https://www.ynet.co.il/news/article/rys ... ent=Header
הניסיון להתמודד עם פקקי התנועה וזיהום האוויר הניכר עולה מדרגה. בטיוטת חוק ההסדרים נכללות אגרות גודש שבמסגרתן יחולק גוש דן לשלוש טבעות שבמרכזן לב תל אביב. האגרות יוטלו בין השעות 10:00-06:30 בבוקר ובין 19:00-15:00. התוכנית: האגרות ייכנסו לתוקף בעוד שנתיים, השרה מרב מיכאלי מתנגדת
אחלה רעיון אם הכסף היה זורם ישירות לשיפור המצב בכבישים והתחבורה הציבורית - אבל כולנו יודעים שזה רק יעלם אפשהו בתקציב הכללי ולא יעזור לשיפור המצב...
תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70331
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- guyezra
-
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 34542
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 181 פעמים
- קיבל תודות: 622 פעמים
Re: תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים
החלטה בזיונית לטעמי
כל עוד אין תחבורה ציבורית נורמלית כאלטרנטיבה זה פשוט עוד מס
כל עוד אין תחבורה ציבורית נורמלית כאלטרנטיבה זה פשוט עוד מס
Re: תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים
מנקודת מבט של עומס הפקקים זה יכול לעבוד. אבל במקום להעלות במקביל מחירי חניה היו צריכים להוזיל אותם. ככה יש מצב שמי שמגיע לעיר מוקדם ישקול להגיע קצת יותר מוקדם ע"ם להימנע מהתשלום של האגרה ויהיה כדאי לו כי החניה זולה יותר. זה לא מתיאים לכולם אבל זה יעזור לפזר את העומס על יותר שעות.
לגבי להן הולך הכסף זה נושא אחר ולא נוגע לפקקים.
לגבי להן הולך הכסף זה נושא אחר ולא נוגע לפקקים.
לעולם אל תיסוג! תסתובב ותמשיך להתקדם!
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70331
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים
mark13 - זה יושם בכמה וכמה מקומות בעולם. לא עבד. אנשים פשוט התרגלו לשלם את המס החדש. מה שכן באנגליה למשל לפי החוק זה הולך ישירות לשיפור התחבורה הציבורית אז בעצם יש לזה מטרה ראציונאלית שמקדמת את המצב.
- yuria
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4171
- הצטרף: מרץ 2006
- מיקום: חולון
- נתן תודות: 99 פעמים
- קיבל תודות: 239 פעמים
Re: תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים
ללא רכבות ותחבורה ציבורית מתאימה זה ניסיון לעשוק את האנשים
מסך אולד LG65C8.
רסיבר Marantz SR7015
רמקולים פולק אודיו S20+S30.
סראונד ביפולר מוניטור אודיו.
רסיבר Marantz SR7015
רמקולים פולק אודיו S20+S30.
סראונד ביפולר מוניטור אודיו.
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
Re: תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים
היו שמים עוד אוטובוסים בחניה של הנתיב המהיר (לנמל, לאוניברסיטה, לרמת החי״ל) בתשלום והיו פותרים עומס רציני גם של פקקים וגם חניה.
Re: תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים
הבעיה עם התחבורה הציבורית בארץ זה זמינות ופרישה. במקומות שיש תחבורה ציבורית טובה, זמן הגעה ליעד שווה או אפילו יותר קצר מלנסוע במכונית, בארץ הזמן נסיעה הוא פי שלוש מלקחת מכונית. עד שהאלטרנטיבה לא תהיה מספיק מפתה אנשים לא יעברו לתחבורה ציבורית.
את אגרת הגודש רק יכול לפזר את העומס ולא להקטין אותו
בהרבה מדינות אחרות בחרו לאפשר כניסה לאזורים עמוסים ע"י סינון לפי מספר לוחית ולפי יום בשבוע. לא יודע, נראה לי שהפתרון הזה גורם למי שיש לו כסף לקנות עוד מכונית כדי לעקוף.
