תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים

רכבי ICE, פלאגינים, היברידים וחשמליים כמו ג'ילי, טסלה, איוניק, MG
Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים

נושא שלא נקרא #1 

https://www.ynet.co.il/news/article/rys ... ent=Header

הניסיון להתמודד עם פקקי התנועה וזיהום האוויר הניכר עולה מדרגה. בטיוטת חוק ההסדרים נכללות אגרות גודש שבמסגרתן יחולק גוש דן לשלוש טבעות שבמרכזן לב תל אביב. האגרות יוטלו בין השעות 10:00-06:30 בבוקר ובין 19:00-15:00. התוכנית: האגרות ייכנסו לתוקף בעוד שנתיים, השרה מרב מיכאלי מתנגדת


אחלה רעיון אם הכסף היה זורם ישירות לשיפור המצב בכבישים והתחבורה הציבורית - אבל כולנו יודעים שזה רק יעלם אפשהו בתקציב הכללי ולא יעזור לשיפור המצב...

guyezra
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 34542
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 181 פעמים
קיבל תודות: 622 פעמים

Re: תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים

נושא שלא נקרא #2 

החלטה בזיונית לטעמי

כל עוד אין תחבורה ציבורית נורמלית כאלטרנטיבה זה פשוט עוד מס

mark13
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 965
הצטרף: יולי 2006
נתן תודות: 107 פעמים
קיבל תודות: 37 פעמים

Re: תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים

נושא שלא נקרא #3 

מנקודת מבט של עומס הפקקים זה יכול לעבוד. אבל במקום להעלות במקביל מחירי חניה היו צריכים להוזיל אותם. ככה יש מצב שמי שמגיע לעיר מוקדם ישקול להגיע קצת יותר מוקדם ע"ם להימנע מהתשלום של האגרה ויהיה כדאי לו כי החניה זולה יותר. זה לא מתיאים לכולם אבל זה יעזור לפזר את העומס על יותר שעות.
לגבי להן הולך הכסף זה נושא אחר ולא נוגע לפקקים.
:מה?!: לעולם אל תיסוג! תסתובב ותמשיך להתקדם!

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

Re: תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים

נושא שלא נקרא #4 

mark13 - זה יושם בכמה וכמה מקומות בעולם. לא עבד. אנשים פשוט התרגלו לשלם את המס החדש. מה שכן באנגליה למשל לפי החוק זה הולך ישירות לשיפור התחבורה הציבורית אז בעצם יש לזה מטרה ראציונאלית שמקדמת את המצב.

yuria
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4171
הצטרף: מרץ 2006
מיקום: חולון
נתן תודות: 99 פעמים
קיבל תודות: 239 פעמים

Re: תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים

נושא שלא נקרא #5 

ללא רכבות ותחבורה ציבורית מתאימה זה ניסיון לעשוק את האנשים
מסך אולד LG65C8.
רסיבר Marantz SR7015
רמקולים פולק אודיו S20+S30.
סראונד ביפולר מוניטור אודיו.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75317
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

Re: תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים

נושא שלא נקרא #6 

היו שמים עוד אוטובוסים בחניה של הנתיב המהיר (לנמל, לאוניברסיטה, לרמת החי״ל) בתשלום והיו פותרים עומס רציני גם של פקקים וגם חניה.

mark13
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 965
הצטרף: יולי 2006
נתן תודות: 107 פעמים
קיבל תודות: 37 פעמים

Re: תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים

נושא שלא נקרא #7 

הבעיה עם התחבורה הציבורית בארץ זה זמינות ופרישה. במקומות שיש תחבורה ציבורית טובה, זמן הגעה ליעד שווה או אפילו יותר קצר מלנסוע במכונית, בארץ הזמן נסיעה הוא פי שלוש מלקחת מכונית. עד שהאלטרנטיבה לא תהיה מספיק מפתה אנשים לא יעברו לתחבורה ציבורית.
את אגרת הגודש רק יכול לפזר את העומס ולא להקטין אותו

בהרבה מדינות אחרות בחרו לאפשר כניסה לאזורים עמוסים ע"י סינון לפי מספר לוחית ולפי יום בשבוע. לא יודע, נראה לי שהפתרון הזה גורם למי שיש לו כסף לקנות עוד מכונית כדי לעקוף.
:מה?!: לעולם אל תיסוג! תסתובב ותמשיך להתקדם!

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4100
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

Re: תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים

נושא שלא נקרא #8 

לעודד שימוש בדו גלגלי
לשפר את הזוועה שנקראת תחבורה ציבורית.
תחנות אוטובוס שנשרפים בהם בקיץ!
לתת הטבות לתושבי מרכז הארץ,בארנונה, או לא יודע מה,שיוותרו על רכב.
אין ברירה,המרכז סיוט.

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

Re: תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים

נושא שלא נקרא #9 

https://omny.fm/shows/hakoteret/440b65a ... 65016d11ce

לעמוד בפקק ולשלם על זה ביוקר | הפודקאסט היומי
במשרד האוצר מתכננים להפעיל בישראל אגרת גודש - כלומר, לגבות תשלום על כניסה עם רכב פרטי לערים הגדולות בשעות העומס. מה קרה במדינות שניסו זאת, האם התוכנית יכולה לפתור את המצוקה בכבישי גוש דן - ולמה שרת התחבורה מתנגדת? כתב התחבורה אסף זגריזק ופרופ׳ אראל אבינרי ממכללת אפקה מסבירים. האזינו


Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

Re: תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים

נושא שלא נקרא #11 

https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/byvmfm6au

כסף חשוב יותר מפתרון לפקקים? האוצר רוצה אגרת גודש לדו-גלגלי.

במשרד האוצר מבקשים להטיל אגרת גודש גם על רוכבי דו-גלגלי, דווקא אלה המוכרים כפתרון אפשרי לפקקי התנועה האדירים. באוצר טוענים כי גם בלונדון, שטוקהולם וסינגפור רוכבים משלמים, אך בפועל המצב שונה לגמרי.

guyezra
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 34542
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 181 פעמים
קיבל תודות: 622 פעמים

Re: תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים

נושא שלא נקרא #12 

28/07/2021 14:45  
Huber כתב:
כסף חשוב יותר מפתרון לפקקים?
...
בוודאי!
אני מציע לך להתעדכן בהסכמים הקואליציוניים
מישהו צריך לממן את המודל הנורבגי + שאר ההסכמים שאני לא רוצה להיכנס אליהם כי זה כבר יהיה דיון פוליטי

אנחנו נקבל עוד המון מיסים שמנסים להסוות את עצמם כ-"ירוקים", "בריאותיים" "הורדת פקקים" וכיו"ב

שלח תגובה

חזור אל “רכבי ICE וחשמליים”