12/10/2021 0:19
oferlaor כתב: ↑
החוויה של אנשים שנסעו בנסיעת מבחן מאוד שונה מהחוויה הפרטית שלי. זה לא רק ברעש. זה גם בגימור.
יש לי תחושה שיש איזה רכב שעבר עליו משהו או שבגלל תקלה הוא לא בר מכירה ומשתמשים בו לטובת נסיעות מבחן. ממש לא מפתיע כי בנאגלה הראשונה היו כמה רכבים עם דפקטים ממש גדולים, דלתות שלא נסגרו כראוי, גומיות רופפות, וכל מני פאנלים עם מרחקים שונים ומשונים. יש לי חבר שיש לו סטלה חודשיים לפני והגימור שלו ממש לא להיט. כל תקלה כזו הורגת את האטימות ומייצרת רעש.
גם במשלוחי אוגוסט יש תקלות, אם כי הרבה פחות. שתי התקלות הנפוצות זה תקתוק בגלגלים הקדמיים בסיבוב ובעיית איטום מזגן שהחברה עוברת בין הלקוחות ומתקנת באופן יזום.
אנחנו שלושה בעלי טסלה ברחוב הקטן שלי במודיעין ו שלושתינו לשמחתי נפלנו טוב... אין תקלות. לא גימור ולא רעש או כל דבר אחר. אני מניח שהרכבים הראשונים מהמפעל בגרמניה יסבלו גם הם בהתחלה מחבלי לידה.
צריך להבין שזה סטאראטפ ושהוא גדל בקצב מטורף. זה לא מרצדס. זה לא פורשה וזה לא לקסוס. מי שמחפש רכב יוקרה או מירוץ או שופוני יתאכזב קשות. זה רכב אך ורק לחובבי טכנולוגיה שמצפים לכל עדכון וכועסים כמוני, כשהם לא ב early testing.
אני מניח שיש כאלה שקונים בשביל מרוצים ושטויות כאלה. חד משמעית מסתכלים עלי בכביש ומנסים למשוך אותי לתחרות. אני תמיד מהנהן, הם טסים ואני בקצב שלי. נוח לי לתת גז פסיכי פעם ביום כשצריך לעקוף מישהו כמו שצריך. אבל גם הרכב היה נטול כל המומנטום הזה, הייתי נהנה מכל רגע.
...