את אגרת הגודש רק יכול לפזר את העומס ולא להקטין אותו
בהרבה מדינות אחרות בחרו לאפשר כניסה לאזורים עמוסים ע"י סינון לפי מספר לוחית ולפי יום בשבוע. לא יודע, נראה לי שהפתרון הזה גורם למי שיש לו כסף לקנות עוד מכונית כדי לעקוף.
לעולם אל תיסוג! תסתובב ותמשיך להתקדם!
Re: תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים
לעודד שימוש בדו גלגלי
לשפר את הזוועה שנקראת תחבורה ציבורית.
תחנות אוטובוס שנשרפים בהם בקיץ!
לתת הטבות לתושבי מרכז הארץ,בארנונה, או לא יודע מה,שיוותרו על רכב.
אין ברירה,המרכז סיוט.
לשפר את הזוועה שנקראת תחבורה ציבורית.
תחנות אוטובוס שנשרפים בהם בקיץ!
לתת הטבות לתושבי מרכז הארץ,בארנונה, או לא יודע מה,שיוותרו על רכב.
אין ברירה,המרכז סיוט.
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70331
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים
https://omny.fm/shows/hakoteret/440b65a ... 65016d11ce
לעמוד בפקק ולשלם על זה ביוקר | הפודקאסט היומי
במשרד האוצר מתכננים להפעיל בישראל אגרת גודש - כלומר, לגבות תשלום על כניסה עם רכב פרטי לערים הגדולות בשעות העומס. מה קרה במדינות שניסו זאת, האם התוכנית יכולה לפתור את המצוקה בכבישי גוש דן - ולמה שרת התחבורה מתנגדת? כתב התחבורה אסף זגריזק ופרופ׳ אראל אבינרי ממכללת אפקה מסבירים. האזינו
לעמוד בפקק ולשלם על זה ביוקר | הפודקאסט היומי
במשרד האוצר מתכננים להפעיל בישראל אגרת גודש - כלומר, לגבות תשלום על כניסה עם רכב פרטי לערים הגדולות בשעות העומס. מה קרה במדינות שניסו זאת, האם התוכנית יכולה לפתור את המצוקה בכבישי גוש דן - ולמה שרת התחבורה מתנגדת? כתב התחבורה אסף זגריזק ופרופ׳ אראל אבינרי ממכללת אפקה מסבירים. האזינו
- Huber (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70331
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים
https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/byvmfm6au
כסף חשוב יותר מפתרון לפקקים? האוצר רוצה אגרת גודש לדו-גלגלי.
במשרד האוצר מבקשים להטיל אגרת גודש גם על רוכבי דו-גלגלי, דווקא אלה המוכרים כפתרון אפשרי לפקקי התנועה האדירים. באוצר טוענים כי גם בלונדון, שטוקהולם וסינגפור רוכבים משלמים, אך בפועל המצב שונה לגמרי.
כסף חשוב יותר מפתרון לפקקים? האוצר רוצה אגרת גודש לדו-גלגלי.
במשרד האוצר מבקשים להטיל אגרת גודש גם על רוכבי דו-גלגלי, דווקא אלה המוכרים כפתרון אפשרי לפקקי התנועה האדירים. באוצר טוענים כי גם בלונדון, שטוקהולם וסינגפור רוכבים משלמים, אך בפועל המצב שונה לגמרי.
- guyezra
-
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 34542
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 181 פעמים
- קיבל תודות: 622 פעמים
Re: תוכנית אגרות הגודש: כניסה למרכז ת"א בבוקר תעלה לנהגים 25 שקלים
בוודאי!...
אני מציע לך להתעדכן בהסכמים הקואליציוניים
מישהו צריך לממן את המודל הנורבגי + שאר ההסכמים שאני לא רוצה להיכנס אליהם כי זה כבר יהיה דיון פוליטי
אנחנו נקבל עוד המון מיסים שמנסים להסוות את עצמם כ-"ירוקים", "בריאותיים" "הורדת פקקים" וכיו"ב