1053 פעמים
- קיבל תודות: 152 פעמים
Re: amazon עזרה
סתם לידיעה, יש להוסיף למחיר המוצר + £63.89 משלוח ועוד מיסים לארץ.28/11/2021 12:43shay820 כתב: ↑ שלום לכולם
הזמנתי מוצר מאמזון אנגליה ובחרתי שיטת משלוח מהיר (2-4 ימים ) AmazonGlobal Priority
שהמוצר הוזמן היה מצויין שיש במלאי .
למחרת העסקה התכתבתי לגבי זמן המשלוח ושם טענו שהמוצר לא במלאי כרגע ואקבל מייל ברגע חזרת המוצר למלאי !(600 פואנד עלות המוצר )
אז או שאמזון התחילו להיות אליאקספרס או שאני לא מבין את ההתנהלות שלהם...
סה״ע 700 פאונד.
בעצם ראה בדולר כמה יוצא.
- shay820 (פותח השרשור)
- חבר ותיק
- הודעות: 2115
- הצטרף: אוגוסט 2005
- מיקום: אבן יהודה
- נתן תודות: 231 פעמים
- קיבל תודות: 75 פעמים
Re: amazon עזרה
לא תאמינו. קבלתי הודעה אחרי 5 ימים שהמשלוח מבוטל, בטענה שהם לא מסוגלים לשלוח לארץ היעד. (השולח זה אמאזון)
ומאחר והם לא ביצעו חיוב זה בהתאם לחוק
ומאחר והם לא ביצעו חיוב זה בהתאם לחוק
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: amazon עזרה
shay820 - הנה, מצאת עוד סיכון שבלהזמין ממוכר צד שלישי
עיצה שלי - אם זה אפשרי כמובן, תמיד להתרכז באמזון כמוכר. להזכירך יש אמזון גם בגרמניה/צרפת/ספרד וכו וכולם מתאימים מבחינת מתח לארץ.
עיצה שלי - אם זה אפשרי כמובן, תמיד להתרכז באמזון כמוכר. להזכירך יש אמזון גם בגרמניה/צרפת/ספרד וכו וכולם מתאימים מבחינת מתח לארץ.