היי,
הייתי בסוכנות קיה ומבדיקה ראשונית, הנירו מצאה חן בעיני.
לרכב הרבה פיצ'רים נחמדים והמושב האחורי מאוד מרווח
לצערי, במושב הנהג אין תמיכה לגב תחתון ואין זכרונות, מאוד מוזר כי הרי זה רכב משפחתי ולרוב, במשפחה יש 2 נהגים.
במחיר מעל 150k הייתי מצפה לתוספות שהזכרתי.
אמשיך לחפש חלופה לקורולה אותה אני עתיד למכור בקרוב.
חבל שבקיה לא חושבים על נוחות הנהג
Re: חבל שבקיה לא חושבים על נוחות הנהג
·dada1983 כתב:היי,
הייתי בסוכנות קיה ומבדיקה ראשונית, הנירו מצאה חן בעיני.
לרכב הרבה פיצ'רים נחמדים והמושב האחורי מאוד מרווח
לצערי, במושב הנהג אין תמיכה לגב תחתון ואין זכרונות, מאוד מוזר כי הרי זה רכב משפחתי ולרוב, במשפחה יש 2 נהגים.
במחיר מעל 150k הייתי מצפה לתוספות שהזכרתי.
אמשיך לחפש חלופה לקורולה אותה אני עתיד למכור בקרוב....
אם אתה יכול להתפר על הגודל מעט ... חפש יונדאי קונה .. הדגם המפואר שלהם פחות מהתקציב שלך
המושב די נח , מנוע חזק ורכב עם לא מעט פיצ'רים.
גם לקיה יש דגם מקביל - ה-סטוניק
- dada1983 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 248
- הצטרף: אוקטובר 2013
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
כל עוד 2 מבוגרים או מבוגר + 3 ילדים (גיל 10-13) לא ירגישו צפיפות
הרכב יתאים. הנסועה השנתית בסביבות 16 אלף בשנה, כאשר רוב הנסיעות בפקקים של כביש 1/ איילון.
לרכב היברידי אין באמת הצדקה.
העניין שאני רוצה רכב שקט וכאן המנוע ההיברידי מוביל.
אחרי הקורולה, בא לי רכב מתקדם יותר מבחינת אבזור וסביבת נהג.
ואם אפשר גם מולטימדיה יציבה יותר (כי בקורולה המולטימדיה נוראית) ואיכותית יותר.
הקורולה מצטיינת באמינות (טפו טפו טפו ☺️) אבל כאן זה מסתיים
הרכב יתאים. הנסועה השנתית בסביבות 16 אלף בשנה, כאשר רוב הנסיעות בפקקים של כביש 1/ איילון.
לרכב היברידי אין באמת הצדקה.
העניין שאני רוצה רכב שקט וכאן המנוע ההיברידי מוביל.
אחרי הקורולה, בא לי רכב מתקדם יותר מבחינת אבזור וסביבת נהג.
ואם אפשר גם מולטימדיה יציבה יותר (כי בקורולה המולטימדיה נוראית) ואיכותית יותר.
הקורולה מצטיינת באמינות (טפו טפו טפו ☺️) אבל כאן זה מסתיים
- dada1983 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 248
- הצטרף: אוקטובר 2013
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
אפשרות נוספת קצת גבולית בגלל הגיר והמנוע הדי חדשים שטרם הוכיחו את עצמם זו הקיה xceed.
בשרשור נוסף שפתחתי כאן בפורום בו אני מחפש מחליפה לקורולה, תיארתי את הניסיון הרע שהיה לי עם סקודה אוקטביה שנת 2011 בה היה גיר רובוטי בעייתי ומנוע טורבו.
מאז אני די חושש לרכוש רכב נוסף עם השילוב הנ"ל.
אם ה2008 הייתה מאובזרת מעל המקובל בקבוצה, הייתי שוקל ברצינות את רכישתה כי המכלולים ב 3008 הוכיחו את עצמם
אבל ה2008 אין אפילו פתחי יציאת מיזוג ליושבים מאחור
עבורי מדובר בחסרון משמעותי.
בשרשור נוסף שפתחתי כאן בפורום בו אני מחפש מחליפה לקורולה, תיארתי את הניסיון הרע שהיה לי עם סקודה אוקטביה שנת 2011 בה היה גיר רובוטי בעייתי ומנוע טורבו.
מאז אני די חושש לרכוש רכב נוסף עם השילוב הנ"ל.
אם ה2008 הייתה מאובזרת מעל המקובל בקבוצה, הייתי שוקל ברצינות את רכישתה כי המכלולים ב 3008 הוכיחו את עצמם
אבל ה2008 אין אפילו פתחי יציאת מיזוג ליושבים מאחור
עבורי מדובר בחסרון משמעותי.
לא הבנתי למה בפקקים אין יתרון להיברידית.
אני נוסע כבר מעל חצי שנה על איוניק ונהנה מצריכת דלק של כ 1:20 !
נוסע גם בעיר, גם מחוץ לעיר.
כמובן שברכב יש את כל עזרי הבטיחות האפשריים.
גם המולטימדיה המקורית מאוד מוצלחת.
