כשהמתקין מגיע לחבר לכם תנור / מכונת כביסה / מקרר / מדיח וכו'
תמיד יש את נאום הרחבת האחריות. שלמו עוד סכום, או סכום קבוע בחודש ותיהנו מאחריות מקיפה על הכול.
והכי חשוב, "על הכרטיס".
בעד/נגד?
הרחבת אחריות / ביטוח מוצרים ביום ההתקנה
- Arthur_Morgan (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 327
- הצטרף: מאי 2020
- נתן תודות: 69 פעמים
- קיבל תודות: 13 פעמים
Re: הרחבת אחריות / ביטוח מוצרים ביום ההתקנה
אישית נגד התופעה וזה רק בגלל שה"טכנאים" שמגיעים הם יותר אנשי מכירות מאשר אנשי מקצוע בפועל ולכן הרמה שלהם נמוכה.
מה שכן משותף להרבה מהמוצרים היום זה שעל מנועים יש אחריות ל5-10 שנים (נגיד במקרה של מכונת כביסה/מקרר) אך על כל האלקטרוניקה(לרוב כרטיס כמו שאמרת) רק שנה ואז לך תחפש..
אני זוכר שההורים שלי קנו מכונת כביסה LG עם אפשרות לתוכניות חכמות, הפעלה מרחוק והשהייה דרך אפלקציה בפלאפון והטכנאי אשכרה המליץ לא להשתמש בזה כי בטענה שזה הורס את הכרטיס מהר יותר (בגלל המשתמשים החסרי ידע? או שLG מייצרים מוצר נחות? לא ברור).
מה שכן משותף להרבה מהמוצרים היום זה שעל מנועים יש אחריות ל5-10 שנים (נגיד במקרה של מכונת כביסה/מקרר) אך על כל האלקטרוניקה(לרוב כרטיס כמו שאמרת) רק שנה ואז לך תחפש..
אני זוכר שההורים שלי קנו מכונת כביסה LG עם אפשרות לתוכניות חכמות, הפעלה מרחוק והשהייה דרך אפלקציה בפלאפון והטכנאי אשכרה המליץ לא להשתמש בזה כי בטענה שזה הורס את הכרטיס מהר יותר (בגלל המשתמשים החסרי ידע? או שLG מייצרים מוצר נחות? לא ברור).
Re: הרחבת אחריות / ביטוח מוצרים ביום ההתקנה
במילה אחת: בבל"ת03/08/2021 10:44Haimbin כתב: ↑ אני זוכר שההורים שלי קנו מכונת כביסה LG עם אפשרות לתוכניות חכמות, הפעלה מרחוק והשהייה דרך אפלקציה בפלאפון והטכנאי אשכרה המליץ לא להשתמש בזה כי בטענה שזה הורס את הכרטיס מהר יותר (בגלל המשתמשים החסרי ידע? או שLG מייצרים מוצר נחות? לא ברור)....
הסיבה האמיתית היא שכל עניין האפליקציה והפיצ'רים המתקדמים הם תלויי תוכנה בעיקר. ככל שמכשיר והתוכנה יותר מורכבת כך יש יותר סיכוי לבאגים וגם לקשיים בתפעול. זה אומר שהשירות לקוחות והטכנאים צריכים לעבור הכשרות הרבה יותר מקיפות ומתעדכנות כל הזמן בשביל לדעת להסביר ולפתור "תקלות" שקשורות להגדרות מתקדמות בלי שיאלצו לשלוח טכנאי בכל פעם. ובלי קשר יאלץ את השירות לבלות הרבה יותר זמן בטלפון עם הלקוח כי מדובר בתהליכים יותר ארוכים ומסובכים להסבר.
מהיכרות עם רמת שירות הלקוחות\טכנאים של נותני שירות הרבה מקרים יאלצו להגיע לנציג בכיר או שיופנה לטכנאי שיגיע ויזמין טכנאי בכיר כי לא ידע לפתור את התקלה.
הרבה יותר קל לאבחן\לפתור תקלות כשמדובר רק בחומרה ויש קוד שגיאה ברור שמכוון אותם לאיזה רכיב\כרטיס לבדוק\להחליף וגם אז הם לא תמיד מצליחים בנסיון הראשון.
אז עדיף להם לספר סיפור מטומטם על זה שהשימוש בזה יקלקל יותר מהר את הכרטיס מאשר להשקיע המון משאבים בלפתור בעיות שיעלו משימוש של צרכנים לא מיומנים בפיצ'רים מתקדמים.
נערך לאחרונה על ידי gildmor ב 03/08/2021 14:05, נערך פעם 1 בסך הכל.
Re: הרחבת אחריות / ביטוח מוצרים ביום ההתקנה
כל דבר לגופו והמחיר שמציעים לביטוח וכמה שנים.
בכל מקרה לא לעשות כלום דרך הטכנאי. שאומר רק עכשיו רק היום... בולשיט.
לשמוע פרטים.
לבקש שישאיר את המסמך. לקרוא לבד ולהבין מה כלול באחריות.
אם לא משאיר שום דבר כתוב להתקשר לחברה ולבקש מהם.
ולעשות דרכם אחרי שאתה קורא על מה שאתה משלם. ולא מה שהטכנאי אמר...
בכל מקרה לא לעשות כלום דרך הטכנאי. שאומר רק עכשיו רק היום... בולשיט.
לשמוע פרטים.
לבקש שישאיר את המסמך. לקרוא לבד ולהבין מה כלול באחריות.
אם לא משאיר שום דבר כתוב להתקשר לחברה ולבקש מהם.
ולעשות דרכם אחרי שאתה קורא על מה שאתה משלם. ולא מה שהטכנאי אמר...