·Catskinner כתב:@dada1983
·
כך יצא שלפני שנתיים יצא לי לנהוג בקיה נירו ואם חשבתי לפני כן שמדובר בגירסה על פיגומים של היונדאי איוניק אז הספיקה לי נסיעה קצרה כדי להבין עד כמה שני כלי הרכב האלו שונים, למרות חטיבות הכוח הזהות.
הרמת הגבה הראשונה הגיעה כשבחנתי את האיבזור ושמתי לב שהוא מאוד חסר ביחס לאיוניק. נו טוףףף..
ההלם הגיע תוך כדי נהיגה כי ממושב הנהג הרגשתי ממש לא נוח. לא זכור לי רכב אחר שאותו בחנתי בשנים האחרונות שהיה פחות נוח מהנירו. עד כדי כך לא האמנתי שבקטע חזרה החלפתי מקומות עם קצין הרכב שגם הוא חשב שהוא הולך לנהוג במשהו די דומה לאיוניק.
בסוף נסיעת המבחן החלטנו שזה בגלל שהוא נמצא בקצה הסקאלה הגבוהה (מעל 2 מטר) ואילו אני בקושי מגרד מלמטה את הרף התחתון של הממוצע (1.7). חשבנו שהרכב כנראה תוכנן עבור אנשים הנמצאים איפה שהוא באמצע אבל גם היום אני יכול לספור על אצבעות יד אחת את העובדים שבחרו בנירו ויש לנו מעל ל 200 כלי רכב בארגון.
באמת שאין לי הסבר, מלבד ההשערה שגם לרוב האנשים שבין 1.75 ל 1.85 מטר גובה הרכב כנראה לא נוח ממושב הנהג....
את הנירו לא יצא לי לנסות, אבל כאחד שעבר מסקודה ורנו לאיוניק, אני יכול להגיד לך שאחד התלונות היחידות שיש לי לאיוניק היא חוסר נוחות של המושבים. בנסיעה מעבר לחצי שעה הגב שלי כבר מתחיל לשדר מצוקה, בנסיעה מעל שעה ומשהו כבר ממש לא נוח לי. הכל יחסי כמובן, אני משווה כרגע ל 2 הדורות האחרונים שהיו לי (שוב, רנו וסקודה).