חוויית שירות בהזמנה מ IDGU

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
sprunknwn (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 228
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 25 פעמים

חוויית שירות בהזמנה מ IDGU

נושא שלא נקרא #1 

אהלן חברים,

בבלאק פריידי מצאתי אחלה דיל על רמקולים של סוני, גם באתר של סוני וגם בעוד כמה חנויות כמו בסטביי, פוקוס קמרה וכו.
חיפשתי דרך לשלוח לארץ ומצאתי במקרה את אידגו (IDGU).
לא הכרתי אותם לפני אבל ראיתי כמה אנשים שרשמו אותם כאופציות בין אופציות אחרות כמו USHOPS.
בגלל שיש להם שירות שבו הלקוח נותן להם לינק למוצר שהוא רוצה והם מספקים תמחור או הצעת מחיר לאותו מוצר כולל קניה ומשלוח עד הבית, "בלי הפתעות" הם אומרים, הלכתי על זה.
נתתי להם שני לינקים לשני זוגות של רמקולים שרציתי, קיבלתי הצעת מחיר שעם ההנחה של בלאק פריידי, הייתה מקובלת עליי ושלחתי את ההזמנה.
המשלוח מהספק המקורי בתוך ארה"ב - 2-4 ימי עסקים.
יצרתי קשר עם IDGU אחרי שבוע.
"ההזמנה בדרך למחסנים שלנו".
אפשר לקבל פרטים על ההזמנה, מספר מעקב, משהו? לבדוק אם יש איזושהי בעיה במשלוח, שהיא אכן יצאה מהספק?
"ההזמנה בדרך למחסנים שלנו".
חיכיתי עוד שבוע.
יצרתי איתם קשר כי ראיתי שסטטוס ההזמנה עדיין נשאר אותו דבר מהיום שהזמנתי - "הזמנתך נרכשה ובדרך למחסן".
אחרי צ'אט עם אחת הנציגות, הובטח לי שיבררו את העניין.
הם לא היו מוכנים לתת לי את המספר הזמנה אצל הספק כי היא מכילה "פרטים אישיים" (שאגב, ההזמנה מכילה רק את הכתובת שלהם - השם שמופיע בה עדיין שלי, אין שום פרטים אישיים חוץ מזה).
יום לאחר מכן אני מקבל מייל שההזמנה בוטלה על ידי הספק ונשלח להם מייל לגבי זה, שלושה ימים לפני שפניתי אליהם בצ'אט.
למה בוטלה? כי ההבטחות ל"אנחנו נדאג להזמנה והנה הצעת מחיר ללא הפתעות" נשארות בגדר הבטחות.
ברגע שהם מבצעים כמה וכמה הזמנות מאותו אתר/ספק, רוב הספקים מסמנים אותם כמקום מסחרי ומפסיקים לשלוח אליהם מוצרים ומבטלים הזמנות. את זה, הם לא יספרו לכם.
בנוסף, הם לא עוקבים אחרי הזמנות, לא מתעדכנים מול הספק, לא מעדכנים את סטטוס ההזמנה באתר שלהם ובאופן כללי לא עושים שום דבר מעבר לרכישה של ההזמנה עצמה וכמובן החיוב של הכרטיס/פייפל שלי.

אחרי שגילינו שההזמנה בוטלה, מיותר לציין שהייתי מאוד מאוכזב כי המבצע נגמר, המחירים עלו.
עשיתי חיפוש ומצאתי עוד אתר שמוכר את המוצרים במחיר סביר (לא מבצע שמוזיל את הקניה בכ-400 דולר כמו קודם).
יצרתי איתם קשר ושאלתי אם האתר הזה כן שולח אליהם והאם תהיה בעיה איתו.
נאמר לי שהם לא עשו הרבה הזמנות עם האתר הזה וכנראה שהוא יעבוד.
הוספתי את ההפרש למחיר החדש והם היו נחמדים במידה להוריד לי 20$ מהתוספת משלוח/מיסים.

הפעם לא הייתה להם בעיה לשלוח לי את החשבונית קניה למרות ה"פרטים האישיים" והרגשתי הרבה יותר בנוח עכשיו שלי יש איזושהי שליטה על התהליך.
יומיים לאחר מכן, ההזמנה כבר הייתה אצלהם במחסנים עם אישור קבלה (בניגוד למשלוחים בארץ או חברות שילוח ישראליות, אצלהם עד 2 ימי עסקים זה עד 2 ימי עסקים, גם בתקופות חגים, בלאק פריידי/נובמבר, סייבר מונדיי וכו).
יצרתי קשר עם IDGU שוב והראתי להם שהחבילה אכן נשלחה מהספק והגיעה אליהם למחסנים.
נאמר לי שבגלל שזה הגיע כבר ביום שלישי (שבוע שעבר), זה ייצא עם הטיסה בשבת.

