14/09/2021 14:55
gildmor כתב: ↑
14/09/2021 13:35
TheCoolest כתב: ↑
אני בטוח שהם יודעים מה הם עושים. מה שהם עושים זה מנסים למצוא עוד דרכים לחלוב את הצרכן בארץ.
אנשים חוששים משינוי, ואני בטוח שלהזמין רכב דרך אתר באינטרנט נשמע מטורף לחלק לא קטן מהאנשים, וקניה דרך "יבואן אמיתי" יישמע להם כרעיון טוב יותר. וכנראה שעל זה הם בונים.
מה שאותי מעניין לדעת זה איך בדיוק העניין הזה של רכישה של רכב חדש דרך צד ג' יעבוד עבור אותם אנשים מול טסלה.
...
הלוואי שתמיד קניה ישירה היתה יותר זולה, אי אפשר להניח את זה באופן גורף.
בכללי, יבואנים מקבילים זה משהו מבורך שבדרך כלל מעודד תחרות ומוזיל מחירים ולדעתי מהמחיר כרגע יש לאן לרדת.
במקרה הספציפי, אני מניח שיותר זול לכולם שלא יפתחו אולמות תצוגה ויחזיקו נציגים בכל מקום בארץ, אלא יסתמכו על אולמות של יבואנים אחרים.
ואני מניח שהתמחור יהיה בהתאם, כמו בבתי מלון שמעונינים לעודד את כל המפיצים האחרים שלהם ולכן אצל רובם המחיר יהיה גבוה יותר אם מזמינים ישירות.
מה שעוד יותר מטורף מקניה מהאינטרנט זה שהיו כאלה שרכשו בלי נסיעת מבחן בכלל, מן הסתם זה לא מתאים לרוב האנשים.
...
אני לא רואה לאן יש לך לרדת.
אם ניקח את דגם הבסיס שעולה בארה"ב $40,000, נכפיל אותו ב-3.25 לקבלת השווי בשקלים ונקבל 130,000 ש"ח.
על זה נוסיף 7% מכס, נקבל 139,000 ש"ח. תוסיף לזה עלויות משלוח\ייבוא ומסי שקר כלשהו של המדינה ותגיע פחות או יותר לעלות של הרכב ללא מע"מ. כ-145,290 ש"ח.
לי אישית המחיר הזה נשמע הגיוני. אולי לא הכי זול שהוא יכול להיות, אבל הגיוני לחלוטין.
אתה לא תראה כאן שום תחרות מול טסלה, ואפילו אם המחיר מיבוא מקביל היה זול יותר בכמה אלפים, זה לא היה משכנע אותי לקנות דרך צד ג'. אני מעדיף שהכסף שלי יילך ישירות למי שצריך אותו על מנת לקדם את הטכנולוגיה קדימה ולא למישהו שרק רוצה לנפח לעצמו את הכיס.
עריכה: לגבי המשפט האחרון, כנראה שאני מטורף