אני עובר מדי פעם על דף ה-automatic payments של פייפאל כדי לראות שכל מה שמופיע שם הגיוני ושלא יהיו לי חידושים אוטומטיים של מנויים שאני לא מעוניין בהם יותר. הפעם כשבדקתי את הדף הופתעתי לגלות ברשימה את LastPrice. לא זכור לי שעשיתי שם מנוי עבור משהו, אבל מסתבר שהם יצרו עבורי חיוב אוטומטי עבור מוצר שרכשתי שם באוקטובר.
לא ברור לי מה LastPrice התכוונו לעשות עם החיוב האוטומטי הזה והאם הם יכולים פשוט לגבות את אותו הסכום שוב, אבל כמובן שמחקתי אותם מהרשימה. התמיכה שלהם חסרת תועלת ולא הצלחתי לקבל מהם הסבר הגיוני מדוע הם יצרו חיוב מהסוג הזה במקום פשוט חיוב חד פעמי עבור המוצר שקניתי.
מישהו הזמין לאחרונה מ-lastprice.co.il ושילם בפייפאל? כדאי שתבדקו את החשבון שלכם
Re: מישהו הזמין לאחרונה מ-lastprice.co.il ושילם בפייפאל? כדאי שתבדקו את החשבון שלכם
אני יודע שיש להם חבר מועדון שצריך לחדש כל שנה, אולי הם רשמו לך מנוי מתחדש אוטומטית, למרות שזה לא בסדר שלא הודיעו לך.
- boren (פותח השרשור)
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3777
- הצטרף: דצמבר 2009
- שם מלא: אורן
- נתן תודות: 286 פעמים
- קיבל תודות: 493 פעמים
Re: מישהו הזמין לאחרונה מ-lastprice.co.il ושילם בפייפאל? כדאי שתבדקו את החשבון שלכם
זה לא חברות מועדון. הסכום 94 ש"ח הוא המחיר המדוייק של המוצר שקניתי.
Re: מישהו הזמין לאחרונה מ-lastprice.co.il ושילם בפייפאל? כדאי שתבדקו את החשבון שלכם
בדקתי עכשו וגם אצלי זה ככה אבל, למרות שזה רשום באותה עמודה, לא מדובר בתשלום מתחדש (recurring) אלא בתשלום אוטומטי בלבד.
זה אומר שברכישה מ-LAST PRICE ניתן לשלם בלחיצת כפתור אחת ולזרז את התהליך.
אני מסכים שזה לא בסדר שהם לא מודיעים על זה ללקוח וזאת די חוצפה שלתמיכה שלהם אין מושג מזה.
זה אומר שברכישה מ-LAST PRICE ניתן לשלם בלחיצת כפתור אחת ולזרז את התהליך.
אני מסכים שזה לא בסדר שהם לא מודיעים על זה ללקוח וזאת די חוצפה שלתמיכה שלהם אין מושג מזה.