את המכשיר אני שולח בתוך אר"הב לגיסי אשר יביא אותו איתו ארצה .
ההתלבטות שלי היא האם להזמין דרך אמאזון או דרך היצרן ?
דרך אמאזון השולח והמוכר הם OPPO DIGITAL
האם יש משמעות מבחינת שירות ותמיכה ?
בהנחה והעלויות דומות ממי כדאי להזמין ???
אשמח לתשובה בהקדם - על המשלוח להגיע עד ה 13 לינואר .!!!
oppo 203 מארה"ב-דרך אמאזון או ישירות מהיצרן ,די דחוף אני חייב להזמין בהקדם!
- istarmini
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 16943
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 1001 פעמים
- קיבל תודות: 2180 פעמים
תראה העסק קצת מסתבך בגלל שגיסך מביא לך
מבחינת אמזון ואופו הם לא מכירים את הקונה מישראל הם מכירים קונה בארה"ב, בכתובת של גיסך .
במידה ותהיה בעיה במכשיר עלולה להיות לך בעיה לקבל שרות ישירות לישראל.
אילו זה היה תלוי בי הייתי הולך על אמזון כי במצב רגיל כשיש בעיה ,במסגרת תקופת האחריות, אמזון לא שואלים שאלות. הם שולחים לך חדש ואתה מחזיר את הישן ומזוכה על המשלוח.
הבעיה , במקרה שלך , מתחילה כשאמזון לא ירצו לשלוח לך לארץ, כולל תשלום המיסים, כי מבחינתם מכרו לצרכן שגר בארה"ב ולא מכירים אחד שגר בישראל .
אותו הדין לדעתי גם מול היצרן עצמו.
בהצלחה
נ.ב
במידה וגיסך מתגורר כדרך קבע בארה"ב אז הכל טוב רק לדעתי עדיף שירכוש על שמו ולא שאתה תרכוש בשם שלך ותשלח אליו.
מבחינת אמזון ואופו הם לא מכירים את הקונה מישראל הם מכירים קונה בארה"ב, בכתובת של גיסך .
במידה ותהיה בעיה במכשיר עלולה להיות לך בעיה לקבל שרות ישירות לישראל.
אילו זה היה תלוי בי הייתי הולך על אמזון כי במצב רגיל כשיש בעיה ,במסגרת תקופת האחריות, אמזון לא שואלים שאלות. הם שולחים לך חדש ואתה מחזיר את הישן ומזוכה על המשלוח.
הבעיה , במקרה שלך , מתחילה כשאמזון לא ירצו לשלוח לך לארץ, כולל תשלום המיסים, כי מבחינתם מכרו לצרכן שגר בארה"ב ולא מכירים אחד שגר בישראל .
אותו הדין לדעתי גם מול היצרן עצמו.
בהצלחה
נ.ב
במידה וגיסך מתגורר כדרך קבע בארה"ב אז הכל טוב רק לדעתי עדיף שירכוש על שמו ולא שאתה תרכוש בשם שלך ותשלח אליו.
- istarmini
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 16943
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 1001 פעמים
- קיבל תודות: 2180 פעמים
- OBIONE1 (פותח השרשור)
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 542
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: גדרה
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 26 פעמים
·istarmini כתב:·......
סתם כדי למנוע צרות, כאלו ואחרות.
הוא מזמין מאמזון והם שולחים לכתובת שלו ,פשוט ,קל ונוח והכי בטוח.
אני כאמור הייתי רוכש מאמזון ,רק בגלל האחריות שהם נותנים. אין שאלות, פשוט מוצר חדש ....
אבל amazon הוא רק גורם מתווך במקרה זה.
הוא לא המוכר ולא השולח.
אופו נותנים שנתיים אחריות על המכשיר,נגיד עוד שנה יש תקלה ,במידה וקניתי מאמזון האם אני מתנהל מולם או מול אופו?.
אני מפני שכל הרכישות שלי עד עתה מכל האמאזונים ברחבי הגלובוס היו שאמזון הם גם המוחר וגם השולח,וטפו ופו לא היה לי עד היום תקלה שהצצריכה החלפה,
פעם אחת היה איזה אבזר פגום שאמזון פיצו אותי בהרבה יותר משווי החלק.
- OBIONE1 (פותח השרשור)
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 542
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: גדרה
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 26 פעמים
לאחר שיחוח (צ'ט) עם נציג שירות מאמזון להלן תשובתם
The question is Regarding warrenty on items i order from amazon but sold and fulfilled by the seller (in this case oppodigital)
11:50 PM
Cha • Customer Service
C
The warranty would be depending on the product you ordered. I recommend checking the warranty under Technical Specification part before placing the order.
11:51 PM
But if need to redeem the warenty do i contact amazon or the seller ?
11:52 PM
Cha • Customer Service
C
You can directly contact the seller. Or you may also contact Amazon and we'll be the one to coordinate with the seller for you.
11:53 PM
I understand.
11:55 PM
Thank you
11:55 PM
Cha • Customer Service
C
You're welcome . I'd like to make an assurance that we do stand behind seller transactions made on our website by offering our customers the A-to-z Guarantee. This does mean that whenever our customers will have an unwanted experience with any marketplace
seller, they are well-protected by our A-to-Z Guarantee claim.
אם כן לפי תשובה זו נראה לי שאזמין מאמזון שאומנם עולה לי עוד איזה 17 דולר אבל שווה את הקצת יותר השקט הנפשי.
תודה istarmini
11:50 PM
Cha • Customer Service
C
The warranty would be depending on the product you ordered. I recommend checking the warranty under Technical Specification part before placing the order.
11:51 PM
But if need to redeem the warenty do i contact amazon or the seller ?
11:52 PM
Cha • Customer Service
C
You can directly contact the seller. Or you may also contact Amazon and we'll be the one to coordinate with the seller for you.
11:53 PM
I understand.
11:55 PM
Thank you
11:55 PM
Cha • Customer Service
C
You're welcome . I'd like to make an assurance that we do stand behind seller transactions made on our website by offering our customers the A-to-z Guarantee. This does mean that whenever our customers will have an unwanted experience with any marketplace
seller, they are well-protected by our A-to-Z Guarantee claim.
אם כן לפי תשובה זו נראה לי שאזמין מאמזון שאומנם עולה לי עוד איזה 17 דולר אבל שווה את הקצת יותר השקט הנפשי.
תודה istarmini
- OBIONE1 (פותח השרשור)
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 542
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: גדרה
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 26 פעמים
הוזמן בסופו של דבר דרך האתר של crutchfield בעלות של 559$ כולל משלוח מהיר חינם וללא מס מקומי גם בגלל שהמכשיר גם כך נשלח לארה"ב ויש 60 יום החזרה ללא עלות.
דרך אתר אופו הייתי צריך להוסיף עוד 40$ מס מקומי ודרך אמזון עוד 17 $ בגלל שאופו יושבים בקליפורניה והנגן נשלח לקליפורניה.
דרך אתר אופו הייתי צריך להוסיף עוד 40$ מס מקומי ודרך אמזון עוד 17 $ בגלל שאופו יושבים בקליפורניה והנגן נשלח לקליפורניה.