הרכב די מרווח גם מאחור וגם תא המטען בגודל טוב.
לאבא שלי יש את הדגם ה"קודם" וגם הוא מאוד נהנה מהרכב ומהאמינות הגבוהה שלו.
אני נוסע כבר מעל חצי שנה על איוניק ונהנה מצריכת דלק של כ 1:20 !
נוסע גם בעיר, גם מחוץ לעיר.
כמובן שברכב יש את כל עזרי הבטיחות האפשריים.
גם המולטימדיה המקורית מאוד מוצלחת.
הרכב די מרווח גם מאחור וגם תא המטען בגודל טוב.
לאבא שלי יש את הדגם ה"קודם" וגם הוא מאוד נהנה מהרכב ומהאמינות הגבוהה שלו.
- dada1983 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 248
- הצטרף: אוקטובר 2013
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
לפני כמה ימים עשיתי נסיעת מבחן על הנירו.
היו דברים שמאוד אהבתי כמו הגה ממש נוח, לא גדול ומאוד מתקשר
או מידות פנימיות וחיצוניות שספק אם יש עוד יצרנים שמסוגלים "לקלוע בול" - בפנים יש הרבה מקום למשפחה ממוצעת ובחוץ הרכב די סטנדרטי ולא מזכיר ג'יפונים.
הדבר העיקרי בגללו הרכב נפסל מבחינתי הוא מושב נהג לא נוח.
לאחר כחצי שעה התחיל לכאוב לי הגב התחתון, בסיבובים המושב היה סביר מינוס.
כמו כן, היו איזה רעשים מוזרים כמו צפצוף בזמן לחיצת דוושת ברקס ורעש מהמושב האחורי מצד ימין לאורך כל הדרך.
היו דברים שמאוד אהבתי כמו הגה ממש נוח, לא גדול ומאוד מתקשר
או מידות פנימיות וחיצוניות שספק אם יש עוד יצרנים שמסוגלים "לקלוע בול" - בפנים יש הרבה מקום למשפחה ממוצעת ובחוץ הרכב די סטנדרטי ולא מזכיר ג'יפונים.
הדבר העיקרי בגללו הרכב נפסל מבחינתי הוא מושב נהג לא נוח.
לאחר כחצי שעה התחיל לכאוב לי הגב התחתון, בסיבובים המושב היה סביר מינוס.
כמו כן, היו איזה רעשים מוזרים כמו צפצוף בזמן לחיצת דוושת ברקס ורעש מהמושב האחורי מצד ימין לאורך כל הדרך.
- צפיד
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2855
- הצטרף: נובמבר 2005
- מיקום: קריות
- נתן תודות: 167 פעמים
- קיבל תודות: 64 פעמים
אני עם KIA ספורטג חדשה (ליסיניג):
יש כמה דברים שגורמים לי די לשנוא את הרכב:
1.כל התפעול של מערכת נעילת הדלתות בלתי נסבלת, עוצר את הרכב ,שם פאקרקיניג פותח את הדלת הנהג יוצא לפתוח דלת אחורית או בגז' --> נעול,חייב ללחוץ על הכפתור פתיחה.
בלתי נסבל - לא מצליח להתרגל לזה.קורה לי בכל עצירה שאני צריך לחזור ללחוץ על הכפתור.
2.מערכת מולטימדיה - ציון נמוך באיכות ציון נמוך יותר בתפעול,
אני יכול לכתוב מאמר כמה אני שונא את המערכת הזו, בקיצור לא לא לא .
3.כיסא ליד הנהג - נמוך ללא אפשרות להגביה, כמו כן, קיימות גלגלות לכיוונון הכיסא - הכי שנות התשעים.
4.מערכת שמירה על הנתיב - לא אפויה
5.מפתח פיזי ולא כרטיס - אני יודע שזה נמצא בדגמים שהם לא ליסיניג ,בקאדג'ר שהיתה לי לפני 3 וחצי שנים כן היה מפתח חכם.
חוץ מזה,הרכב נוח לנהיגה ומרווח אבל הדברים שכתבתי לעיל גורמים להצטער שלקחתי אותו.
ביום יום זה דברים שגורמים לך לקלל
יש כמה דברים שגורמים לי די לשנוא את הרכב:
1.כל התפעול של מערכת נעילת הדלתות בלתי נסבלת, עוצר את הרכב ,שם פאקרקיניג פותח את הדלת הנהג יוצא לפתוח דלת אחורית או בגז' --> נעול,חייב ללחוץ על הכפתור פתיחה.
בלתי נסבל - לא מצליח להתרגל לזה.קורה לי בכל עצירה שאני צריך לחזור ללחוץ על הכפתור.
2.מערכת מולטימדיה - ציון נמוך באיכות ציון נמוך יותר בתפעול,
אני יכול לכתוב מאמר כמה אני שונא את המערכת הזו, בקיצור לא לא לא .
3.כיסא ליד הנהג - נמוך ללא אפשרות להגביה, כמו כן, קיימות גלגלות לכיוונון הכיסא - הכי שנות התשעים.
