@רונן
לגבי החסרונות:
גז - שים אוטופיילוט.
מסך - אתה יכול לשלוט על מרבית הפונקציות של הרכב בעזרת פקודות קוליות.
רעש - לא שמתי לב למשהו מיוחד. אין רעש מהמנוע, שומעים רק רעש עמום מהצמיגים.
לא יודע לגבי גומיות אטימה, לא קראתי על בעיות מיוחדות עם זה, אבל נחיה ונראה.
מסך שלא עולה? למה שהוא לא יעלה? בנוסף, אתה יכול לעשות אתחול מההגה או הגה+דוושת ברקס. אם שני אלה לא עוזרים, אז תצטרך להגיע למרכז שירות.
מה אתה עושה אם רכב הבנזין שלך לא מניע?
ורק למען הדיוק, אפשר לנסוע גם בלי מסך. הבעיה העיקרית היא שאין לך מידע על מצב הרכב\מהירות.
ואם יש לך OBD דונגל, אז אפשר להתחבר לרכב מאפליקציה ולנטר את הרכב.
צבע סלון - כן זה מה יש, מה נעשה. אני לקחתי לבן ואני מת עליו.
אבל זה בסדר, זה לא רכב שמתאים לכל אחד.
[פוצל] - טסלה - יתרונות וחסרונות
- TheCoolest (פותח השרשור)
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- רונן
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5559
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: מול המחשב
- נתן תודות: 1053 פעמים
- קיבל תודות: 152 פעמים
Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי
להבהיר שאני לא מגיב על מנת להתווכח.15/09/2021 13:17TheCoolest כתב: ↑ @רונן
לגבי החסרונות:
גז - שים אוטופיילוט.
מסך - אתה יכול לשלוט על מרבית הפונקציות של הרכב בעזרת פקודות קוליות.
רעש - לא שמתי לב למשהו מיוחד. אין רעש מהמנוע, שומעים רק רעש עמום מהצמיגים.
לא יודע לגבי גומיות אטימה, לא קראתי על בעיות מיוחדות עם זה, אבל נחיה ונראה.
מסך שלא עולה? למה שהוא לא יעלה? בנוסף, אתה יכול לעשות אתחול מההגה או הגה+דוושת ברקס. אם שני אלה לא עוזרים, אז תצטרך להגיע למרכז שירות.
מה אתה עושה אם רכב הבנזין שלך לא מניע?
ורק למען הדיוק, אפשר לנסוע גם בלי מסך. הבעיה העיקרית היא שאין לך מידע על מצב הרכב\מהירות.
ואם יש לך OBD דונגל, אז אפשר להתחבר לרכב מאפליקציה ולנטר את הרכב.
צבע סלון - כן זה מה יש, מה נעשה. אני לקחתי לבן ואני מת עליו.
אבל זה בסדר, זה לא רכב שמתאים לכל אחד....
כל אחד עם דעתו.
אשתי ואני הגענו לקנות , ממש לקנות וכך תוכנן לאחר שנבצע נסיעת מבחן.
עשינו נסיעת מבחן, ההתרשמות הועלתה כאן.
מאחר ואני עם לקסוס היברידי, חשבתי להחליף לטסלה.
מאחר ולא יצא, מטסלה ישר נסענו ללקסוס חשמלי.
הבדל שמים וארץ.
בסוף נשארתי עם הלקסוס שלי is300h High Premium
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44362
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4725 פעמים
Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי
פתח שרשור התרשמות, זה לא קשור לנושא השרשור.
Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי
קצת מוזר לי שאתה מדבר על רעש בעוד שאתה מגיע מלקסוס הייבריד15/09/2021 13:23רונן כתב: ↑להבהיר שאני לא מגיב על מנת להתווכח.15/09/2021 13:17TheCoolest כתב: ↑ @רונן
לגבי החסרונות:
גז - שים אוטופיילוט.
מסך - אתה יכול לשלוט על מרבית הפונקציות של הרכב בעזרת פקודות קוליות.
רעש - לא שמתי לב למשהו מיוחד. אין רעש מהמנוע, שומעים רק רעש עמום מהצמיגים.
לא יודע לגבי גומיות אטימה, לא קראתי על בעיות מיוחדות עם זה, אבל נחיה ונראה.