יצרתי איתם קשר היום שוב לברר אם היא אכן יצאה.
"הזמנתך בטיפול" וסגרו את הצ'אט.
כל נסיון להשיג אותם אחרי לא צלח. אני ראשון בתור בצ'אט כבר שעתיים והם לא מוכנים לענות.
לא עונים למיילים.
סטטוס הזמנה נשאר בעינו - "הזמנתך נרכשה ובדרך למחסן".

מה עושים? יש למישהו טלפון איך אפשר ליצור איתם קשר?

מיותר לציין שאלא אם כן הם ישפרו את השירות בצורה ניכרת, זאת ההזמנה הראשונה והאחרונה שאני אבצע דרכם.
לכל מי שמתכנן לעבוד איתם, ראו הוזהרתם.

yossix
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 363
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 24 פעמים

Re: חוויית שירות בהזמנה מ IDGU

נושא שלא נקרא #2 

אני כתבתי עליהם לא פעם והשתמשתי המון בשירות שלהם מארה"ב ומבריטניה.
צריך סבלנות איתם לפעמים כי הדברים לוקחים לפעמים זמן
יחד עם זאת, תמיד קיבלתי מענה בצ'אט וכשביקשתי במייל שמישהו ייצור איתי קשר טלפוני הם תמיד התקשרו.
פשוט תמתין בסבלנות והמוצר יגיע בסוף

sprunknwn (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 228
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 25 פעמים

Re: חוויית שירות בהזמנה מ IDGU

נושא שלא נקרא #3 

אני לא חושב שחסרה לי סבלנות פשוט כל עניין המעקב/עדכונים, לא קיים.
בגלל שהייתי סבלני מידי ויצרתי איתם קשר רק שבוע אחרי ההזמנה המקורית ואז חיכיתי עוד שבוע לבדוק מה המצב, פיספסתי מבצע שחסך לי 200 דולר מהמחיר המקורי.
עם כל הכבוד לסבלנות, בנוגע למבצעים, לפעמים זה עניין של כמה שעות והמבצע נגמר.
פה הזמנתי ב 23.11, היה זמן למצוא ספק אחר לפני סוף החודש אם רק היו מתעדכנים מול הספק איפה החבילה. מצער.
יש הרגשה שאם נופלים על נציג טוב, מקבלים מענה.
אם לא, העתק/הדבק.
אגב, אחרי שהם לא ענו בצ'אט ובמייל, כתבתי להם שוב, מייל מפורט עם כל השתלשלות האירועים וגם שאתחיל בתהליך מול פייפל אם לא אקבל עדכון מה קורה.
קיבלתי מייל חזרה שהם מתנצלים על אי הנעימות, הייתה תקלה בצ'אט ושהמחסנים שלהם סגורים בראשון אז הם יעדכנו אותי מחר.

כרגע כל שנותר זה להמתין בסבלנות אם החבילה כבר אצלהם.

sprunknwn (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 228
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 25 פעמים

Re: חוויית שירות בהזמנה מ IDGU

נושא שלא נקרא #4 

עדכון - אמרו שבראשון המחסנים סגורים ויחזרו אליי בשני.
אף אחד כמובן לא יצר איתי קשר ביום שני.
היום, יום שלישי, לא מייל ולא כלום, הסטטוס הזמנה באתר עודכן ל "התקבלה במחסן, מחכה לטיסה".
החבילה התקבלה אצלהם במחסנים כבר ביום שלישי שבוע שעבר.
שבוע אחרי, הסטטוס רק עודכן אצלהם ובמקום שהיא תצא בטיסה שבת של ה 11.12, היא עוד מחכה לטיסה.

מהאתר של IDGU -

"למה כדאי לרכוש ב-idgu ?

* שרות לקוחות מקצועי ומהימן דובר עברית. ניתן להשיג אותנו בטלפון, צ’ט לייב, טופס צור קשר - אכן, דוברים עברית. חוץ מזה, אין שום טלפון שבו אפשר להשיג אותם, התא קולי שלהם מפנה לצ'אט שלא זמין חצי מהזמן, בחצי השני יש "תקלה" - שעות העבודה שלהם בין 9:00-16:30. השעה 11:55 והצ'ט לא זמין.
למיילים הם חוזרים פעם כן פעם לא.
* מעקב צמוד אחר החבילות שנשלחות לביתכם. - בדיחה. לא רק שהם לא עוקבים ביוזמתם, הם לא עוקבים גם אחרי שמבקשים עדכון.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”