4.מערכת שמירה על הנתיב - לא אפויה
5.מפתח פיזי ולא כרטיס - אני יודע שזה נמצא בדגמים שהם לא ליסיניג ,בקאדג'ר שהיתה לי לפני 3 וחצי שנים כן היה מפתח חכם.
חוץ מזה,הרכב נוח לנהיגה ומרווח אבל הדברים שכתבתי לעיל גורמים להצטער שלקחתי אותו.
ביום יום זה דברים שגורמים לך לקלל
- nirzon
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1352
- הצטרף: יוני 2009
- מיקום: זכרון יעקב
- נתן תודות: 91 פעמים
- קיבל תודות: 199 פעמים
לא מבין איך אפשר לעבור מיפני לקוראני.
הקורולה החדשה עם מערכת מולטימדיה מצויינת (כולל אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי). מערכות בטיחות הכי טובות.
אם הדבר היחיד שהפריע לך בקורולה הישנה היה מערכת המולטימדיה, לך על ההיברידית החדשה.
אם יש לך רצון להוציא יותר - לך על אחד הדגמים היותר מתקדמים של טויוטה.
אולי אלו לא המכוניות הכי נוצצות עם הכי הרבה גדג'טים, אבל אין עליהם בסביבת נהג ואמינות.
לא מכיר הרבה אנשים שהתחרטו על זה שקנו טויוטה.
הקורולה החדשה עם מערכת מולטימדיה מצויינת (כולל אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי). מערכות בטיחות הכי טובות.
אם הדבר היחיד שהפריע לך בקורולה הישנה היה מערכת המולטימדיה, לך על ההיברידית החדשה.
אם יש לך רצון להוציא יותר - לך על אחד הדגמים היותר מתקדמים של טויוטה.
אולי אלו לא המכוניות הכי נוצצות עם הכי הרבה גדג'טים, אבל אין עליהם בסביבת נהג ואמינות.
לא מכיר הרבה אנשים שהתחרטו על זה שקנו טויוטה.
- dada1983 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 248
- הצטרף: אוקטובר 2013
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
הבעיה שאני כל הזמן משווה את הקורולה ל אוקטביה שהייתה לי לפני כן.
הסקודה עדיפה בדברים הקטנים.
עד שזה מגיע לפרמטר האמינות, כאן הקורולה שיש לי כרגע קורעת את האוקטביה 1.4 שהייתה לי לגזרים.
מכאן כל ההתלבטות.
הקוריאנים עושים מאמצים כדי לסגור את הפער ולהשתוות לגרמנים
בזמן שטויוטה רק הולכת אחורה.
המולטימדיה זו דוגמה טובה.
מושב הנהג שאין בו תמיכה צידית באותה מידה של הסקודה זו דוגמה נוספת.
תא מטען פרווה שחוץ מנפח, לא מציע דבר זו דוגמה נוספת.
העדר פתחי מיזוג ליושבים מאחור זו עוד דוגמה.
העניין הוא שרכב הוא מכלול של דברים וטויוטה רק טובה במאפיין שרידות מכנית ותו לא.
הסקודה עדיפה בדברים הקטנים.
עד שזה מגיע לפרמטר האמינות, כאן הקורולה שיש לי כרגע קורעת את האוקטביה 1.4 שהייתה לי לגזרים.
מכאן כל ההתלבטות.
הקוריאנים עושים מאמצים כדי לסגור את הפער ולהשתוות לגרמנים
בזמן שטויוטה רק הולכת אחורה.
המולטימדיה זו דוגמה טובה.
מושב הנהג שאין בו תמיכה צידית באותה מידה של הסקודה זו דוגמה נוספת.
תא מטען פרווה שחוץ מנפח, לא מציע דבר זו דוגמה נוספת.
העדר פתחי מיזוג ליושבים מאחור זו עוד דוגמה.
העניין הוא שרכב הוא מכלול של דברים וטויוטה רק טובה במאפיין שרידות מכנית ותו לא.
אם כבר מדברים על סקודה (ואוקטביה במיוחד), אז תמיד נדמה לי שאותו המעצב פועל גם בטויוטה וגם בסקודה.
העיצוב של הרכבים הללו כל כך משעמם שזה פשוט מדהים. שום מעוף. כשחשבו על עיצוב 3 קופסאות (תרתי משמע) כנראה שחשבו על האוקטביה.
הרכב היחיד שבאמת להוריד בפניו את הכובע הוא ה CH-R. נדמה כאילו שהרכב הזה שייך לחטיבה אחרת.
על נושא של אמינות הגרמניות, אני אפילו לא ארחיב. במילה אחת- בושה.
העיצוב של הרכבים הללו כל כך משעמם שזה פשוט מדהים. שום מעוף. כשחשבו על עיצוב 3 קופסאות (תרתי משמע) כנראה שחשבו על האוקטביה.
הרכב היחיד שבאמת להוריד בפניו את הכובע הוא ה CH-R. נדמה כאילו שהרכב הזה שייך לחטיבה אחרת.
על נושא של אמינות הגרמניות, אני אפילו לא ארחיב. במילה אחת- בושה.