NAT זה רק מהספק, אתה צריך לברר מול רימון11/08/2021 1:51ziblu כתב: ↑ דיברתי היום עם הוט והציעו לי לשדרג לחבילה של ה500/10 באותו מחיר.
כבר קבענו מועד להגעת הטכנאי ואז נזכרתי בנושא של הNAT.
הספק שלי זה אינטרנט רימון.
כיום ההוטבוקס שלי מוגדר כברידג' והראוטר שלי מתחבר עם חייגן לאינטרנט רימון. (הגדרת L2TP בחייגן, עם שם משתמש וסיסמה של רימון)
השאלה שלי איך אני יכול לוודא שגם אחרי השידרוג אשאר בלי NAT?
זה תלוי בספק או בתשתית? אני צריך לברר את זה מול רימון או מול הוט (או שניהם)?
תודה רבה...
הוט+הוטנט מסרבים להוציא מNAT
Re: הוט+הוטנט מסרבים להוציא מNAT
Re: הוט+הוטנט מסרבים להוציא מNAT
הלכתי בגישה של אחד החברה פה...
ענתה לי לטלפון נציגה ממש נחמדה מהספק ... אני לא יגיד את שמו חחח
תקפתי אותה ברכות .... אמרתי לה שסגרתי עיסקה הבטיחו לי שזה אפשרי לקבל אי פי דינאמי קבוע כזה... היא ישר הבינה על מה מדובר...
שיחקתי אותה קצת עצבני ... שיום ראשון היום ואנחנו עובדים מהבית אני וישתי והיא ניגשה מיד לעבודה ....
מפה לשם אני עם פייבר 1000 מגה מחובר ל OPENVPN מבסוט עד השמיים
כנראה הגישה של הלקוח יותר חשובה מהגישה של החברה בנושא הזה
ענתה לי לטלפון נציגה ממש נחמדה מהספק ... אני לא יגיד את שמו חחח
תקפתי אותה ברכות .... אמרתי לה שסגרתי עיסקה הבטיחו לי שזה אפשרי לקבל אי פי דינאמי קבוע כזה... היא ישר הבינה על מה מדובר...
שיחקתי אותה קצת עצבני ... שיום ראשון היום ואנחנו עובדים מהבית אני וישתי והיא ניגשה מיד לעבודה ....
מפה לשם אני עם פייבר 1000 מגה מחובר ל OPENVPN מבסוט עד השמיים
כנראה הגישה של הלקוח יותר חשובה מהגישה של החברה בנושא הזה