חבל על הזמן והעצבים.
רק Whatsapp +972 53-885-6900
להודיע בצורה לקואנית שמבקשים להתנתק עקב בעיות טכניות ללא פתרון.
נציג שימור חוזר אילך לפני הניתוק, הם בעלי ניסיון וסמכות להבדיל מרוב רובם של הנציגים.
יש להסביר את הבעיה בדרך פשוטה (אפשר להפנות לפה כדי לתמוך בבקשה), וסיכוי טוב שימצא פיתרון הוגן.
הוט + הוטנט - ניתוקי שמע בשיחות זום
- RoeiH
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 1
- הצטרף: מרץ 2022
- שם מלא: roei
- מיקום: ישראל
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 1 פעם
Re: הוט + הוטנט - ניתוקי שמע בשיחות זום
טוב חברים אני חייב להגיד שהפוסט הזה הציל אותי, מעל שנה סבלתי מניתוקים, אחרי אין ספור שיחות, החלפת ה HOTBOX4 לאחד חדש, טכנאים שהפכו להיות בני בית אצלי מרוב שבאו לבדוק ותמיד אמרו שהכל בסדר בסוף הגעתי לפוסט הזה.
לפני יומיים בשעה טובה החלפתי את ה HOTBOX4 ל HOTBOX5 ומאז נגמרו הניתוקים בזמן שיחות WHATSAPP\TEAMS\ZOON.
פשוט לא להאמין ששנה ובסוף הבעיה היא בראוטר עצמו למרות שהוא תקין לחלוטין.
תודה לכולם!
לפני יומיים בשעה טובה החלפתי את ה HOTBOX4 ל HOTBOX5 ומאז נגמרו הניתוקים בזמן שיחות WHATSAPP\TEAMS\ZOON.
פשוט לא להאמין ששנה ובסוף הבעיה היא בראוטר עצמו למרות שהוא תקין לחלוטין.
תודה לכולם!
- righteos
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 2
- הצטרף: נובמבר 2023
- שם מלא: דמיטרי
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
Re: הוט + הוטנט - ניתוקי שמע בשיחות זום
מצתי פיטרון לבעית זום
1. נכנסים להגדרות של מודם
2. עוברים לדף של NETWORK
3. עוברים לשורה של SERVICES מצד שמול של דף
4. מחליפים הגדרות של FIREWALL ל MEDIUM
5. ללחוץ על APPLY
זום עובד ללא ניתוקים
1. נכנסים להגדרות של מודם
2. עוברים לדף של NETWORK
3. עוברים לשורה של SERVICES מצד שמול של דף
4. מחליפים הגדרות של FIREWALL ל MEDIUM
5. ללחוץ על APPLY
זום עובד ללא ניתוקים