מסך שלא עולה? למה שהוא לא יעלה? בנוסף, אתה יכול לעשות אתחול מההגה או הגה+דוושת ברקס. אם שני אלה לא עוזרים, אז תצטרך להגיע למרכז שירות.
מה אתה עושה אם רכב הבנזין שלך לא מניע?
ורק למען הדיוק, אפשר לנסוע גם בלי מסך. הבעיה העיקרית היא שאין לך מידע על מצב הרכב\מהירות.
ואם יש לך OBD דונגל, אז אפשר להתחבר לרכב מאפליקציה ולנטר את הרכב.
צבע סלון - כן זה מה יש, מה נעשה. אני לקחתי לבן ואני מת עליו.
אבל זה בסדר, זה לא רכב שמתאים לכל אחד....
כל אחד עם דעתו.
אשתי ואני הגענו לקנות , ממש לקנות וכך תוכנן לאחר שנבצע נסיעת מבחן.
עשינו נסיעת מבחן, ההתרשמות הועלתה כאן.
מאחר ואני עם לקסוס היברידי, חשבתי להחליף לטסלה.
מאחר ולא יצא, מטסלה ישר נסענו ללקסוס חשמלי.
הבדל שמים וארץ.
בסוף נשארתי עם הלקסוס שלי is300h High Premium...
נסעתי על אחד כזה לא מזמן
והרעש שהיה מהגיר הרציף פשוט הטריף אותי עד רמה שהייתי בטוח שיש בעיה בגיר (רכב חדש 2021)
כל מי שאני מכיר שרכש טסלה, כולל אותי, לא עשה נסיעות מבחן ואף אחד מהם (מאלה שאני מכיר) לא מאוכזב מהרכישה או מהרכב
להפך, הם מדווחים שזה הרכב הכי טוב שהיה להם אי פעם.
אבל אפשר להבין שזה רכב שלא מתאים לכל אחד..
יכול להיות שלצרכים שלך הוא באמת לא מתאים.
לגבי זה:
לא רואה איך אתה רואה בזה חסרון..חסרונות : חייבים כל הזמן ללחוץ על דוושת הגז כי אחרת הרכב בולם , לא רואה עצמי נוסע לאילת או לצפון עם כמה שעות של לחיצה רצופה על דוושת ה״גז״...
כשאתה עוזב את ה"גז" הרכב בולם ומטעין את הסוללה, לא משתמש בברקסים, חוסך עלויות בלאי
ברכב בנזין כשאתה עוזב את הגז הוא ממשיך לנסוע לבד בדרך לאילת?
אתה עדיין צריך ללחוץ על הגז או להפעיל בקרת שיוט..
אותו דבר פה, תפעיל אוטופיילוט ולא תגע ב"גז".
Denon AVR-X4500H|Epson EH-TW5000|SVS Prime Tower|SVS Ultra Center|SVS PB2000|
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303
- רונן
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5559
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: מול המחשב
- נתן תודות: 1053 פעמים
- קיבל תודות: 152 פעמים
Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי
מילא אני , נניח שאני בעל דעות מסויימות , אשתי שתחייה , באמת אובייקטיבית , הצדיקה את דבריי.
גם בלקסוס אני לא נוסע עם נהג אוטומטי על כל צורותיו , לעיתים הנהג הזה לא מבין את הנעשה בכביש.
הלקסוס שלי 2500 סמ״ק - + מנוע חשמלי , באמת שקט ,
אני לא קשור לשום חברת רכב , פשוט השוויתי , ולמען ההשוואה באמת רציתי טסלה. !
גם בלקסוס אני לא נוסע עם נהג אוטומטי על כל צורותיו , לעיתים הנהג הזה לא מבין את הנעשה בכביש.
הלקסוס שלי 2500 סמ״ק - + מנוע חשמלי , באמת שקט ,
אני לא קשור לשום חברת רכב , פשוט השוויתי , ולמען ההשוואה באמת רציתי טסלה. !
Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי
בתור מי הספיק כבר לרכוש שתי מודל 3 בארץ ו לסוע קרוב ל15K קמ בהם, הנהיגה בדוושה אחת זה אחד הרעיונות הגאוניים ביותר ברכב.
גם לי ביום הראשון זה הרגיש קצת מוזר וגם יום יומיים אחרי הנוסעים איתי הרגישו פחות נוח בגלל זה מברכבים סטנדרטים, אבל אחרי היומיים הראשונים זה הופך לטבע שני והמעבר חזרה לרכבי בנזין ונהיגה עם 2 (או במקרה שלי שלוש דוושות ברכב השני שלי) נראית כל כך מיושנת (אם כי נוסטלגית...)
