@tgl14
·
כבר עדיף להשתמש בדונגל כזה מאשר לשלם ליבואן להתאמה אלחוטית בעתיד, אם תהיה
CarPlay אלחוטי
ברמת עיקרון אין הרבה הבדל, אבל יכול לקרות מדי פעם קריסות שלא קורות במכשירים מהיצרן וחיבור יציב יותר האלחוטי.
הדברים האלו קשורים לתוכנה שנכתבה באופן גלובלי לעומת תוכנה שנכתבה ספציפית להתאמה מלאה למוצר של היצרן ובעיקר בחומרה סינית זולה.
אני בטוח שאם יצא מוצר צד שלישי של חברה גדולה ומוכרת ולא מוכר סיני אלמוני אז המוצר יהיה זהה, אך ככל הנראה הדבר דורש שיתוף פעולה עם הרבה יצרניות במערכות שונות(לא כמו דונגל שעובד על אנדרואיד לדוגמא) דבר אשר לא שווה כלכלית/ בירוקרטי מדי.
הדברים האלו קשורים לתוכנה שנכתבה באופן גלובלי לעומת תוכנה שנכתבה ספציפית להתאמה מלאה למוצר של היצרן ובעיקר בחומרה סינית זולה.
אני בטוח שאם יצא מוצר צד שלישי של חברה גדולה ומוכרת ולא מוכר סיני אלמוני אז המוצר יהיה זהה, אך ככל הנראה הדבר דורש שיתוף פעולה עם הרבה יצרניות במערכות שונות(לא כמו דונגל שעובד על אנדרואיד לדוגמא) דבר אשר לא שווה כלכלית/ בירוקרטי מדי.
אכן bmw גובה עבור ״מנוי״ לCarPlay שזה דבר הזוי, כרגע אם אני לא טועה יש 3-4 יצרנים שיש להם CarPlay אלחוטי.
לגבי מסובך או לא, זה צריך לעבוד בפרוטוקול שאפל רוצים, עצם העובדה שהם לא חוסמים דונגלים של חברות צד שלישי זה בכלל מפתיע, כמו שאמרתי אם כל המערכות של הרכבים היו עובדות על אותה מערכת הפעלה, אני מניח שאפל הייתה משחררת דונגל משלה ומוכרת אותו במחיר מופקע אך עדיין היה נמכר בצורה נרחבת
לגבי מסובך או לא, זה צריך לעבוד בפרוטוקול שאפל רוצים, עצם העובדה שהם לא חוסמים דונגלים של חברות צד שלישי זה בכלל מפתיע, כמו שאמרתי אם כל המערכות של הרכבים היו עובדות על אותה מערכת הפעלה, אני מניח שאפל הייתה משחררת דונגל משלה ומוכרת אותו במחיר מופקע אך עדיין היה נמכר בצורה נרחבת
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים