מילה טובה לשירות של דר גב

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
dmitrys (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1809
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 150 פעמים
קיבל תודות: 181 פעמים

מילה טובה לשירות של דר גב

נושא שלא נקרא #1 

גם חוויות שירות חיוביות צריך לשתף. נדיר בארץ, אז כדאי לדעת למי יש שירות טוב.

קניתי כיסא של דר גב בשנה שעברה. לא מזמן הילדים שברו לי את גב הכיסא וגם הצליחו לקרוע את הפומפה הקטנה שממלאת החלק התחתון של הגב.
פניתי לשירות טלפוני ואלה אמרו לי שצריך לבדוק את הכיסא ושאביא אותו לחנות הקרובה לביתי.
הבאתי, והמוכר הנחמד בדק במחשב ומצא שיש לי עוד יומיים אחריות. הם סופרים אחריות לא מיום הרכישה אלא מיום המסירה.
למרות שהיה ברור שהם לא אשמים במה שקרה לכיסא, ולמרות שנשארו רק יומיים לתום שנת האחריות, הם הציעו לי לתקן את הכיסא על חשבונם.
לקח כ 3 שבועות, אבל תיקנו לי הכל ולא לקחו כסף.

עוד חברות שהייתה לי חווית שירות חיובית בעבר - איקאה, נספרסו ודלתות פנדור.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”