גם לי ביום הראשון זה הרגיש קצת מוזר וגם יום יומיים אחרי הנוסעים איתי הרגישו פחות נוח בגלל זה מברכבים סטנדרטים, אבל אחרי היומיים הראשונים זה הופך לטבע שני והמעבר חזרה לרכבי בנזין ונהיגה עם 2 (או במקרה שלי שלוש דוושות ברכב השני שלי) נראית כל כך מיושנת (אם כי נוסטלגית...)
- TheCoolest (פותח השרשור)
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי
1. לא ניתן לשלוט על רמת הבלימה הרגרנטיבית ? (ניצול הבלימה של הרכב לטעינת הסוללה)15/09/2021 10:03רונן כתב: ↑
חסרונות :
חייבים כל הזמן ללחוץ על דוושת הגז כי אחרת הרכב בולם
רעש איום וחזק בנסיעה - מה זה הדבר הזה ?...
יש לי יונדאי איוניק ואני יכול לבחור מבין 3 רמות של בלימה , או לבטל לחלוטין .
2. יכול לפרט יותר על הרעש ? התלונה הזו לא הופיע בשום ביקורת על הרכב לונג-ריינג'.
ההפך - ידוע שרכבים חשמליים שקטים יחסית .
תודה על התייחסותך .
- TheCoolest (פותח השרשור)
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי
@pessik
1. אי אפשר לבטל או לשנות את ההגדרה הזו. בדגמי פרפורמנס ניתן לשנות\לבטל את העוצמה ולשחק עם הרבה הגדרות מתקדמות נוספות כשנמצאים במצב מסלול, אבל זה לא רלוונטי לנהיגה רגילה בכביש.
ב-SR+ אי אפשר. ב-LR אני חושב שיש שתי רמות. ב-P יש שליטה על זה.
2. לא יודע על איזה רעש הוא מדבר.
1. אי אפשר לבטל או לשנות את ההגדרה הזו. בדגמי פרפורמנס ניתן לשנות\לבטל את העוצמה ולשחק עם הרבה הגדרות מתקדמות נוספות כשנמצאים במצב מסלול, אבל זה לא רלוונטי לנהיגה רגילה בכביש.
2. לא יודע על איזה רעש הוא מדבר.
Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי
לגבי הרעש, במהירות גבוהה יש רעש רוח וצמיגים דומה למה שיש ברכבים סטנדרטים לדוגמא סקודה אוקטביה וכו׳ (הטסלה לא שקטה במהירות בין עירוני כמו רכבי פרימיום).
Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי
לטסלה אין שום דבר משותף עם רכבי פרימיום.
Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי
לגמרי לא...גם אנחנו חשבנו לקנות ונסיעת מבחן קצרה הבהירה לי את ההבדל בין טסלה לגרמניות וללקסוס....
- רונן
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5559
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: מול המחשב
- נתן תודות: 1053 פעמים
- קיבל תודות: 152 פעמים
Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי
ב ד י ו ק !05/10/2021 15:46yoramw כתב: ↑ לגבי הרעש, במהירות גבוהה יש רעש רוח וצמיגים דומה למה שיש ברכבים סטנדרטים לדוגמא סקודה אוקטביה וכו׳ (הטסלה לא שקטה במהירות בין עירוני כמו רכבי פרימיום)....
- רונן
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5559
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: מול המחשב
- נתן תודות: 1053 פעמים
- קיבל תודות: 152 פעמים
Re: שרשור תגובות: אז קניתם טסלה: כל מה שאתם צריכים לדעת על טעינת רכב חשמלי
אכן. …05/10/2021 18:50yarino כתב: ↑לגמרי לא...גם אנחנו חשבנו לקנות ונסיעת מבחן קצרה הבהירה לי את ההבדל בין טסלה לגרמניות וללקסוס.......
כבעלים של וולוו ולקסוס ולאחר נסיעת מבחן בטסלה , אני בהחלט מסכים לדעה.
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
Re: [פוצל] - טסלה - יתרונות וחסרונות
נסעתי היום בכביש 6 במהירות משמעותית (לא רוצה להפליל את עצמי) בלי רדיו. לא יודע על מה אתם מדברים, הרכב היה חרישי...